Ja dat is het heh? Het kan ze geen reet schelen. Ik hoop dat er iets gebeurt dat iemand anders het veld moet ruimen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 20:24 schreef Chanel5 het volgende:
desinteresse bij de slangen, ach wat maakt het hun uit degene die eruit gaat staat toch vast![]()
Sayef nog wel op zijn sokken.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 21:46 schreef FreshFruit het volgende:
Deze is wel erg.
Arm meisje ....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Eens, je mag van haar vinden wat je wilt maar met die 3 asoos is het water naar de zee dragen en ze lachen er nog om ook. Ik vind het gewoon pesterij zoals ze met haar omgaan, gewoon 3 tegen 1. Heb een hekel aan pesters en ik had er allang een vreselijke scene getrapt want die 3 misdragen zich verschrikkelijk met aso Roxy vooraan!quote:Op vrijdag 22 mei 2026 23:27 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop dat op een of andere manier Dominique via een wissel in een bondje komt op rank 1 of 2 en Casper dan Nyssa cadeau krijgt. Wat een smerig vies bondje zijn de overige slangen zeg
Vind je? Je zag bij het uitdelen van de punten zijn gezicht al naar 'zuur' trekken. En dan op de slaapkamer lopen fulmineren dat het allemaal niet eerlijk was. "Die ene zat erin maar ging er weer uit". We hebben gezien dat dat bij de slangen ook gebeurde. Kan best bij allemaal wel een keer gebeurd zijn, maar volgens meneer is het weer niet eerlijk.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:03 schreef freaky40 het volgende:
Salar agressief? Nou dan vergis je je toch met fanatiek zijn, en dat doet hij toch beheerst?
Inderdaad, overdreven opgefokt gedram om die gedeelde 2e plek, terwijl ze ruim 1e staan.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Vind je? Je zag bij het uitdelen van de punten zijn gezicht al naar 'zuur' trekken. En dan op de slaapkamer lopen fulmineren dat het allemaal niet eerlijk was. "Die ene zat erin maar ging er weer uit". We hebben gezien dat dat bij de slangen ook gebeurde. Kan best bij allemaal wel een keer gebeurd zijn, maar volgens meneer is het weer niet eerlijk.
En dan dat gemoei van hem. Staan er twee in de keuken te discussiëren, terwijl Salar gewoon rustig in de kamer zit, zie je hem overeind vliegen en naar de keuken benen om even tot kalmte te manen. Wat het allemaal veel erger maakt. Waar bemoeit hij zich mee? Hij is niet de directeur daar!
Fanatiek zijn en agressief liggen zéér dicht bij elkaar. Ik vind hem behoorlijk snauwerig, misschien is dat het juiste woord? En altijd de schuld bij anderen leggen.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:03 schreef freaky40 het volgende:
Salar agressief? Nou dan vergis je je toch met fanatiek zijn, en dat doet hij toch beheerst?
AI-overzichtquote:Op zaterdag 23 mei 2026 10:03 schreef freaky40 het volgende:
Ook bij een minikrasje op je hoornvlies, dat enkel met eeeen microscoop te zien is, moet er een verbandje op om 'm dicht te houden omdat de kans op infectie mega is.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 19:49 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Wel beetje overdreven dat ooglapje
Sorry vind het een beetje ongeloofwaardig
Meegemaakt, kreeg een zalfje, en dat voldeet.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 12:12 schreef -Spring het volgende:
[..]
Ook bij een minikrasje op je hoornvlies, dat enkel met eeeen microscoop te zien is, moet er een verbandje op om 'm dicht te houden omdat de kans op infectie mega is.
Been there.
Dus dat. Krijg ik toch nog gelijk van AI.quote:Op zaterdag 23 mei 2026 11:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
AI-overzicht
Verbale agressie is elke vorm van communicatie waarmee iemand opzettelijk psychische of emotionele schade wil toebrengen. Het uit zich onder meer in schreeuwen, uitschelden, dreigen, kleineren, discrimineren of passief-agressief gedrag. Het is een vorm van grensoverschrijdend gedrag dat kan leiden tot angst en stress.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |