abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:42:57 #1
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864953
zijn er weer drie asielzoekers betrapt die niet zielig zijn

ongeloofelijk , men weet toch dat asielzoekers niet mogen werken, want dan moeten ze terug , dan zijn ze niet zielig genoeg
Hoe komen ze trouwens aan dat BSN nummer ????

Loonbelasting afdragen, ??? -O- :N :N zijn ze nu helemaal knettergek -O-
https://www.telegraaf.nl/(...)j-postbedrijf-alphen

quote:
ALPHEN AAN DEN RIJN - De Arbeidsinspectie heeft vrijdag bij een controle bij een post- en pakketbedrijf in Alphen aan den Rijn vier asielzoekers uit Syrië aangetroffen die niet mochten werken.

De controle vond plaats na meerdere meldingen dat in het depot van het bedrijf asielzoekers illegaal werkten
https://www.coa.nl/nl/werken
Petitie voor recht op werk voor asielzoekers en derdelanders
https://www.ru.nl/rechten(...)e-werk-asielzoekers/
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:43:49 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220864954
Topickaper @Vis1980 was bezig een nieuwe te maken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:43:51 #3
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864955
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dramaqueen.
Mensen neerschieten op zee, omdat we zelf geen oplossingen hebben, ja dat is wel een drama.

Als dat geen drama is, wat is dan nog wel een drama?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:44:38 #4
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864956
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:43 schreef Richestorags het volgende:
Topickaper @:Vis1980 was bezig een nieuwe te maken.
Er zat een goed aantal minuten tussen jouw laatste post en dit nieuwe topic.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 02:17:33 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220864996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je praat er elke keer omheen, vind jij het neerschieten van vluchtelingen een vorm van handhaving?
Natuurlijk is dat een vorm van handhaving. Polen heeft dat ook geïmplementeerd. Dat is gewoon het beschermen van de grenzen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 23 mei 2026 @ 02:57:40 #6
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220865019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus ze neerschieten met regelgeving is dan wel weer prima?
of hullie boten lek prikken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220865273
Ze hebben ons land weggegeven. En ik verwacht niet dat we het terug zullen krijgen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 07:50:38 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220865291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 02:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
of hullie boten lek prikken
Die boten lek prikken, dat doen ze toch zélf?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 07:58:49 #9
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220865315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mensen neerschieten op zee, omdat we zelf geen oplossingen hebben, ja dat is wel een drama.

Als dat geen drama is, wat is dan nog wel een drama?
We hebben het drama al gehad dat er trossen met mensen de Tunesische woestijn in werden gejaagd als onderdeel van een vluchtelingendeal. Dat is vrijwel niet belicht in de media, want nog op Afrikaanse bodem.

Wat wel scoorde is het beeld van dat verdronken jongetje, of de dramatische aankomst van lekke boten waarvan de helft van de opvarenden verdronken is, want dan zijn ze hier.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:02:26 #10
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220866508
Het normaliseren van hordes mensen neerschieten, dat gaat een enorme zwarte bladzijde opleveren. We hebben blijkbaar zelfs ons land weggegeven, ja, dan mogen we tot dat soort daden overgaan...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:12:30 #11
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868026
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'


quote:
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'
Jippie 23-05-2026 10:14 print
Premier Rob Jetten heeft donderdag als eerste bewindspersoon van zijn kabinet openlijk gesproken van een "asielcrisis".
Dat deed hij tijdens zijn wekelijkse persconferentie in Den Haag, als reactie op een vraag uit de zaal.

Aanleiding is de nijpende opvangproblematiek in Nederland, met aanmeldcentrum Ter Apel als pijnlijk symbool.
Ja een grote bende , geen huizen voor nederlanders
die jongens die op het grote geld afkomen slapen in het gras
en links heeft het over koppen soep en kneitter linkse Zita Pels krijgt een natte doos van die Arabische jongens met hun grote eehh "koffers""
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220868047
Bekijk deze YouTube-video

Inburgeren is ook niet zo makkelijk
pi_220868139
twitter


Ik begrijp heel goed dat EU woedend is op Elon Musk. Zonder hem zijn wij blind.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220868144
Wat me opvalt aan die trailer is dat asielzoekers in Nederland ook meteen volstrekt hulpeloos en onbekwaam zijn. Het zijn toch mensen die uit verre landen hierheen zijn gereisd, dan weet je toch wel wat post is en wat rekeningen zijn?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:45:08 #15
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868197
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ik begrijp heel goed dat EU woedend is op Elon Musk. Zonder hem zijn wij blind.
ja en de baas van starlink waar Poetin zo last van heeft, en Palantir die de coördinaten doorgeeft waar ze de drones heen moeten sturen met behulp van starlink

Poetin heeft geen AI, alleen Google en Chatgtp als ze internet hadden

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 23-05-2026 15:53:26 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220868246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:12 schreef michaelmoore het volgende:
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'
[..]
Ja een grote bende , geen huizen voor nederlanders
die jongens die op het grote geld afkomen slapen in het gras
en links heeft het over koppen soep en kneitter linkse Zita Pels krijgt een natte doos van die Arabische jongens met hun grote eehh "koffers""
Opmerkelijk dat Rob Jetten dit nu zegt.

Als rechts dit zegt, dan zijn het meteen facisten en racisten en krijgen ze de hele media over zich heen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:58:42 #17
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:56 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Opmerkelijk dat Rob Jetten dit nu zegt.

Als rechts dit zegt, dan zijn het meteen facisten en racisten en krijgen ze de hele media over zich heen.
ja zelfs de kneiterlinksen hebben nu eindelijk door, dat de grootste idioten in de wereld hierheen gestuurd worden

Terwijl we arbeidsmigranten nodig hebben

maar Zita pels krijgt er een natte doos van en heeft de soep al klaar en voelt zich barmhartig

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2026 03:03:56 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:01:01 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220868265
Kunnen we ophouden over de natte doos van Zita Pels?
pi_220868271
Wie is Zita Pels?
pi_220868285
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:14:23 #21
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868920
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 20:02:25 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870519
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:14:29 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220870619
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Tja, als je een oorlogsgebied verlaat, dan neem je natuurlijk je meest dierbare dingen mee.

En als die dagenlang buiten moet dragen, dan heb je natuurlijk goede kwaliteit nodig. O-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:50:32 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220870873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Tja, als je een oorlogsgebied verlaat, dan neem je natuurlijk je meest dierbare dingen mee.

En als die dagenlang buiten moet dragen, dan heb je natuurlijk goede kwaliteit nodig. O-)
Istanbul, Ankara, Athene en die steden waar deze asieltoeristen vandaan komen lijken me geen oorlogsgebied.
pi_220870906
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:02 schreef Vis1980 het volgende:
Het normaliseren van hordes mensen neerschieten, dat gaat een enorme zwarte bladzijde opleveren. We hebben blijkbaar zelfs ons land weggegeven, ja, dan mogen we tot dat soort daden overgaan...
De overheid heeft het helaas zover laten komen dat mensen dit soort vreselijke dagen overwegen.
pi_220870919
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Pas nou op, mag je niet zeggen. En een sticker aan de koffer van een vliegticket. Echt hele zielige mensen.

@probeer
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:15:30 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871053
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De overheid heeft het helaas zover laten komen dat mensen dit soort vreselijke dagen overwegen.
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220871073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
Over 50 jaar wanneer de Islam hier het grootste geloof is. Dan is de overheid zeker daar verantwoordelijk voor geweest en dus ook van de gevolgen die daaruit voorvloeien. En dit kan nooit goed aflopen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:30:16 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871176
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Over 50 jaar wanneer de Islam hier het grootste geloof is. Dan is de overheid zeker daar verantwoordelijk voor geweest en dus ook van de gevolgen die daaruit voorvloeien. En dit kan nooit goed aflopen.
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220871325
twitter


In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
pi_220871358
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Nee dat is niet alleen in hoofden van mensen. Iran, Egypthe, Libanon en Syrie, zijn voorbeelden van hoe de afloop kan zijn. En dit is gebasseerd op feiten. Niks tegen buitenlanders verder. Mijn vriendin is zelfs buitenlands. Wel wat tegen de Islam ja. Geschiedings wijst gewoon uit dat het een zeer, zeer gevaarlijk geloof is. En eenmaald met zenggeschap dan gaat het hard. En daarom wordt ik ook doodziek van het wegkijken en ontkennen daarvan.
pi_220871417
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
Tot een paar jaar geleden hield het CBS ook voor Nederland dit soort cijfers bij. Maar daar is men mee gestopt. Ze willen het niet meer weten en wij mogen het niet meer weten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:58:20 #33
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220871432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
ze hoeven ze niet neer te schieten, gewoon terug sturen of naar een land buiten de EU naar keuze , daar een fors terrein kopen en inrichten als COA
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220871436
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Tot een paar jaar geleden hield het CBS ook voor Nederland dit soort cijfers bij. Maar daar is men mee gestopt. Ze willen het niet meer weten en wij mogen het niet meer weten.
En wanneer de feitelijke cijfers niet meer gepresenteerd worden, dan ben je op het punt dat alles bewust is.
pi_220871532
Nederland moet stoppen met het schizofrene asielbeleid:

1. Uit alles blijkt dat Nederland geen asielzoekers wil hebben. We betalen (via de EU) zelfs corrupte regimes aan de randen van Europa om die asielstroom tegen te houden.

2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.

3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:

- u krijgt gratis onderdak
- gratis sanitaire voorzieningen
- gratis ontbijt
- gratis lunch
- gratis diner
- gratis tandzorg
- gratis huisarts
- gratis medische zorg
- gratis inburgering
- gratis onderwijs
- gratis woning
- gratis uitkering
- gratis hulp
- gratis juridische bijstand (voor het geval u per ongeluk een autochtone vrouw verkracht of vermoordt)
pi_220871682
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En wanneer de feitelijke cijfers niet meer gepresenteerd worden, dan ben je op het punt dat alles bewust is.
Ze beschermen hun eigen positie:

De 150 kamerleden verdienen elk ¤141.000 per jaar.

De staatssecretarissen ¤192.000 en de ministers ¤205.000.

Maar in feite krijgen ze niets voor elkaar - en dat feit moet zoveel mogelijk toegedekt worden. We mogen niet weten dat ze niets presteren, want dan komt hun lucratieve baantje in gevaar.

Daarom zie je dat alles steeds wordt weggemoffeld. Ze zijn dolblij als bijvoorbeeld Markuszower of Baudet iets raars zegt, want dan kunnen ze dáár weer dagenlang over zeuren en is er geen aandacht voor hun eigen incompetentie.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:25:21 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ze hoeven ze niet neer te schieten, gewoon terug sturen of naar een land buiten de EU naar keuze , daar een fors terrein kopen en inrichten als COA
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220871770
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D

[ Bericht 21% gewijzigd door #ANONIEM op 23-05-2026 22:28:06 ]
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:31:30 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871809
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @:michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D
Mensen die geweld als politiek middel niet schuwen zijn misschien wel of geen debiel, uiteindelijk zijn ze extreem.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:22:35 #40
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220872271
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @:michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D
hoezo , dat is toch logisch , stel dat er een bijzit die echt gevaar loopt
Zal wel niet , maar stel

Je moet wel laten zien dat je eventueel mensen wilt opvangen, maar dat kan ook daar , dus aanmelden mag , maar verblijf hoeft niet hier

Dan komen ze hier in ieder geval niet meer , en wooncontainers neerzetten is daar een stuk eenvoudiger dan hier
en voor een fractie van de kosten
kunne ze hun eigen verblijf helpen bouwen DAAR
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:26:11 #41
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220872296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Kottnauer het volgende:

2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.

3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:

Omdat de asielindustrie verdient aan de enorm dure overtocht

ik ben er wel voor om mensen die wat kunnen hier te laten werken, net als Hongarije doet , op basis van werkvisum , dan kan men wat geld verdienen en dan na 2 jaar weer terug

Maar volslagen idioten hierheen halen en hun hele familie met gezinshereniging in een huis te plaatsen dat voor jouw kinderen bedoeld is, nee dat kan niet, dat kan echt niet ,

Geef ze maar een heel blik soep mee en dan het vliegtuig in



[ Bericht 11% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2026 16:33:22 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220874979
Als de nood echt aan de man komt kan de overheid met een of verscheidene maatregelen van bestuur direct ingrijpen.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:19:30 #43
3542 Gia
User under construction
pi_220876316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Met de vliegtuig labels er nog aan.
pi_220876582
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Effe je eigen dorp slopen tegen de komst van een AZC en de angst dat ze je dorp komen slopen
  zondag 24 mei 2026 @ 16:34:19 #45
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220877678
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Effe je eigen dorp slopen tegen de komst van een AZC en de angst dat ze je dorp komen slopen
onze burgemeester gaat er 6 in huis nemen en ze laat alle broers , neefjes en nichtjes ook overkomen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220877911
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:07:44 #47
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220877951
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Maar blijven stemmen op D66, CDA, Pro en al die shit - die schaffen das 🤮🤮 Dit land is echt compleet mesjogge aan het worden....
"Hoka Hey!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:00:54 #48
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_220878316
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
onze burgemeester gaat er 6 in huis nemen en ze laat alle broers , neefjes en nichtjes ook overkomen
Ambtenaar belt aan: "Goedemiddag mijnheer Moore, mijn naam is Hanekroot van de fiscale opsporing en inlichtingen dienst en wij willen graag even de boeken zien."
"
Moore: "de Boeken ?"
Ambtenaar: "Ja de boeken betreffende uw woning, kadastraal bekkend onder XL7451/17, woonoppvlak van 150 m2 op een grondstuk van 50 centiare."
Moore; Oh
Ambtenaar:: "U bent niet geregistreerd, maar vanaf 2026 BTW en heffingsplichtig in het kader van de Asielheffing op woningen."
Moore: "U bedoeld dat ik extra belasting moet betalen oven mijn woning ?"
Ambtenaar: "Wij slaan u aan voor het fictieve inkomen dat u had kunnen krijgen als u ... kijkt in de tabel 150 m2, dat is 5 asielzoekers .. had kunen opvangen.
Vanaf 1 sept, 2026 bent u verplicht een winst en verlies rekening bij te houden aangaande uw woning, aangaande het vruchtgebruik
Over de afgelopen periode maken we een schatting en komen uit op 38.000 euro.
Moore; Nou dat is een tegenvaller, maar als ik hard aanpoot en 5 asielzoekers in huis neem en met de vakantie gewoon thuisblijf dan is het verlies per jaar misschien net op te brengen.

Vrij naar Koot en Bie Volkstuinbelasting :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:08:04 #49
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220878346
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ambtenaar belt aan: "Goedemiddag mijnheer Moore, mijn naam is Hanekroot van de fiscale opsporing en inlichtingen dienst en wij willen graag even de boeken zien."
"
Moore: "de Boeken ?"
Ambtenaar: "Ja de boeken betreffende uw woning, kadastraal bekkend onder XL7451/17, woonoppvlak van 150 m2 op een grondstuk van 50 centiare."
Moore; Oh
Ambtenaar:: "U bent niet geregistreerd, maar vanaf 2026 BTW en heffingsplichtig in het kader van de Asielheffing op woningen."
Moore: "U bedoeld dat ik extra belasting moet betalen oven mijn woning ?"
Ambtenaar: "Wij slaan u aan voor het fictieve inkomen dat u had kunnen krijgen als u ... kijkt in de tabel 150 m2, dat is 5 asielzoekers .. had kunen opvangen.
Vanaf 1 sept, 2026 bent u verplicht een winst en verlies rekening bij te houden aangaande uw woning, aangaande het vruchtgebruik
Over de afgelopen periode maken we een schatting en komen uit op 38.000 euro.
Moore; Nou dat is een tegenvaller, maar als ik hard aanpoot en 5 asielzoekers in huis neem en met de vakantie gewoon thuisblijf dan is het verlies per jaar misschien net op te brengen.

Vrij naar Koot en Bie Volkstuinbelasting :)
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de overtollige stikstof kunstmest kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 24 mei 2026 @ 18:09:42 #50
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_220878358
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de stikstof kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
Ja dan komt de ambtenaar weer bij u voor de stikstof heffing en dat willen we toch niet mijnheer Moore :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:50:52 #51
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220878712
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de overtollige stikstof kunstmest kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
En die woke groene gutmenschen pleuren vervolgens die gelukzoekerts op dat o zo groene gras aangezien er amper huisvesting is in dit jofele land. Hoe oliedom kun je zijn?
"Hoka Hey!"
  zondag 24 mei 2026 @ 20:34:14 #52
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220879499
https://www.telegraaf.nl/(...)prijs/153047994.html

Mooi dat scheelt alvast een 1000 vluchtelingen en 1000 koppen soep

quote:
Royal Air Maroc schrapt vluchten naar Brussel vanwege stijgende kerosineprijs
Casablanca- Luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc schrapt tijdelijk verschillende verbindingen met Europa en Afrika door de fors gestegen brandstofprijzen als gevolg van de oorlog in het Midden-Oosten.

Ook de route tussen Marrakesh en Brussel wordt getroffen.

2 uur geleden

De Marokkaanse staatsmaatschappij maakte dit weekend bekend dat ze haar internationale netwerk tijdelijk moet aanpassen door ,,de sterke stijging van de kerosineprijzen" en een afnemende vraag op bepaalde routes.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220884168
twitter


Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:01:07 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220884371
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
Mauro?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220887101
twitter
  maandag 25 mei 2026 @ 20:46:04 #56
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220887836
x

[ Bericht 100% gewijzigd door michaelmoore op 25-05-2026 20:59:19 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220887925
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
Heeft toch ook geen zin om dat soort lui een boete te geven.
pi_220887932
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Heeft toch ook geen zin om dat soort lui een boete te geven.
Naast dat het een dikke faal is dit idd ook zinloos.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:03:54 #59
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220887937
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
Hoe kun je verwachten dat mensen die zich niet hoeven te verantwoorden en alles voor niks krijgen, ooit gaan werken?

Waarom zouden ze?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220889290
In het verlengde van de corrupte asielindustrie.

twitter
pi_220889721
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 05:51 schreef Spring_Sale het volgende:
In het verlengde van de corrupte asielindustrie.

[ x ]
quote:
Uit een onderzoek van het AD blijkt dat tientallen statushouders zonder toestemming van de woningcorporatie hun sociale huurwoning of een deel daarvan verhuren. "Onderhuur is woonfraude en dat nemen we heel serieus", zegt de Rotterdamse woningcorporatie Havensteder.

Verslaggevers van het AD deden zich voor als potentiële huurders en bezochten enkele van de door statushouders aangeboden woningen. In hartje Amsterdam namen ze een kijkje in een studio van een Syrische statushouder, die zelf bij zijn vrouw is ingetrokken die ook een sociale huurwoning toegewezen heeft gekregen.

https://nos.nl/artikel/25(...)at-ze-misbruik-maken
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220889736
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Ik zit sindskort weer een beetje op Nextdoor, kennelijk valt het allemaal mee met de woningnood zodra iemand vraagt om een kamer rollen de aanbiedingen binnen, en allemaal door typisch Nederlandse namen die je echt niet zou verwachten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:58:01 #63
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220890964
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Dat zou wat mij betreft ook weer meteen een intrekking van de asielstatus zijn en een deportatie naar land van herkomst. Rot op met je misbruik maken van onze goedheid.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220891059
twitter


Ook weer zo'n mohammedaanse nep-vluchteling.
pi_220891365


Het wordt een hete zomer zo :M :M
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:04:11 #66
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220891434
https://www.rtvutrecht.nl(...)erlijk-1-juli-openen

Ja dan kunne de dames 6 maanden niet trainen , moeten die meiden wat anders gaan doen, handballen in een zaal, ofzo, kan er ook niets aan doen, je moet wat over hebben voor de mens die aan het vluchten is samen met de broer of neef.

riolering , drinkwater, electra, douches, eetzaal, wifi , airco's en een overhead bestuur organisatie , ff druk daar de gemeente


Beter op polder Rijnenburg dat staat leeg tot 2035 , en is Sharon Dijksma de baas, dat kan wel 10 jaar blijven staan dan
Daar komt geen mens op te voetballen

https://www.facebook.com/reel/1668436857943529

quote:
IJsselstein - Deze week start het COA met de voorbereidingen voor de tijdelijke noodopvang in IJsselstein. Onder andere ondergrondse leidingen worden aangepast, zodat een van de voetbalvelden van club IJFC geschikt is om mensen op te vangen.
In een bewonersbrief van de gemeente staat dat het COA de locatie uiterlijk 1 juli wil openen.
Er is een hoop te doen geweest om de tijdelijke noodopvang in IJsselstein. Sommige inwoners heten vluchtelingen van harte welkom, andere demonstreren al weken op rij.
Eén nacht bekogelden relschoppers de politie en vernielden zij de gevel van het stadhuis en het theater.
Het heeft het COA niet tegengehouden om verder te gaan met de noodopvang, want deze week starten de voorbereidingen.

In een bewonersbrief die de gemeente IJsselstein vandaag heeft gestuurd, valt te lezen dat het COA nu wel een streefdatum heeft om de noodopvang te openen.
Uiterlijk 1 juli zou de opvang op het voetbalveld open moeten gaan. Maximaal 150 statushouders zullen daar tot het einde van het jaar worden opgevangen.
quote:
Let op: de foto is een schets, er komt een hek om de gebouwen heen


[ Bericht 15% gewijzigd door michaelmoore op 26-05-2026 21:49:09 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220891773
twitter


Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:08:31 #68
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220891792
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
Sargentini aged like milk
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220892367




[ Bericht 19% gewijzigd door Spring_Sale op 26-05-2026 16:53:58 ]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:50:49 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220892971
Gezelligheid in Duisburg.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220892982
Jeetje, pakken ze nu ook al ONZE bbq's af????
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:25:47 #72
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220893166
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
In Spaarnwoude Houtrak ziet het er deze dagen niet anders uit. Dat is al jaren zo. Afgezien van achtergelaten afval is daar ook niets mis mee.
Life is what you make it.
pi_220893393
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
Gezelligheid in Duisburg.

[ twitter ]
Kijk vooral ook de dames eens genieten.
pi_220893419
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Ook weer zo'n mohammedaanse nep-vluchteling.
@probeer dit zegt niks zeker.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:43:36 #75
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220893640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:05 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Kijk vooral ook de dames eens genieten.
Tja, het is schrikbarend dit soort taferelen in Europese steden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
Het was mij even ontgaan dat jij deze video ook al had gedeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220893699
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het is schrikbarend dit soort taferelen in Europese steden.
[..]
Het was mij even ontgaan dat jij deze video ook al had gedeeld.
En dan nog ontkennen mensen dat er in grote steden in West-Europa totale demografische veranderingen plaatsvinden.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:02:41 #77
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220893815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En dan nog ontkennen mensen dat er in grote steden in West-Europa totale demografische veranderingen plaatsvinden.
Dat is inderdaad bijzonder om te zien, dat sommigen maar willen blijven volhouden dat er niets aan de hand is. Het is natuurlijk prima dat zulke mensen deze demografische veranderingen stiekem toejuichen, maar wees daar dan eerlijk over.

Al hebben we deze tactiek natuurlijk vaker gezien.

'It's not happening, it's a right-wing conspiracy theory'
'It's not happening, it's xenophobia'
'It's not happening, it's racism'
'It's not happening, it's Islamophobia'
'It's not happening, it's hate'
'It's not happening, it's white supremacy'

...

'Okay, it's happening and it's actually a good thing'
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220894487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En dan nog ontkennen mensen dat er in grote steden in West-Europa totale demografische veranderingen plaatsvinden.
Dit zijn vijftig mensen op een veldje. Als je wilt klagen over migranten en asielzoekers zijn er echt véél betere dingen te vinden dan 'bruine mensen barbequen in de zomer'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:43:43 #79
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220894513
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
Gezelligheid in Duisburg.

[ twitter ]
Allemaal vrij vandaag toevallig
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:44:29 #80
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220894888
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:43 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Allemaal vrij vandaag toevallig
Wat een pauperbende.
pi_220894945
twitter


Remigratie is nu ook een verboden woord.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:04:49 #82
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220894970
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Remigratie is nu ook een verboden woord.
Remigratie is een schitterend woord. Het zou fijn zijn als daar eens wat meer lui gehoor aan geven.

En Klaver is een misselijke vent. Ofja, vent.. :')
pi_220896121
Ook Mona Keijzer is controlled opposition. Net zoals Caroline van der plas. niet op stemmen dus!

twitter
pi_220896665
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:29:19 #85
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220896673
Ondertussen heeft het marxistische Nu.nl weer een lijvig stuk gewijd aan extreemrechts

https://www.nu.nl/politie(...)ts-gedachtegoed.html

En zie die AI generated emo comments eronder. Nu mogen de comments wél open

Ik hoor de UvA-meisjes op de redactie al soppen
Beati pauperes spiritu
pi_220896709
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:29 schreef Academicus het volgende:
Ondertussen heeft het marxistische Nu.nl weer een lijvig stuk gewijd aan extreemrechts

https://www.nu.nl/politie(...)ts-gedachtegoed.html

En zie die AI generated emo comments eronder. Nu mogen de comments wél open

Ik hoor de UvA-meisjes op de redactie al soppen
Vind dit wel een prima reactie:

Vooropgesteld dat ik persoonlijk geen FVD ga stemmen. Maar dat gewijs van alle partijen en de suggesties die ze doen toont hun eigen onvermogen aan. Als men zou nakomen wat men tijdens de campagne heeft belooft zou deze regering nu leveren. Maar men levert niet en komt haar afspraken niet na en morrelt aan afspraken die gemaakt zijn op gebied van de sociale zekerheid. Dat geeft frustratie onder de burgers en dat gaat van kwaad tot erger. Mensen gaan verder kijken en zich afzetten en dat is precies wat een partij als de FVD in de kaart speelt. Dan moet je niet proberen die partij in kwaad daglicht te zetten met de gedachten dan zakt de belangstelling onder de kiezers maar zelf doen wat je beloofd hebt, wordt houden en zichtbaar problemen oplossen. Dat is voor twee dingen goed. Voor Nederland en voor jezelf tijdens de volgende verkiezingen.

Zo is het wel. Ik vind FVD echt helemaal niets. Maar ze hebben deze partij zelf zo groot gemaakt, zelfde geldt voor de PVV.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:45:21 #87
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220896738
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Remigratie is nu ook een verboden woord.
waarom remigratie ??/

mensen komen hierheen om te werken, niet voor zielig te zijn


Dat ze niet mogen werken dat is de schuld van links , die denken zielige mensen willen een kop soep en kunnen niet werken door oorlogstrauma's

dat die "zielige" mensen ieder 5000 euro hebben moeten lenen om in dit walhalla met veel werk te komen daar denken ze niet aan, want ze willen hun elitaire superioriteit gevoel strelen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:59:50 #88
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220896808
Wat een kneuzen joh die Jetten, Paternotte, Bontenbal en Klaver. Alleen het belerende vingertje naar "ExtreemREchTgs" maar de hand in eigen boezem, ho maar.

Ga eens leveren joh stel onbenullen. En dan heb ik het niet over vergaande plannen om de sociale zekerheid in Nederland te slopen.

Dan heb ik het over "fatsoen", "10 steden" en "humaan asielbeleid" waarbij er geen mensen in het gras hoeven te liggen omdat ze denken dat er plek genoeg is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:03:20 #89
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220896833
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een kneuzen joh die Jetten, Paternotte, Bontenbal en Klaver. Alleen het belerende vingertje naar "ExtreemREchTgs" maar de hand in eigen boezem, ho maar.

Ga eens leveren joh stel onbenullen. En dan heb ik het niet over vergaande plannen om de sociale zekerheid in Nederland te slopen.

Dan heb ik het over "fatsoen", "10 steden" en "humaan asielbeleid" waarbij er geen mensen in het gras hoeven te liggen omdat ze denken dat er plek genoeg is.
Ze moeten niet mensen in de dorpen pesten door hun bioscoop , wijkgebouw en voetbalveld te beloven aan mensen die hier komen om te werken ,

ga GVD woningen bouwen linkse sukkels

Eemvallei ruimte zat voor jullie zielige mensen, geen smoezen over hoogwaardig vervoer , een bus is prima om naar hun werk te gaan

10 steden he, waar zijn die ?/
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:12:28 #90
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220896893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ze moeten niet mensen in de dorpen pesten door hun bioscoop , wijkgebouw en voetbalveld te beloven aan mensen die hier komen om te werken ,

ga GVD woningen bouwen linkse sukkels

Eemvallei ruimte zat voor jullie zielige mensen, geen smoezen over hoogwaardig vervoer , een bus is prima om naar hun werk te gaan

10 steden he, waar zijn die ?/
Nouja na 9 jaar heeft ongeveer 55% van de statushouders betaald werk. Dus stellen dat ze komen om te werken gaat een beetje ver. Dan laten we de illegalen nog even voor wat het is.

Als je het nog verder uitsplitst op bijvoorbeeld Somaliërs dan wordt het helemaal om te janken.

Laat onverlet dat er natuurlijk gebouwd moet gaan worden. En die noodopvang moet stoppen.

[ Bericht 3% gewijzigd door inslagenreuring op 27-05-2026 12:24:55 ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:27:46 #91
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220896970
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nouja na 9 jaar heeft ongeveer 55% van de statushouders betaald werk. Dus stellen dat ze komen om te werken gaat een beetje ver. Dan laten we de illegalen nog even voor wat het is.

Als je het nog verder uitsplitst op bijvoorbeeld Somaliërs dan wordt het helemaal om te janken.

Laat onverlet dat er natuurlijk gebouwd moet gaan worden. En die noodopvang moet stoppen.
Het zou voor mij ook heel erg moeilijk zijn om redelijk werk te vinden in Syrie of in de USA

quote:
1. Asielzoekers (in de procedure)
Voor asielzoekers is de toegang tot de arbeidsmarkt zeer beperkt.
Zij mogen pas werken wanneer hun asielprocedure loopt én er aan strenge voorwaarden is voldaan.

Rijksoverheid
Regels: Er geldt een maximum van 24 weken per jaar (de zogeheten 24-wekeneis).

Werkvergunning: De werkgever moet voor hen altijd een tewerkstellingsvergunning (TWV) aanvragen bij het UWV.

Praktijk: Door deze tijdelijke en onzekere status is het voor asielzoekers erg lastig om een reguliere baan te vinden.

Centraal Bureau voor de Statistiek | CBS +1
2. Statushouders (met verblijfsvergunning)
Statushouders hebben in principe dezelfde rechten en plichten als Nederlandse burgers op de arbeidsmarkt; zij zijn vrij op de arbeidsmarkt.
Er is geen werkvergunning nodig.
Toch is de uitstroom naar werk laag en verloopt integratie moeizaam:

VluchtelingenWerk +2
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:08:15 #92
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220897452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Het zou voor mij ook heel erg moeilijk zijn om redelijk werk te vinden in Syrie of in de USA
[..]

Daarom pak ik ook de cijfers na 9 jaar. Zodat het hele gedoe rondom de procedures en de integratie ruimschoots achter de rug zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:12:23 #93
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220897476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:36 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Vind dit wel een prima reactie:

Vooropgesteld dat ik persoonlijk geen FVD ga stemmen. Maar dat gewijs van alle partijen en de suggesties die ze doen toont hun eigen onvermogen aan. Als men zou nakomen wat men tijdens de campagne heeft belooft zou deze regering nu leveren. Maar men levert niet en komt haar afspraken niet na en morrelt aan afspraken die gemaakt zijn op gebied van de sociale zekerheid. Dat geeft frustratie onder de burgers en dat gaat van kwaad tot erger. Mensen gaan verder kijken en zich afzetten en dat is precies wat een partij als de FVD in de kaart speelt. Dan moet je niet proberen die partij in kwaad daglicht te zetten met de gedachten dan zakt de belangstelling onder de kiezers maar zelf doen wat je beloofd hebt, wordt houden en zichtbaar problemen oplossen. Dat is voor twee dingen goed. Voor Nederland en voor jezelf tijdens de volgende verkiezingen.

Zo is het wel. Ik vind FVD echt helemaal niets. Maar ze hebben deze partij zelf zo groot gemaakt, zelfde geldt voor de PVV.
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
pi_220897572
In 1990 had mijn vader 1 dag na het verkrijgen van de tewerkstellingsvergunning al een baan. Al jaren met pensioen, toch komt hij nog vaak bij de garage, legt dingen uit aan leerlingen en kijkt mee onder de motorkap. Moeders compleet omgeschoold en 30 jaar als verpleegkundige gewerkt. Mentaliteit en werkethos verander je niet met een inburgeringscursusje.
pi_220897894
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
Jub. Makkelijke afledingen dit om maar niks op te lossen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:55:32 #96
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220897993
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
En als het weer eens uit de klauwen loopt, heel hard onacceptabel schreeuwen.
(om vervolgens er niks mee te doen O-) )
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:13:07 #97
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220898082
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Liever dan dat die kanslozen hier heen komen.
Criminele activiteiten en het sociale vangnet leegroven is enige wat ze komen doen.

Maar liefst gewoon boten opvangen en terug zetten in Afrika doei.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:15:27 #98
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898098
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daarom pak ik ook de cijfers na 9 jaar. Zodat het hele gedoe rondom de procedures en de integratie ruimschoots achter de rug zijn.
nou ze moeten mij niet in Griekenland neerzetten want dan had ik over 9 jaar nog geen fatsoenlijk werk anders dan vuil ophalen of schoonmaken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:16:49 #99
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
eerzame burgers pesten met hun Spreidingswet in hun schooltje of bioscoop of voetbalkveld, donder en eind op zeg, pak een paar weilanden voor 1000 wooncontainers
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:24:30 #100
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou ze moeten mij niet in Griekenland neerzetten want dan had ik over 9 jaar nog geen fatsoenlijk werk anders dan vuil ophalen of schoonmaken
Ik snap niet wat je nu wilt zeggen. Eerder geef je nog aan dat ze komen om te werken. En nu heb je begrip voor het feit dat ze niet werken?

Overigens moet het werk dat je noemt ook gedaan worden. Beter alternatief dan de schatkist opsouperen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')