abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:42:57 #1
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864953
zijn er weer drie asielzoekers betrapt die niet zielig zijn

ongeloofelijk , men weet toch dat asielzoekers niet mogen werken, want dan moeten ze terug , dan zijn ze niet zielig genoeg
Hoe komen ze trouwens aan dat BSN nummer ????

Loonbelasting afdragen, ??? -O- :N :N zijn ze nu helemaal knettergek -O-
https://www.telegraaf.nl/(...)j-postbedrijf-alphen

quote:
ALPHEN AAN DEN RIJN - De Arbeidsinspectie heeft vrijdag bij een controle bij een post- en pakketbedrijf in Alphen aan den Rijn vier asielzoekers uit Syrië aangetroffen die niet mochten werken.

De controle vond plaats na meerdere meldingen dat in het depot van het bedrijf asielzoekers illegaal werkten
https://www.coa.nl/nl/werken
Petitie voor recht op werk voor asielzoekers en derdelanders
https://www.ru.nl/rechten(...)e-werk-asielzoekers/
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:43:49 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220864954
Topickaper @Vis1980 was bezig een nieuwe te maken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:43:51 #3
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864955
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dramaqueen.
Mensen neerschieten op zee, omdat we zelf geen oplossingen hebben, ja dat is wel een drama.

Als dat geen drama is, wat is dan nog wel een drama?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:44:38 #4
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864956
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:43 schreef Richestorags het volgende:
Topickaper @:Vis1980 was bezig een nieuwe te maken.
Er zat een goed aantal minuten tussen jouw laatste post en dit nieuwe topic.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 02:17:33 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220864996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je praat er elke keer omheen, vind jij het neerschieten van vluchtelingen een vorm van handhaving?
Natuurlijk is dat een vorm van handhaving. Polen heeft dat ook geïmplementeerd. Dat is gewoon het beschermen van de grenzen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 23 mei 2026 @ 02:57:40 #6
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220865019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus ze neerschieten met regelgeving is dan wel weer prima?
of hullie boten lek prikken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220865273
Ze hebben ons land weggegeven. En ik verwacht niet dat we het terug zullen krijgen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 07:50:38 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220865291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 02:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
of hullie boten lek prikken
Die boten lek prikken, dat doen ze toch zélf?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 07:58:49 #9
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220865315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mensen neerschieten op zee, omdat we zelf geen oplossingen hebben, ja dat is wel een drama.

Als dat geen drama is, wat is dan nog wel een drama?
We hebben het drama al gehad dat er trossen met mensen de Tunesische woestijn in werden gejaagd als onderdeel van een vluchtelingendeal. Dat is vrijwel niet belicht in de media, want nog op Afrikaanse bodem.

Wat wel scoorde is het beeld van dat verdronken jongetje, of de dramatische aankomst van lekke boten waarvan de helft van de opvarenden verdronken is, want dan zijn ze hier.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:02:26 #10
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220866508
Het normaliseren van hordes mensen neerschieten, dat gaat een enorme zwarte bladzijde opleveren. We hebben blijkbaar zelfs ons land weggegeven, ja, dan mogen we tot dat soort daden overgaan...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:12:30 #11
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868026
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'


quote:
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'
Jippie 23-05-2026 10:14 print
Premier Rob Jetten heeft donderdag als eerste bewindspersoon van zijn kabinet openlijk gesproken van een "asielcrisis".
Dat deed hij tijdens zijn wekelijkse persconferentie in Den Haag, als reactie op een vraag uit de zaal.

Aanleiding is de nijpende opvangproblematiek in Nederland, met aanmeldcentrum Ter Apel als pijnlijk symbool.
Ja een grote bende , geen huizen voor nederlanders
die jongens die op het grote geld afkomen slapen in het gras
en links heeft het over koppen soep en kneitter linkse Zita Pels krijgt een natte doos van die Arabische jongens met hun grote eehh "koffers""
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220868047
Bekijk deze YouTube-video

Inburgeren is ook niet zo makkelijk
pi_220868139
twitter


Ik begrijp heel goed dat EU woedend is op Elon Musk. Zonder hem zijn wij blind.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220868144
Wat me opvalt aan die trailer is dat asielzoekers in Nederland ook meteen volstrekt hulpeloos en onbekwaam zijn. Het zijn toch mensen die uit verre landen hierheen zijn gereisd, dan weet je toch wel wat post is en wat rekeningen zijn?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:45:08 #15
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868197
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ik begrijp heel goed dat EU woedend is op Elon Musk. Zonder hem zijn wij blind.
ja en de baas van starlink waar Poetin zo last van heeft, en Palantir die de coördinaten doorgeeft waar ze de drones heen moeten sturen met behulp van starlink

Poetin heeft geen AI, alleen Google en Chatgtp als ze internet hadden

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 23-05-2026 15:53:26 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220868246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:12 schreef michaelmoore het volgende:
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'
[..]
Ja een grote bende , geen huizen voor nederlanders
die jongens die op het grote geld afkomen slapen in het gras
en links heeft het over koppen soep en kneitter linkse Zita Pels krijgt een natte doos van die Arabische jongens met hun grote eehh "koffers""
Opmerkelijk dat Rob Jetten dit nu zegt.

Als rechts dit zegt, dan zijn het meteen facisten en racisten en krijgen ze de hele media over zich heen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:58:42 #17
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:56 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Opmerkelijk dat Rob Jetten dit nu zegt.

Als rechts dit zegt, dan zijn het meteen facisten en racisten en krijgen ze de hele media over zich heen.
ja zelfs de kneiterlinksen hebben nu eindelijk door, dat de grootste idioten in de wereld hierheen gestuurd worden

Terwijl we arbeidsmigranten nodig hebben

maar Zita pels krijgt er een natte doos van en heeft de soep al klaar en voelt zich barmhartig

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2026 03:03:56 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:01:01 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220868265
Kunnen we ophouden over de natte doos van Zita Pels?
pi_220868271
Wie is Zita Pels?
pi_220868285
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:14:23 #21
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868920
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 20:02:25 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870519
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:14:29 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220870619
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Tja, als je een oorlogsgebied verlaat, dan neem je natuurlijk je meest dierbare dingen mee.

En als die dagenlang buiten moet dragen, dan heb je natuurlijk goede kwaliteit nodig. O-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:50:32 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220870873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Tja, als je een oorlogsgebied verlaat, dan neem je natuurlijk je meest dierbare dingen mee.

En als die dagenlang buiten moet dragen, dan heb je natuurlijk goede kwaliteit nodig. O-)
Istanbul, Ankara, Athene en die steden waar deze asieltoeristen vandaan komen lijken me geen oorlogsgebied.
pi_220870906
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:02 schreef Vis1980 het volgende:
Het normaliseren van hordes mensen neerschieten, dat gaat een enorme zwarte bladzijde opleveren. We hebben blijkbaar zelfs ons land weggegeven, ja, dan mogen we tot dat soort daden overgaan...
De overheid heeft het helaas zover laten komen dat mensen dit soort vreselijke dagen overwegen.
pi_220870919
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Pas nou op, mag je niet zeggen. En een sticker aan de koffer van een vliegticket. Echt hele zielige mensen.

@probeer
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:15:30 #27
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871053
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:54 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
De overheid heeft het helaas zover laten komen dat mensen dit soort vreselijke dagen overwegen.
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220871073
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
Over 50 jaar wanneer de Islam hier het grootste geloof is. Dan is de overheid zeker daar verantwoordelijk voor geweest en dus ook van de gevolgen die daaruit voorvloeien. En dit kan nooit goed aflopen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:30:16 #29
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871176
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:17 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
Over 50 jaar wanneer de Islam hier het grootste geloof is. Dan is de overheid zeker daar verantwoordelijk voor geweest en dus ook van de gevolgen die daaruit voorvloeien. En dit kan nooit goed aflopen.
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
pi_220871325
twitter


In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
pi_220871358
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Nee dat is niet alleen in hoofden van mensen. Iran, Egypthe, Libanon en Syrie, zijn voorbeelden van hoe de afloop kan zijn. En dit is gebasseerd op feiten. Niks tegen buitenlanders verder. Mijn vriendin is zelfs buitenlands. Wel wat tegen de Islam ja. Geschiedings wijst gewoon uit dat het een zeer, zeer gevaarlijk geloof is. En eenmaald met zenggeschap dan gaat het hard. En daarom wordt ik ook doodziek van het wegkijken en ontkennen daarvan.
pi_220871417
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:49 schreef RotatoR het volgende:
[ x ]

In Denemarken mogen criminaliteitscijfers per land van herkomst en etniciteit bijgehouden worden, met uiteraard de voorspelbare uitkomsten. Hier worden dat soort details uit politiek correcte overwegingen onder de pet gehouden.
Tot een paar jaar geleden hield het CBS ook voor Nederland dit soort cijfers bij. Maar daar is men mee gestopt. Ze willen het niet meer weten en wij mogen het niet meer weten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 21:58:20 #33
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220871432
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:15 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mooi verhaal, de overheid haalt helemaal niemand over om mensen in grote getalen neer te schieten.
ze hoeven ze niet neer te schieten, gewoon terug sturen of naar een land buiten de EU naar keuze , daar een fors terrein kopen en inrichten als COA
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220871436
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:56 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Tot een paar jaar geleden hield het CBS ook voor Nederland dit soort cijfers bij. Maar daar is men mee gestopt. Ze willen het niet meer weten en wij mogen het niet meer weten.
En wanneer de feitelijke cijfers niet meer gepresenteerd worden, dan ben je op het punt dat alles bewust is.
pi_220871532
Nederland moet stoppen met het schizofrene asielbeleid:

1. Uit alles blijkt dat Nederland geen asielzoekers wil hebben. We betalen (via de EU) zelfs corrupte regimes aan de randen van Europa om die asielstroom tegen te houden.

2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.

3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:

- u krijgt gratis onderdak
- gratis sanitaire voorzieningen
- gratis ontbijt
- gratis lunch
- gratis diner
- gratis tandzorg
- gratis huisarts
- gratis medische zorg
- gratis inburgering
- gratis onderwijs
- gratis woning
- gratis uitkering
- gratis hulp
- gratis juridische bijstand (voor het geval u per ongeluk een autochtone vrouw verkracht of vermoordt)
pi_220871682
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef DobbyDobby het volgende:

[..]
En wanneer de feitelijke cijfers niet meer gepresenteerd worden, dan ben je op het punt dat alles bewust is.
Ze beschermen hun eigen positie:

De 150 kamerleden verdienen elk ¤141.000 per jaar.

De staatssecretarissen ¤192.000 en de ministers ¤205.000.

Maar in feite krijgen ze niets voor elkaar - en dat feit moet zoveel mogelijk toegedekt worden. We mogen niet weten dat ze niets presteren, want dan komt hun lucratieve baantje in gevaar.

Daarom zie je dat alles steeds wordt weggemoffeld. Ze zijn dolblij als bijvoorbeeld Markuszower of Baudet iets raars zegt, want dan kunnen ze dáár weer dagenlang over zeuren en is er geen aandacht voor hun eigen incompetentie.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:25:21 #37
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871749
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:58 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
ze hoeven ze niet neer te schieten, gewoon terug sturen of naar een land buiten de EU naar keuze , daar een fors terrein kopen en inrichten als COA
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  Forum Admin zaterdag 23 mei 2026 @ 22:27:41 #38
334798 crew  Straatcommando.
Je zuster op een houtvlot
pi_220871770
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:25 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Er zijn er anders genoeg die neerscheten een prima optie vinden.
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D
''Tuurlijk is het een onoogelijk lelijk spuugding. Kun je d'r toch nog wel aan gehecht zijn? Je houdt toch ook van je moeder?''
  zaterdag 23 mei 2026 @ 22:31:30 #39
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220871809
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @:michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D
Mensen die geweld als politiek middel niet schuwen zijn misschien wel of geen debiel, uiteindelijk zijn ze extreem.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:22:35 #40
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220872271
quote:
1s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:27 schreef Straatcommando. het volgende:

[..]
Dan ben je echt een debiel.

Grappig dat @:michaelmoore pleit voor aanmeldcentra buiten Europa :D
hoezo , dat is toch logisch , stel dat er een bijzit die echt gevaar loopt
Zal wel niet , maar stel

Je moet wel laten zien dat je eventueel mensen wilt opvangen, maar dat kan ook daar , dus aanmelden mag , maar verblijf hoeft niet hier

Dan komen ze hier in ieder geval niet meer , en wooncontainers neerzetten is daar een stuk eenvoudiger dan hier
en voor een fractie van de kosten
kunne ze hun eigen verblijf helpen bouwen DAAR
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 mei 2026 @ 23:26:11 #41
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220872296
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 22:07 schreef Kottnauer het volgende:

2. Als Nederland werkelijk asielzoekers zou willen, zouden we ze dagelijks met bootladingen vol ophalen in Afrika. Maar dat doet men niet. Men wil die lui helemaal niet hier hebben.

3. Maar dan komt de schizofrene draai: als asielzoekers het tóch lukt om illegaal(!) het dorpje Ter Apel te bereiken, dan verandert alles opeens 180 graden. Dan worden deze migranten opeens als koningen behandeld. Nooit meer werken, nooit meer schulden. Alles, werkelijk alles wat u maar wenst, beste asielzoeker, wordt voor u betaalt:

Omdat de asielindustrie verdient aan de enorm dure overtocht

ik ben er wel voor om mensen die wat kunnen hier te laten werken, net als Hongarije doet , op basis van werkvisum , dan kan men wat geld verdienen en dan na 2 jaar weer terug

Maar volslagen idioten hierheen halen en hun hele familie met gezinshereniging in een huis te plaatsen dat voor jouw kinderen bedoeld is, nee dat kan niet, dat kan echt niet ,

Geef ze maar een heel blik soep mee en dan het vliegtuig in



[ Bericht 11% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2026 16:33:22 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220874979
Als de nood echt aan de man komt kan de overheid met een of verscheidene maatregelen van bestuur direct ingrijpen.
  zondag 24 mei 2026 @ 14:19:30 #43
3542 Gia
User under construction
pi_220876316
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Met de vliegtuig labels er nog aan.
pi_220876582
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 21:30 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je brengt het als een feit, maar het leeft alleen in het hoofd van mensen die graag al hun principes, wetten en rechten opgeven om wat buitenlanders te weren. En dat moet dan zeker onze veiligheid garanderen?
Effe je eigen dorp slopen tegen de komst van een AZC en de angst dat ze je dorp komen slopen
  zondag 24 mei 2026 @ 16:34:19 #45
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220877678
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 14:38 schreef Ambtenaar030 het volgende:

[..]
Effe je eigen dorp slopen tegen de komst van een AZC en de angst dat ze je dorp komen slopen
onze burgemeester gaat er 6 in huis nemen en ze laat alle broers , neefjes en nichtjes ook overkomen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220877911
twitter
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  zondag 24 mei 2026 @ 17:07:44 #47
287741 matspontius
Same old shit, different day
pi_220877951
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 17:05 schreef Aether het volgende:
[ x ]
Maar blijven stemmen op D66, CDA, Pro en al die shit - die schaffen das 🤮🤮 Dit land is echt compleet mesjogge aan het worden....
"Hoka Hey!"
  zondag 24 mei 2026 @ 18:00:54 #48
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_220878316
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 16:34 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
onze burgemeester gaat er 6 in huis nemen en ze laat alle broers , neefjes en nichtjes ook overkomen
Ambtenaar belt aan: "Goedemiddag mijnheer Moore, mijn naam is Hanekroot van de fiscale opsporing en inlichtingen dienst en wij willen graag even de boeken zien."
"
Moore: "de Boeken ?"
Ambtenaar: "Ja de boeken betreffende uw woning, kadastraal bekkend onder XL7451/17, woonoppvlak van 150 m2 op een grondstuk van 50 centiare."
Moore; Oh
Ambtenaar:: "U bent niet geregistreerd, maar vanaf 2026 BTW en heffingsplichtig in het kader van de Asielheffing op woningen."
Moore: "U bedoeld dat ik extra belasting moet betalen oven mijn woning ?"
Ambtenaar: "Wij slaan u aan voor het fictieve inkomen dat u had kunnen krijgen als u ... kijkt in de tabel 150 m2, dat is 5 asielzoekers .. had kunen opvangen.
Vanaf 1 sept, 2026 bent u verplicht een winst en verlies rekening bij te houden aangaande uw woning, aangaande het vruchtgebruik
Over de afgelopen periode maken we een schatting en komen uit op 38.000 euro.
Moore; Nou dat is een tegenvaller, maar als ik hard aanpoot en 5 asielzoekers in huis neem en met de vakantie gewoon thuisblijf dan is het verlies per jaar misschien net op te brengen.

Vrij naar Koot en Bie Volkstuinbelasting :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
  zondag 24 mei 2026 @ 18:08:04 #49
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220878346
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:00 schreef Oud_student het volgende:

[..]
Ambtenaar belt aan: "Goedemiddag mijnheer Moore, mijn naam is Hanekroot van de fiscale opsporing en inlichtingen dienst en wij willen graag even de boeken zien."
"
Moore: "de Boeken ?"
Ambtenaar: "Ja de boeken betreffende uw woning, kadastraal bekkend onder XL7451/17, woonoppvlak van 150 m2 op een grondstuk van 50 centiare."
Moore; Oh
Ambtenaar:: "U bent niet geregistreerd, maar vanaf 2026 BTW en heffingsplichtig in het kader van de Asielheffing op woningen."
Moore: "U bedoeld dat ik extra belasting moet betalen oven mijn woning ?"
Ambtenaar: "Wij slaan u aan voor het fictieve inkomen dat u had kunnen krijgen als u ... kijkt in de tabel 150 m2, dat is 5 asielzoekers .. had kunen opvangen.
Vanaf 1 sept, 2026 bent u verplicht een winst en verlies rekening bij te houden aangaande uw woning, aangaande het vruchtgebruik
Over de afgelopen periode maken we een schatting en komen uit op 38.000 euro.
Moore; Nou dat is een tegenvaller, maar als ik hard aanpoot en 5 asielzoekers in huis neem en met de vakantie gewoon thuisblijf dan is het verlies per jaar misschien net op te brengen.

Vrij naar Koot en Bie Volkstuinbelasting :)
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de overtollige stikstof kunstmest kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zondag 24 mei 2026 @ 18:09:42 #50
87106 Oud_student
Lux Aeterna
pi_220878358
quote:
0s.gif Op zondag 24 mei 2026 18:08 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
Ja ik begrijp het anders moeten we woningen gaan bouwen voor onze bevolking en dan zal dat op groen weilandgras moeten, en dat is niet te geoorloofd door de groen mensen, die erg gehecht zijn aan groen gras

en vanwege de stikstof kan woningbouw ook helemaal niet en er is alleen electra voor AI datacentras want die betalen aan ons fors steekpenningen
Ja dan komt de ambtenaar weer bij u voor de stikstof heffing en dat willen we toch niet mijnheer Moore :)
Exaudi orationem meam
Requiem aeternam dona eis, Domine.
Et lux perpetua luceat eis.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')