abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220944055
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:24 schreef Digi2 het volgende:
Spectaculaire daling asielinstroom België, hoe doen ze dat?
Bekijk deze YouTube-video
[..]

Zweden is veel interessanter, die hebben hun instroom veel harder doen dalen. Die gaan echt naar een asielstop.

Nederland is echt het afvoerputje van Europa wat asiel betreft.

Geeft aan hoe machtig de asielmaffia is hier.
pi_220944090
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:37 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Had belgie niet iets van 100k aanvragen, cumulatief?
Nu heeft België circa 2000 pm (24.000 per jaar) aanvragen, tegen circa 4000 pm in Nederland.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  Moderator / Redactie FP dinsdag 2 juni 2026 @ 16:53:56 #273
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220944142
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:24 schreef Digi2 het volgende:
Spectaculaire daling asielinstroom België, hoe doen ze dat?
Bekijk deze YouTube-video
[..]

En daar kan het wel.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220944168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:39 schreef Homey het volgende:

[..]
Zweden is veel interessanter, die hebben hun instroom veel harder doen dalen. Die gaan echt naar een asielstop.

Nederland is echt het afvoerputje van Europa wat asiel betreft.

Geeft aan hoe machtig de asielmaffia is hier.
Zij zijn een gevaar voor inclusiviteit en diversiteit.
Corporate translator
  dinsdag 2 juni 2026 @ 17:40:09 #275
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220944445
quote:
7s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 16:58 schreef HSG het volgende:

[..]
Zij zijn een gevaar voor inclusiviteit en diversiteit.
men is te vol van zichzelf en de kop soep en de barmhartigheid om realistisch te zijn

is het elitair linkse denken dat de asielindustrie doet floreren, ze krijgen een warm gevoel van vooral Zita Pels met haar Syriërs

[ Bericht 3% gewijzigd door michaelmoore op 02-06-2026 22:48:56 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220946352
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
men is te vol van zichzelf en de kop soep en de barmhartigheid om realistisch te zijn

het is elitair linkse denken dat de asielindustrie doet floreren, ze krijgen een warm gevoel van vooral Zita Pels met haar Syriërs
Veel Syriërs zijn extreem crimineel en gewelddadig. Dat is echt mocromaffia 2.0 in wording. Wordt nog wat met 150 duizend (!!!!) Syriërs - waarvan de meesten mannen - in ons kleine kikkerlandje.
pi_220948169
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 juni 2026 17:40 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
men is te vol van zichzelf en de kop soep en de barmhartigheid om realistisch te zijn

is het elitair linkse denken dat de asielindustrie doet floreren, ze krijgen een warm gevoel van vooral Zita Pels met haar Syriërs
Wat?
Corporate translator
  woensdag 3 juni 2026 @ 09:49:22 #278
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220948582
quote:
7s.gif Op woensdag 3 juni 2026 09:24 schreef HSG het volgende:

[..]
Wat?
Minister Faber krijgt een jaar later alsnog haar zin

quote:
Tweede Kamer schrapt dwangsommen: weg vrij voor ’het strengste asielbeleid ooit’

Den Haag- De Tweede Kamer stemt donderdag vrijwel zeker in met het afschaffen van dwangsommen voor asielzoekers en het makkelijker ongewenst kunnen verklaren van overlastgevers.

Op dat moment is bijna de gehele Asielnoodmaatregelenwet van oud-PVV-minister Marjolein Faber, via een omweg, opnieuw door de Tweede Kamer heen.
quote:
'Strengste asielbeleid ooit' alsnog realiteit
Sinds het aantreden van het kabinet-Jetten zijn er verschillende asielmaatregelen doorgevoerd.

Bijvoorbeeld het tweestatusstelsel, de aanscherping van de voorwaarden van nareis en het inkorten van verblijfsvergunningen.
Onder voorbehoud van een nieuwe onverwachte wending in de Eerste Kamer, die zich ook nog moet gaan buigen over de wijziging van de Wet vreemdelingenbewaring, is 'het strengste asielbeleid ooit' daarmee alsnog realiteit geworden.
België doet niet aan koppen soep
quote:
België neemt het niet zo nauw met Europese asielregels
Er zal naar verwachting nog wat tijd overheen gaan totdat het Europese Migratiepact zijn vruchten gaat afwerpen.

Er zijn daarentegen ook Europese landen die voor elkaar krijgen met onorthodoxe maatregelen de asielstroom op korte termijn in te dammen.
België bijvoorbeeld, dat het niet zo nauw neemt met de Europese asielregels.
Zo weigert het land asielzoekers op te vangen die eerder in een ander EU-land aanklopten.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220949022
Wie in Europa niet strenger is met asiel krijgt extra instroom
Bekijk deze YouTube-video
quote:
Als Nederland geen koploper maar een achterblijven is qua asielbeleid, lopen asielzoekers buurlanden voorbij en gaan ze naar Nederland. En wat is het geval: het strengere België heeft al wel minder asielzoekers, Nederland niet. En het kabinet-Schoof werkte niet goed en het kabinet-Jetten is niet overtuigend qua inperking van immigratie. Die verlamming maakt Nederland wel tot koploper, maar dan van extra immigratie, vooral van mensen uit verre landen zonder veel vooruitzichten op integratie en werk.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220949321
We hebben nooit een links kabinet gehad dit is de schuld van rechts, aldus links

twitter
pi_220949366
Over een aantal jaren verwacht ik dat het eenvoudiger zal zijn verpauperde plekken in Nederland aan te treffen. Wij gooien ontzettend veel moois en kwetsbaars te grabbel vanwege waanzinnige ideologen die hun zin willen doordrijven, koste wat kost.

American Exploring The Netherlands until its ugly! Failed!
Bekijk deze YouTube-video
quote:
American girl reaction to Europe country called Netherlands/ Holland: Exploring The Netherlands until its ugly on google earth map
American Exploring Netherlands until its ugly Part 2! This Was Hard!
Bekijk deze YouTube-video

[ Bericht 0% gewijzigd door Digi2 op 03-06-2026 11:53:46 ]
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_220950573
Burgemeester Jack de Vries verzet zich tegen eigen gemeente Maassluis die zich verzet tegen spreidingswet
https://www.geenstijl.nl/5190166/jack-de-vries-maassluis
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220951728
twitter
  Moderator / Redactie FP woensdag 3 juni 2026 @ 17:32:08 #284
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220951742
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juni 2026 17:29 schreef Alpha0 het volgende:
[ x ]
Allicht. Want FvD. Dan stemt iedereen tegen.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_220957207
We didn't know?

Echt wel. Maar de feiten mogen niet publiekelijk worden wegens 'ambtsgeheim'.

80% van de 'minderjarige' asielzoekers (in Zweden) is niet minderjarig.

quote:
A dental hygienist in Sweden has been fined $50,000 after daring to expose the fact that the majority of “child refugees” entering the country are actually adults.
https://thepeoplesvoice.t(...)ild-refugees-adults/
“To destroy a people you must first sever their roots.”
pi_220972835
quote:
Steeds gewelddadigere dieven in binnenstad 020, 'vaak jonge asielzoekers', politie kan niks
https://www.geenstijl.nl/(...)ers-politie-kan-niks
https://www.parool.nl/mis(...)binnenstad~bb4f75c7/

En wat voor "jongens" dit zijn, wordt ook gewoon: benoemd. "We hadden natuurlijk altijd winkeldiefstallen, maar in het verleden waren de dieven, bijvoorbeeld oostblokkers, sportief: ik steel, ik ben gepakt, de volgende dag zwaaien we. De laatste jaren hebben we véél meer last van vooral jonge asielzoekers, vaak Syriërs."

"Opvallend vaak komen de groepen uit asielzoekerscentra zoals in Wormerveer of Zaandam, en soms uit Ter Apel. “Die groepen komen elke dag, ze leren de trucs en kneepjes in de azc’s. Ze weten precies wat wij en de winkeliers wel en niet mogen. De minderjarigen hebben sowieso het gevoel dat ze vrij spel hebben."

"Als ik ze heb betrapt en een boete wil opleggen, zeggen ze natuurlijk dat ze geen geld hebben. Dan laat ik ze hun telefoon inleveren als onderpand. Ik heb hier acht telefoons liggen. De politie wil dat ik de Syriërs hun winkelverbod óók in het Arabisch opleg. Dan ga ik maar met AI aan de slag. Ik heb wel 250.000 euro schade op jaarbasis, maar ík krijg al dat extra werk en gelazer."
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220972873
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

christelijke barmhartigheid
pi_220972901
https://x.com/Strijder124/status/2063006812232695978

We stellen geen enkele harde eis voor een paspoort.

Nederlanders leren? een baan hebben? vrijwilligerswerk doen?

Allemaal vrijblijvend. Niet nodig vriend, hier, je paspoort, gefeliciteerd.
  Moderator / Redactie FP zaterdag 6 juni 2026 @ 16:33:04 #289
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220972929
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

Politie kan niks is ook te gek voor woorden.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 6 juni 2026 @ 16:44:20 #290
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220973037
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

En nu niet raar gaan opkijken daar in Amsterdam hè :D
pi_220973882
quote:
11s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 16:25 schreef Aether het volgende:

[..]

Maar volgens het deugvolk is er nauwelijks overlast van AZC's en asielzoekers.
  zaterdag 6 juni 2026 @ 19:26:11 #292
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220973895
Zijn geen asielzoekers maar gewoon economische uitvreters (at best) of simpelweg criminelen.
pi_220974187
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn geen asielzoekers maar gewoon economische uitvreters (at best) of simpelweg criminelen.
De oorlogsvluchtelingen zijn toch op de vlucht voor veeleisende buitenlandse rechtse partijen? Maar dat vergeet rechts Nederland steeds.
pi_220974212
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 juni 2026 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn geen asielzoekers maar gewoon economische uitvreters (at best) of simpelweg criminelen.
twitter


Dit soort tuig.
  maandag 8 juni 2026 @ 23:24:02 #295
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220990753
nu weet ik hoe het twee status stelsel gaat werken

Om asielzoeker A te worden moet je homo of lesbisch zijn , dat is de korte procedure dan wordt je vrij snel statushouder en kan je de kinderen en partner ook over laten komen
Oorlog ontvluchters worden asielzoeker B en komen dan nooit in aanmerking voor een permanente verblijfvergunning , want die kunnen tzt weer terug


quote:
AI-overzicht
Het tweestatusstelsel is een stelsel binnen het Nederlandse asielrecht dat onderscheid maakt tussen twee typen beschermingsstatussen.
Hierbij wordt een andere verblijfsvergunning verleend aan vluchtelingen die persoonlijk worden vervolgd (de a-status) dan aan personen die subsidiaire bescherming ontvangen, zoals algemene oorlogsvluchtelingen (de b-status).
Eerste Kamer +1
Dit onderscheid brengt de volgende specifieke gevolgen en regels met zich mee:

Verschil in rechten: Asielzoekers met een b-status krijgen in de regel minder rechten, hebben een grotere kans op beperkingen in de gezinshereniging en behouden een kortere initiële verblijfsduur.

Verblijfblog +1
Doelstelling: De wet is ingevoerd om de Nederlandse asielketen te ontlasten en de instroom van asielzoekers en nareizigers in te perken.
VNG | Vereniging van Nederlandse Gemeenten

Kritiek en gevolgen: Organisaties zoals VluchtelingenWerk en de Nederlandse Vereniging voor Rechtspraak waarschuwen dat het stelsel zorgt voor extra werklast binnen de rechtspraak en dat het nareizen van familieleden in de praktijk haast onmogelijk wordt gemaakt.
VluchtelingenWerk +1


[ Bericht 27% gewijzigd door michaelmoore op 09-06-2026 01:59:38 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220994507
IND-baas: 'Migratiepact EU gaat instroom niet terugdringen, speelt buiten onze macht af'
https://www.geenstijl.nl/5190252/ind-interview
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  dinsdag 9 juni 2026 @ 15:31:16 #297
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_220994657
quote:
11s.gif Op dinsdag 9 juni 2026 15:01 schreef Aether het volgende:
IND-baas: 'Migratiepact EU gaat instroom niet terugdringen, speelt buiten onze macht af'
https://www.geenstijl.nl/5190252/ind-interview
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  woensdag 10 juni 2026 @ 22:16:00 #298
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_221004761
kan een asielzoeker een herziening vragen omdat ie opeens homo is geworden?/

of als ie niet uit een oologsgebied komt , dat ie dan biseksueel of een achtervolgde gender neutraal gaat worden
dan kan ie met een vriend komen die hij regelmatig heeft gepijpt
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  donderdag 11 juni 2026 @ 11:01:54 #299
363374 Regilio_
exTrEeM rEcHtS
pi_221007200
twitter


Genot.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
pi_221007413
quote:
81s.gif Op donderdag 11 juni 2026 11:01 schreef Regilio_ het volgende:
[ x ]

Genot.
In Loosdrecht zat er nog een weekend tussen.
Goed gewerkt aan de communicatie.
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')