Dat zou pas als ik mijn laptop met de 1060 nvidia kaart zou spelenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor de vliegtuigmotoren al.
kan niet, ik speel nu nietquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:40 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik hoor de vliegtuigmotoren al.
Een GTX 560quote:Op donderdag 21 mei 2026 08:48 schreef mschol het volgende:
[..]
wat voor 1?
misschien wel intresse voor oude build
ah.. te nieuwquote:
Nog te nieuw?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:45 schreef mschol het volgende:
[..]
ah.. te nieuw(wil eigenlijk mn handen op een geforce 1 ofzo krijgen)
in die serie heb ik een 750 ti in mn mediacenter zittenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:47 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nog te nieuw?
Aha. Daar kan ik je helaas niet aan helpen.
Heb ik al gedaan en met een zaklamp over de vloer. Het is er niet.quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:48 schreef Ama het volgende:
[..]
Heb ik al gedaan en met een zaklamp over de vloer. Het is er niet.
F1quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef mschol het volgende:
maar lang weekend
gaan we allen doen?
sowieso weinig als het eff kan
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap niks van het spel. Ik heb op dit moment ook geen zin om echt in te verdiepen.
Fietsen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef mschol het volgende:
maar lang weekend
gaan we allen doen?
Ik mis de tutorial scenario.quote:
Boekje makenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef mschol het volgende:
maar lang weekend
gaan we allen doen?
o ja, ijsjes eten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:53 schreef essnhills het volgende:
B
[..]
Boekje maken
Haken
Pinkstermarkt bezoeken met mijn moeder
Zweten
Klagen over de warmte
IJsjes eten
Denk ik
quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:53 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
o ja, ijsjes eten.
Een vriend van me heeft laatst een pint cookie dough ijs gehaald bij de Lidl.
nooit een city builder gespeeld?quote:
Wel eens Theme Park, en Sims gespeeld.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:54 schreef mschol het volgende:
[..]
nooit een city builder gespeeld?
je hoofd staat er niet naar, dus nu uitleggen heeft geen nut
Hoe is de slang geworden Essn?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:55 schreef essnhills het volgende:
Ik heb vanmiddag sunlolly's van de Lidl gehaald
aha..quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:55 schreef ESF1Gamer het volgende:
[..]
Wel eens Theme Park, en Sims gespeeld.
o ja, Planet Coaster.
Geel!quote:
Gewoon een stad bouwen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik snap niks van het spel. Ik heb op dit moment ook geen zin om echt in te verdiepen.
Is ie aan het afvallen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:06 schreef Ama het volgende:
Mijn vetplant heeft zijn beste tijd ook wel gehad.
Zo kort voor Hunted een spel starten??quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:22 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik start een spelletje op. Vraag ik mij af waarom ik geen geluid hoor.
Maar misschien is het dan wel handig om de speakers aan te zetten.
Ja, nog even iets korts doen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 21:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Zo kort voor Hunted een spel starten??
Dat zou ik ook zeggen als ik maar 2,5 km/u zou lopenquote:Op donderdag 21 mei 2026 21:57 schreef Nattekat het volgende:
[ afbeelding ]
Zo, lekker bezig geweest
Was 3km loopband, maar m'n horloge is niet zo goed in stappen tellen als ik m'n handen op de hartslagmeter hou
Ik heb het toen het uitkwam nog op de Playstation gespeeld, eigenlijk gewoon een soort Sim Cityquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:50 schreef ESF1Gamer het volgende:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dat zou ik ook zeggen als ik maar 2,5 km/u zou lopen
Met nog geen half uurtje lopen ruim 130 kcal verbranden lijkt me wel wat optimistischquote:
Op zich, met 6,5km/h...quote:Op donderdag 21 mei 2026 22:18 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Met nog geen half uurtje lopen ruim 130 kcal verbranden lijkt me wel wat optimistisch
quote:
Hmm ok, verbrandt je toch meer mee dan ik dachtquote:Hoeveel calorieën verbrandt de gemiddelde Nederlander?
Het gemiddeld lichaamsgewicht van een volwassene in Nederland is 80 kilo. Hoeveel calorieën verbrand je met wandelen bij dit lichaamsgewicht?
Je verbrandt ongeveer 294 calorieën met 1 uur wandelen in normaal tempo.
Je moet ongeveer 102 minuten wandelen in normaal tempo om 500 calorieën te verbranden.
Je verbrandt ongeveer 300 calorieën met 5 km wandelen in normaal tempo.
Nogmaals bevestiging dat ik die McNuggets wel verdiend hebquote:Op donderdag 21 mei 2026 22:21 schreef LTVDK het volgende:
[..]
[..]
Hmm ok, verbrandt je toch meer mee dan ik dacht
Juistem...quote:Vele duizenden mensen op de been in Utrecht om asielzoekers te steunen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |