Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
Voor hun leuk om te doen, voor ons wel lastig om te volgen zo.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:37 schreef 5thencounter het volgende:
Kijk wel naar het eindresultaat.. er is geen touw aan vast te knopen
Ja, was niet gevondenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:37 schreef schetterklep het volgende:
Hoe kwam ze nou aan die code? Beetje gokken en wat ronddraaien ofzo?
Die krijg ja als je het eerste kistje op hebt.quote:
Weer Anouk, net als met het plan voor de goudstaafquote:
Nog meer lenen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:46 schreef LionHeart het volgende:
Dus geen -300, maar inmiddels -366 virtueel
quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:49 schreef 5thencounter het volgende:
Omdat Rox het gisteren niet gedaan heeft en het nu de taak van een ander is.. hoeft Rox het toch niet meer ?
Prima redenatie
Denk eigenlijk dat ze allemaal een beetje incompetent zijn in dat bondje.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Jankwijf, je moet eens beter je best doen, sta je ook niet zoveel in de min.
Instabiele troela, hoop dat ze snel ophoepeltquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:50 schreef Chanel5 het volgende:
Jankwijf, je moet eens beter je best doen, sta je ook niet zoveel in de min.
Hij pretendeert altijd heel veel te doenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Maare ... Casper zie je met dit soort dingen ook gewoon totaal niet.
Net als met die bonbons, kwam ie ineens aanzetten toen die dingen eruit gedrukt konden worden
Er ligt genoeg ja.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Geeft niks joh die mayo, je kunt daar van de grond eten begrijp ik ...
Ligt daar genoeg voor 'n weeshuis op de grondquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Jup, even terug in een ander potje schrapenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Het was ook die pot Mayo die van het aanrecht af sprong, soort van kamikaze-potquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Hij zette hem NAAST het aanrecht en klapt eraf
Er is altijd wel iemand die er een beetje stuurt, en dat is soms best goed. Roxy en Robert doen al maanden moeilijk over het corvee. Gewoon doen, dan hoeft er ook niemand om te vragen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:48 schreef LionHeart het volgende:
Roland is ook een zeikerd. En RoRo zijn smiechten.
Ze wensen niet aangesproken te worden op hun gedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die er een beetje stuurt, en dat is soms best goed. Roxy en Robert doen al maanden moeilijk over het corvee. Gewoon doen, dan hoeft er ook niemand om te vragen.
Het is gewoon irritant dat gedrag, kan een keertje voorkomen maar niemand staat te springen om schoon te maken. 16 man twee douches. Moet je gewoon elke dag doen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wensen niet aangesproken te worden op hun gedrag.
En straks zegt ze weer dat ze de vragen wel wist maarrrrrr......quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ja Do.. achteraf kijk je de koe in zijn reet
Ik geloof dat ze overal 4 indrukt.. moet er vroeg of laat wel een goed zijnquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En straks zegt ze weer dat ze de vragen wel wist maarrrrrr......
Staat m welquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef LionHeart het volgende:
Roland begint ook wel naast z'n schoenen te lopen.
Die heeft volgens mij nog nooit een kennis opdracht gespeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef LionHeart het volgende:
Hah, Casper nu die alles achteraf weer weet. Speel dan!
Oneindig denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel mag een SuckerBondje eigenlijk lenen tot aan de Knock-outs?
Ohhja als de Knockouts beginnen staat toch alles op nul.. waarom zou je gaan spelen eigenlijk?quote:
Wordt wel verrekend voor de knockouts.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja als de Knockouts beginnen staat toch alles op nul.. waarom zou je gaan spelen eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
kerels gillen net zo hard om een spin als de dames
Na dat scheelt wel, van welke kale kip gaan ze plukken dan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:27 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Wordt wel verrekend voor de knockouts.
Ze moeten wel eten, dus...quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel mag een SuckerBondje eigenlijk lenen tot aan de Knock-outs?
Gewoon verder de min inquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Na dat scheelt wel, van welke kale kip gaan ze plukken dan?
Ze hebben 9 broden zegt Casper..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
Roxy weegt 69,6kg. Ze is met 57 binnen gekomen.
Roxy: Hoe dan, ik heb toch helemaal niet raar gegeten?
Waarvan 7 voor Roxyquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben 9 broden zegt Casper..
En 0 belegquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben 9 broden zegt Casper..
Er zit toch wel iets meer in hun Bijstandpakket.. havermout, melk, boter, pindakaas, dat was altijd het minimum overlevingspakket, De Loods mag geen concentratiekamp worden natuurlijkquote:
Ja klopt ze krijgen voedsel, maar ze hebben dus 6 broden besteld maar geen potje jam of smeerworst.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zit toch wel iets meer in hun Bijstandpakket.. havermout, melk, boter, pindakaas, dat was altijd het minimum overlevingspakket, De Loods mag geen concentratiekamp worden natuurlijk
Pindakaas zit álles is wat ze nodig hebben, is al 70 jaar geleden door een dokter ontwikkeld om ondervoede arme kindjes de noodzakelijke voeding te gevenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt ze krijgen voedsel, maar ze hebben dus 6 broden besteld maar geen potje jam of smeerworst.
Ja prima hoor maar het zo ondoordacht geld uitgeven, dat brood is na een paar dagen ook niet zo lekker meer en dan heb je 1,5 brood p.p.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pindakaas zit álles is wat ze nodig hebben, is al 70 jaar geleden door een dokter ontwikkeld om ondervoede arme kindjes de noodzakelijke voeding te geven
Ohw maar je kan heel creatief zijn met oud brood.. Heeft mama dat nooit geleerd? toasten,, bakken met melk en ei ( wel een ei lenenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima hoor maar het zo ondoordacht geld uitgeven, dat brood is na een paar dagen ook niet zo lekker meer en dan heb je 1,5 brood p.p.
Ik vind Roxy een beetje viezig geworden. Niet door haar gewicht maar dat vieze vette haar, dat onverzorgde uiterlijk. Bah.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
Roxy weegt 69,6kg. Ze is met 57 binnen gekomen.
Roxy: Hoe dan, ik heb toch helemaal niet raar gegeten?
Gewoon een wissel van bondje opdracht zo worden de Gieren nog laatstequote:Op donderdag 21 mei 2026 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Maar het moment dat er een Mega-Fuck Redding moet komen voor de Slangen komt met 7-Mijlslaarzen nader ... Wat gaat Febo in godsnaam verzinnen om ook deze Cyclus de Laatste naar plek 1 te manipuleren..![]()
Ik kijk er met spanning naar uit... weer een 1000pntFuck of toch maar een aantal 300pnt games speciaal voor De Do&Ro&Ro&Zooi
Die DoorDeMandValStreek zou ik graag zien, als ze nog durven zo halverwege Achter in Kamer 5quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon een wissel van bondje opdracht zo worden de Gieren nog laatste
Er is altijd een basismaaltijd van sowieso havermout.quote:
Het is natuurlijk wel zo dat Dominique de enige van haar bondje is die haar handen uit de mouwen steekt en de rest vreet gewoon waar ze zin in hebben ondanks het leenbudget. Ik begrijp echt niet waarom Robert en Roxy niet wat harder door de hele groep worden aangepakt. Toch te zot voor woorden dat die 2 telkens weer te lui zijn om ook maar iets te doen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Dominique wil geen Slang meer zijn.. ze voelt zich zoow alleenig boehoehoehh enzo
(Heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat ze bijna 400pnt in de min staan)
[ afbeelding ]
Wordt dat niet ingevroren daar?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima hoor maar het zo ondoordacht geld uitgeven, dat brood is na een paar dagen ook niet zo lekker meer en dan heb je 1,5 brood p.p.
Teksten van tegenwoordig zijn überhaupt zó slecht dat er geen touw aan vast te knopen valt. Straattaal schijnt helemaal in te zijn, ik noem het armoedetaal.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gebruiken Mercedes' nieuwe liedje ook al als achtergrond bij die promo's ...
Die tekst ook
“Draai de hele n8merrie. Zolang ik nog wakker ben. We maken de hele nacht herrie."
"Merrie Merrie Merrie Benz!”
"Wat doe je, vol gas ja de hele tijd. Van de route af, ja die zijn we allang al kwijt"
Dat.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:15 schreef Cirilico het volgende:
Nou, ik geloof er niks van dat Anouk zelf toevallig de juiste code heeft ingetoetst. En ik geloof er niks van dat de brief onder de deur al onderdeel was van het spel. Dat was gewoon een extra hint om ervoor te zorgen dat íemand eruit komt. Gatverdamme. De Gieren eruit terwijl zij maar één puzzel hebben opgelost.
Sowieso vraag ik mij af wat ze dachten daar bij de FEBO. Een escaperoom voor zo ongeveer de domste mensen van Nederland.Nee, natuurlijk lost niemand het dan op.
De brief was toch het punaise spel?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:49 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat.
Hoe groot is nou de kans dat je peper ongeluk de juiste code intoetst? En Jan zei dat de brief pas kwam nadat het onderdeel met de punaises werd opgelost. Maar zover kwam niemand.
Dat past vast 6 brodenquote:
3 cijfers, 1 op 1000. Je kunt zeker 3 codes per seconde checken, dus 333 seconden. Duurt dus krap 7 minuten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:49 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat.
Hoe groot is nou de kans dat je peper ongeluk de juiste code intoetst? En Jan zei dat de brief pas kwam nadat het onderdeel met de punaises werd opgelost. Maar zover kwam niemand.
Het was gewoon een nieuwe variant.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:10 schreef LionHeart het volgende:
[..]
3 cijfers, 1 op 1000. Je kunt zeker 3 codes per seconde checken, dus 333 seconden. Duurt dus krap 7 minuten.
Ik ben best Febo kritisch, maar die brief was inderdaad gewoon onderdeel van het spel. Anders hadden ze dat bord net zo goed weg kunnen laten.quote:
Ja klopt, ik had het verkeerd onthouden maar even teruggekeken. Ik dacht dat ze de brief kregen ná het oplossen van het punaisespel maar dawasniequote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik ben best Febo kritisch, maar die brief was inderdaad gewoon onderdeel van het spel. Anders hadden ze dat bord net zo goed weg kunnen laten.
En zouden ze vitaminepillen krijgen? zie ze voornamelijk pasta gerechten eten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee, hebben ze geen diepvriezer alleen maar koelkasten met een deel vriezer?
auwwwwquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nene geen grapjes erover.. het is vast ook heel erg enzo...![]()
[ afbeelding ]
Jah ik dacht gelijk watnauweerquote:
Of een pink eye maar van wie dan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah ik dacht gelijk watnauweerVerkeerd spelletje gespeeld misschien Ezeltje prikje ipv verstoppertje
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah ik dacht gelijk watnauweerVerkeerd spelletje gespeeld misschien Ezeltje prikje ipv verstoppertje
Gaat wel een beetje Survival The Loods worden zo.. gelukkig is Bonnie goed genezen van haar koortsaanvallenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
het zijn ook wel een stelletje stuntels ook daar hoor
Wat heeft Anouk nu weer met haar oog.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat wel een beetje Survival The Loods worden zo.. gelukkig is Bonnie goed genezen van haar koortsaanvallen
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft Anouk nu weer met haar oog.
Weet je wat mij altijd verbaasd?
Dat die vrouwen het niets uitmaakt hoe ze er bij lopen.
Kleding zo strak dat je alle hobbels en bobbels ziet.
Die cap had ik ook gemaakt, maar dacht plaats hem maar nietquote:
Ook weer in een special ontworpen broekje van Russische ontwerper Vladimir Ziekutnetnieh.quote:
Ze kijken vooruit denk ik, zien thuis dat Loodsbewoners al maar afvallen, dus maar met een maatje keliner beginnenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die cap had ik ook gemaakt, maar dacht plaats hem maar niet![]()
Maar Roxy kan ook hoor en heb er al meer voorbij zien komen waarvan ik dacht moet dat nu
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kijken vooruit denk ik, zien thuis dat Loodsbewoners al maar afvallen, dus maar met een maatje keliner beginnen
Het is maar net wat je eet en wat je daar doet (ipv neuken), er zijn er zat die meer dan 10 kilo afvallen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Dat zal het zijn, alleen moeten ze dan nu naar Roxy kijken want die is goed aangekomen in de loods
Dat is waar. Heb verder ook nog niet gehoord dat iemand daar zo is aangekomenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:27 schreef Soury het volgende:
[..]
Het is maar net wat je eet en wat je daar doet (ipv neuken), er zijn er zat die meer dan 10 kilo afvallen.
Fatima was ook aardig aangekomen terwijl die nog regelmatig zumba les gaf. Maar die at ook extreem veel ze hebben daar ook verder niet veel te doen en als je dan op de bank of bed blijft liggen vliegen de kilo's er ook wel aan.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb verder ook nog niet gehoord dat iemand daar zo is aangekomen
Je ziet ze niet veel sporten en het eten is niet altijd allemaal gezondquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:30 schreef Soury het volgende:
[..]
Fatima was ook aardig aangekomen terwijl die nog regelmatig zumba les gaf. Maar die at ook extreem veel ze hebben daar ook verder niet veel te doen en als je dan op de bank of bed blijft liggen vliegen de kilo's er ook wel aan.
Waarom kopen ze dan brood als dat ook in het basispakket zitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:37 schreef 5thencounter het volgende:
Ik had het al een keer opgevraagd bij VrindjeAI
Volgens mij word je hier niet dikker van
[ afbeelding ]
Dat is een goeie vraag, koop er dan lekkere rotzooi bij als je toch leentquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:57 schreef Soury het volgende:
[..]
Waarom kopen ze dan brood als dat ook in het basispakket zitKan je beter goedkope pastasaus kopen, zelfs dat kan je op brood smeren.
Chess is ook aangekomen, hoor. Alleen komt dat niet in beeld. Vergelijk haar maar eens met toen ze binnen kwam en nu.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is waar. Heb verder ook nog niet gehoord dat iemand daar zo is aangekomen
Maar Roxy moet ook roken!! Daarom was ze zo gestrest dat ze niet meteen bij de computer kon om te bestellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:00 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Dat is een goeie vraag, koop er dan lekkere rotzooi bij als je toch leent
Waar zouden ze die rookwaar kunnen bestellen ? Niet bij de Jumbo.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:04 schreef Gia het volgende:
[..]
Maar Roxy moet ook roken!! Daarom was ze zo gestrest dat ze niet meteen bij de computer kon om te bestellen.
Zou overigens wel lachen zijn als er een wissel komt. Iemand van de Slangen naar de Gieren en dat Do wordt geruild met Salar.
Dat weet ik niet eens meer moet ik je eerlijk zeggenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Chess is ook aangekomen, hoor. Alleen komt dat niet in beeld. Vergelijk haar maar eens met toen ze binnen kwam en nu.
Chess draagt wat vaker wijde kleding, Roxy wurmt zich nog in maatje 57 kilo pantershirtjes/jurkjes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:02 schreef Gia het volgende:
[..]
Chess is ook aangekomen, hoor. Alleen komt dat niet in beeld. Vergelijk haar maar eens met toen ze binnen kwam en nu.
Dat krijgen ze wel via de FEBO want je helemaal kan geen tabak meer online bestellen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Waar zouden ze die rookwaar kunnen bestellen ? Niet bij de Jumbo.
AnoekiePoekie draagt veel oversized, veelal jute zakken , maar dan heeft zij ook geen "bobbels" om te showenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat weet ik niet eens meer moet ik je eerlijk zeggen
Vraag blijft.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:11 schreef Soury het volgende:
[..]
Dat krijgen ze wel via de FEBO want je helemaal geen tabak meer online bestellen.
Volgens Frank in een Podcast wel.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag blijft.
Betalen ze ervoor?
Niet iedereen rookt, en tabak is best duur.
Nooit een discussie daarover.
Ze roken dan ook best stiekum.
Ja en er is wel discussie over. Frank vertelde dat, in de uitzending hoorde je vaak dat Frank aan het zeiken was over oude kaas bestellen. Maar de discussie was ook dat Roxy en Robert roken. Die discussie over roken kunnen ze niet uitzenden. Maar ze betalen het dus van de punten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:12 schreef spapaars het volgende:
[..]
Vraag blijft.
Betalen ze ervoor?
Niet iedereen rookt, en tabak is best duur.
Nooit een discussie daarover.
Ze roken dan ook best stiekum.
Hij mocht geen kaas want Roxy moest roken.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:14 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dan zou dat een mooi onderwerp zijn om enig ongenoegen te brengen.
Ze hebben nu een overdekte rookruimte die alleen van buitenaf zichtbaar is. Op dezelfde plek waar deze eerder te zien was zonder het te verbergen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:16 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja en er is wel discussie over. Frank vertelde dat, in de uitzending hoorde je vaak dat Frank aan het zeiken was over oude kaas bestellen. Maar de discussie was ook dat Roxy en Robert roken. Die discussie over roken kunnen ze niet uitzenden. Maar ze betalen het dus van de punten.
Rookkaas, jummie!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij mocht geen kaas want Roxy moest roken.
Had gewoon kunnen zeggen dat ze moest gaan poetsen, bij het idee alleen komt er al stoom uit haar orenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:17 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hij mocht geen kaas want Roxy moest roken.
Ja maar dat is niet de bedoeling (mag niet) en daarom zie je de discussies over roken ook niet op tv, het leek dus alsof Frank alleen maar aan het zeiken was over kaas maar in werkelijkheid rookten ze de punten opquote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:22 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ze hebben nu een overdekte rookruimte die alleen van buitenaf zichtbaar is. Op dezelfde plek waar deze eerder te zien was zonder het te verbergen.
En we hebben kunnen zien dat Roxy aan het roken was.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja maar dat is niet de bedoeling (mag niet) en daarom zie je de discussies over roken ook niet op tv, het leek dus alsof Frank alleen maar aan het zeiken was over kaas maar in werkelijkheid rookten ze de punten op
Wat denkt FEBO, als ze zelf niks doen, laten we wel zien dat anderen er wel heel veel mee bezig zijn, 'vindt de kijkert vast leuk' ..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen blijft die ouwe zeikMila maar doorwauwelen over Rikkie &Nissie, die allang aangegeven hebben NIET verliefd te zijn , maar ja er moet gekoppeld blijven worden, desnoods onder dwang![]()
[ afbeelding ]
Dat Nissie toevallig bij Rikkie in bed lig zegt helemaal niets![]()
[ afbeelding ]
Zeker , ongevraagde bemoeizucht scoort bijna even hoog als ritmische dekbeddenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat denkt FEBO, als ze zelf niks doen, laten we wel zien dat anderen er wel heel veel mee bezig zijn, 'vindt de kijkert vast leuk' ..
Ik geloof er niks van. Waarom hebben ze die andere koffer niet gekraakt?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
3:30 - Ze hadden nog ruim 4 minuten op het scherm staan voordat Chess(!) de koffer pakt en het slot grijpt.
We zien dan gedraai aan het slot: 136 - 137 - 138
Shot gaat naar Noah naast de klok op 2:04 dan de rest van de kamer waar we niemand meer met dat slot bezig zien zijn. Maar dan toch opnieuw gedraai aan het slot in beeld: 327 - 326 - 325
Weer zenuwachtig ijsberende gieren en Anouk die met het slot bezig is in beeld.
Slot in beeld: 137 - 138 - 139 - 129 - 119 - 118 et voila, slot open. Blijdschap en Noah naast de klok met slechts 1:47 over.
Die laatste paar rare sprongen in de te proberen volgorde zegt meer geluk dan wijsheid
Dit ging alleen over die 2e koffer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Waarom hebben ze die andere koffer niet gekraakt?
Dat laatste gewoon een kadootje van die voormalige PTT!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik voldoende zenders, en anders nog netflix etc
Gloryhole voor Melvinquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Nieuw dingetje.. de balansplank , Maar wat is er nieuw? er zit een gat in![]()
[ afbeelding ]
Glory hole?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Nieuw dingetje.. de balansplank , Maar wat is er nieuw? er zit een gat in![]()
[ afbeelding ]
Renquote:
Ziet er ook niet ernstig uit (nog)quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:45 schreef Cirilico het volgende:
Niets eens zn excuses aanbieden. Iedereen lachen. Maar nee hoor, ze wordt niet gebruikt door de rest.
d'r lens zit nu aan de achterkant van haar oogbolquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Weten we gelijk wat Anoekie in d'r oog kreeg... eem mep van een deken
[ afbeelding ]
Ze is ook gelijk uit beeldquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:47 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
d'r lens zit nu aan de achterkant van haar oogbol
Ik zag het gebeuren 😛quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:44 schreef 5thencounter het volgende:
Weten we gelijk wat Anoekie in d'r oog kreeg... eem mep van een deken
[ afbeelding ]
Hij vloog der in en der uitquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah het ging razendsnel... ik kon 'm net niet klikken
Ze voelt zich alleenquote:
Maar ze moet zich wat harder opstellen.quote:
Ze zijn het al snel zatquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:53 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze wil een ander bondje.. Ouwe Mila wil ook al een ander bondje.. zeikkutten
Zo gaat dat meestal. Ze zit ook wel met twee nare mensen in dat bondje hoorquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar ze moet zich wat harder opstellen.
Tegen haar bondje zeggen en niet bij de rest de hele tijd.
Dan vind ik haar wat passief.
Ze legt nu uit dat dat geen zin heeft, die Roxy en Robert moeten maar snel naar huis. Ben ze beiden beu.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:53 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Maar ze moet zich wat harder opstellen.
Tegen haar bondje zeggen en niet bij de rest de hele tijd.
Dan vind ik haar wat passief.
Tja niets te neuken, dan maar klagen en klierenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:54 schreef Cirilico het volgende:
Casper valt echt zwaar tegen deze cyclus. Klootzak.
Ja klopt. Is ook moeilijk dan.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Zo gaat dat meestal. Ze zit ook wel met twee nare mensen in dat bondje hoor
Het gaat nú al nergens meer overquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:57 schreef spapaars het volgende:
Het gaat weer deze zaterdag helemaal nergens over.
zaterdag?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:57 schreef spapaars het volgende:
Het gaat weer deze zaterdag helemaal nergens over.
Het is nu bontjes gezeik.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:57 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Het gaat nú al nergens meer overKomkommertijd is begonnen
Klopt misschien wel maar vind haar ook wel negatief kritiek op alles hebben. Niks is dan meer goed.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:55 schreef Scottie16 het volgende:
[..]
Ze legt nu uit dat dat geen zin heeft, die Roxy en Robert moeten maar snel naar huis. Ben ze beiden beu.
En over het algemeen totaal niet boeiend.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:04 schreef spapaars het volgende:
Ongemakkelijk blijft die uitdagingen tussen 2 bondjes.
Hoop toch dat de slangen er meer hebben na dat minderwaardige 'die kunnen we wel hebben' knikje van Salar voorafgaand in die gierenkamer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:12 schreef Cirilico het volgende:
De gierenbak leek goed vol te zitten in hun laatste shot.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:59 schreef spapaars het volgende:
[..]
Dag voor de Zondag.
Oeps!!! leef in de toekomst.
"Vet makkelijk" verder de min in ja ..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:36 schreef KinKiJan het volgende:
Onthoud post
Casper: "Dit is vet makkelijk"
-50 incoming
Alleen gaan de knockouts en finale deze maand al anders, dus ik hoop dat zij denken haar weg te mogen stemmen, maar dat dan bijvoorbeeld de groep iemand moet weg stemmen ....quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
desinteresse bij de slangen, ach wat maakt het hun uit degene die eruit gaat staat toch vast![]()
Ja dat is het heh? Het kan ze geen reet schelen. Ik hoop dat er iets gebeurt dat iemand anders het veld moet ruimen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
desinteresse bij de slangen, ach wat maakt het hun uit degene die eruit gaat staat toch vast![]()
Sayef nog wel op zijn sokken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Deze is wel erg.
Arm meisje ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens, je mag van haar vinden wat je wilt maar met die 3 asoos is het water naar de zee dragen en ze lachen er nog om ook. Ik vind het gewoon pesterij zoals ze met haar omgaan, gewoon 3 tegen 1. Heb een hekel aan pesters en ik had er allang een vreselijke scene getrapt want die 3 misdragen zich verschrikkelijk met aso Roxy vooraan!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat op een of andere manier Dominique via een wissel in een bondje komt op rank 1 of 2 en Casper dan Nyssa cadeau krijgt. Wat een smerig vies bondje zijn de overige slangen zeg
Vind je? Je zag bij het uitdelen van de punten zijn gezicht al naar 'zuur' trekken. En dan op de slaapkamer lopen fulmineren dat het allemaal niet eerlijk was. "Die ene zat erin maar ging er weer uit". We hebben gezien dat dat bij de slangen ook gebeurde. Kan best bij allemaal wel een keer gebeurd zijn, maar volgens meneer is het weer niet eerlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:03 schreef freaky40 het volgende:
Salar agressief? Nou dan vergis je je toch met fanatiek zijn, en dat doet hij toch beheerst?
Inderdaad, overdreven opgefokt gedram om die gedeelde 2e plek, terwijl ze ruim 1e staan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind je? Je zag bij het uitdelen van de punten zijn gezicht al naar 'zuur' trekken. En dan op de slaapkamer lopen fulmineren dat het allemaal niet eerlijk was. "Die ene zat erin maar ging er weer uit". We hebben gezien dat dat bij de slangen ook gebeurde. Kan best bij allemaal wel een keer gebeurd zijn, maar volgens meneer is het weer niet eerlijk.
En dan dat gemoei van hem. Staan er twee in de keuken te discussiëren, terwijl Salar gewoon rustig in de kamer zit, zie je hem overeind vliegen en naar de keuken benen om even tot kalmte te manen. Wat het allemaal veel erger maakt. Waar bemoeit hij zich mee? Hij is niet de directeur daar!
Fanatiek zijn en agressief liggen zéér dicht bij elkaar. Ik vind hem behoorlijk snauwerig, misschien is dat het juiste woord? En altijd de schuld bij anderen leggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:03 schreef freaky40 het volgende:
Salar agressief? Nou dan vergis je je toch met fanatiek zijn, en dat doet hij toch beheerst?
AI-overzichtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:03 schreef freaky40 het volgende:
Ook bij een minikrasje op je hoornvlies, dat enkel met eeeen microscoop te zien is, moet er een verbandje op om 'm dicht te houden omdat de kans op infectie mega is.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wel beetje overdreven dat ooglapje
Sorry vind het een beetje ongeloofwaardig
Meegemaakt, kreeg een zalfje, en dat voldeet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:12 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ook bij een minikrasje op je hoornvlies, dat enkel met eeeen microscoop te zien is, moet er een verbandje op om 'm dicht te houden omdat de kans op infectie mega is.
Been there.
Dus dat. Krijg ik toch nog gelijk van AI.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
AI-overzicht
Verbale agressie is elke vorm van communicatie waarmee iemand opzettelijk psychische of emotionele schade wil toebrengen. Het uit zich onder meer in schreeuwen, uitschelden, dreigen, kleineren, discrimineren of passief-agressief gedrag. Het is een vorm van grensoverschrijdend gedrag dat kan leiden tot angst en stress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |