SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Korting was wel alleen op de normale matrassen, niet op de topmatrassen helaasquote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kom erachter dat ik geen conditie meer heb.
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korting was wel alleen op de normale matrassen, niet op de topmatrassen helaas
Een omstandigheidquote:
Heb 2 van deze gekocht https://www.ikea.com/nl/n(...)lichtblauw-10450709/quote:
Of een staat van zijnquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik?Ik doe alleen vrouwen met klasse
Het wordt een ontploffingquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
Moet ik zo ook die matrassen uit het plastic gaan halen, zal wel weer een leuke ontploffing zijn
Bam! Weer naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
Moet ik zo ook die matrassen uit het plastic gaan halen, zal wel weer een leuke ontploffing zijn
Zeg dat nou niet, straks mag ik van die zorgmiepjes de matrassen ook niet uitpakkenquote:
paprika snacksquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Had ook nog een TGTG gehaald bij een tankstation (AH to go), maar daar hadden ze weinig creativiteit, wel goede waarde.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks mag ik van die zorgmiepjes de matrassen ook niet uitpakken
waarom heeft hij drie armen?quote:
moeten zij het voor je komen doen. Kan je het daarna gelijk testen, huehuehuequote:Op donderdag 21 mei 2026 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks mag ik van die zorgmiepjes de matrassen ook niet uitpakken
Jaquote:
Met vijf was het misschien beter afgelopen.quote:
Opeten?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja
Weet alleen niet wat ik met die sushi moet
Ik ben wel goed in bedden testenquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
moeten zij het voor je komen doen. Kan je het daarna gelijk testen, huehuehue
Blijkbaar had je het nodigquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was wel een erg lang middagdutje en ik had zelfs een timer ingesteld voor een uur. Uiteindelijk ruim 3 uur op bed gelegen en geslapen
Meh, ben ik niet zo'n fan van, sowieso koude rijstquote:
En ik slaap vannacht waarschijnlijk gewoon goedquote:
Ff opbakken danquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, ben ik niet zo'n fan van, sowieso koude rijst
Lekker tochquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik slaap vannacht waarschijnlijk gewoon goed
Lockdown flashbacksquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Was wel echt heerlijk uitgestorven bij de Ikea, liep daar in de showroom op een gegeven moment helemaal alleen, geen klanten, geen personeel, niemand. Kreeg er bijna 28 Days Later vibes bij
Denk dat @bitterbal direct vanuit Thailand terugvliegt om mij een tik te verkopen voor zulks heidens taferelenquote:
nasi ervan maken.quote:
Heeft ze haar paspoort alweer terug danquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat @:bitterbal direct vanuit Thailand terugvliegt om mij een tik te verkopen voor zulks heidens taferelen
Alleen dan zonder heel de tijd een bandje dat 'houd afstand, draag een kapje, anders krijg je sars' afspeeltquote:
Ik zou er niet zo op in rijdenquote:
Deze is met surimi, die fijngemalen 'krab'quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:58 schreef essnhills het volgende:
En sushi is niet per se rauw
Gebakken zalm
3 armenquote:
*is onderwegquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat @:bitterbal direct vanuit Thailand terugvliegt om mij een tik te verkopen voor zulks heidens taferelen
Bitterbal knokploeg is onderwegquote:
Oh dat scheelt weer grmblquote:
Minder verspillingquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat scheelt weer grmbl
Je hoeft het niet op tr bakken, gewoon aan ballie voeren
Dit is een beetje een slap aftreksel van Mastermovies, alleen dan niet grappigquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
Dit is een officiele amazon dub![]()
Pure kino![]()
Ja maar het is dus serieus bedoeldquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is een beetje een slap aftreksel van Mastermovies, alleen dan niet grappig
Oh het is gewoon een serieuze Nederlandse dub? Dacht eerst nog even dat het zo'n tenenkrommende automatische YT vertaling was maar ze hebben hier dus echt tijd en geld voor geīnvesteerdquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar het is dus serieus bedoeld
Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Wat een pleurisbende weer op de weg.
Twee bestelbusjes op elkaar geklapt op de middelste rijstrook. Gelachen om de man die ervoor stond om het verkeer weg te leiden
ik zag een klein aygo achtig koekblikje die helemaal om het achterwiel van een harley gevouwen zatquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Wat een pleurisbende weer op de weg.
Twee bestelbusjes op elkaar geklapt op de middelste rijstrook. Gelachen om de man die ervoor stond om het verkeer weg te leiden
suske en wiske en de snuggere snuggertsquote:
Ok, zo extreem was dat bij mij niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag een klein aygo achtig koekblikje die helemaal om het achterwiel van een harley gevouwen zat
Vriendjequote:
dat doe je goed.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net de planten buiten water gegeven met de tuinslang maar ik heb flared jeans aannu natte pijpen huehue
Vond het vanochtend echt niet lekker, vies benauwd en plakkerigquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag. Zo mag het wel het hele jaar blijven.
Hier vanmiddag ook echt plakkerig vies jaquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vanochtend echt niet lekker, vies benauwd en plakkerigNu is het wel wat beter ja
Hier nog best goed warm geworden ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier vanmiddag ook echt plakkerig vies ja
quote:High Temperature
22.3°C at 19:07
Op naar de 35 gradenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag. Zo mag het wel het hele jaar blijven.
Hopelijk dan wel meer airfryer dan stoomovenquote:
Het is allemaal niet veel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel meer airfryer dan stoomoven
@CherryLips, ze verwachten je alquote:VK wil met goedkopere chocola en pretparktickets stijgende kosten tegengaan
Inwoners van het Verenigd Koninkrijk kunnen binnenkort tegen een lagere prijs onder andere koekjes, chocola en pretparktickets kopen. Dat maakte de Britse minister van Financiën Reeves bekend. Vandaag kondigde ze verschillende maatregelen aan die bedoeld zijn om de stijgende kosten als gevolg van de oorlog in Iran te verzachten.
https://nos.nl/artikel/26(...)nde-kosten-tegengaan
Gewoon eventjes lekker de Seine induikenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is allemaal niet veel.
Als het echt zo warm is dan sla ik wel deel van het programme in Parijs over voordat ik overkook.
Zag dat het hotel wel een zwembad op het dak heeft. Dus doe de speedo ook in de tas.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon eventjes lekker de Seine induiken
Hopelijk hebben ze die al wel klaar gemaakt voor het seizoen en moet die niet nog de voorjaarsschoonmaak krijgenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag dat het hotel wel een zwembad op het dak heeft. Dus doe de speedo ook in de tas.
Ik teken ervoor als het gewoon koel is op de hotelkamer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze die al wel klaar gemaakt voor het seizoen en moet die niet nog de voorjaarsschoonmaak krijgen
Heb je een modern hotel of een 'klassiek' Frans krap huizenblok dat is omgebouwd tot hotel?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik teken ervoor als het gewoon koel is op de hotelkamer.
Ziet er redelijk modern uit gelukkig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een modern hotel of een 'klassiek' Frans krap huizenblok dat is omgebouwd tot hotel?
Ik moest om acht uur bij de fysio zijn en had m'n winterjas aangetrokkenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vanochtend echt niet lekker, vies benauwd en plakkerigNu is het wel wat beter ja
Dus hopelijk stromend water en met een beetje geluk aircoquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet er redelijk modern uit gelukkig.
In Voorschoten 19,8quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier nog best goed warm geworden ook
[..]
Hebben ze ook weinig seks?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een meikever van het pad gehaald en weer op z'n pootjes gezet. Het zijn ook echt de panda's van het insectenrijk. Met hun mooie wimpertjes.
Gemiste kans welquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het niet aan hem gevraagd.
Dat zou pas als ik mijn laptop met de 1060 nvidia kaart zou spelenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor de vliegtuigmotoren al.
kan niet, ik speel nu nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor de vliegtuigmotoren al.
Een GTX 560quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor 1?
misschien wel intresse voor oude build
ah.. te nieuwquote:
Nog te nieuw?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ah.. te nieuw(wil eigenlijk mn handen op een geforce 1 ofzo krijgen)
in die serie heb ik een 750 ti in mn mediacenter zittenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog te nieuw?
Aha. Daar kan ik je helaas niet aan helpen.
Heb ik al gedaan en met een zaklamp over de vloer. Het is er niet.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan en met een zaklamp over de vloer. Het is er niet.
F1quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef mschol het volgende:
maar lang weekend
gaan we allen doen?
sowieso weinig als het eff kan
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap niks van het spel. Ik heb op dit moment ook geen zin om echt in te verdiepen.
Fietsen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef mschol het volgende:
maar lang weekend
gaan we allen doen?
Ik mis de tutorial scenario.quote:
Boekje makenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef mschol het volgende:
maar lang weekend
gaan we allen doen?
o ja, ijsjes eten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:53 schreef essnhills het volgende:
B
[..]
Boekje maken
Haken
Pinkstermarkt bezoeken met mijn moeder
Zweten
Klagen over de warmte
IJsjes eten
Denk ik
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
o ja, ijsjes eten.
Een vriend van me heeft laatst een pint cookie dough ijs gehaald bij de Lidl.
nooit een city builder gespeeld?quote:
Wel eens Theme Park, en Sims gespeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit een city builder gespeeld?
je hoofd staat er niet naar, dus nu uitleggen heeft geen nut
Hoe is de slang geworden Essn?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:55 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanmiddag sunlolly's van de Lidl gehaald
aha..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel eens Theme Park, en Sims gespeeld.
o ja, Planet Coaster.
Geel!quote:
Gewoon een stad bouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap niks van het spel. Ik heb op dit moment ook geen zin om echt in te verdiepen.
Is ie aan het afvallen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:06 schreef Ama het volgende:
Mijn vetplant heeft zijn beste tijd ook wel gehad.
Zo kort voor Hunted een spel starten??quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik start een spelletje op. Vraag ik mij af waarom ik geen geluid hoor.
Maar misschien is het dan wel handig om de speakers aan te zetten.
Ja, nog even iets korts doen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo kort voor Hunted een spel starten??
Dat zou ik ook zeggen als ik maar 2,5 km/u zou lopenquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, lekker bezig geweest
Was 3km loopband, maar m'n horloge is niet zo goed in stappen tellen als ik m'n handen op de hartslagmeter hou
Ik heb het toen het uitkwam nog op de Playstation gespeeld, eigenlijk gewoon een soort Sim Cityquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik maar 2,5 km/u zou lopen
Met nog geen half uurtje lopen ruim 130 kcal verbranden lijkt me wel wat optimistischquote:
Op zich, met 6,5km/h...quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met nog geen half uurtje lopen ruim 130 kcal verbranden lijkt me wel wat optimistisch
quote:
Hmm ok, verbrandt je toch meer mee dan ik dachtquote:Hoeveel calorieën verbrandt de gemiddelde Nederlander?
Het gemiddeld lichaamsgewicht van een volwassene in Nederland is 80 kilo. Hoeveel calorieën verbrand je met wandelen bij dit lichaamsgewicht?
Je verbrandt ongeveer 294 calorieën met 1 uur wandelen in normaal tempo.
Je moet ongeveer 102 minuten wandelen in normaal tempo om 500 calorieën te verbranden.
Je verbrandt ongeveer 300 calorieën met 5 km wandelen in normaal tempo.
Nogmaals bevestiging dat ik die McNuggets wel verdiend hebquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hmm ok, verbrandt je toch meer mee dan ik dacht
Juistem...quote:Vele duizenden mensen op de been in Utrecht om asielzoekers te steunen
Ik zit schijnbaar op een goede balans tussen verbruik en inname qua kcal, want er wil maar niks afquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nogmaals bevestiging dat ik die McNuggets wel verdiend heb
M'n gezicht zou helemaal kapot gaan van de hele dag metquote:
Da's best jammer. Je zou gewoon open kunnen staan voor mensen die het echt kut hebben en dan denken "Kan ik ze misschien ergens mee helpen?" Want dat zou je best kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n gezicht zou helemaal kapot gaan van de hele dag metrondlopen.
dat is best een uitdaging opzich, een redelijke stad bouwenquote:
En guwoon lekkah relluh of nie dan zeeker wel moatquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's best jammer. Je zou gewoon open kunnen staan voor mensen die het echt kut hebben en dan denken "Kan ik ze misschien ergens mee helpen?" Want dat zou je best kunnen.
Maar dat wil je niet want het is makkelijker om te denken dat ze de duivel zelf zijn en dat je heel erg druk moet zijn met tegengas geven en zo. Ja dat is makkelijker EN al moeilijk genoeg voor je. Want echt serieus nadenken over waar we nou met zijn allen mee bezig zijn en of je daar zelf wat in kunt betekenen, nee dat liever niet.
correct, al was simcity simpelerquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het toen het uitkwam nog op de Playstation gespeeld, eigenlijk gewoon een soort Sim City
Lukt in het echt al niet, laat staan in een spelquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is best een uitdaging opzich, een redelijke stad bouwen
die rotauto's ook altijdquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lukt in het echt al niet, laat staan in een spel
Ja Sim City was isometrisch en Cities 3D, dat maakt het wel wat 'ingewikkelder'quote:
Ik zou wel een Oekraīense vluchteling in huis nemen ja. Kun je een hoop van lerenquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En guwoon lekkah relluh of nie dan zeeker wel moat
Robquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lukt in het echt al niet, laat staan in een spel
quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Sim City was isometrisch en Cities 3D, dat maakt het wel wat 'ingewikkelder'
Waarom nou weer meteen het andere uiterste denken?quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's best jammer. Je zou gewoon open kunnen staan voor mensen die het echt kut hebben en dan denken "Kan ik ze misschien ergens mee helpen?" Want dat zou je best kunnen.
Maar dat wil je niet want het is makkelijker om te denken dat ze de duivel zelf zijn en dat je heel erg druk moet zijn met tegengas geven en zo. Ja dat is makkelijker EN al moeilijk genoeg voor je. Want echt serieus nadenken over waar we nou met zijn allen mee bezig zijn en of je daar zelf wat in kunt betekenen, nee dat liever niet.
Welk middelste denk jij dan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom nou weer meteen het andere uiterste denken?
Je eigen wodka stoken, met het aardappeloverschot strontgoedkoopquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou wel een Oekraīense vluchteling in huis nemen ja. Kun je een hoop van leren
Ja het is te lang geleden voor mij dat ik het heb gespeeld om dat allemaal nog te wetenquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]en dat hele agent systeem zorgt ook voor meer diepgang
Nou ja bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je eigen wodka stoken, met het aardappeloverschot strontgoedkoop
simcity "verzon" maar wat inwoners en cijfers daarover..quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is te lang geleden voor mij dat ik het heb gespeeld om dat allemaal nog te weten
Ja en je moet geloof ik ook veel meer mer 'zones' werken, dus de woongebieden, fabrieken, kantoren etc.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
simcity "verzon" maar wat inwoners en cijfers daarover..
bij cities skylines is elke inwoner een "agent" en dus een entity ingame die ergens heen gaat enzo..
de simulatie is dus complexer en ingewikkelder
quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan dan nog geen Big Mac vanaf.
En thuis nog even 600 burpeesquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nog steeds te kort
Volgens mijn app zorgt het stuk fietsen van de sportschool naar huis voor de laatste 50kcal, dus we zijn er wel.
Nee, ik heb de Big Mac er wel uit.quote:
afhankelijk van de simcity, je had meerdere versies (low en high density bv)quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en je moet geloof ik ook veel meer mer 'zones' werken, dus de woongebieden, fabrieken, kantoren etc.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:00 schreef mschol het volgende:
maar goed... cities skylines is ook lekker RAM hungry met mods
Op de PS4 was die destijds volgens mij ook flink aan het blazen. Maar die had wel een beperking dat je een stad niet te groot kon bouwenquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:00 schreef mschol het volgende:
maar goed... cities skylines is ook lekker RAM hungry met mods
volgens mij zit je al vrij snel aan 32G+quote:
ahaquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de PS4 was die destijds volgens mij ook flink aan het blazen. Maar die had wel een beperking dat je een stad niet te groot kon bouwen
Kan ook zijn geweest omdat het een waardeloze port wasquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn geweest omdat het een waardeloze port was
Weet eigenlijk niet of ik hem voor de PS5 gratis kan upgraden of dat het dan de basic versie blijftquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
op de switch viel die ook enorm tegen kan ik mij herinneren
kans is best aanwezig dat het de basic versie blijft en dat er nooit DLC zijn uitgebracht voor de console versies.. (op switch zaten er 1 of 2 in, oa alle QoL DLC mistte )quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ik hem voor de PS5 gratis kan upgraden of dat het dan de basic versie blijft
Ah schijnbaar wel geremasterd:quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
kans is best aanwezig dat het de basic versie blijft en dat er nooit DLC zijn uitgebracht voor de console versies.. (op switch zaten er 1 of 2 in, oa alle QoL DLC mistte )
quote:Cities: Skylines, de citybuilder van uitgever Paradox Interactive, komt op 15 februari beschikbaar als remaster voor de PlayStation 5- en Xbox Series-consoles. Bezitters van de game en eventuele dlc kunnen gratis de remasterversie downloaden.
Volgens de uitgever biedt Cities: Skylines Remastered een aantal nieuwe features, zoals 25 tiles om mee uit te breiden en te bouwen, terwijl de versie voor de PS4 en Xbox One niet verder dan 9 tiles gaat. Volgens Paradox zijn er ook grafische verbeteringen doorgevoerd, maar daar worden geen details over gedeeld.
https://tweakers.net/nieu(...)-xbox-series-xs.html
Doe dan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou wel een Oekraīense vluchteling in huis nemen ja. Kun je een hoop van leren
ik weet het. Laden duurde ook altijd een eeuwigheid.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zit je al vrij snel aan 32G+(op oude pc had ik niet voor niks 64GB voor deel 1)
Ik had dat eiland om mee te spelen. Zat leuk in elkaar.quote:
Dan maar hopen dat dat vrijdag is.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik duik m'n nest in. Ik zie u allen weer op de dag die de boeken in zal gaan als de eerste zomerse dag van 2026
ik had dat eiland ook..quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had dat eiland om mee te spelen. Zat leuk in elkaar.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat dat vrijdag is.
voor nattekat maandagquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat dat vrijdag is.
ben al uur ofzo wakker, en dat op een vrij(e)dagquote:Op vrijdag 22 mei 2026 04:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Bijna weekeind. Beetje opstartproblemen wel. Eerst maar wat koffie.
Ik word in het weekeinde ook rond wekkertijd wakker, maar doe dan wel een middagdutje erbij.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ben al uur ofzo wakker, en dat op een vrij(e)dag
Ja, zit inmiddels aan omelette du fromage.quote:
Lekker bezig man! Op vakantie?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, zit inmiddels aan omelette du fromage.
lol, was het maar waar. Nee, gewoon selbstgemacht als ontbijt om de werkdag mee te beginnen.quote:
Ik ben een uur later gaan slapen en raad eens?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een uur eerder naar bed gegaan maar het was dan niet de bedoeling dat ik een uur eerder wakker zou worden.
Kort en pittig?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Reeds begonnen met werk. Straks even tussendoor naar de kapper.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:54 schreef Karzai het volgende:
En kennen jullie dat oude commodore 64 spelletje frogger nog?
Zo,n weg moet je hier ook over om bij het strand te komen
Een uur eerder wakker geworden?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben een uur later gaan slapen en raad eens?
Nee, dan zou ik om 3.30 al wakker zijn geworden. Maar werd dus uurtje later wakkerquote:
Donkerroodquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:47 schreef LTVDK het volgende:
Het is nu al warm aan het worden, benieuwd hoe warm het vanmiddag gaat worden
Vandaag toch nog niet?quote:
Morgen.quote:
vast allemaal trauma dit, trauma dat..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ader-kon-vinden.html
Werken die gasten maar 1 dag per jaar
Alles goed makker?!?quote:
Harry brengt meer geld in het laatjequote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:06 schreef Koen66 het volgende:
hahaha door die Harry Styles speelt Ajax z'n "thuiswedstrijden" nu in Volendam
Lekker voor de deur slapen.quote:
zou ik niet doen, daar in de Bijlmerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker voor de deur slapen.
Dus wat zeuren ze.quote:
Meer winst ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind deze toch mooier
Stukje hoogteverschil is ook wel leuk op snelheidquote:
Moeten we je tijdig er aan herinneren?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Bed afgehaald. Matras omgedraaid. Tot vanavond.
17:59.quote:
Sporten was ook warm. Dus nu rustig aan en genieten van het weer.quote:
ik hoef nog even niet weg...quote:
Ik was het gisteren bij mezelf ook vergeten dus kon het doen voordat ik naar bed gingquote:
volgens mij zie ik die ook wel eens hierquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag een scholekster. Dat is een vogel die je ook niet vaak ziet.
dezelfde als Luctor?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zie ik die ook wel eens hier
Geen mscholekster?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag een scholekster. Dat is een vogel die je ook niet vaak ziet.
hmm, ken ik niet.. eens kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:mschol indieshooter Gravelord is uit EA.
Heb hem sinds EA, erg leuk tussendoortje.quote:
*kijkt naar UI*quote:
Ik zie daar ook altijd tegenop maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:17 schreef Q. het volgende:
Mondhygiënist weer overleefd. Nu wel toe aan weekend.
Deze had geen zonnebril.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb hem sinds EA, erg leuk tussendoortje.
[..]
*kijkt naar UI*
Zonnebril denk ik.
quote:
*Bruce Campbell eye twitch*quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
De ene tsjirpt heel duidelijk 'hail to the king, baby'.
quote:
ik mocht em geen geweer laten vasthoudenquote:
Hadden ze net die pier bij Scheveningen weer openquote:
BIG ALIEN GUN volgende keer proberen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mocht em geen geweer laten vasthouden
echt, gezeik..
ga buiten zitten werken danquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel te mooi weer om binnen te zitten en te werken.
In je nadeel. Altijd in je nadeel.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Irritant als je op een pakketbezorger zit te wachten en de bezorgtijd wordt telkens een paar minuten verschoven
Ik die weer eens teveel gegeten hebquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-verder-op~a6a52a5b/
Bultrug goes boem
Dan moet ik moeilijk gaan doen met allerlei kabels.quote:
boor een gaatje?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-verder-op~a6a52a5b/
Bultrug goes boem
Niet draadloos?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik moeilijk gaan doen met allerlei kabels.
Gaat al hard @essnhillsquote:Voorschoten onbewolkt 19.5
Verschil van 33%quote:
Nee, dan heb ik toch geen tweede beeldscherm.quote:
Well, you're not wrong.quote:
Ohquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik toch geen tweede beeldscherm.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef Ama het volgende:
Doe je handen maar omhoog en ga van links naar rechts tralala.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |