abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220856346
Maar we moeten er wel voor betalen :’)

Koningshuis kost bakken met geld en wanneer we beetje mee willen genieten van het royale festijn is het niet gegund.

Dus ze zeggen betaal voor ons en houd gewoon je bek. Mensen willen nog niet eens weten hoe ze hem nakt op zo’n warme avond na paar lijntjes sos. Gewoon basis info of ze überhaupt een relatie heeft is al te veel gevraagd.
pi_220856366
An?
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
pi_220856373
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:58 schreef ikbennieuwstopfok het volgende:
An?
Annie _O-

Annie, hou jij mijn tassie even vast?
pi_220856389
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:59 schreef SnodeSnuiter het volgende:

[..]
Annie _O-

Annie, hou jij mijn tassie even vast?
Een lesbische prinses is best wat belastinggeld waard vind ik
Fan van Hiddendoe en sanasoufi
pi_220856396
Soms moet je zelf aanvoelen dat iets je geen flikker aangaat.

Ze is geen Gordon hè, die zijn geld verdient met bekend zijn en met veel bombarie zijn nieuwe toyboy's showt, maar vervolgens zeer verontwaardigd reageert als men alles wil weten als hij weer gedumpt is.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  Moderator donderdag 21 mei 2026 @ 19:03:23 #6
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220856400
Waarom wil je het uberhaupt weten?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220856409
En dan weten we het. En dan?
pi_220856479
Het boeit me geen flikker met wie ze gaat. Maar het zou wel goed zijn als we stopte met dat kut koningshuis.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
pi_220856502
Werkelijk waar, zijn ze ook nog boos, het koningshuis.

Ga werken voor je eigen centen lapzwansen :W
pi_220856507
Die heeft die muil al vaak volgespoten
pi_220856612
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:03 schreef sp3c het volgende:
Waarom wil je het uberhaupt weten?
Voor de wetenschap
  donderdag 21 mei 2026 @ 20:06:59 #12
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220856976
Alexia is een prachtige vrouw.
pi_220857130
Alexia is gay? :o
No amount of money ever bought a second of time.
pi_220857484
Geef haar geen aandacht, hoeven we dan ook geen zorgen maken over de kosten
Al die ontdekkingsreizen door mensen, ze hebben nooit tegenhouden door domheid van mensen
  donderdag 21 mei 2026 @ 22:01:46 #15
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220857870
Zij wil er niks over kwijt en ik hoef er ook niks over te weten omdat het hele koningshuis me niks boeit.
Ik zie het probleem dus niet.
pi_220857973
Welke domme dingen heeft ze zoal gedaan? Ze hint wel op meer. Wat een slet!
  Forum Admin donderdag 21 mei 2026 @ 22:44:21 #17
54263 crew  Pharkus
eeuwig vader, deeltijd autist
pi_220858142
Ik wil ook niks kwijt over mijn vermeende relatie met Anton aus Tirol
Een vel leeg papier kan altijd nog een mooie tekening worden.
pi_220858171
Kan mij die skinny bitch schelen.
pi_220858214
Vieze puntige knieën, bleh.

  donderdag 21 mei 2026 @ 22:57:09 #20
200994 Kriegel
Dolf is rechtvaardig
pi_220858264
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
En dan weten we het. En dan?
An.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_220858463
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:52 schreef Cockwhale het volgende:
Vieze puntige knieën, bleh.

[ afbeelding ]
Durf je wel, online achter je toetsenbord als volwassen vent tegen tegen een tiener? :')
pi_220858505
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:46 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Durf je wel, online achter je toetsenbord als volwassen vent tegen tegen een tiener? :')
ze is 21
pi_220858666
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:46 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Durf je wel, online achter je toetsenbord als volwassen vent tegen tegen een tiener? :')
_O-
pi_220858932
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 00:03 schreef Atak het volgende:

[..]
ze is 21
Ja, maar je stond al gereed toen ze 16 was...
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 07:59:03 #25
280416 Whiskers2009
Maak dat de kat wijs!!
pi_220858987
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 00:03 schreef Atak het volgende:

[..]
ze is 21
Nee, 20
"He who gives up freedom for safety deserves neither" Benjamin Franklin
  vrijdag 22 mei 2026 @ 09:29:08 #26
363374 Regilio_
Witte Neger
pi_220859357
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:52 schreef Cockwhale het volgende:
Vieze puntige knieën, bleh.

[ afbeelding ]
Ze kan haar naam beter veranderen naar Anorexia. Man man man.
OH NOES!!1*&@^!!*@!!@$*^!!!!!!!!
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:23:29 #27
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_220861577
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 07:43 schreef Jordy-B het volgende:

[..]
Ja, maar je stond al gereed toen ze 16 was...
_O- _O- : _O-
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:25:47 #28
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220861590
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 20:06 schreef Boca_Raton het volgende:
Alexia is een prachtige vrouw.
Het zou je sieren als je eens wat minder op uiterlijk gaat focussen en een fatsoenlijk gesprekje aangaat met iemand waar jij je niet toe aangetrokken voelt.
quote:
0s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:16 schreef Hetekip het volgende:
Het boeit me geen flikker met wie ze gaat. Maar het zou wel goed zijn als we stopte met dat kut koningshuis.
Wmb heeft ze ook het recht op haar privacy, maar als we het koningshuis de deur uitdoen zijn we helemaal verloren.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:31:37 #29
511221 Hetekip
Depressief
pi_220861623
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het zou je sieren als je eens wat minder op uiterlijk gaat focussen en een fatsoenlijk gesprekje aangaat met iemand waar jij je niet toe aangetrokken voelt.
[..]
Wmb heeft ze ook het recht op haar privacy, maar als we het koningshuis de deur uitdoen zijn we helemaal verloren.
Verloren zijn we sowieso.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:31:44 #30
222754 Dagoduck
Karel (2003-2022)
pi_220861624
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 23:46 schreef Moonversion het volgende:

[..]
Durf je wel, online achter je toetsenbord als volwassen vent tegen tegen een tiener? :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:37:14 #31
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_220861649
quote:
9s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:31 schreef Dagoduck het volgende:

[..]
[ afbeelding ]
Dat lijkt wel Dwight Schrute
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 15:44:25 #32
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220861679
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:37 schreef Professionele-Idioot het volgende:

[..]
Dat lijkt wel Dwight Schrute
Het is zijn broertje Ebenezer.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  Redactie Frontpage vrijdag 22 mei 2026 @ 15:47:09 #33
500946 crew  Professionele-Idioot
Palm Beach Pete
pi_220861692
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:44 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het is zijn broertje Ebenezer.
Ah en die woont in Wallonia
I'm just Palm Beach Pete, gonna play some tennis today, going into town, have lunch.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:14:08 #34
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220861792
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 15:25 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het zou je sieren als je eens wat minder op uiterlijk gaat focussen en een fatsoenlijk gesprekje aangaat met iemand waar jij je niet toe aangetrokken voelt.
[..]

Heb je iemand op het oog?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:16:26 #35
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220861804
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:14 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Heb je iemand op het oog?
3 personen op het moment met een 4e wildcard.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220861909
Ze wil natuurlijk achter de schermen vol op te raggen dus daar wil ze geen schijnwerpers op
pi_220861934
Ik zou haar doen.

MAASKANTJE KINDERAIDS
  vrijdag 22 mei 2026 @ 16:44:44 #38
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220861959
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:35 schreef Atak het volgende:
Ze wil natuurlijk achter de schermen vol op te raggen dus daar wil ze geen schijnwerpers op
Geef haar eens ongelijk dan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:32:33 #39
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862219
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 16:16 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
3 personen op het moment met een 4e wildcard.
Kies maar uit.
pi_220862275
Denk dat Ariane beste in bed is, verloren kindje dat nooit aandacht krijgt, dus iets te compenseren heeft. Best goeie tetten ook.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:45:18 #41
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862279
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kies maar uit.
Het probleem is dus dat ik dat niet kan, daarom blijf ik er ver vandaan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:47:42 #42
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862291
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het probleem is dus dat ik dat niet kan, daarom blijf ik er ver vandaan.
:?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:48:19 #43
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862294
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
:?
Ik wil niet kiezen, ik wil ze allemaal!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:48:31 #44
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862295
Of geen, geen is ook prima.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:52:01 #45
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862310
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Of geen, geen is ook prima.
Ja, dan weet ik het ook niet. Maar ik neem je raad ter harte, al ben ik volgens mij een groot voorstander van afgaan op karakter.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:57:26 #46
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862334
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja, dan weet ik het ook niet. Maar ik neem je raad ter harte, al ben ik volgens mij een groot voorstander van afgaan op karakter.
Ik denk ook wel dat je het hart op de goede plek hebt zitten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:02:08 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862353
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik denk ook wel dat je het hart op de goede plek hebt zitten.
Thxxx. En hetzelfde geldt voor jou.
pi_220862366
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic :P @Boca_Raton en @SebbeSwensje
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:06:09 #49
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic :P @:Boca_Raton en @:SebbeSwensje
Ze is denk ik een beetje te oud voor me en ik val dus heel erg op Alycia of Faouzia lookalikes.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:06:32 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic :P @:Boca_Raton en @:SebbeSwensje
:D ik ben niet op de markt :D
  zondag 24 mei 2026 @ 19:57:07 #51
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220879237
lekker man, de kroonprinses is een speknek, de jongste is een downie en de middelste, ook gelijk de lekkerste, is bipolair.
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220879295
Met voormalig prins Andrew zou wel nieuws zijn.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:06:47 #53
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220879319
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:52 schreef Cockwhale het volgende:
Vieze puntige knieën, bleh.

[ afbeelding ]
Dit is fake en zijn niet haar benen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220879381
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:57 schreef Edding345 het volgende:
lekker man, de kroonprinses is een speknek, de jongste is een downie en de middelste, ook gelijk de lekkerste, is bipolair.
De jongste lijkt me best wel leuk al hoor je weinig over haar en Amalia is echt niet dik meer
pi_220879405


Incels die hierop haten :')
pi_220879419
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:19 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Incels die hierop haten :')
Ik ben het zelden met je eens maar nu echt wel
pi_220880326
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit is fake en zijn niet haar benen.
Dit is niet fake mienjong.
pi_220880362
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:19 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Incels die hierop haten :')
Naast een vet varken, is ze dus ook nog scheel? Naja, dat doet het wel goed op OF :+
  maandag 25 mei 2026 @ 11:07:05 #59
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220883858
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dit is niet fake mienjong.
Ja, ben echt verbaasd. Leek net of het met AI was bewerkt. :o
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220884076
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:19 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Incels die hierop haten :')
Moet bekennen dat Amalia best goed aan het opdrogen is, wordt nog wat als het zo doorgaat
  maandag 25 mei 2026 @ 12:02:25 #61
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_220884377
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
Soms moet je zelf aanvoelen dat iets je geen flikker aangaat.

Ze is geen Gordon hè, die zijn geld verdient met bekend zijn en met veel bombarie zijn nieuwe toyboy's showt, maar vervolgens zeer verontwaardigd reageert als men alles wil weten als hij weer gedumpt is.
Gelul. Alles wat haar aangaat gaat ons aan. Ze is een bewindspersoon in spe en als ze bv met een onfris persoon trouwt merken wij dat wel degelijk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:15:12 #62
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220884430
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Gelul. Alles wat haar aangaat gaat ons aan. Ze is een bewindspersoon in spe en als ze bv met een onfris persoon trouwt merken wij dat wel degelijk.
Dan volgt ze toch gewoon de Nederlandse traditie?


Oooooooh ooooooh oh boy
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 25 mei 2026 @ 13:29:32 #63
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_220884929
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dan volgt ze toch gewoon de Nederlandse traditie?


Oooooooh ooooooh oh boy
Daar heb je het al, want volgens maxima bestaat de Nederlander niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 25 mei 2026 @ 13:30:36 #64
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220884942
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Daar heb je het al, want volgens maxima bestaat de Nederlander niet.
In mijn optiek zijn jullie allemaal nep, maar ik ben nog net wat nepper.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220885283
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Gelul. Alles wat haar aangaat gaat ons aan. Ze is een bewindspersoon in spe en als ze bv met een onfris persoon trouwt merken wij dat wel degelijk.
Als de troonopvolgers willen trouwen, vindt er een compleet antecedentenonderzoek plaats en heeft de 2e kamer ook iets over de partner te zeggen. Het kan zijn dat er offers gemaakt moeten worden, zoals rond de ouders van Máxima, die uiteindelijk niet bij de huwelijksceremonie aanwezig mochten zijn.

Hoe dan ook gaat het jou, als gepeupel van de straat, geen flikker aan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220889338
vervelend volk is het
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220889919
Het schijnt wel dat Alexia in haar tijd op school in Wales flink de dakduif heeft uitgehangen, menig Welsch scholier wordt er nog zwetend van wakker
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:06:56 #68
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220889999
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Het schijnt wel dat Alexia in haar tijd op school in Wales flink de dakduif heeft uitgehangen, menig Welsch scholier wordt er nog zwetend van wakker
Ik denk oprecht dat Alexia overal voor in is
Beati pauperes spiritu
pi_220890321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Het schijnt wel dat Alexia in haar tijd op school in Wales flink de dakduif heeft uitgehangen, menig Welsch scholier wordt er nog zwetend van wakker
Ga je vaak naar de kapper?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220890547
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:05 schreef nostra het volgende:

[..]
Ga je vaak naar de kapper?
Nooit want ik ben kaal, hoezo?
pi_220890552
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:42 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Nooit want ik ben kaal, hoezo?
Hoe je aan die info komt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220890663
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:43 schreef nostra het volgende:

[..]
Hoe je aan die info komt.
Geruchten van juicekanalen en een beetje mensenkennis doet de rest
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:28:32 #73
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220890783
Zo bijzonder zal ze niet zijn geweest daar, ze heeft daar onderwijs gevolgd tussen allemaal rijke jongeren van goede komaf.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220893179
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo bijzonder zal ze niet zijn geweest daar, ze heeft daar onderwijs gevolgd tussen allemaal rijke jongeren van goede komaf.
Er zijn velen malen minder prinsen en prinsessen dan rijke jongeren van goede komaf, dus ja, zo bijzonder zal ze daar wel geweest zijn
pi_220893203
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:55 schreef Atak het volgende:
Maar we moeten er wel voor betalen :’)

Koningshuis kost bakken met geld en wanneer we beetje mee willen genieten van het royale festijn is het niet gegund.

Dus ze zeggen betaal voor ons en houd gewoon je bek. Mensen willen nog niet eens weten hoe ze hem nakt op zo’n warme avond na paar lijntjes sos. Gewoon basis info of ze überhaupt een relatie heeft is al te veel gevraagd.
Laat haar toch met rust joh. Hoe zou jij het vinden als jouw werkgever dit soor dingen van jou wilde weten. Dan zou je ook zeggen: flikker op.
pi_220904102
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast. Ze kan basically elke man krijgen die ze wil en dan valt ze op foute mannen.
https://www.youtube.com/shorts/H6PV2-P8FTk
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:48:39 #77
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220904126
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:44 schreef Atak het volgende:
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast.
https://www.youtube.com/shorts/H6PV2-P8FTk
Laat die meid toch lekker met rust joh.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220904131
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:48 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Laat die meid toch lekker met rust joh.
hoezo, ik betaal voor die poppenkast mee...

Pff. Als ik blank was geweest dan had ik het wel geweten hoor.
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:51:00 #79
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220904139
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:44 schreef Atak het volgende:
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast. Ze kan basically elke man krijgen die ze wil en dan valt ze op foute mannen.
https://www.youtube.com/shorts/H6PV2-P8FTk
:')
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:03:47 #80
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220904212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:49 schreef Atak het volgende:

[..]
hoezo, ik betaal voor die poppenkast mee...

Pff. Als ik blank was geweest dan had ik het wel geweten hoor.
Ja en dat geld wat jij daarvoor betaalt krijg jij weer van je uitkering die door ons wordt betaald. Misschien heeft ze wel wat met Turken? Ik heb echt een zwak voor knappe Marokkaanse vrouwen en vrouwen zoals Alycia, dus wie weet.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220906626
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 11:03 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ja en dat geld wat jij daarvoor betaalt krijg jij weer van je uitkering die door ons wordt betaald. Misschien heeft ze wel wat met Turken? Ik heb echt een zwak voor knappe Marokkaanse vrouwen en vrouwen zoals Alycia, dus wie weet.
Zelfs als dat waar is dan vind ik wel dat ik mag weten met wie ze neukt als ik voor haar levensstijl betaal.
  donderdag 28 mei 2026 @ 18:23:37 #82
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220907433
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:57 schreef Edding345 het volgende:
lekker man, de kroonprinses is een speknek, de jongste is een downie en de middelste, ook gelijk de lekkerste, is bipolair.
Wat kraam jij nu weer uit?
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 19:18:41 #83
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220907728
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 15:56 schreef Atak het volgende:

[..]
Zelfs als dat waar is dan vind ik wel dat ik mag weten met wie ze neukt als ik voor haar levensstijl betaal.
Raar verhaal weer

Je baas betaat jouw loon, moet die ook weten wat jij uitspookt in de slaapkamer?
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  donderdag 28 mei 2026 @ 19:21:09 #84
511221 Hetekip
Depressief
pi_220907743
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
Raar verhaal weer

Je baas betaat jouw loon, moet die ook weten wat jij uitspookt in de slaapkamer?
Mijn baas naait mij, dus in een zeker zin weet die dat al.
Solly is retrench, hy hoort dit gister by sy baas
Vanaand gaan hy hom dronk suip en dan sy breins uitblaas
  Moderator donderdag 28 mei 2026 @ 19:53:56 #85
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_220908146
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Mijn baas naait mij, dus in een zeker zin weet die dat al.
Gewoon 3x een half uur paffen op de wc

Goes aroun, comes around
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_220909125
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:18 schreef sp3c het volgende:

[..]
Raar verhaal weer

Je baas betaat jouw loon, moet die ook weten wat jij uitspookt in de slaapkamer?
Alexia is niet mijn werknemer. Ze krijgt geld dus ik vind dat daar tegenover een prestatie mag staan. Ze hoeft natuurlijk niet overal antwoord op te geven maar ze moeten niet zo huiverig doen als ze gewoon een vraag krijgt zoals wie is je bf. Koningshuis is ook een beetje showbiz.
pi_220909184
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:25 schreef Atak het volgende:
Ze krijgt geld dus ik vind dat daar tegenover een prestatie mag staan.
2 keer per week minstens een handjob. Zoveel mag je inderdaad wel verwachten als aandeelhouder der staat der Nederlanden. Daar zou ik het i.i.g. wel voor doen want het is een mooi vrouwtje. Lekker arrogant knap koppie.

Mogelijk dat we zo een voorstel door de kamers krijgen. Dan krijgt het volk waar ze nou eens recht op hebben. Dan betaal je daar stevig aan mee maar je krijgt er ook iets voor terug.

Zat je aan zo'n soort "prestatie" te denken? Want dan stem ik ook voor.
vrijdag 9 december 2016 15:58 schreef Ringo het volgende:
Welke discussie? Ik zie alleen maar harige kerels die elkaar de rug inzepen.
pi_220909762
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:44 schreef Atak het volgende:
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast. Ze kan basically elke man krijgen die ze wil en dan valt ze op foute mannen.
https://www.youtube.com/shorts/H6PV2-P8FTk
Als ze praat lijkt ze wel op de kakversie van Harry de Hengst.
pi_220910853
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 22:36 schreef Bart2002 het volgende:

[..]
2 keer per week minstens een handjob. Zoveel mag je inderdaad wel verwachten als aandeelhouder der staat der Nederlanden. Daar zou ik het i.i.g. wel voor doen want het is een mooi vrouwtje. Lekker arrogant knap koppie.

Mogelijk dat we zo een voorstel door de kamers krijgen. Dan krijgt het volk waar ze nou eens recht op hebben. Dan betaal je daar stevig aan mee maar je krijgt er ook iets voor terug.

Zat je aan zo'n soort "prestatie" te denken? Want dan stem ik ook voor.
Ik vind dat er wel een prestatie tegenover mag staan. Ze mag wel wat hand en span diensten verlenen of iets anders. Dan zou ze begrijpen hoe de echte wereld in elkaar steekt. Want enige wat ze nu doet is rondjes rijden in de bolide wagens van verkeerde mannen om in de achterbak uit elkaar getrokken te worden. Op die manier ga je een vervormd beeld krijgen hoe de wereld in elkaar steekt.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 09:52:03 #90
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220910865
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 19:21 schreef Hetekip het volgende:

[..]
Mijn baas naait mij, dus in een zeker zin weet die dat al.
Hij helpt ons te ontwikkelen.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 29 mei 2026 @ 11:04:57 #91
430220 Joopklepzeiker
Tjemig de pemig
pi_220911396
Ik heb niks met het koningshuis en die zelfs mijn best om alle info en actualiteiten er over langs me heen te laten gaan. Ik jaag er dus ook niet achteraan.
Maar ik heb desondanks als vijf keer moeten horen dat ze niks kwijt wil.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')