Wat denkt FEBO, als ze zelf niks doen, laten we wel zien dat anderen er wel heel veel mee bezig zijn, 'vindt de kijkert vast leuk' ..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:43 schreef 5thencounter het volgende:
Intussen blijft die ouwe zeikMila maar doorwauwelen over Rikkie &Nissie, die allang aangegeven hebben NIET verliefd te zijn , maar ja er moet gekoppeld blijven worden, desnoods onder dwang![]()
[ afbeelding ]
Dat Nissie toevallig bij Rikkie in bed lig zegt helemaal niets![]()
[ afbeelding ]
Zeker , ongevraagde bemoeizucht scoort bijna even hoog als ritmische dekbeddenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:48 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Wat denkt FEBO, als ze zelf niks doen, laten we wel zien dat anderen er wel heel veel mee bezig zijn, 'vindt de kijkert vast leuk' ..
Ik geloof er niks van. Waarom hebben ze die andere koffer niet gekraakt?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 12:42 schreef KinKiJan het volgende:
3:30 - Ze hadden nog ruim 4 minuten op het scherm staan voordat Chess(!) de koffer pakt en het slot grijpt.
We zien dan gedraai aan het slot: 136 - 137 - 138
Shot gaat naar Noah naast de klok op 2:04 dan de rest van de kamer waar we niemand meer met dat slot bezig zien zijn. Maar dan toch opnieuw gedraai aan het slot in beeld: 327 - 326 - 325
Weer zenuwachtig ijsberende gieren en Anouk die met het slot bezig is in beeld.
Slot in beeld: 137 - 138 - 139 - 129 - 119 - 118 et voila, slot open. Blijdschap en Noah naast de klok met slechts 1:47 over.
Die laatste paar rare sprongen in de te proberen volgorde zegt meer geluk dan wijsheid
Dit ging alleen over die 2e koffer.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:00 schreef Cirilico het volgende:
[..]
Ik geloof er niks van. Waarom hebben ze die andere koffer niet gekraakt?
Dat laatste gewoon een kadootje van die voormalige PTT!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Gelukkig heb ik voldoende zenders, en anders nog netflix etc
Gloryhole voor Melvinquote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Nieuw dingetje.. de balansplank , Maar wat is er nieuw? er zit een gat in![]()
[ afbeelding ]
Glory hole?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:36 schreef 5thencounter het volgende:
Nieuw dingetje.. de balansplank , Maar wat is er nieuw? er zit een gat in![]()
[ afbeelding ]
Renquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |