Er zit toch wel iets meer in hun Bijstandpakket.. havermout, melk, boter, pindakaas, dat was altijd het minimum overlevingspakket, De Loods mag geen concentratiekamp worden natuurlijkquote:
Ja klopt ze krijgen voedsel, maar ze hebben dus 6 broden besteld maar geen potje jam of smeerworst.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:41 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Er zit toch wel iets meer in hun Bijstandpakket.. havermout, melk, boter, pindakaas, dat was altijd het minimum overlevingspakket, De Loods mag geen concentratiekamp worden natuurlijk
Pindakaas zit álles is wat ze nodig hebben, is al 70 jaar geleden door een dokter ontwikkeld om ondervoede arme kindjes de noodzakelijke voeding te gevenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja klopt ze krijgen voedsel, maar ze hebben dus 6 broden besteld maar geen potje jam of smeerworst.
Ja prima hoor maar het zo ondoordacht geld uitgeven, dat brood is na een paar dagen ook niet zo lekker meer en dan heb je 1,5 brood p.p.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Pindakaas zit álles is wat ze nodig hebben, is al 70 jaar geleden door een dokter ontwikkeld om ondervoede arme kindjes de noodzakelijke voeding te geven
Ohw maar je kan heel creatief zijn met oud brood.. Heeft mama dat nooit geleerd? toasten,, bakken met melk en ei ( wel een ei lenenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima hoor maar het zo ondoordacht geld uitgeven, dat brood is na een paar dagen ook niet zo lekker meer en dan heb je 1,5 brood p.p.
Ik vind Roxy een beetje viezig geworden. Niet door haar gewicht maar dat vieze vette haar, dat onverzorgde uiterlijk. Bah.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
Roxy weegt 69,6kg. Ze is met 57 binnen gekomen.
Roxy: Hoe dan, ik heb toch helemaal niet raar gegeten?
Gewoon een wissel van bondje opdracht zo worden de Gieren nog laatstequote:Op donderdag 21 mei 2026 21:10 schreef 5thencounter het volgende:
Maar het moment dat er een Mega-Fuck Redding moet komen voor de Slangen komt met 7-Mijlslaarzen nader ... Wat gaat Febo in godsnaam verzinnen om ook deze Cyclus de Laatste naar plek 1 te manipuleren..![]()
Ik kijk er met spanning naar uit... weer een 1000pntFuck of toch maar een aantal 300pnt games speciaal voor De Do&Ro&Ro&Zooi
Die DoorDeMandValStreek zou ik graag zien, als ze nog durven zo halverwege Achter in Kamer 5quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:06 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Gewoon een wissel van bondje opdracht zo worden de Gieren nog laatste
Er is altijd een basismaaltijd van sowieso havermout.quote:
Het is natuurlijk wel zo dat Dominique de enige van haar bondje is die haar handen uit de mouwen steekt en de rest vreet gewoon waar ze zin in hebben ondanks het leenbudget. Ik begrijp echt niet waarom Robert en Roxy niet wat harder door de hele groep worden aangepakt. Toch te zot voor woorden dat die 2 telkens weer te lui zijn om ook maar iets te doen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:34 schreef 5thencounter het volgende:
De Kliphangert Dominique wil geen Slang meer zijn.. ze voelt zich zoow alleenig boehoehoehh enzo
(Heeft natuurlijk niets te maken met het feit dat ze bijna 400pnt in de min staan)
[ afbeelding ]
Wordt dat niet ingevroren daar?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:55 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja prima hoor maar het zo ondoordacht geld uitgeven, dat brood is na een paar dagen ook niet zo lekker meer en dan heb je 1,5 brood p.p.
Teksten van tegenwoordig zijn überhaupt zó slecht dat er geen touw aan vast te knopen valt. Straattaal schijnt helemaal in te zijn, ik noem het armoedetaal.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:12 schreef KinKiJan het volgende:
Ze gebruiken Mercedes' nieuwe liedje ook al als achtergrond bij die promo's ...
Die tekst ook
“Draai de hele n8merrie. Zolang ik nog wakker ben. We maken de hele nacht herrie."
"Merrie Merrie Merrie Benz!”
"Wat doe je, vol gas ja de hele tijd. Van de route af, ja die zijn we allang al kwijt"
Dat.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:15 schreef Cirilico het volgende:
Nou, ik geloof er niks van dat Anouk zelf toevallig de juiste code heeft ingetoetst. En ik geloof er niks van dat de brief onder de deur al onderdeel was van het spel. Dat was gewoon een extra hint om ervoor te zorgen dat íemand eruit komt. Gatverdamme. De Gieren eruit terwijl zij maar één puzzel hebben opgelost.
Sowieso vraag ik mij af wat ze dachten daar bij de FEBO. Een escaperoom voor zo ongeveer de domste mensen van Nederland.Nee, natuurlijk lost niemand het dan op.
De brief was toch het punaise spel?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:49 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat.
Hoe groot is nou de kans dat je peper ongeluk de juiste code intoetst? En Jan zei dat de brief pas kwam nadat het onderdeel met de punaises werd opgelost. Maar zover kwam niemand.
Dat past vast 6 brodenquote:
3 cijfers, 1 op 1000. Je kunt zeker 3 codes per seconde checken, dus 333 seconden. Duurt dus krap 7 minuten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 11:49 schreef -Spring het volgende:
[..]
Dat.
Hoe groot is nou de kans dat je peper ongeluk de juiste code intoetst? En Jan zei dat de brief pas kwam nadat het onderdeel met de punaises werd opgelost. Maar zover kwam niemand.
Het was gewoon een nieuwe variant.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:10 schreef LionHeart het volgende:
[..]
3 cijfers, 1 op 1000. Je kunt zeker 3 codes per seconde checken, dus 333 seconden. Duurt dus krap 7 minuten.
Ik ben best Febo kritisch, maar die brief was inderdaad gewoon onderdeel van het spel. Anders hadden ze dat bord net zo goed weg kunnen laten.quote:
Ja klopt, ik had het verkeerd onthouden maar even teruggekeken. Ik dacht dat ze de brief kregen ná het oplossen van het punaisespel maar dawasniequote:Op vrijdag 22 mei 2026 13:43 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ik ben best Febo kritisch, maar die brief was inderdaad gewoon onderdeel van het spel. Anders hadden ze dat bord net zo goed weg kunnen laten.
En zouden ze vitaminepillen krijgen? zie ze voornamelijk pasta gerechten eten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:07 schreef Chea49 het volgende:
[..]
Geen idee, hebben ze geen diepvriezer alleen maar koelkasten met een deel vriezer?
auwwwwquote:Op vrijdag 22 mei 2026 14:11 schreef 5thencounter het volgende:
Nene geen grapjes erover.. het is vast ook heel erg enzo...![]()
[ afbeelding ]
Jah ik dacht gelijk watnauweerquote:
Of een pink eye maar van wie dan ?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah ik dacht gelijk watnauweerVerkeerd spelletje gespeeld misschien Ezeltje prikje ipv verstoppertje
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 15:48 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jah ik dacht gelijk watnauweerVerkeerd spelletje gespeeld misschien Ezeltje prikje ipv verstoppertje
Gaat wel een beetje Survival The Loods worden zo.. gelukkig is Bonnie goed genezen van haar koortsaanvallenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:01 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
het zijn ook wel een stelletje stuntels ook daar hoor
Wat heeft Anouk nu weer met haar oog.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:05 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Gaat wel een beetje Survival The Loods worden zo.. gelukkig is Bonnie goed genezen van haar koortsaanvallen
Hoe bedoel je?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:08 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Wat heeft Anouk nu weer met haar oog.
Weet je wat mij altijd verbaasd?
Dat die vrouwen het niets uitmaakt hoe ze er bij lopen.
Kleding zo strak dat je alle hobbels en bobbels ziet.
Die cap had ik ook gemaakt, maar dacht plaats hem maar nietquote:
Ook weer in een special ontworpen broekje van Russische ontwerper Vladimir Ziekutnetnieh.quote:
Ze kijken vooruit denk ik, zien thuis dat Loodsbewoners al maar afvallen, dus maar met een maatje keliner beginnenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:18 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Die cap had ik ook gemaakt, maar dacht plaats hem maar niet![]()
Maar Roxy kan ook hoor en heb er al meer voorbij zien komen waarvan ik dacht moet dat nu
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 16:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze kijken vooruit denk ik, zien thuis dat Loodsbewoners al maar afvallen, dus maar met een maatje keliner beginnen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |