abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 29 mei 2026 @ 17:23:56 #201
3542 Gia
User under construction
pi_220914510
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
pi_220914516
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:21 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Die zullen er zeker tussen zitten, maar dat zijn ze zeker niet allemaal.
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
  Moderator / Redactie FP vrijdag 29 mei 2026 @ 17:25:14 #203
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220914522
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
Maar deed ie er iets tegen?

:+
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  vrijdag 29 mei 2026 @ 19:26:54 #204
78780 deedeetee
rustig doorgaan met ademhalen
pi_220915445
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:51 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het gaat niet eens om de reden, knul. Haten van hele groepen mensen op afkomst, sexualiteit of huidskleur kan nooit een goede reden hebben. Vervolgens creeer je het valse beeld dat alle asielzoekers hierheen komen om allerlei redenen, en doe je dus net dat deze haat wel goed is, omdat het een goede reden zou hebben.

De waarheid zo draaien dat het je past, zelfs met een definitie. In het beste geval ga je van 'xenofobie' naar 'racisme', zoek het anders eens op.
En nu begin je ook nog over haten en racisme het kan niet op bij jou... :') Heb je nog meer van die standaard cliché opmerkingen ? :D
Hier gaan we het nooit over eens worden. Jij bent of gewoon naïef of jij wilt de realiteit niet zien of nog erger je bent aan het trollen. Maar door blijven drammen dat het om mensen van buiten Europa gaat waar wij niks mee te maken willen hebben want : vreemd. En niet hoe het echt is namelijk dat wij gewoon niet gebruikt willen worden door economische migranten.

En verder ben ik geen knul maar een oude vrouw. En heb ik ook familie van buiten Europa met o.a. bruine huidskleur. Strikt genomen ben ik een allochtoon. Je hoeft mij dus niks te vertellen over verschillende volkeren/huidskleuren en mensen uit verschillende werelddelen en de vooroordelen tussen die mensen. Daar heb ik ruime ervaring mee.
Het systeem hier wordt uitgebuit en de hele EU staat er bij en weet niet wat te doen. Dat is helaas het nadeel van wat ik beschaving noem. Geen verweer meer hebben tegen uitbuiting door minder beschaafde mensen om nog te zwijgen over regelrechte barbaren.

Het was me een genoegen ik ben klaar met je. :P

[ Bericht 0% gewijzigd door deedeetee op 30-05-2026 09:19:22 ]
Ga fietsen jij !! ikke niet hoor..
pi_220915615
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:22 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dan is dat dus op afkomst, het is echt niet zo moeilijk.
:')
Eh, nee dat zegt ze niet...
pi_220915632
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
Ja, maar waar je vandaan komt kan wel degelijk een diepe impact hebben op je psyche hebben en je ontwikkeling. Ik ben bijvoorbeeld absoluut tegen wat Israël de Palestijnen aandoet, maar om Palestijnen massaal naar Nederland te halen puur omdat ze zielig zijn lijkt me géén goed idee. Zij groeien daar op in een omgeving die wordt gevormd door haat en wantrouwen, en ze zien ons als bondgenoot van Israël. Je kunt dus maar beter problemen voorkomen dan genezen zeg maar.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:04:18 #208
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220915785
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Hoezo? Ik zeg toch dat het me niet uitmaakt waar ze vandaan komen!! Voor mijn part komen ze van de maan!
Afkomst is niet hetzelfde als een ideologie aanhangen. Afkomst is waar je vandaan komt, niet wat je gelooft.
Het ging toch echt letterlijk om mensen uit andere werelddelen die hierheen komen. Met geloof ben ik het met je eens, van mij part mag geloof helemaal verband worden in Nederland, maar ik moet er mee leven vanwege de grondwet.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  vrijdag 29 mei 2026 @ 20:11:19 #209
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220915833
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 20:04 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Het ging toch echt letterlijk om mensen uit andere werelddelen die hierheen komen. Met geloof ben ik het met je eens, van mij part mag geloof helemaal verband worden in Nederland, maar ik moet er mee leven vanwege de grondwet.
ik zou ook naar het beste land gaan dat ik kon bereiken , je kunt wel naar Griekenland of Bulgarije gaan maar daar is het minimumloon loon veel lager

Dan beter ff verder door naar Nederland
krijg je nog een kop soep ook van de linkse kerk


quote:
1s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 17:24 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Het merendeel wel. Is gewoon algemeen bekend. Zelfs Timmermans heeft weleens toegegeven dat meer dan de helft geen echte vluchteling is.
dat wil ik ook wel beweren maar , ze kunnen moeilijk laten merken dat ze en goede opleiding hebben en op zoek zijn naar goed werk en willen emigreren
Maar hun diploma's zijn hier niets waard

Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220915835
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
Nou, nou, dat is wel heel erg racistisch en/of xenofobisch.
´ Just remember, there's a thin line between being a hero and being a memory´
  vrijdag 29 mei 2026 @ 21:41:48 #211
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220916419
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 mei 2026 16:56 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het is toch gewoon algemeen bekend dat het asielsysteem massaal wordt misbruikt door allerlei criminelen, oplichters, pseudo-vluchtelingen, veiligelanders en noem maar op.
nee dat is onzin

dat men op zoek is naar een betere toekomst dat geloof ik, maar geen enkel mens is bewust crimineel, ook jij niet
Alleen drugs mensen zijn crimineel uit dagelijkse noodzaak, crimineel gedrag loont niet in the end en dat weet iedereen
quote:
Naar rechter
IJFC is van mening dat het aangewezen voetbalveld geen geschikte locatie is en voelde zich genoodzaakt naar de rechter te stappen.

Voorstel
De rechter stelde voor dat beide partijen de komende weken met elkaar verder praten over het uitwerken van regelingen. “

Dat is een geruststelling zwart op wit voor IJFC en de gemeente kan samen met de voetbalclub toewerken naar het open gaan van de opvang op 1 juli.”
Beide partijen vonden dit nu de beste oplossing.

Afspraken
De komende twee weken staan wat IJFC betreft volledig in het teken van het maken van duidelijke afspraken.

“Voor ons is het belangrijk dat we op 1 september volgend jaar ons veld weer terug hebben en dat we daar gewoon kunnen voetballen” aldus IJFC-voorzitter Remco Bloemheuvel na afloop van de zitting in het AD.

Compensatie
De advocaat van de gemeente bevestigde al tijdens het kort geding dat het college de club heeft toegezegd het veld in originele staat te herstellen.


[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 30-05-2026 08:29:46 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220917463
Op X loopt een linkse grapjas dit te propageren.

pi_220917468
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 05:04 schreef Alpha0 het volgende:
Op X loopt een linkse grapjas dit te propageren.

[ afbeelding ]
Hoe weet jij dat dit een lid is van links Nederlands?
  zaterdag 30 mei 2026 @ 08:08:38 #214
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220917633
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
@probeer @Isdatzo goed idee toch, dat "asiel"?
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 09:08:05 #215
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220918158
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
Ik zou dit hier ook wel eens willen zien.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220919163
twitter


'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 11:39:24 #217
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220919175
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
'Verward'.

:')
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  Moderator / Redactie FP zaterdag 30 mei 2026 @ 12:11:35 #218
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220919364
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:39 schreef Red_85 het volgende:

[..]
'Verward'.

:')
Nou. Helemaal helder is ie ook niet.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220919446
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 05:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat dit een lid is van links Nederlands?
User op X die ik vaak tegenkom en dus weet dat hij een deugerd is.
pi_220919462
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 05:09 schreef torentje het volgende:

[..]
Hoe weet jij dat dit een lid is van links Nederlands?
Normale mensen hebben niet zo'n last van haat tegenover hun eigen ras.
  zaterdag 30 mei 2026 @ 13:06:57 #221
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220919882
Oh, en over die screening op terrorisme nog even:

https://wnl.tv/2026/05/28(...)iet-worden-doorzocht

quote:
Inspectie: telefoons asielzoekers mogen niet worden doorzocht

Telefoons en laptops van asielzoekers die Nederland binnenkomen, mogen niet worden onderzocht totdat daar een gedegen wettelijke basis voor is. Toestemming van de asielzoekers zelf is niet voldoende, concludeert de Inspectie Justitie en Veiligheid na een onderzoek.

...
Want een vertraging van twee jaar was nog niet genoeg en de privacy van nieuwkomers is veel belangrijker dan de binnenlandse veiligheid.
pi_220920311
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
Spring is in the air!
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220921280
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 12:25 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Normale mensen hebben niet zo'n last van haat tegenover hun eigen ras.
Ik begrijp niet wat je wil zeggen. Kun je een toelichting geven? Heeft het soms met wel of niet willen werken voor en met daders?
pi_220921288
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:08 schreef torentje het volgende:
Heeft het soms met wel of niet willen werken voor en met daders?
Wat staat hier nou weer?

Neem je pilletje ofzo.
pi_220921332
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
Zimbabwaanse diversiteits-ingenieur test de 'DUURZAAMHEID' en veiligheid van Nederlandse voorwerpen. Sja iemand moet het doen 🙄.

quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:09 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Wat staat hier nou weer?

Neem je pilletje ofzo.
Domlinks loopt zichzelf nu muurvast net als een vastgelopen AI.

[ Bericht 5% gewijzigd door Spring_Sale op 30-05-2026 16:26:18 ]
pi_220921428
quote:
0s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 16:09 schreef PurifieR het volgende:

[..]
Wat staat hier nou weer?

Neem je pilletje ofzo.
Wat zoek jij eigenlijk op een Nederlandstalig debatforum waar men het nieuws diepgaand mag bespreken terwijl je geen andere meningen wil horen of inhoudelijk wil behandelen?
Wil je soms problemen met iedereen die jou niet naar de mond praat?
  zondag 31 mei 2026 @ 03:12:57 #227
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220925965
quote:
1s.gif Op zaterdag 30 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

'kwetsbare vluchteling op de vlucht voor oorlog en geweld' in actie.
geef hem een barmhartige kop soep
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220928453
"Maar maar we mogen de massa-immigratie niet stoppen vanwege 'enkele' rotte appels 😿"

twitter
pi_220928796
twitter
pi_220928956
quote:
0s.gif Op zondag 31 mei 2026 12:33 schreef Spring_Sale het volgende:
"Maar maar we mogen de massa-immigratie niet stoppen vanwege 'enkele' rotte appels 😿"

[ x ]
Nou nee hoor, ook links Nederlands heeft liever dat men de labiele volksmenners geen podium geeft om hun abjecte boodschap te verspreiden.
  maandag 1 juni 2026 @ 07:27:19 #231
13309 nostra
ask why
pi_220933347
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220933690
quote:
Ook de crisismaatregelen van de huidige minister worden via de rechter aangevallen door de asiel-lobby. Maar in plaats van te stoppen, past Van Bossuyt haar werkwijze gewoon een beetje aan.
Kennelijk heeft België wel een competente minister van asiel.
  maandag 1 juni 2026 @ 17:24:45 #233
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220936817
quote:
Nederland stuurt voorlopig geen Libanezen meer terug

Nederland stopt per direct met terugsturen van Libanese asielzoekers. Dat heeft minister Van den Brink van Asiel besloten vanwege de "fragiele veiligheidssituatie" in Libanon. Buurland Israël dringt steeds verder door in het land en voert strijd met de pro-Iraanse militie Hezbollah.

De komende zes maanden worden er geen besluiten genomen over asielaanvragen van Libanezen en ook wordt er niemand teruggestuurd. Het besluit- en vertrekmoratorium kan eventueel nog met zes maanden verlengd worden, schrijft Van den Brink aan de Tweede Kamer. De situatie in het land wordt nauwlettend gevolgd.

Oorlogsmisdaden

Uitzondering vormen asielzoekers die verdacht worden van oorlogsmisdaden. "Om de veiligheid in Nederland te waarborgen" kunnen die wel teruggestuurd worden. Ook de procedures van Libanezen die eerder een aanvraag hebben gedaan in een ander EU-land gaan gewoon door. Zij hebben volgens de regels geen recht op asiel in ons land.

Sinds begin 2025 hebben ongeveer honderd mensen uit Libanon asiel aangevraagd in Nederland, laat het ministerie van Van den Brink weten. Tot mei vorig jaar gold er ook al een besluit- en vertrekstop. Sinds die is opgeheven is het de Dienst Terugkeer en Vertrek van de IND in geen enkel geval gelukt een Libanees gedwongen uit te zetten.
Vorige week nog:
quote:
Lieve’ Libanese asielzoeker moest weg uit Amsterdam en sneuvelt als Hezbollah-’held’

AMSTERDAM - Zijn Amsterdamse sportvrienden waren diep bedroefd toen Ali Diya (23) geen verblijfsvergunning kreeg en terug moest naar Libanon. Ze waren helemaal kapot toen ze hoorden dat hij dood was - in april omgekomen bij een Israëlische raketaanval. Toen doken foto’s op van Ali als Hezbollah-icoon. Wat is er gebeurd?

...
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
  maandag 1 juni 2026 @ 17:28:20 #234
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220936847
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vorige week nog:
[..]

En ook dit:

quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:
Uitzondering vormen asielzoekers die verdacht worden van oorlogsmisdaden. "Om de veiligheid in Nederland te waarborgen" kunnen die wel teruggestuurd worden.
Terwijl de screening twee jaar vertraging heeft.

What could possibly go wrong?
  maandag 1 juni 2026 @ 17:43:32 #235
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220936923
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vorige week nog:
[..]

Wat moeten Libanezen in Nederland, OPVANG IN DE REGIO
  maandag 1 juni 2026 @ 17:50:00 #236
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220936959
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wat moeten Libanezen in Nederland, OPVANG IN DE REGIO
Tja, helaas niemand die het weet. Dit blijft het grote probleem. Waarom moeten mensen van duizenden kilometers afstand naar Nederland? Op die vraag komt nooit antwoord.

We merken alleen dat sommigen héél boos worden als er wordt geprobeerd of zelfs maar wordt gezegd dat, de instroom afgeremd zou moeten worden. Dan staat men te schuimbekken met bordjes in de handen als 'refugees welcome'.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220936980
User die een genocidaal terreurstaat dat in oorlog is met zo'n beetje alle landen om zich heen, vindt dat zij de boosdoener zijn.

Misschien een keer Netanyahu tot de orde roepen?
pi_220936983
quote:
13s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:24 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Vorige week nog:
[..]

Paywal. Andere bron gaarne
  maandag 1 juni 2026 @ 18:15:30 #239
3542 Gia
User under construction
pi_220937154
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
https://opendata.cbs.nl/#/CBS/nl/dataset/82321NED/table
Da's hier ook hoor.

In 2022 zaten er 9.670 gedetineerden in de gevangenis van Nederlandse komaf.

In 2022 zaten er 20.610 gedetineerden in de gevangenis met een migratie-achtergrond, waarvan 14.140 met een niet-westerse achtergrond. En daarvan hadden er 3.760 een Marokkaanse achtergrond.

Het is te vinden. Alleen niet hoeveel er moslim zijn. Want dat houden ze weer niet bij.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 18:32:51 #240
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937237
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:15 schreef Gia het volgende:

[..]
https://opendata.cbs.nl/#/CBS/nl/dataset/82321NED/table
Da's hier ook hoor.

In 2022 zaten er 9.670 gedetineerden in de gevangenis van Nederlandse komaf.

In 2022 zaten er 20.610 gedetineerden in de gevangenis met een migratie-achtergrond, waarvan 14.140 met een niet-westerse achtergrond. En daarvan hadden er 3.760 een Marokkaanse achtergrond.

Het is te vinden. Alleen niet hoeveel er moslim zijn. Want dat houden ze weer niet bij.
Dit zegt toch wel genoeg.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 18:54:52 #241
477768 TweedeKlum
De echte Rico is op Zuid.
pi_220937350
Dit al voorbij gekomen?

https://www.rtvnoord.nl/m(...)krachten-asielzoeker
quote:
Teamleider Vluchtelingenwerk verdacht van verkrachten asielzoeker

Een 51-jarige man uit Gieten wordt door het Openbaar Ministerie verdacht van het verkrachten van een mannelijke asielzoeker tijdens zijn werkzaamheden als teamleider bij Vluchtelingenwerk. Dat bleek maandag tijdens een zitting bij de rechtbank in Groningen.
De verdachte verscheen niet op de zitting. De rechtbank besloot daarop de behandeling van de zaak uit te stellen. Bij een volgende zitting moet de man wel persoonlijk aanwezig zijn, bepaalde de rechter.
'Verdachte kon het mentaal niet aan'
Volgens het OM zou de vermeende verkrachting hebben plaatsgevonden tussen juni 2022 en 3 november 2023 in Stadskanaal. De verdachte ontkent de beschuldigingen. Zijn advocaat, Ronald Knegt, verklaarde dat de zaak zijn cliënt zwaar heeft getroffen en dat hij het mentaal niet aankon om naar de rechtbank te komen.

Verrast
De officier van justitie zei verrast te zijn door de afwezigheid van de verdachte. Volgens haar zijn er nog vragen over de ernstige verdenking. Daarbij wees zij erop dat de aangever destijds door de verdachte werd begeleid. Volgens het Openbaar Ministerie was sprake van een afhankelijkheidsrelatie.
De rechtbank gaf aan de verdachte zelf te willen horen over het bewijsmateriaal in de zaak. Daarbij gaat het onder meer om appgesprekken, getuigenverklaringen en verklaringen van zowel de aangever als de verdachte.
Vervolg
De rechter bepaalde dat de verdachte bij een volgende zitting zelf naar de rechtbank moet komen. Een bevel tot politiebegeleiding achtte de rechtbank op dit moment niet noodzakelijk. Wanneer de zaak opnieuw wordt behandeld, is nog niet bekend.
:')
Voor de dagelijkse Trumprotzooi: https://reportersonline.nl/auteur/kirsten-verdel/
Kijk live hoe Trump zijn eigen land sloopt: https://www.project2025.observer/
pi_220937365
twitter


Het kan wél.
  Moderator / Redactie FP maandag 1 juni 2026 @ 19:04:31 #243
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220937412
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 18:57 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Het kan wél.
We hebben altijd grappen gemaakt over domme Belgen. Maar nu lachen ze ons uit.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  maandag 1 juni 2026 @ 19:06:35 #244
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220937429
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 17:43 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
Wat moeten Libanezen in Nederland, OPVANG IN DE REGIO
Libanon wás de opvang in de regio. Het is meerdere malen overspoeld met miljoenen vluchtelingen, die vervolgens een parallelle staat stichtten onder directie van Iran. Het bloed van de Syriërs kunnen ze inmiddels ook wel drinken daar.

Wat we hier als vluchteling krijgen nu is een ander slag dan de voornamelijk christelijke Arabieren, Grieken, Armeniërs etc. die de burgeroorlog ontvluchtten. De meesten daarvan zijn trouwens naar Frankrijk gegaan. Wat er nu deze kant op komt zijn voor twee derde jongemannen die hier hun geluk komen zoeken of die weten dat we hier Gekke Henkie zijn en kinderlijk naïef zijn over gevaarlijke ideologieën.

De Libanezen die overal ter wereld handel drijven, die krijgen we hier niet want die zijn al op of hebben geen zin in het ondernemersklimaat hier.
pi_220937994
quote:
Een vluchtelingenrugwerker dus.
pi_220938024
Regering: we willen grip op de migratie en gaan actief migranten uit Gaza ophalen en moedigen Libanezen ook aan om naar Nederland te komen, en vertrouwen op het migratiepact.

Oppositie: we willen de instroom beperken.

Coalitie: fascist! racist! antisemiet!
pi_220938270
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Kottnauer het volgende:
Nederland moet stoppen met het schizofrene asielbeleid:

1. Uit alles blijkt dat Nederland geen asielzoekers wil hebben. We betalen (via de EU) zelfs corrupte regimes aan de randen van Europa om die asielstroom tegen te houden.

2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.

3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:

- u krijgt gratis onderdak
- gratis sanitaire voorzieningen
- gratis ontbijt
- gratis lunch
- gratis diner
- gratis tandzorg
- gratis huisarts
- gratis medische zorg
- gratis inburgering
- gratis onderwijs
- gratis woning
- gratis uitkering
- gratis hulp
- gratis juridische bijstand (voor het geval u per ongeluk een autochtone vrouw verkracht of vermoordt)
En dan nog eentje.

Onze "eigen" daklozen en zwervers laten we zonder scrupules het hele jaar door buiten slapen. Pas als het -10 wordt kunnen ze in een opvang terecht. Waar ze vervolgens doodleuk weer uitgetrapt worden als het slechts -5 wordt,

En terwijl het inmiddels hoogzomer is buitelen de burgemeesters over elkaar heen om asielzoekers een slaapplek te geven want het is zo onmenselijk om ze bij +15 buiten te laten. Publiciteitsgeiele deugmeesters die vooral voor hun eigen pr de krant willen halen omdat het zo goed is voor hun eigen carriere. De huichelaars.
-
pi_220938859
6 minuten opening item over die club Palestijnen die naar Nederland komen, en alleen maar positief benaderd.

Dat NOS journaal heeft intussen DDR niveau propaganda bereikt.
pi_220938877
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 21:08 schreef quo_ het volgende:

[..]
En dan nog eentje.

Onze "eigen" daklozen en zwervers laten we zonder scrupules het hele jaar door buiten slapen. Pas als het -10 wordt kunnen ze in een opvang terecht. Waar ze vervolgens doodleuk weer uitgetrapt worden als het slechts -5 wordt,

En terwijl het inmiddels hoogzomer is buitelen de burgemeesters over elkaar heen om asielzoekers een slaapplek te geven want het is zo onmenselijk om ze bij +15 buiten te laten. Publiciteitsgeiele deugmeesters die vooral voor hun eigen pr de krant willen halen omdat het zo goed is voor hun eigen carriere. De huichelaars.
Plus dat handjevol asielzoekers in het gras is gewoon in scene gezet. Paar camera's op, item maken. Zodra de propagandisten van het NOS en nu.nl weer vertrekken, staan die lui op en zoeken een bedje op. Laat je niet foppen.
pi_220939242
quote:
0s.gif Op maandag 1 juni 2026 20:26 schreef Kottnauer het volgende:
Regering: we willen grip op de migratie en gaan actief migranten uit Gaza ophalen en moedigen Libanezen ook aan om naar Nederland te komen, en vertrouwen op het migratiepact.

Oppositie: we willen de instroom beperken.

Coalitie: fascist! racist! antisemiet!
En zo werkt Links dus toch voor de belangen van de zionisten. Israel wil die mensen daar namelijk weg hebben.

[ Bericht 0% gewijzigd door Spring_Sale op 02-06-2026 00:15:40 ]
pi_220939315
twitter


Een en al ellende met die Syriërs.
pi_220940482
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
quote:
Verdachte Henkie heeft zich gemeld, zo lijkt het. C, G en I blijven over.
https://www.geenstijl.nl/5190137/supermarkt-groningen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220940671
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
Moeilijke jeugd gehad denk.
pi_220940844
Overdag is Groningen nog een leuke stad, maar ‘s avonds al lang niet meer. Er schijnen een paar duizend Syriërs te wonen en ik durf wel te zeggen dat 90% tuig is. Ik woon in de binnenstad en hoe vaak ik uit het niets bedreigingen en beledigingen op me afgevuurd krijg is absurd. En je kunt maar beter niet reageren, want dan eindig je zoals die jongen in de AH.
When I was a child I had a fever.
My hands felt just like two balloons.
pi_220941326
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 10:28 schreef Homdeck het volgende:
Overdag is Groningen nog een leuke stad, maar ‘s avonds al lang niet meer. Er schijnen een paar duizend Syriërs te wonen en ik durf wel te zeggen dat 90% tuig is. Ik woon in de binnenstad en hoe vaak ik uit het niets bedreigingen en beledigingen op me afgevuurd krijg is absurd. En je kunt maar beter niet reageren, want dan eindig je zoals die jongen in de AH.
Voor een Syrische gast is het hier gewoon luilekkerland.

Uitkering trekken, met voorrang een woning krijgen, de crimineel uithangen zonder gevolgen, op zoek naar sex

en dat laatste, sex. Porno kijken is heel populair in Arabische landen, maar ze kunnen het niet vieren in eigen land, aangezien de vrouwen zwaar gesluierd op straat gaan en je daar geen nachtleven hebt zoals hier. Of een open dating scene. Dus dat wordt of afrukken voor je schermpje, of die overtocht maken naar Europa waar je wel elke dag blanke vrouwen kan neuken.

Wantn dat is wat ze alleen maar zien in porno films: blanke vrouwen die heel gewillig zijn.

Sex willen hebben is een sterke driver bij mannen om hier naar toe te komen. Dit verklaart de enorme aantallen aanrandingen en verkrachtingen die Arabieren plegen, waarbij altijd een blanke vrouw het slachtoffer is. Ze vallen nooit een gesluierde moslima aan.
pi_220941379
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
Ah de hyena"s waren weer aan de wandel.

Mijn god zeg het zal je kind maar overkomen.
  dinsdag 2 juni 2026 @ 11:01:06 #257
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220941529
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
we moeten meer vluchtelingen uit Syrie hierheen halen voor Groen Inksers die aan hen een barmhartige kop soep gaan geven in het voedselbos

https://www.telegraaf.nl/(...)ingen/154762637.html
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220941580
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
WTF is dit????????
pi_220941818
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:03 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
WTF is dit????????
Culturele verrijking.
pi_220941834
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 11:03 schreef Alpha0 het volgende:

[..]
WTF is dit????????
'kwetsbare vluchtelingen op de vlucht voor oorlog en geweld'
pi_220941840
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
bizar.
pi_220941906
Dit soort inteeltvolk met deze religie kan gewoon niet zonder hardvochtige dictatuur.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
pi_220942173
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
Ja, hij zal vast wel een racistische opmerking gemaakt hebben ofzo hoorrrr..

#sarcasmemodus off

Vies tyfustuig.
Altijd met z'n allen smerige lafbekken..
pi_220942780
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 00:11 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Een en al ellende met die Syriërs.
quote:
Update - Het zou gaan om een 'conflict tussen Syrische jongeren'. Daar heeft Groningen (net als de rest van Nederland trouwens) al langer last van.
https://www.geenstijl.nl/5190137/supermarkt-groningen
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220942792
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Praten het niet goed maar begrijpen het geweld wel

Groetjes @Harvest89
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:35:39 #266
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_220942800
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 12:32 schreef Toine51 het volgende:

[..]
Ja, hij zal vast wel een racistische opmerking gemaakt hebben ofzo hoorrrr..

#sarcasmemodus off

Vies tyfustuig.
Altijd met z'n allen smerige lafbekken..
Niet eens meer sarcasme, zie Henry Nowak.

Dat krampachtig in een stuip schieten als er iemand RASSIEME krijst kost nu letterlijk mensen het leven.

Bedankt deugbrigade, dit is een direct gevolg van jullie gejank.
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
  dinsdag 2 juni 2026 @ 13:40:03 #267
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_220942832
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:33 schreef William_Papadin het volgende:

[..]
Praten het niet goed maar begrijpen het geweld wel

Groetjes @:Harvest89
Er is los van een vechtpartij ook weinig bekend nog.
Degene die in elkaar werd getrapt was trouwens ook een Syriër.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_220942842
quote:
88s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 13:31 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Ook zeer ongewenst, allerlei extra conflictjes en gevoeligheden importeren. Het is bepaald niet zo dat politie capaciteit over heeft ofzo.
pi_220943957
Spectaculaire daling asielinstroom België, hoe doen ze dat?
Bekijk deze YouTube-video
quote:
In het eerste kwartaal van dit jaar daalde het aantal asielaanvragen in België met maar liefst 30,5% door het strengste asielbeleid ooit van minister Anneleen Van Bossuyt. De Belgen omzeilen Europese regelgeving waardoor ze strenger asielbeleid hebben dan Nederland.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220944047
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:24 schreef Digi2 het volgende:
Spectaculaire daling asielinstroom België, hoe doen ze dat?
Bekijk deze YouTube-video
[..]

Had belgie niet iets van 100k aanvragen, cumulatief?
pi_220944055
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:24 schreef Digi2 het volgende:
Spectaculaire daling asielinstroom België, hoe doen ze dat?
Bekijk deze YouTube-video
[..]

Zweden is veel interessanter, die hebben hun instroom veel harder doen dalen. Die gaan echt naar een asielstop.

Nederland is echt het afvoerputje van Europa wat asiel betreft.

Geeft aan hoe machtig de asielmaffia is hier.
pi_220944090
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Had belgie niet iets van 100k aanvragen, cumulatief?
Nu heeft België circa 2000 pm (24.000 per jaar) aanvragen, tegen circa 4000 pm in Nederland.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 16:53:56 #273
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944142
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:24 schreef Digi2 het volgende:
Spectaculaire daling asielinstroom België, hoe doen ze dat?
Bekijk deze YouTube-video
[..]

En daar kan het wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220944168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:39 schreef Homey het volgende:

[..]
Zweden is veel interessanter, die hebben hun instroom veel harder doen dalen. Die gaan echt naar een asielstop.

Nederland is echt het afvoerputje van Europa wat asiel betreft.

Geeft aan hoe machtig de asielmaffia is hier.
Zij zijn een gevaar voor inclusiviteit en diversiteit.
Corporate translator
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:40:09 #275
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220944445
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:58 schreef HSG het volgende:

[..]
Zij zijn een gevaar voor inclusiviteit en diversiteit.
men is te vol van zichzelf en de kop soep en de barmhartigheid om realistisch te zijn

is het elitair linkse denken dat de asielindustrie doet floreren, ze krijgen een warm gevoel van vooral Zita Pels met haar Syriërs

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 02-06-2026 22:48:56 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220946352
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
men is te vol van zichzelf en de kop soep en de barmhartigheid om realistisch te zijn

het is elitair linkse denken dat de asielindustrie doet floreren, ze krijgen een warm gevoel van vooral Zita Pels met haar Syriërs
Veel Syriërs zijn extreem crimineel en gewelddadig. Dat is echt mocromaffia 2.0 in wording. Wordt nog wat met 150 duizend (!!!!) Syriërs - waarvan de meesten mannen - in ons kleine kikkerlandje.
pi_220948169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
men is te vol van zichzelf en de kop soep en de barmhartigheid om realistisch te zijn

is het elitair linkse denken dat de asielindustrie doet floreren, ze krijgen een warm gevoel van vooral Zita Pels met haar Syriërs
Wat?
Corporate translator
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:49:22 #278
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220948582
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat?
Minister Faber krijgt een jaar later alsnog haar zin

quote:
Tweede Kamer schrapt dwangsommen: weg vrij voor ’het strengste asielbeleid ooit’

Den Haag- De Tweede Kamer stemt donderdag vrijwel zeker in met het afschaffen van dwangsommen voor asielzoekers en het makkelijker ongewenst kunnen verklaren van overlastgevers.

Op dat moment is bijna de gehele Asielnoodmaatregelenwet van oud-PVV-minister Marjolein Faber, via een omweg, opnieuw door de Tweede Kamer heen.
quote:
'Strengste asielbeleid ooit' alsnog realiteit
Sinds het aantreden van het kabinet-Jetten zijn er verschillende asielmaatregelen doorgevoerd.

Bijvoorbeeld het tweestatusstelsel, de aanscherping van de voorwaarden van nareis en het inkorten van verblijfsvergunningen.
Onder voorbehoud van een nieuwe onverwachte wending in de Eerste Kamer, die zich ook nog moet gaan buigen over de wijziging van de Wet vreemdelingenbewaring, is 'het strengste asielbeleid ooit' daarmee alsnog realiteit geworden.
België doet niet aan koppen soep
quote:
België neemt het niet zo nauw met Europese asielregels
Er zal naar verwachting nog wat tijd overheen gaan totdat het Europese Migratiepact zijn vruchten gaat afwerpen.

Er zijn daarentegen ook Europese landen die voor elkaar krijgen met onorthodoxe maatregelen de asielstroom op korte termijn in te dammen.
België bijvoorbeeld, dat het niet zo nauw neemt met de Europese asielregels.
Zo weigert het land asielzoekers op te vangen die eerder in een ander EU-land aanklopten.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220949022
Wie in Europa niet strenger is met asiel krijgt extra instroom
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Als Nederland geen koploper maar een achterblijven is qua asielbeleid, lopen asielzoekers buurlanden voorbij en gaan ze naar Nederland. En wat is het geval: het strengere België heeft al wel minder asielzoekers, Nederland niet. En het kabinet-Schoof werkte niet goed en het kabinet-Jetten is niet overtuigend qua inperking van immigratie. Die verlamming maakt Nederland wel tot koploper, maar dan van extra immigratie, vooral van mensen uit verre landen zonder veel vooruitzichten op integratie en werk.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220949321
We hebben nooit een links kabinet gehad dit is de schuld van rechts, aldus links

twitter
pi_220949366
Over een aantal jaren verwacht ik dat het eenvoudiger zal zijn verpauperde plekken in Nederland aan te treffen. Wij gooien ontzettend veel moois en kwetsbaars te grabbel vanwege waanzinnige ideologen die hun zin willen doordrijven, koste wat kost.

American Exploring The Netherlands until its ugly! Failed!
Bekijk deze YouTube-video
quote:
American girl reaction to Europe country called Netherlands/ Holland: Exploring The Netherlands until its ugly on google earth map
American Exploring Netherlands until its ugly Part 2! This Was Hard!
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 03-06-2026 11:53:46 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220950573
Burgemeester Jack de Vries verzet zich tegen eigen gemeente Maassluis die zich verzet tegen spreidingswet
https://www.geenstijl.nl/5190166/jack-de-vries-maassluis
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220951728
twitter
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 17:32:08 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220951742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:29 schreef Alpha0 het volgende:
[ x ]
Allicht. Want FvD. Dan stemt iedereen tegen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220957207
We didn't know?

Echt wel. Maar de feiten mogen niet publiekelijk worden wegens 'ambtsgeheim'.

80% van de 'minderjarige' asielzoekers (in Zweden) is niet minderjarig.

quote:
A dental hygienist in Sweden has been fined $50,000 after daring to expose the fact that the majority of “child refugees” entering the country are actually adults.
https://thepeoplesvoice.t(...)ild-refugees-adults/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220972835
quote:
Steeds gewelddadigere dieven in binnenstad 020, 'vaak jonge asielzoekers', politie kan niks
https://www.geenstijl.nl/(...)ers-politie-kan-niks
https://www.parool.nl/mis(...)binnenstad~bb4f75c7/

En wat voor "jongens" dit zijn, wordt ook gewoon: benoemd. "We hadden natuurlijk altijd winkeldiefstallen, maar in het verleden waren de dieven, bijvoorbeeld oostblokkers, sportief: ik steel, ik ben gepakt, de volgende dag zwaaien we. De laatste jaren hebben we véél meer last van vooral jonge asielzoekers, vaak Syriërs."

"Opvallend vaak komen de groepen uit asielzoekerscentra zoals in Wormerveer of Zaandam, en soms uit Ter Apel. “Die groepen komen elke dag, ze leren de trucs en kneepjes in de azc’s. Ze weten precies wat wij en de winkeliers wel en niet mogen. De minderjarigen hebben sowieso het gevoel dat ze vrij spel hebben."

"Als ik ze heb betrapt en een boete wil opleggen, zeggen ze natuurlijk dat ze geen geld hebben. Dan laat ik ze hun telefoon inleveren als onderpand. Ik heb hier acht telefoons liggen. De politie wil dat ik de Syriërs hun winkelverbod óók in het Arabisch opleg. Dan ga ik maar met AI aan de slag. Ik heb wel 250.000 euro schade op jaarbasis, maar ík krijg al dat extra werk en gelazer."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220972873
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

christelijke barmhartigheid
pi_220972901
https://x.com/Strijder124/status/2063006812232695978

We stellen geen enkele harde eis voor een paspoort.

Nederlanders leren? een baan hebben? vrijwilligerswerk doen?

Allemaal vrijblijvend. Niet nodig vriend, hier, je paspoort, gefeliciteerd.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 16:33:04 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220972929
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

Politie kan niks is ook te gek voor woorden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 6 juni 2026 @ 16:44:20 #290
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220973037
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

En nu niet raar gaan opkijken daar in Amsterdam hè :D
pi_220973882
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

Maar volgens het deugvolk is er nauwelijks overlast van AZC's en asielzoekers.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:26:11 #292
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220973895
Zijn geen asielzoekers maar gewoon economische uitvreters (at best) of simpelweg criminelen.
pi_220974187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn geen asielzoekers maar gewoon economische uitvreters (at best) of simpelweg criminelen.
De oorlogsvluchtelingen zijn toch op de vlucht voor veeleisende buitenlandse rechtse partijen? Maar dat vergeet rechts Nederland steeds.
pi_220974212
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn geen asielzoekers maar gewoon economische uitvreters (at best) of simpelweg criminelen.
twitter


Dit soort tuig.
  maandag 8 juni 2026 @ 23:24:02 #295
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220990753
nu weet ik hoe het twee status stelsel gaat werken

Om asielzoeker A te worden moet je homo of lesbisch zijn , dat is de korte procedure dan wordt je vrij snel statushouder en kan je de kinderen en partner ook over laten komen
Oorlog ontvluchters worden asielzoeker B en komen dan nooit in aanmerking voor een permanente verblijfvergunning , want die kunnen tzt weer terug


quote:
AI-overzicht
Het tweestatusstelsel is een stelsel binnen het Nederlandse asielrecht dat onderscheid maakt tussen twee typen beschermingsstatussen.
Hierbij wordt een andere verblijfsvergunning verleend aan vluchtelingen die persoonlijk worden vervolgd (de a-status) dan aan personen die subsidiaire bescherming ontvangen, zoals algemene oorlogsvluchtelingen (de b-status).
Eerste Kamer +1
Dit onderscheid brengt de volgende specifieke gevolgen en regels met zich mee:

Verschil in rechten: Asielzoekers met een b-status krijgen in de regel minder rechten, hebben een grotere kans op beperkingen in de gezinshereniging en behouden een kortere initiële verblijfsduur.

Verblijfblog +1
Doelstelling: De wet is ingevoerd om de Nederlandse asielketen te ontlasten en de instroom van asielzoekers en nareizigers in te perken.
VNG | Vereniging van Nederlandse Gemeenten

Kritiek en gevolgen: Organisaties zoals VluchtelingenWerk en de Nederlandse Vereniging voor Rechtspraak waarschuwen dat het stelsel zorgt voor extra werklast binnen de rechtspraak en dat het nareizen van familieleden in de praktijk haast onmogelijk wordt gemaakt.
VluchtelingenWerk +1


[ Bericht 27% gewijzigd door michaelmoore op 09-06-2026 01:59:38 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220994507
IND-baas: 'Migratiepact EU gaat instroom niet terugdringen, speelt buiten onze macht af'
https://www.geenstijl.nl/5190252/ind-interview
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:31:16 #297
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220994657
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:01 schreef Aether het volgende:
IND-baas: 'Migratiepact EU gaat instroom niet terugdringen, speelt buiten onze macht af'
https://www.geenstijl.nl/5190252/ind-interview
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:16:00 #298
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221004761
kan een asielzoeker een herziening vragen omdat ie opeens homo is geworden?/

of als ie niet uit een oologsgebied komt , dat ie dan biseksueel of een achtervolgde gender neutraal gaat worden
dan kan ie met een vriend komen die hij regelmatig heeft gepijpt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:01:54 #299
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_221007200
twitter


Genot.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221007413
quote:
81s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:01 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]

Genot.
In Loosdrecht zat er nog een weekend tussen.
Goed gewerkt aan de communicatie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')