Ik zit schijnbaar op een goede balans tussen verbruik en inname qua kcal, want er wil maar niks afquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nogmaals bevestiging dat ik die McNuggets wel verdiend heb
M'n gezicht zou helemaal kapot gaan van de hele dag metquote:
Da's best jammer. Je zou gewoon open kunnen staan voor mensen die het echt kut hebben en dan denken "Kan ik ze misschien ergens mee helpen?" Want dat zou je best kunnen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:28 schreef Nattekat het volgende:
[..]
M'n gezicht zou helemaal kapot gaan van de hele dag metrondlopen.
dat is best een uitdaging opzich, een redelijke stad bouwenquote:
En guwoon lekkah relluh of nie dan zeeker wel moatquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's best jammer. Je zou gewoon open kunnen staan voor mensen die het echt kut hebben en dan denken "Kan ik ze misschien ergens mee helpen?" Want dat zou je best kunnen.
Maar dat wil je niet want het is makkelijker om te denken dat ze de duivel zelf zijn en dat je heel erg druk moet zijn met tegengas geven en zo. Ja dat is makkelijker EN al moeilijk genoeg voor je. Want echt serieus nadenken over waar we nou met zijn allen mee bezig zijn en of je daar zelf wat in kunt betekenen, nee dat liever niet.
correct, al was simcity simpelerquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:17 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ik heb het toen het uitkwam nog op de Playstation gespeeld, eigenlijk gewoon een soort Sim City
Lukt in het echt al niet, laat staan in een spelquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:33 schreef mschol het volgende:
[..]
dat is best een uitdaging opzich, een redelijke stad bouwen
die rotauto's ook altijdquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lukt in het echt al niet, laat staan in een spel
Ja Sim City was isometrisch en Cities 3D, dat maakt het wel wat 'ingewikkelder'quote:
Ik zou wel een Oekraīense vluchteling in huis nemen ja. Kun je een hoop van lerenquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:34 schreef LTVDK het volgende:
[..]
En guwoon lekkah relluh of nie dan zeeker wel moat
Robquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:35 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Lukt in het echt al niet, laat staan in een spel
quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:36 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja Sim City was isometrisch en Cities 3D, dat maakt het wel wat 'ingewikkelder'
Waarom nou weer meteen het andere uiterste denken?quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Da's best jammer. Je zou gewoon open kunnen staan voor mensen die het echt kut hebben en dan denken "Kan ik ze misschien ergens mee helpen?" Want dat zou je best kunnen.
Maar dat wil je niet want het is makkelijker om te denken dat ze de duivel zelf zijn en dat je heel erg druk moet zijn met tegengas geven en zo. Ja dat is makkelijker EN al moeilijk genoeg voor je. Want echt serieus nadenken over waar we nou met zijn allen mee bezig zijn en of je daar zelf wat in kunt betekenen, nee dat liever niet.
Welk middelste denk jij dan?quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:38 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Waarom nou weer meteen het andere uiterste denken?
Je eigen wodka stoken, met het aardappeloverschot strontgoedkoopquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou wel een Oekraīense vluchteling in huis nemen ja. Kun je een hoop van leren
Ja het is te lang geleden voor mij dat ik het heb gespeeld om dat allemaal nog te wetenquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:37 schreef mschol het volgende:
[..]en dat hele agent systeem zorgt ook voor meer diepgang
Nou ja bijvoorbeeldquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:39 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Je eigen wodka stoken, met het aardappeloverschot strontgoedkoop
simcity "verzon" maar wat inwoners en cijfers daarover..quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:40 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja het is te lang geleden voor mij dat ik het heb gespeeld om dat allemaal nog te weten
Ja en je moet geloof ik ook veel meer mer 'zones' werken, dus de woongebieden, fabrieken, kantoren etc.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:42 schreef mschol het volgende:
[..]
simcity "verzon" maar wat inwoners en cijfers daarover..
bij cities skylines is elke inwoner een "agent" en dus een entity ingame die ergens heen gaat enzo..
de simulatie is dus complexer en ingewikkelder
quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:40 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Kan dan nog geen Big Mac vanaf.
En thuis nog even 600 burpeesquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:54 schreef Nattekat het volgende:
Oh, nog steeds te kort
Volgens mijn app zorgt het stuk fietsen van de sportschool naar huis voor de laatste 50kcal, dus we zijn er wel.
Nee, ik heb de Big Mac er wel uit.quote:
afhankelijk van de simcity, je had meerdere versies (low en high density bv)quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja en je moet geloof ik ook veel meer mer 'zones' werken, dus de woongebieden, fabrieken, kantoren etc.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:00 schreef mschol het volgende:
maar goed... cities skylines is ook lekker RAM hungry met mods
Op de PS4 was die destijds volgens mij ook flink aan het blazen. Maar die had wel een beperking dat je een stad niet te groot kon bouwenquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:00 schreef mschol het volgende:
maar goed... cities skylines is ook lekker RAM hungry met mods
volgens mij zit je al vrij snel aan 32G+quote:
ahaquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:02 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Op de PS4 was die destijds volgens mij ook flink aan het blazen. Maar die had wel een beperking dat je een stad niet te groot kon bouwen
Kan ook zijn geweest omdat het een waardeloze port wasquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Kan ook zijn geweest omdat het een waardeloze port was
Weet eigenlijk niet of ik hem voor de PS5 gratis kan upgraden of dat het dan de basic versie blijftquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:06 schreef mschol het volgende:
[..]![]()
op de switch viel die ook enorm tegen kan ik mij herinneren
kans is best aanwezig dat het de basic versie blijft en dat er nooit DLC zijn uitgebracht voor de console versies.. (op switch zaten er 1 of 2 in, oa alle QoL DLC mistte )quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:13 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Weet eigenlijk niet of ik hem voor de PS5 gratis kan upgraden of dat het dan de basic versie blijft
Ah schijnbaar wel geremasterd:quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:17 schreef mschol het volgende:
[..]
kans is best aanwezig dat het de basic versie blijft en dat er nooit DLC zijn uitgebracht voor de console versies.. (op switch zaten er 1 of 2 in, oa alle QoL DLC mistte )
quote:Cities: Skylines, de citybuilder van uitgever Paradox Interactive, komt op 15 februari beschikbaar als remaster voor de PlayStation 5- en Xbox Series-consoles. Bezitters van de game en eventuele dlc kunnen gratis de remasterversie downloaden.
Volgens de uitgever biedt Cities: Skylines Remastered een aantal nieuwe features, zoals 25 tiles om mee uit te breiden en te bouwen, terwijl de versie voor de PS4 en Xbox One niet verder dan 9 tiles gaat. Volgens Paradox zijn er ook grafische verbeteringen doorgevoerd, maar daar worden geen details over gedeeld.
https://tweakers.net/nieu(...)-xbox-series-xs.html
Doe dan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou wel een Oekraīense vluchteling in huis nemen ja. Kun je een hoop van leren
ik weet het. Laden duurde ook altijd een eeuwigheid.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:02 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zit je al vrij snel aan 32G+(op oude pc had ik niet voor niks 64GB voor deel 1)
Ik had dat eiland om mee te spelen. Zat leuk in elkaar.quote:
Dan maar hopen dat dat vrijdag is.quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Nattekat het volgende:
Ik duik m'n nest in. Ik zie u allen weer op de dag die de boeken in zal gaan als de eerste zomerse dag van 2026
ik had dat eiland ook..quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik had dat eiland om mee te spelen. Zat leuk in elkaar.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat dat vrijdag is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |