abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:42:57 #1
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864953
zijn er weer drie asielzoekers betrapt die niet zielig zijn

ongeloofelijk , men weet toch dat asielzoekers niet mogen werken, want dan moeten ze terug , dan zijn ze niet zielig genoeg
Hoe komen ze trouwens aan dat BSN nummer ????

Loonbelasting afdragen, ??? -O- :N :N zijn ze nu helemaal knettergek -O-
https://www.telegraaf.nl/(...)j-postbedrijf-alphen

quote:
ALPHEN AAN DEN RIJN - De Arbeidsinspectie heeft vrijdag bij een controle bij een post- en pakketbedrijf in Alphen aan den Rijn vier asielzoekers uit Syrië aangetroffen die niet mochten werken.

De controle vond plaats na meerdere meldingen dat in het depot van het bedrijf asielzoekers illegaal werkten
https://www.coa.nl/nl/werken
Petitie voor recht op werk voor asielzoekers en derdelanders
https://www.ru.nl/rechten(...)e-werk-asielzoekers/
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:43:49 #2
396550 Richestorags
Usluzhlivyy durak opasnee vrag
pi_220864954
Topickaper @Vis1980 was bezig een nieuwe te maken.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:43:51 #3
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864955
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:40 schreef Richestorags het volgende:

[..]
Dramaqueen.
Mensen neerschieten op zee, omdat we zelf geen oplossingen hebben, ja dat is wel een drama.

Als dat geen drama is, wat is dan nog wel een drama?
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 01:44:38 #4
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220864956
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:43 schreef Richestorags het volgende:
Topickaper @:Vis1980 was bezig een nieuwe te maken.
Er zat een goed aantal minuten tussen jouw laatste post en dit nieuwe topic.
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 02:17:33 #5
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_220864996
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:33 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Je praat er elke keer omheen, vind jij het neerschieten van vluchtelingen een vorm van handhaving?
Natuurlijk is dat een vorm van handhaving. Polen heeft dat ook geïmplementeerd. Dat is gewoon het beschermen van de grenzen.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  zaterdag 23 mei 2026 @ 02:57:40 #6
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220865019
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:11 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Dus ze neerschieten met regelgeving is dan wel weer prima?
of hullie boten lek prikken
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220865273
Ze hebben ons land weggegeven. En ik verwacht niet dat we het terug zullen krijgen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 07:50:38 #8
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220865291
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 02:57 schreef michaelmoore het volgende:

[..]
of hullie boten lek prikken
Die boten lek prikken, dat doen ze toch zélf?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 07:58:49 #9
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220865315
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 01:43 schreef Vis1980 het volgende:

[..]
Mensen neerschieten op zee, omdat we zelf geen oplossingen hebben, ja dat is wel een drama.

Als dat geen drama is, wat is dan nog wel een drama?
We hebben het drama al gehad dat er trossen met mensen de Tunesische woestijn in werden gejaagd als onderdeel van een vluchtelingendeal. Dat is vrijwel niet belicht in de media, want nog op Afrikaanse bodem.

Wat wel scoorde is het beeld van dat verdronken jongetje, of de dramatische aankomst van lekke boten waarvan de helft van de opvarenden verdronken is, want dan zijn ze hier.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 12:02:26 #10
258333 Vis1980
Veni Vidi Vissie
pi_220866508
Het normaliseren van hordes mensen neerschieten, dat gaat een enorme zwarte bladzijde opleveren. We hebben blijkbaar zelfs ons land weggegeven, ja, dan mogen we tot dat soort daden overgaan...
Het antwoord op de belangrijkste vraag van alle vragen? 42!
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:12:30 #11
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868026
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'


quote:
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'
Jippie 23-05-2026 10:14 print
Premier Rob Jetten heeft donderdag als eerste bewindspersoon van zijn kabinet openlijk gesproken van een "asielcrisis".
Dat deed hij tijdens zijn wekelijkse persconferentie in Den Haag, als reactie op een vraag uit de zaal.

Aanleiding is de nijpende opvangproblematiek in Nederland, met aanmeldcentrum Ter Apel als pijnlijk symbool.
Ja een grote bende , geen huizen voor nederlanders
die jongens die op het grote geld afkomen slapen in het gras
en links heeft het over koppen soep en kneitter linkse Zita Pels krijgt een natte doos van die Arabische jongens met hun grote eehh "koffers""
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220868047
Bekijk deze YouTube-video

Inburgeren is ook niet zo makkelijk
pi_220868139
twitter


Ik begrijp heel goed dat EU woedend is op Elon Musk. Zonder hem zijn wij blind.
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_220868144
Wat me opvalt aan die trailer is dat asielzoekers in Nederland ook meteen volstrekt hulpeloos en onbekwaam zijn. Het zijn toch mensen die uit verre landen hierheen zijn gereisd, dan weet je toch wel wat post is en wat rekeningen zijn?
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:45:08 #15
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868197
quote:
11s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:37 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]

Ik begrijp heel goed dat EU woedend is op Elon Musk. Zonder hem zijn wij blind.
ja en de baas van starlink waar Poetin zo last van heeft, en Palantir die de coördinaten doorgeeft waar ze de drones heen moeten sturen met behulp van starlink

Poetin heeft geen AI, alleen Google en Chatgtp als ze internet hadden

[ Bericht 6% gewijzigd door michaelmoore op 23-05-2026 15:53:26 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_220868246
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:12 schreef michaelmoore het volgende:
Jetten erkent asielcrisis: 'Het is gewoon een bende'
[..]
Ja een grote bende , geen huizen voor nederlanders
die jongens die op het grote geld afkomen slapen in het gras
en links heeft het over koppen soep en kneitter linkse Zita Pels krijgt een natte doos van die Arabische jongens met hun grote eehh "koffers""
Opmerkelijk dat Rob Jetten dit nu zegt.

Als rechts dit zegt, dan zijn het meteen facisten en racisten en krijgen ze de hele media over zich heen.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 15:58:42 #17
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868255
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 15:56 schreef Kottnauer het volgende:

[..]
Opmerkelijk dat Rob Jetten dit nu zegt.

Als rechts dit zegt, dan zijn het meteen facisten en racisten en krijgen ze de hele media over zich heen.
ja zelfs de kneiterlinksen hebben nu eindelijk door, dat de grootste idioten in de wereld hierheen gestuurd worden

Terwijl we arbeidsmigranten nodig hebben

maar Zita pels krijgt er een natte doos van en heeft de soep al klaar en voelt zich barmhartig

[ Bericht 2% gewijzigd door michaelmoore op 24-05-2026 03:03:56 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  zaterdag 23 mei 2026 @ 16:01:01 #18
464998 Qarrad
Qarrad al-Rrabah
pi_220868265
Kunnen we ophouden over de natte doos van Zita Pels?
pi_220868271
Wie is Zita Pels?
pi_220868285
  zaterdag 23 mei 2026 @ 17:14:23 #21
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_220868920
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
  Moderator / Redactie FP zaterdag 23 mei 2026 @ 20:02:25 #22
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_220870519
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:14:29 #23
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_220870619
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:02 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
Valt me wel op dat veel asielzoekers dure kleding dragen en dure koffers bij zich hebben.
Tja, als je een oorlogsgebied verlaat, dan neem je natuurlijk je meest dierbare dingen mee.

En als die dagenlang buiten moet dragen, dan heb je natuurlijk goede kwaliteit nodig. O-)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  zaterdag 23 mei 2026 @ 20:50:32 #24
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_220870873
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 20:14 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Tja, als je een oorlogsgebied verlaat, dan neem je natuurlijk je meest dierbare dingen mee.

En als die dagenlang buiten moet dragen, dan heb je natuurlijk goede kwaliteit nodig. O-)
Istanbul, Ankara, Athene en die steden waar deze asieltoeristen vandaan komen lijken me geen oorlogsgebied.
pi_220870906
quote:
0s.gif Op zaterdag 23 mei 2026 12:02 schreef Vis1980 het volgende:
Het normaliseren van hordes mensen neerschieten, dat gaat een enorme zwarte bladzijde opleveren. We hebben blijkbaar zelfs ons land weggegeven, ja, dan mogen we tot dat soort daden overgaan...
De overheid heeft het helaas zover laten komen dat mensen dit soort vreselijke dagen overwegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')