Ligt daar genoeg voor 'n weeshuis op de grondquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Geeft niks joh die mayo, je kunt daar van de grond eten begrijp ik ...
Jup, even terug in een ander potje schrapenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef KinKiJan het volgende:
Geeft niks joh die mayo, je kunt daar van de grond eten begrijp ik ...
Het was ook die pot Mayo die van het aanrecht af sprong, soort van kamikaze-potquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:53 schreef Chanel5 het volgende:
Hij zette hem NAAST het aanrecht en klapt eraf
Er is altijd wel iemand die er een beetje stuurt, en dat is soms best goed. Roxy en Robert doen al maanden moeilijk over het corvee. Gewoon doen, dan hoeft er ook niemand om te vragen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:48 schreef LionHeart het volgende:
Roland is ook een zeikerd. En RoRo zijn smiechten.
Ze wensen niet aangesproken te worden op hun gedrag.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:54 schreef Soury het volgende:
[..]
Er is altijd wel iemand die er een beetje stuurt, en dat is soms best goed. Roxy en Robert doen al maanden moeilijk over het corvee. Gewoon doen, dan hoeft er ook niemand om te vragen.
Het is gewoon irritant dat gedrag, kan een keertje voorkomen maar niemand staat te springen om schoon te maken. 16 man twee douches. Moet je gewoon elke dag doen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:56 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze wensen niet aangesproken te worden op hun gedrag.
En straks zegt ze weer dat ze de vragen wel wist maarrrrrr......quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:07 schreef 5thencounter het volgende:
Ja Do.. achteraf kijk je de koe in zijn reet
Ik geloof dat ze overal 4 indrukt.. moet er vroeg of laat wel een goed zijnquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:08 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
En straks zegt ze weer dat ze de vragen wel wist maarrrrrr......
Staat m welquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef LionHeart het volgende:
Roland begint ook wel naast z'n schoenen te lopen.
Die heeft volgens mij nog nooit een kennis opdracht gespeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:23 schreef LionHeart het volgende:
Hah, Casper nu die alles achteraf weer weet. Speel dan!
Oneindig denk ikquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel mag een SuckerBondje eigenlijk lenen tot aan de Knock-outs?
Ohhja als de Knockouts beginnen staat toch alles op nul.. waarom zou je gaan spelen eigenlijk?quote:
Wordt wel verrekend voor de knockouts.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhja als de Knockouts beginnen staat toch alles op nul.. waarom zou je gaan spelen eigenlijk?
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef Chanel5 het volgende:
kerels gillen net zo hard om een spin als de dames
Na dat scheelt wel, van welke kale kip gaan ze plukken dan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:27 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Wordt wel verrekend voor de knockouts.
Ze moeten wel eten, dus...quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:25 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel mag een SuckerBondje eigenlijk lenen tot aan de Knock-outs?
Gewoon verder de min inquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:27 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Na dat scheelt wel, van welke kale kip gaan ze plukken dan?
Ze hebben 9 broden zegt Casper..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:28 schreef LionHeart het volgende:
Roxy weegt 69,6kg. Ze is met 57 binnen gekomen.
Roxy: Hoe dan, ik heb toch helemaal niet raar gegeten?
Waarvan 7 voor Roxyquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben 9 broden zegt Casper..
En 0 belegquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze hebben 9 broden zegt Casper..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |