Hoe dan ook, betaald werden ze echt niet. Dat maken ze de kat maar wijs.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:54 schreef Qarrad het volgende:
https://www.oost.nl/nieuw(...)wolle-emmen-ongeldig
Sinds januari al duizenden boetes uitgedeeld op het traject Zwolle-Emmen aan zwartrijdende asielzoekers. Dat is al één ding.
Ze zijn nu ongeldig door administratief ge-eikel omdat ze sinds januari geen COA-pas meer mogen accepteren als identificatie.
Als het ene niet door kutbeleid fout gaat, dan is het wel iets anders. Gekmakend dit.
Tuurlijk. Dit zag je van mijlenver aankomen. Die Europese spredingswet is voor ons zwaar ongunstig omdat al dat volk in Zuid-Europa aanmeert. Straks zetten ze die mensen gewoon door op de trein.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 00:12 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]
De Rekenkamer verwacht dat de asielcrisis alleen maar groter wordt met de invoering van het EU Migratiepact. Dit terwijl Jetten er heilig van overtuigd is dat het Migratiepact alle problemen gaat oplossen. Wat een clownshow.
Ik ben bang dat meerdere landen uiteindelijk de middelvinger geven aan zuid-Europa, zeker als idioten als Wilders meer macht krijgen. Dan zadelen we het zuiden op met nogal wat problemen en ik ban dan dus bang dat men straks mensen gaat beschieten op zee en dat we dan allemaal even de andere kant op dienen te kijken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 22:27 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Tuurlijk. Dit zag je van mijlenver aankomen. Die Europese spredingswet is voor ons zwaar ongunstig omdat al dat volk in Zuid-Europa aanmeert. Straks zetten ze die mensen gewoon door op de trein.
Geweld loont, want uiteindelijk zijn bepalers bang dat men op hun stoep gaat staan. Maar ja, daaraan toegeven is de weg vrij maken voor een ieder die zijn zin wil.quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:57 schreef bianconeri het volgende:
Toch fijn dat gemeenten zich laten beinvloeden door de racistische extreem rechtse sentimenten van een piepklein deel van de bevolking. (not)
Niemand ligt daar wakker van. Helemaal murw is men op dit dossier.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat meerdere landen uiteindelijk de middelvinger geven aan zuid-Europa, zeker als idioten als Wilders meer macht krijgen. Dan zadelen we het zuiden op met nogal wat problemen en ik ban dan dus bang dat men straks mensen gaat beschieten op zee en dat we dan allemaal even de andere kant op dienen te kijken.
Onzin. Ik ben sterk van mening dat we de buitengrenzen moeten beschermen. Maar je kunt niet van de een op de andere dag met .50 op het strand van Griekenland liggen wachten.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:36 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Ik ben bang dat meerdere landen uiteindelijk de middelvinger geven aan zuid-Europa, zeker als idioten als Wilders meer macht krijgen. Dan zadelen we het zuiden op met nogal wat problemen en ik ban dan dus bang dat men straks mensen gaat beschieten op zee en dat we dan allemaal even de andere kant op dienen te kijken.
Gaan we dan op 4 mei weer zeggen 'dit nooit meer'?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:49 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Niemand ligt daar wakker van. Helemaal murw is men op dit dossier.
Dus ze neerschieten met regelgeving is dan wel weer prima?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 00:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Onzin. Ik ben sterk van mening dat we de buitengrenzen moeten beschermen. Maar je kunt niet van de een op de andere dag met .50 op het strand van Griekenland liggen wachten.
Dat gaat met het opschalen van regelgeving gepaard.
Op een gegeven moment moet je wel handhaven.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:11 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus ze neerschieten met regelgeving is dan wel weer prima?
Dus ze neerschieten zie je dan als 'noodzakelijk kwaad'? Even de andere kant opkijken, anders moeten we bekenen wéér een zwarte bladzijde te hebben in Europa.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:14 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je wel handhaven.
Je maintiendrai" (Ik zal handhaven) is de officiële wapenspreuk van het Koninkrijk der Nederlanden en het Huis Oranje-Nassau.
Er worden er ook niet zoveel neergeschoten op de grens van noord naar Zuid Korea.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:15 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus ze neerschieten zie je dan als 'noodzakelijk kwaad'?
Neuh, gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:10 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Gaan we dan op 4 mei weer zeggen 'dit nooit meer'?
Je praat er elke keer omheen, vind jij het neerschieten van vluchtelingen een vorm van handhaving?quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er worden er ook niet zoveel neergeschoten op de grens van noord naar Zuid Korea.
Op een gegeven moment weten ze het wel.
Dus we stoppen met dodenherdenking of we doen die dag net alsof we zelf geen beesten zijn?quote:
Dat doen we nu ook al.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 01:33 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Dus we stoppen met dodenherdenking of we doen die dag net alsof we zelf geen beesten zijn?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |