*is onderwegquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat @:bitterbal direct vanuit Thailand terugvliegt om mij een tik te verkopen voor zulks heidens taferelen
Bitterbal knokploeg is onderwegquote:
Oh dat scheelt weer grmblquote:
Minder verspillingquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Oh dat scheelt weer grmbl
Je hoeft het niet op tr bakken, gewoon aan ballie voeren
Dit is een beetje een slap aftreksel van Mastermovies, alleen dan niet grappigquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:42 schreef datismijnmening het volgende:
Bekijk deze YouTube-video
![]()
![]()
![]()
Dit is een officiele amazon dub![]()
Pure kino![]()
Ja maar het is dus serieus bedoeldquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dit is een beetje een slap aftreksel van Mastermovies, alleen dan niet grappig
Oh het is gewoon een serieuze Nederlandse dub? Dacht eerst nog even dat het zo'n tenenkrommende automatische YT vertaling was maar ze hebben hier dus echt tijd en geld voor geīnvesteerdquote:Op donderdag 21 mei 2026 17:52 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Ja maar het is dus serieus bedoeld
Verschrikkelijk!quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Wat een pleurisbende weer op de weg.
Twee bestelbusjes op elkaar geklapt op de middelste rijstrook. Gelachen om de man die ervoor stond om het verkeer weg te leiden
ik zag een klein aygo achtig koekblikje die helemaal om het achterwiel van een harley gevouwen zatquote:Op donderdag 21 mei 2026 18:16 schreef Nattekat het volgende:
Wat een pleurisbende weer op de weg.
Twee bestelbusjes op elkaar geklapt op de middelste rijstrook. Gelachen om de man die ervoor stond om het verkeer weg te leiden
suske en wiske en de snuggere snuggertsquote:
Ok, zo extreem was dat bij mij niet.quote:Op donderdag 21 mei 2026 18:23 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ik zag een klein aygo achtig koekblikje die helemaal om het achterwiel van een harley gevouwen zat
Vriendjequote:
dat doe je goed.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb net de planten buiten water gegeven met de tuinslang maar ik heb flared jeans aannu natte pijpen huehue
Vond het vanochtend echt niet lekker, vies benauwd en plakkerigquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag. Zo mag het wel het hele jaar blijven.
Hier vanmiddag ook echt plakkerig vies jaquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vanochtend echt niet lekker, vies benauwd en plakkerigNu is het wel wat beter ja
Hier nog best goed warm geworden ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:52 schreef essnhills het volgende:
[..]
Hier vanmiddag ook echt plakkerig vies ja
quote:High Temperature
22.3°C at 19:07
Op naar de 35 gradenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:10 schreef CherryLips het volgende:
Wat een heerlijk weer vandaag. Zo mag het wel het hele jaar blijven.
Hopelijk dan wel meer airfryer dan stoomovenquote:
Het is allemaal niet veel.quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:59 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk dan wel meer airfryer dan stoomoven
@CherryLips, ze verwachten je alquote:VK wil met goedkopere chocola en pretparktickets stijgende kosten tegengaan
Inwoners van het Verenigd Koninkrijk kunnen binnenkort tegen een lagere prijs onder andere koekjes, chocola en pretparktickets kopen. Dat maakte de Britse minister van Financiën Reeves bekend. Vandaag kondigde ze verschillende maatregelen aan die bedoeld zijn om de stijgende kosten als gevolg van de oorlog in Iran te verzachten.
https://nos.nl/artikel/26(...)nde-kosten-tegengaan
Gewoon eventjes lekker de Seine induikenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:02 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Het is allemaal niet veel.
Als het echt zo warm is dan sla ik wel deel van het programme in Parijs over voordat ik overkook.
Zag dat het hotel wel een zwembad op het dak heeft. Dus doe de speedo ook in de tas.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:03 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Gewoon eventjes lekker de Seine induiken
Hopelijk hebben ze die al wel klaar gemaakt voor het seizoen en moet die niet nog de voorjaarsschoonmaak krijgenquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:04 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zag dat het hotel wel een zwembad op het dak heeft. Dus doe de speedo ook in de tas.
Ik teken ervoor als het gewoon koel is op de hotelkamer.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:05 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hopelijk hebben ze die al wel klaar gemaakt voor het seizoen en moet die niet nog de voorjaarsschoonmaak krijgen
Heb je een modern hotel of een 'klassiek' Frans krap huizenblok dat is omgebouwd tot hotel?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:11 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik teken ervoor als het gewoon koel is op de hotelkamer.
Ziet er redelijk modern uit gelukkig.quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:15 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Heb je een modern hotel of een 'klassiek' Frans krap huizenblok dat is omgebouwd tot hotel?
Ik moest om acht uur bij de fysio zijn en had m'n winterjas aangetrokkenquote:Op donderdag 21 mei 2026 19:23 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Vond het vanochtend echt niet lekker, vies benauwd en plakkerigNu is het wel wat beter ja
Dus hopelijk stromend water en met een beetje geluk aircoquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:16 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ziet er redelijk modern uit gelukkig.
In Voorschoten 19,8quote:Op donderdag 21 mei 2026 19:55 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Hier nog best goed warm geworden ook
[..]
Hebben ze ook weinig seks?quote:Op donderdag 21 mei 2026 20:26 schreef CherryLips het volgende:
Ik heb een meikever van het pad gehaald en weer op z'n pootjes gezet. Het zijn ook echt de panda's van het insectenrijk. Met hun mooie wimpertjes.
Gemiste kans welquote:Op donderdag 21 mei 2026 20:29 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb het niet aan hem gevraagd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |