Het probleem is dus dat ik dat niet kan, daarom blijf ik er ver vandaan.quote:
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:45 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Het probleem is dus dat ik dat niet kan, daarom blijf ik er ver vandaan.
Ik wil niet kiezen, ik wil ze allemaal!quote:
Ja, dan weet ik het ook niet. Maar ik neem je raad ter harte, al ben ik volgens mij een groot voorstander van afgaan op karakter.quote:
Ik denk ook wel dat je het hart op de goede plek hebt zitten.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:52 schreef Boca_Raton het volgende:
[..]
Ja, dan weet ik het ook niet. Maar ik neem je raad ter harte, al ben ik volgens mij een groot voorstander van afgaan op karakter.
Thxxx. En hetzelfde geldt voor jou.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Ik denk ook wel dat je het hart op de goede plek hebt zitten.
Ze is denk ik een beetje te oud voor me en ik val dus heel erg op Alycia of Faouzia lookalikes.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic@:Boca_Raton en @:SebbeSwensje
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic@:Boca_Raton en @:SebbeSwensje
Dit is fake en zijn niet haar benen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:52 schreef Cockwhale het volgende:
Vieze puntige knieën, bleh.
[ afbeelding ]
De jongste lijkt me best wel leuk al hoor je weinig over haar en Amalia is echt niet dik meerquote:Op zondag 24 mei 2026 19:57 schreef Edding345 het volgende:
lekker man, de kroonprinses is een speknek, de jongste is een downie en de middelste, ook gelijk de lekkerste, is bipolair.
Dit is niet fake mienjong.quote:Op zondag 24 mei 2026 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Dit is fake en zijn niet haar benen.
Gelul. Alles wat haar aangaat gaat ons aan. Ze is een bewindspersoon in spe en als ze bv met een onfris persoon trouwt merken wij dat wel degelijk.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
Soms moet je zelf aanvoelen dat iets je geen flikker aangaat.
Ze is geen Gordon hè, die zijn geld verdient met bekend zijn en met veel bombarie zijn nieuwe toyboy's showt, maar vervolgens zeer verontwaardigd reageert als men alles wil weten als hij weer gedumpt is.
Dan volgt ze toch gewoon de Nederlandse traditie?quote:Op maandag 25 mei 2026 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelul. Alles wat haar aangaat gaat ons aan. Ze is een bewindspersoon in spe en als ze bv met een onfris persoon trouwt merken wij dat wel degelijk.
Daar heb je het al, want volgens maxima bestaat de Nederlander niet.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:15 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Dan volgt ze toch gewoon de Nederlandse traditie?
Oooooooh ooooooh oh boy
In mijn optiek zijn jullie allemaal nep, maar ik ben nog net wat nepper.quote:Op maandag 25 mei 2026 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Daar heb je het al, want volgens maxima bestaat de Nederlander niet.
Als de troonopvolgers willen trouwen, vindt er een compleet antecedentenonderzoek plaats en heeft de 2e kamer ook iets over de partner te zeggen. Het kan zijn dat er offers gemaakt moeten worden, zoals rond de ouders van Máxima, die uiteindelijk niet bij de huwelijksceremonie aanwezig mochten zijn.quote:Op maandag 25 mei 2026 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:
[..]
Gelul. Alles wat haar aangaat gaat ons aan. Ze is een bewindspersoon in spe en als ze bv met een onfris persoon trouwt merken wij dat wel degelijk.
Ik denk oprecht dat Alexia overal voor in isquote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Het schijnt wel dat Alexia in haar tijd op school in Wales flink de dakduif heeft uitgehangen, menig Welsch scholier wordt er nog zwetend van wakker
Ga je vaak naar de kapper?quote:Op dinsdag 26 mei 2026 09:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Het schijnt wel dat Alexia in haar tijd op school in Wales flink de dakduif heeft uitgehangen, menig Welsch scholier wordt er nog zwetend van wakker
Hoe je aan die info komt.quote:
Er zijn velen malen minder prinsen en prinsessen dan rijke jongeren van goede komaf, dus ja, zo bijzonder zal ze daar wel geweest zijnquote:Op dinsdag 26 mei 2026 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo bijzonder zal ze niet zijn geweest daar, ze heeft daar onderwijs gevolgd tussen allemaal rijke jongeren van goede komaf.
Laat haar toch met rust joh. Hoe zou jij het vinden als jouw werkgever dit soor dingen van jou wilde weten. Dan zou je ook zeggen: flikker op.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:55 schreef Atak het volgende:
Maar we moeten er wel voor betalen :’)
Koningshuis kost bakken met geld en wanneer we beetje mee willen genieten van het royale festijn is het niet gegund.
Dus ze zeggen betaal voor ons en houd gewoon je bek. Mensen willen nog niet eens weten hoe ze hem nakt op zo’n warme avond na paar lijntjes sos. Gewoon basis info of ze überhaupt een relatie heeft is al te veel gevraagd.
Laat die meid toch lekker met rust joh.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:44 schreef Atak het volgende:
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast.
https://www.youtube.com/shorts/H6PV2-P8FTk
hoezo, ik betaal voor die poppenkast mee...quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
[..]
Laat die meid toch lekker met rust joh.
quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:44 schreef Atak het volgende:
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast. Ze kan basically elke man krijgen die ze wil en dan valt ze op foute mannen.
https://www.youtube.com/shorts/H6PV2-P8FTk
Ja en dat geld wat jij daarvoor betaalt krijg jij weer van je uitkering die door ons wordt betaald. Misschien heeft ze wel wat met Turken? Ik heb echt een zwak voor knappe Marokkaanse vrouwen en vrouwen zoals Alycia, dus wie weet.quote:Op donderdag 28 mei 2026 10:49 schreef Atak het volgende:
[..]
hoezo, ik betaal voor die poppenkast mee...
Pff. Als ik blank was geweest dan had ik het wel geweten hoor.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |