abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:45:18 #41
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862279
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:32 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Kies maar uit.
Het probleem is dus dat ik dat niet kan, daarom blijf ik er ver vandaan.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:47:42 #42
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862291
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:45 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Het probleem is dus dat ik dat niet kan, daarom blijf ik er ver vandaan.
:?
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:48:19 #43
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862294
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:47 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
:?
Ik wil niet kiezen, ik wil ze allemaal!
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:48:31 #44
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862295
Of geen, geen is ook prima.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:52:01 #45
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862310
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:48 schreef SebbeSwensje het volgende:
Of geen, geen is ook prima.
Ja, dan weet ik het ook niet. Maar ik neem je raad ter harte, al ben ik volgens mij een groot voorstander van afgaan op karakter.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 17:57:26 #46
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862334
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:52 schreef Boca_Raton het volgende:

[..]
Ja, dan weet ik het ook niet. Maar ik neem je raad ter harte, al ben ik volgens mij een groot voorstander van afgaan op karakter.
Ik denk ook wel dat je het hart op de goede plek hebt zitten.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:02:08 #47
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862353
quote:
1s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 17:57 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Ik denk ook wel dat je het hart op de goede plek hebt zitten.
Thxxx. En hetzelfde geldt voor jou.
pi_220862366
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic :P @Boca_Raton en @SebbeSwensje
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:06:09 #49
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220862375
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic :P @:Boca_Raton en @:SebbeSwensje
Ze is denk ik een beetje te oud voor me en ik val dus heel erg op Alycia of Faouzia lookalikes.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  vrijdag 22 mei 2026 @ 18:06:32 #50
232494 Boca_Raton
Voor al uw no nonsense
pi_220862379
quote:
0s.gif Op vrijdag 22 mei 2026 18:04 schreef Sunshine1982 het volgende:
Mochten jullie een date willen met elkaar, dan kunnen jullie je aanmelden bij mijn topic :P @:Boca_Raton en @:SebbeSwensje
:D ik ben niet op de markt :D
  zondag 24 mei 2026 @ 19:57:07 #51
480145 Edding345
Bro ik wil neuken man
pi_220879237
lekker man, de kroonprinses is een speknek, de jongste is een downie en de middelste, ook gelijk de lekkerste, is bipolair.
Afghanistan duurde 20 jaar om de Taliban door de Taliban te vervangen.
Hier duurde het minder dan een week om Khamenei met Khamenei te vervangen.
PluggieOD in NWS / Amerikaans tankvliegtuig stort neer in Irak
pi_220879295
Met voormalig prins Andrew zou wel nieuws zijn.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
  zondag 24 mei 2026 @ 20:06:47 #53
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220879319
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 22:52 schreef Cockwhale het volgende:
Vieze puntige knieën, bleh.

[ afbeelding ]
Dit is fake en zijn niet haar benen.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220879381
quote:
7s.gif Op zondag 24 mei 2026 19:57 schreef Edding345 het volgende:
lekker man, de kroonprinses is een speknek, de jongste is een downie en de middelste, ook gelijk de lekkerste, is bipolair.
De jongste lijkt me best wel leuk al hoor je weinig over haar en Amalia is echt niet dik meer
pi_220879405


Incels die hierop haten :')
pi_220879419
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:19 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Incels die hierop haten :')
Ik ben het zelden met je eens maar nu echt wel
pi_220880326
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:06 schreef MissButterflyy het volgende:

[..]
Dit is fake en zijn niet haar benen.
Dit is niet fake mienjong.
pi_220880362
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:19 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Incels die hierop haten :')
Naast een vet varken, is ze dus ook nog scheel? Naja, dat doet het wel goed op OF :+
  maandag 25 mei 2026 @ 11:07:05 #59
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220883858
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 22:02 schreef Cockwhale het volgende:

[..]
Dit is niet fake mienjong.
Ja, ben echt verbaasd. Leek net of het met AI was bewerkt. :o
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220884076
quote:
1s.gif Op zondag 24 mei 2026 20:19 schreef RotatoR het volgende:
[ afbeelding ]

Incels die hierop haten :')
Moet bekennen dat Amalia best goed aan het opdrogen is, wordt nog wat als het zo doorgaat
  maandag 25 mei 2026 @ 12:02:25 #61
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_220884377
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 19:02 schreef Jordy-B het volgende:
Soms moet je zelf aanvoelen dat iets je geen flikker aangaat.

Ze is geen Gordon hè, die zijn geld verdient met bekend zijn en met veel bombarie zijn nieuwe toyboy's showt, maar vervolgens zeer verontwaardigd reageert als men alles wil weten als hij weer gedumpt is.
Gelul. Alles wat haar aangaat gaat ons aan. Ze is een bewindspersoon in spe en als ze bv met een onfris persoon trouwt merken wij dat wel degelijk.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 25 mei 2026 @ 12:15:12 #62
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220884430
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Gelul. Alles wat haar aangaat gaat ons aan. Ze is een bewindspersoon in spe en als ze bv met een onfris persoon trouwt merken wij dat wel degelijk.
Dan volgt ze toch gewoon de Nederlandse traditie?


Oooooooh ooooooh oh boy
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
  maandag 25 mei 2026 @ 13:29:32 #63
112333 vogeltjesdans
cry me a river
pi_220884929
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:15 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Dan volgt ze toch gewoon de Nederlandse traditie?


Oooooooh ooooooh oh boy
Daar heb je het al, want volgens maxima bestaat de Nederlander niet.
Op vrijdag 14 mei 2021 @ 23:33 schreef Joopklepzeiker: Zonder twijfel is @vogeltjesdans de grootste smaakmaker en intelligentste persoon van heel KLB.
  maandag 25 mei 2026 @ 13:30:36 #64
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220884942
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 13:29 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Daar heb je het al, want volgens maxima bestaat de Nederlander niet.
In mijn optiek zijn jullie allemaal nep, maar ik ben nog net wat nepper.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220885283
quote:
1s.gif Op maandag 25 mei 2026 12:02 schreef vogeltjesdans het volgende:

[..]
Gelul. Alles wat haar aangaat gaat ons aan. Ze is een bewindspersoon in spe en als ze bv met een onfris persoon trouwt merken wij dat wel degelijk.
Als de troonopvolgers willen trouwen, vindt er een compleet antecedentenonderzoek plaats en heeft de 2e kamer ook iets over de partner te zeggen. Het kan zijn dat er offers gemaakt moeten worden, zoals rond de ouders van Máxima, die uiteindelijk niet bij de huwelijksceremonie aanwezig mochten zijn.

Hoe dan ook gaat het jou, als gepeupel van de straat, geen flikker aan.
Bestiality sure is a fun thing to do. But I have to say this as a warning to you:
With almost all animals you can have a ball, but the hedgehog can never be buggered at all.
pi_220889338
vervelend volk is het
Mensen het spijt me maar ik mag jullie niet meer mentionen.
pi_220889919
Het schijnt wel dat Alexia in haar tijd op school in Wales flink de dakduif heeft uitgehangen, menig Welsch scholier wordt er nog zwetend van wakker
  dinsdag 26 mei 2026 @ 10:06:56 #68
341922 Academicus
Geletterd tot op het bot
pi_220889999
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Het schijnt wel dat Alexia in haar tijd op school in Wales flink de dakduif heeft uitgehangen, menig Welsch scholier wordt er nog zwetend van wakker
Ik denk oprecht dat Alexia overal voor in is
Beati pauperes spiritu
pi_220890321
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 09:49 schreef MultiBanaan het volgende:
Het schijnt wel dat Alexia in haar tijd op school in Wales flink de dakduif heeft uitgehangen, menig Welsch scholier wordt er nog zwetend van wakker
Ga je vaak naar de kapper?
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220890547
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:05 schreef nostra het volgende:

[..]
Ga je vaak naar de kapper?
Nooit want ik ben kaal, hoezo?
pi_220890552
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:42 schreef MultiBanaan het volgende:

[..]
Nooit want ik ben kaal, hoezo?
Hoe je aan die info komt.
Wer die Macht hat, bewegt sich in einem Milieu, das ihm nicht widersteht, ohne dass in der Menschenmasse um ihn herum irgendetwas dazu geeignet wäre, zwischen Impuls und Handlung den kleinen Abstand zu schaffen, in dem Raum für Denken bleibt.
pi_220890663
quote:
7s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 11:43 schreef nostra het volgende:

[..]
Hoe je aan die info komt.
Geruchten van juicekanalen en een beetje mensenkennis doet de rest
  dinsdag 26 mei 2026 @ 12:28:32 #73
438527 MissButterflyy
De beste dingen in het leven z
pi_220890783
Zo bijzonder zal ze niet zijn geweest daar, ze heeft daar onderwijs gevolgd tussen allemaal rijke jongeren van goede komaf.
Wie dit leest is een lezer van dit
pi_220893179
quote:
1s.gif Op dinsdag 26 mei 2026 12:28 schreef MissButterflyy het volgende:
Zo bijzonder zal ze niet zijn geweest daar, ze heeft daar onderwijs gevolgd tussen allemaal rijke jongeren van goede komaf.
Er zijn velen malen minder prinsen en prinsessen dan rijke jongeren van goede komaf, dus ja, zo bijzonder zal ze daar wel geweest zijn
pi_220893203
quote:
1s.gif Op donderdag 21 mei 2026 18:55 schreef Atak het volgende:
Maar we moeten er wel voor betalen :’)

Koningshuis kost bakken met geld en wanneer we beetje mee willen genieten van het royale festijn is het niet gegund.

Dus ze zeggen betaal voor ons en houd gewoon je bek. Mensen willen nog niet eens weten hoe ze hem nakt op zo’n warme avond na paar lijntjes sos. Gewoon basis info of ze überhaupt een relatie heeft is al te veel gevraagd.
Laat haar toch met rust joh. Hoe zou jij het vinden als jouw werkgever dit soor dingen van jou wilde weten. Dan zou je ook zeggen: flikker op.
pi_220904102
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast. Ze kan basically elke man krijgen die ze wil en dan valt ze op foute mannen.
https://www.youtube.com/shorts/H6PV2-P8FTk
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:48:39 #77
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220904126
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:44 schreef Atak het volgende:
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast.
https://www.youtube.com/shorts/H6PV2-P8FTk
Laat die meid toch lekker met rust joh.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
pi_220904131
quote:
1s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:48 schreef SebbeSwensje het volgende:

[..]
Laat die meid toch lekker met rust joh.
hoezo, ik betaal voor die poppenkast mee...

Pff. Als ik blank was geweest dan had ik het wel geweten hoor.
  donderdag 28 mei 2026 @ 10:51:00 #79
466913 Eightyone
Bejaarde millennial
pi_220904139
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:44 schreef Atak het volgende:
Alexia houdt veel van seks, dat kan je zo zien. Ze is boter geil maar ze moet zich steeds inhouden voor de poppenkast. Ze kan basically elke man krijgen die ze wil en dan valt ze op foute mannen.
https://www.youtube.com/shorts/H6PV2-P8FTk
:')
  donderdag 28 mei 2026 @ 11:03:47 #80
503714 SebbeSwensje
Heraclied of niet?
pi_220904212
quote:
0s.gif Op donderdag 28 mei 2026 10:49 schreef Atak het volgende:

[..]
hoezo, ik betaal voor die poppenkast mee...

Pff. Als ik blank was geweest dan had ik het wel geweten hoor.
Ja en dat geld wat jij daarvoor betaalt krijg jij weer van je uitkering die door ons wordt betaald. Misschien heeft ze wel wat met Turken? Ik heb echt een zwak voor knappe Marokkaanse vrouwen en vrouwen zoals Alycia, dus wie weet.
That's the drugs talking and truth be told, I like what they're saying.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')