abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 24 mei 2026 @ 18:50:52 #51
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220878712
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de overtollige stikstof kunstmest kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
En die woke groene gutmenschen pleuren vervolgens die gelukzoekerts op dat o zo groene gras aangezien er amper huisvesting is in dit jofele land. Hoe oliedom kun je zijn?
"Hoka Hey!"
  zondag 24 mei 2026 @ 20:34:14 #52
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220879499
https://www.telegraaf.nl/(...)prijs/153047994.html

Mooi dat scheelt alvast een 1000 vluchtelingen en 1000 koppen soep

quote:
Royal Air Maroc schrapt vluchten naar Brussel vanwege stijgende kerosineprijs
Casablanca- Luchtvaartmaatschappij Royal Air Maroc schrapt tijdelijk verschillende verbindingen met Europa en Afrika door de fors gestegen brandstofprijzen als gevolg van de oorlog in het Midden-Oosten.

Ook de route tussen Marrakesh en Brussel wordt getroffen.

2 uur geleden

De Marokkaanse staatsmaatschappij maakte dit weekend bekend dat ze haar internationale netwerk tijdelijk moet aanpassen door ,,de sterke stijging van de kerosineprijzen" en een afnemende vraag op bepaalde routes.
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220884168
twitter


Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:01:07 #54
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220884371
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
Mauro?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220887101
twitter
  maandag 25 mei 2026 @ 20:46:04 #56
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220887836
x

[ Bericht 100% gewijzigd door michaelmoore op 25-05-2026 20:59:19 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220887925
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
Heeft toch ook geen zin om dat soort lui een boete te geven.
pi_220887932
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 21:01 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Heeft toch ook geen zin om dat soort lui een boete te geven.
Naast dat het een dikke faal is dit idd ook zinloos.
  maandag 25 mei 2026 @ 21:03:54 #59
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220887937
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 19:02 schreef Spring_Sale het volgende:
[ x ]
Hoe kun je verwachten dat mensen die zich niet hoeven te verantwoorden en alles voor niks krijgen, ooit gaan werken?

Waarom zouden ze?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_220889290
In het verlengde van de corrupte asielindustrie.

twitter
pi_220889721
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 05:51 schreef Spring_Sale het volgende:
In het verlengde van de corrupte asielindustrie.

[ x ]
quote:
Uit een onderzoek van het AD blijkt dat tientallen statushouders zonder toestemming van de woningcorporatie hun sociale huurwoning of een deel daarvan verhuren. "Onderhuur is woonfraude en dat nemen we heel serieus", zegt de Rotterdamse woningcorporatie Havensteder.

Verslaggevers van het AD deden zich voor als potentiėle huurders en bezochten enkele van de door statushouders aangeboden woningen. In hartje Amsterdam namen ze een kijkje in een studio van een Syrische statushouder, die zelf bij zijn vrouw is ingetrokken die ook een sociale huurwoning toegewezen heeft gekregen.

https://nos.nl/artikel/25(...)at-ze-misbruik-maken
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
pi_220889736
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Ik zit sindskort weer een beetje op Nextdoor, kennelijk valt het allemaal mee met de woningnood zodra iemand vraagt om een kamer rollen de aanbiedingen binnen, en allemaal door typisch Nederlandse namen die je echt niet zou verwachten.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:58:01 #63
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_220890964
quote:
88s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:07 schreef Aether het volgende:

[..]
[..]

Dat zou wat mij betreft ook weer meteen een intrekking van de asielstatus zijn en een deportatie naar land van herkomst. Rot op met je misbruik maken van onze goedheid.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_220891059
twitter


Ook weer zo'n mohammedaanse nep-vluchteling.
pi_220891365


Het wordt een hete zomer zo :M :M
  dinsdag 26 mei 2026 @ 14:04:11 #66
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220891434
https://www.rtvutrecht.nl(...)erlijk-1-juli-openen

Ja dan kunne de dames 6 maanden niet trainen , moeten die meiden wat anders gaan doen, handballen in een zaal, ofzo, kan er ook niets aan doen, je moet wat over hebben voor de mens die aan het vluchten is samen met de broer of neef.

riolering , drinkwater, electra, douches, eetzaal, wifi , airco's en een overhead bestuur organisatie , ff druk daar de gemeente


Beter op polder Rijnenburg dat staat leeg tot 2035 , en is Sharon Dijksma de baas, dat kan wel 10 jaar blijven staan dan
Daar komt geen mens op te voetballen

https://www.facebook.com/reel/1668436857943529

quote:
IJsselstein - Deze week start het COA met de voorbereidingen voor de tijdelijke noodopvang in IJsselstein. Onder andere ondergrondse leidingen worden aangepast, zodat een van de voetbalvelden van club IJFC geschikt is om mensen op te vangen.
In een bewonersbrief van de gemeente staat dat het COA de locatie uiterlijk 1 juli wil openen.
Er is een hoop te doen geweest om de tijdelijke noodopvang in IJsselstein. Sommige inwoners heten vluchtelingen van harte welkom, andere demonstreren al weken op rij.
Eén nacht bekogelden relschoppers de politie en vernielden zij de gevel van het stadhuis en het theater.
Het heeft het COA niet tegengehouden om verder te gaan met de noodopvang, want deze week starten de voorbereidingen.

In een bewonersbrief die de gemeente IJsselstein vandaag heeft gestuurd, valt te lezen dat het COA nu wel een streefdatum heeft om de noodopvang te openen.
Uiterlijk 1 juli zou de opvang op het voetbalveld open moeten gaan. Maximaal 150 statushouders zullen daar tot het einde van het jaar worden opgevangen.
quote:
Let op: de foto is een schets, er komt een hek om de gebouwen heen


[ Bericht 15% gewijzigd door michaelmoore op 26-05-2026 21:49:09 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220891773
twitter


Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 15:08:31 #68
168739 Red_85
'echt wel'
pi_220891792
quote:
0s.gif Op maandag 25 mei 2026 11:37 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Zielige vluchteling bleek Hezbollah terrorist te zijn.
Sargentini aged like milk
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_220892367




[ Bericht 19% gewijzigd door Spring_Sale op 26-05-2026 16:53:58 ]
  dinsdag 26 mei 2026 @ 17:50:49 #70
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220892971
Gezelligheid in Duisburg.

twitter
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220892982
Jeetje, pakken ze nu ook al ONZE bbq's af????
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 18:25:47 #72
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_220893166
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
In Spaarnwoude Houtrak ziet het er deze dagen niet anders uit. Dat is al jaren zo. Afgezien van achtergelaten afval is daar ook niets mis mee.
Life is what you make it.
pi_220893393
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
Gezelligheid in Duisburg.

[ twitter ]
Kijk vooral ook de dames eens genieten.
pi_220893419
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 13:09 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Ook weer zo'n mohammedaanse nep-vluchteling.
@probeer dit zegt niks zeker.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 19:43:36 #75
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220893640
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:05 schreef Wirelessmouse het volgende:

[..]
Kijk vooral ook de dames eens genieten.
Tja, het is schrikbarend dit soort taferelen in Europese steden.
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 15:04 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Kut weer een BBQ gemist in Duitsland
Het was mij even ontgaan dat jij deze video ook al had gedeeld.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220893699
quote:
14s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:43 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Tja, het is schrikbarend dit soort taferelen in Europese steden.
[..]
Het was mij even ontgaan dat jij deze video ook al had gedeeld.
En dan nog ontkennen mensen dat er in grote steden in West-Europa totale demografische veranderingen plaatsvinden.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 20:02:41 #77
496707 HowardRoark
Tacticalized!
pi_220893815
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En dan nog ontkennen mensen dat er in grote steden in West-Europa totale demografische veranderingen plaatsvinden.
Dat is inderdaad bijzonder om te zien, dat sommigen maar willen blijven volhouden dat er niets aan de hand is. Het is natuurlijk prima dat zulke mensen deze demografische veranderingen stiekem toejuichen, maar wees daar dan eerlijk over.

Al hebben we deze tactiek natuurlijk vaker gezien.

'It's not happening, it's a right-wing conspiracy theory'
'It's not happening, it's xenophobia'
'It's not happening, it's racism'
'It's not happening, it's Islamophobia'
'It's not happening, it's hate'
'It's not happening, it's white supremacy'

...

'Okay, it's happening and it's actually a good thing'
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_220894487
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 19:49 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En dan nog ontkennen mensen dat er in grote steden in West-Europa totale demografische veranderingen plaatsvinden.
Dit zijn vijftig mensen op een veldje. Als je wilt klagen over migranten en asielzoekers zijn er echt véél betere dingen te vinden dan 'bruine mensen barbequen in de zomer'.
Hoeren neuken, nooit meer werken.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 21:43:43 #79
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220894513
quote:
9s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 17:50 schreef HowardRoark het volgende:
Gezelligheid in Duisburg.

[ twitter ]
Allemaal vrij vandaag toevallig
  dinsdag 26 mei 2026 @ 22:44:29 #80
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220894888
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 21:43 schreef Mubassie het volgende:

[..]
Allemaal vrij vandaag toevallig
Wat een pauperbende.
pi_220894945
twitter


Remigratie is nu ook een verboden woord.
  dinsdag 26 mei 2026 @ 23:04:49 #82
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_220894970
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Remigratie is nu ook een verboden woord.
Remigratie is een schitterend woord. Het zou fijn zijn als daar eens wat meer lui gehoor aan geven.

En Klaver is een misselijke vent. Ofja, vent.. :')
pi_220896121
Ook Mona Keijzer is controlled opposition. Net zoals Caroline van der plas. niet op stemmen dus!

twitter
pi_220896665
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:29:19 #85
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220896673
Ondertussen heeft het marxistische Nu.nl weer een lijvig stuk gewijd aan extreemrechts

https://www.nu.nl/politie(...)ts-gedachtegoed.html

En zie die AI generated emo comments eronder. Nu mogen de comments wél open

Ik hoor de UvA-meisjes op de redactie al soppen
Beati pauperes spiritu
pi_220896709
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:29 schreef Academicus het volgende:
Ondertussen heeft het marxistische Nu.nl weer een lijvig stuk gewijd aan extreemrechts

https://www.nu.nl/politie(...)ts-gedachtegoed.html

En zie die AI generated emo comments eronder. Nu mogen de comments wél open

Ik hoor de UvA-meisjes op de redactie al soppen
Vind dit wel een prima reactie:

Vooropgesteld dat ik persoonlijk geen FVD ga stemmen. Maar dat gewijs van alle partijen en de suggesties die ze doen toont hun eigen onvermogen aan. Als men zou nakomen wat men tijdens de campagne heeft belooft zou deze regering nu leveren. Maar men levert niet en komt haar afspraken niet na en morrelt aan afspraken die gemaakt zijn op gebied van de sociale zekerheid. Dat geeft frustratie onder de burgers en dat gaat van kwaad tot erger. Mensen gaan verder kijken en zich afzetten en dat is precies wat een partij als de FVD in de kaart speelt. Dan moet je niet proberen die partij in kwaad daglicht te zetten met de gedachten dan zakt de belangstelling onder de kiezers maar zelf doen wat je beloofd hebt, wordt houden en zichtbaar problemen oplossen. Dat is voor twee dingen goed. Voor Nederland en voor jezelf tijdens de volgende verkiezingen.

Zo is het wel. Ik vind FVD echt helemaal niets. Maar ze hebben deze partij zelf zo groot gemaakt, zelfde geldt voor de PVV.
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:45:21 #87
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220896738
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 22:58 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

Remigratie is nu ook een verboden woord.
waarom remigratie ??/

mensen komen hierheen om te werken, niet voor zielig te zijn


Dat ze niet mogen werken dat is de schuld van links , die denken zielige mensen willen een kop soep en kunnen niet werken door oorlogstrauma's

dat die "zielige" mensen ieder 5000 euro hebben moeten lenen om in dit walhalla met veel werk te komen daar denken ze niet aan, want ze willen hun elitaire superioriteit gevoel strelen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 11:59:50 #88
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220896808
Wat een kneuzen joh die Jetten, Paternotte, Bontenbal en Klaver. Alleen het belerende vingertje naar "ExtreemREchTgs" maar de hand in eigen boezem, ho maar.

Ga eens leveren joh stel onbenullen. En dan heb ik het niet over vergaande plannen om de sociale zekerheid in Nederland te slopen.

Dan heb ik het over "fatsoen", "10 steden" en "humaan asielbeleid" waarbij er geen mensen in het gras hoeven te liggen omdat ze denken dat er plek genoeg is.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:03:20 #89
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220896833
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:59 schreef inslagenreuring het volgende:
Wat een kneuzen joh die Jetten, Paternotte, Bontenbal en Klaver. Alleen het belerende vingertje naar "ExtreemREchTgs" maar de hand in eigen boezem, ho maar.

Ga eens leveren joh stel onbenullen. En dan heb ik het niet over vergaande plannen om de sociale zekerheid in Nederland te slopen.

Dan heb ik het over "fatsoen", "10 steden" en "humaan asielbeleid" waarbij er geen mensen in het gras hoeven te liggen omdat ze denken dat er plek genoeg is.
Ze moeten niet mensen in de dorpen pesten door hun bioscoop , wijkgebouw en voetbalveld te beloven aan mensen die hier komen om te werken ,

ga GVD woningen bouwen linkse sukkels

Eemvallei ruimte zat voor jullie zielige mensen, geen smoezen over hoogwaardig vervoer , een bus is prima om naar hun werk te gaan

10 steden he, waar zijn die ?/
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:12:28 #90
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220896893
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:03 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ze moeten niet mensen in de dorpen pesten door hun bioscoop , wijkgebouw en voetbalveld te beloven aan mensen die hier komen om te werken ,

ga GVD woningen bouwen linkse sukkels

Eemvallei ruimte zat voor jullie zielige mensen, geen smoezen over hoogwaardig vervoer , een bus is prima om naar hun werk te gaan

10 steden he, waar zijn die ?/
Nouja na 9 jaar heeft ongeveer 55% van de statushouders betaald werk. Dus stellen dat ze komen om te werken gaat een beetje ver. Dan laten we de illegalen nog even voor wat het is.

Als je het nog verder uitsplitst op bijvoorbeeld Somaliėrs dan wordt het helemaal om te janken.

Laat onverlet dat er natuurlijk gebouwd moet gaan worden. En die noodopvang moet stoppen.

[ Bericht 3% gewijzigd door inslagenreuring op 27-05-2026 12:24:55 ]
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 12:27:46 #91
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220896970
quote:
1s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:12 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Nouja na 9 jaar heeft ongeveer 55% van de statushouders betaald werk. Dus stellen dat ze komen om te werken gaat een beetje ver. Dan laten we de illegalen nog even voor wat het is.

Als je het nog verder uitsplitst op bijvoorbeeld Somaliėrs dan wordt het helemaal om te janken.

Laat onverlet dat er natuurlijk gebouwd moet gaan worden. En die noodopvang moet stoppen.
Het zou voor mij ook heel erg moeilijk zijn om redelijk werk te vinden in Syrie of in de USA

quote:
1. Asielzoekers (in de procedure)
Voor asielzoekers is de toegang tot de arbeidsmarkt zeer beperkt.
Zij mogen pas werken wanneer hun asielprocedure loopt én er aan strenge voorwaarden is voldaan.

Rijksoverheid
Regels: Er geldt een maximum van 24 weken per jaar (de zogeheten 24-wekeneis).

Werkvergunning: De werkgever moet voor hen altijd een tewerkstellingsvergunning (TWV) aanvragen bij het UWV.

Praktijk: Door deze tijdelijke en onzekere status is het voor asielzoekers erg lastig om een reguliere baan te vinden.

Centraal Bureau voor de Statistiek | CBS +1
2. Statushouders (met verblijfsvergunning)
Statushouders hebben in principe dezelfde rechten en plichten als Nederlandse burgers op de arbeidsmarkt; zij zijn vrij op de arbeidsmarkt.
Er is geen werkvergunning nodig.
Toch is de uitstroom naar werk laag en verloopt integratie moeizaam:

VluchtelingenWerk +2
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:08:15 #92
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220897452
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 12:27 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Het zou voor mij ook heel erg moeilijk zijn om redelijk werk te vinden in Syrie of in de USA
[..]

Daarom pak ik ook de cijfers na 9 jaar. Zodat het hele gedoe rondom de procedures en de integratie ruimschoots achter de rug zijn.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:12:23 #93
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220897476
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 11:36 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Vind dit wel een prima reactie:

Vooropgesteld dat ik persoonlijk geen FVD ga stemmen. Maar dat gewijs van alle partijen en de suggesties die ze doen toont hun eigen onvermogen aan. Als men zou nakomen wat men tijdens de campagne heeft belooft zou deze regering nu leveren. Maar men levert niet en komt haar afspraken niet na en morrelt aan afspraken die gemaakt zijn op gebied van de sociale zekerheid. Dat geeft frustratie onder de burgers en dat gaat van kwaad tot erger. Mensen gaan verder kijken en zich afzetten en dat is precies wat een partij als de FVD in de kaart speelt. Dan moet je niet proberen die partij in kwaad daglicht te zetten met de gedachten dan zakt de belangstelling onder de kiezers maar zelf doen wat je beloofd hebt, wordt houden en zichtbaar problemen oplossen. Dat is voor twee dingen goed. Voor Nederland en voor jezelf tijdens de volgende verkiezingen.

Zo is het wel. Ik vind FVD echt helemaal niets. Maar ze hebben deze partij zelf zo groot gemaakt, zelfde geldt voor de PVV.
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
pi_220897572
In 1990 had mijn vader 1 dag na het verkrijgen van de tewerkstellingsvergunning al een baan. Al jaren met pensioen, toch komt hij nog vaak bij de garage, legt dingen uit aan leerlingen en kijkt mee onder de motorkap. Moeders compleet omgeschoold en 30 jaar als verpleegkundige gewerkt. Mentaliteit en werkethos verander je niet met een inburgeringscursusje.
pi_220897894
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
Jub. Makkelijke afledingen dit om maar niks op te lossen.
  woensdag 27 mei 2026 @ 13:55:32 #96
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220897993
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
En als het weer eens uit de klauwen loopt, heel hard onacceptabel schreeuwen.
(om vervolgens er niks mee te doen O-) )
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:13:07 #97
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_220898082
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Liever dan dat die kanslozen hier heen komen.
Criminele activiteiten en het sociale vangnet leegroven is enige wat ze komen doen.

Maar liefst gewoon boten opvangen en terug zetten in Afrika doei.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:15:27 #98
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898098
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:08 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Daarom pak ik ook de cijfers na 9 jaar. Zodat het hele gedoe rondom de procedures en de integratie ruimschoots achter de rug zijn.
nou ze moeten mij niet in Griekenland neerzetten want dan had ik over 9 jaar nog geen fatsoenlijk werk anders dan vuil ophalen of schoonmaken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:16:49 #99
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220898110
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 13:12 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]
De politiek is alleen maar bezig met semantische discussies over woord- of taalgebruik en intussen laten ze de echte problemen elke dag verder etteren.
eerzame burgers pesten met hun Spreidingswet in hun schooltje of bioscoop of voetbalkveld, donder en eind op zeg, pak een paar weilanden voor 1000 wooncontainers
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  woensdag 27 mei 2026 @ 14:24:30 #100
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220898170
quote:
0s.gif Op woensdag 27 mei 2026 14:15 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
nou ze moeten mij niet in Griekenland neerzetten want dan had ik over 9 jaar nog geen fatsoenlijk werk anders dan vuil ophalen of schoonmaken
Ik snap niet wat je nu wilt zeggen. Eerder geef je nog aan dat ze komen om te werken. En nu heb je begrip voor het feit dat ze niet werken?

Overigens moet het werk dat je noemt ook gedaan worden. Beter alternatief dan de schatkist opsouperen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')