abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 18:50:52 #51
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220878712
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de overtollige stikstof kunstmest kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
En die woke groene gutmenschen pleuren vervolgens die gelukzoekerts op dat o zo groene gras aangezien er amper huisvesting is in dit jofele land. Hoe oliedom kun je zijn?
"Hoka Hey!"
  zondag 24 mei 2026 @ 20:34:14 #52
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220879499
https://www.telegraaf.nl/(...)prijs/153047994.html

Mooi dat scheelt alvast een 1000 vluchtelingen en 1000 koppen soep

quote:
Royal Air Maroc schrapt vluchten naar Brussel vanwege stijgende kerosineprijs
Casablanca- Luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc schrapt tijdelijk verschillende verbindingen met Europa en Afrika door de fors gestegen brandstofprijzen als gevolg van de oorlog in het Midden-Oosten.

Ook de route tussen Marrakesh en Brussel wordt getroffen.

2 uur geleden

De Marokkaanse staatsmaatschappij maakte dit weekend bekend dat ze haar internationale netwerk tijdelijk moet aanpassen door ,,de sterke stijging van de kerosineprijzen" en een afnemende vraag op bepaalde routes.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220884168
twitter


Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:01:07 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220884371
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
Mauro?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220887101
twitter
  maandag 25 mei 2026 @ 20:46:04 #56
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220887836
x

[ Bericht 100% gewijzigd door michaelmoore op 25-05-2026 20:59:19 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220887925
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
Heeft toch ook geen zin om dat soort lui een boete te geven.
pi_220887932
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Heeft toch ook geen zin om dat soort lui een boete te geven.
Naast dat het een dikke faal is dit idd ook zinloos.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:03:54 #59
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220887937
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
Hoe kun je verwachten dat mensen die zich niet hoeven te verantwoorden en alles voor niks krijgen, ooit gaan werken?

Waarom zouden ze?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220889290
In het verlengde van de corrupte asielindustrie.

twitter
pi_220889721
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 05:51 schreef Spring_Sale het volgende:
In het verlengde van de corrupte asielindustrie.

[ x ]
quote:
Uit een onderzoek van het AD blijkt dat tientallen statushouders zonder toestemming van de woningcorporatie hun sociale huurwoning of een deel daarvan verhuren. "Onderhuur is woonfraude en dat nemen we heel serieus", zegt de Rotterdamse woningcorporatie Havensteder.

Verslaggevers van het AD deden zich voor als potentiële huurders en bezochten enkele van de door statushouders aangeboden woningen. In hartje Amsterdam namen ze een kijkje in een studio van een Syrische statushouder, die zelf bij zijn vrouw is ingetrokken die ook een sociale huurwoning toegewezen heeft gekregen.

https://nos.nl/artikel/25(...)at-ze-misbruik-maken
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220889736
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Ik zit sindskort weer een beetje op Nextdoor, kennelijk valt het allemaal mee met de woningnood zodra iemand vraagt om een kamer rollen de aanbiedingen binnen, en allemaal door typisch Nederlandse namen die je echt niet zou verwachten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:58:01 #63
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220890964
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Dat zou wat mij betreft ook weer meteen een intrekking van de asielstatus zijn en een deportatie naar land van herkomst. Rot op met je misbruik maken van onze goedheid.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220891059
twitter


Ook weer zo'n mohammedaanse nep-vluchteling.
pi_220891365


Het wordt een hete zomer zo :M :M
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:04:11 #66
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220891434
https://www.rtvutrecht.nl(...)erlijk-1-juli-openen

Ja dan kunne de dames 6 maanden niet trainen , moeten die meiden wat anders gaan doen, handballen in een zaal, ofzo, kan er ook niets aan doen, je moet wat over hebben voor de mens die aan het vluchten is samen met de broer of neef.

riolering , drinkwater, electra, douches, eetzaal, wifi , airco's en een overhead bestuur organisatie , ff druk daar de gemeente


Beter op polder Rijnenburg dat staat leeg tot 2035 , en is Sharon Dijksma de baas, dat kan wel 10 jaar blijven staan dan
Daar komt geen mens op te voetballen

https://www.facebook.com/reel/1668436857943529

quote:
IJsselstein - Deze week start het COA met de voorbereidingen voor de tijdelijke noodopvang in IJsselstein. Onder andere ondergrondse leidingen worden aangepast, zodat een van de voetbalvelden van club IJFC geschikt is om mensen op te vangen.
In een bewonersbrief van de gemeente staat dat het COA de locatie uiterlijk 1 juli wil openen.
Er is een hoop te doen geweest om de tijdelijke noodopvang in IJsselstein. Sommige inwoners heten vluchtelingen van harte welkom, andere demonstreren al weken op rij.
Eén nacht bekogelden relschoppers de politie en vernielden zij de gevel van het stadhuis en het theater.
Het heeft het COA niet tegengehouden om verder te gaan met de noodopvang, want deze week starten de voorbereidingen.

In een bewonersbrief die de gemeente IJsselstein vandaag heeft gestuurd, valt te lezen dat het COA nu wel een streefdatum heeft om de noodopvang te openen.
Uiterlijk 1 juli zou de opvang op het voetbalveld open moeten gaan. Maximaal 150 statushouders zullen daar tot het einde van het jaar worden opgevangen.
quote:
Let op: de foto is een schets, er komt een hek om de gebouwen heen


[ Bericht 15% gewijzigd door michaelmoore op 26-05-2026 21:49:09 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220891773
twitter


Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:08:31 #68
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220891792
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
Sargentini aged like milk
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220892367




[ Bericht 19% gewijzigd door Spring_Sale op 26-05-2026 16:53:58 ]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:50:49 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220892971
Gezelligheid in Duisburg.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220892982
Jeetje, pakken ze nu ook al ONZE bbq's af????
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:25:47 #72
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220893166
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
In Spaarnwoude Houtrak ziet het er deze dagen niet anders uit. Dat is al jaren zo. Afgezien van achtergelaten afval is daar ook niets mis mee.
Life is what you make it.
pi_220893393
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
Gezelligheid in Duisburg.

[ twitter ]
Kijk vooral ook de dames eens genieten.
pi_220893419
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Ook weer zo'n mohammedaanse nep-vluchteling.
@probeer dit zegt niks zeker.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:43:36 #75
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220893640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:05 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Kijk vooral ook de dames eens genieten.
Tja, het is schrikbarend dit soort taferelen in Europese steden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
Het was mij even ontgaan dat jij deze video ook al had gedeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')