SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
• Inburgeringscursus examen gemaakt door kwiwi
• Een supernuttige handleiding om kibbeling te bestellen van onze enige echte Dr_Flash
Smilies:
• Citizen.Erasedse smilies. Mede mogelijk gemaakt door onze allerliefste Flory
• DaMartse smilies
• Berkeryse smilies
• Hyvese smilies
Vandaag jarig:
"Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Korting was wel alleen op de normale matrassen, niet op de topmatrassen helaasquote:
Wat is dat?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:25 schreef ESF1Gamer het volgende:
Ik kom erachter dat ik geen conditie meer heb.
Ohquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:27 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Korting was wel alleen op de normale matrassen, niet op de topmatrassen helaas
Een omstandigheidquote:
Heb 2 van deze gekocht https://www.ikea.com/nl/n(...)lichtblauw-10450709/quote:
Of een staat van zijnquote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik?Ik doe alleen vrouwen met klasse
Het wordt een ontploffingquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
Moet ik zo ook die matrassen uit het plastic gaan halen, zal wel weer een leuke ontploffing zijn
Bam! Weer naar het ziekenhuis.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:34 schreef LTVDK het volgende:
Moet ik zo ook die matrassen uit het plastic gaan halen, zal wel weer een leuke ontploffing zijn
Zeg dat nou niet, straks mag ik van die zorgmiepjes de matrassen ook niet uitpakkenquote:
paprika snacksquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:43 schreef LTVDK het volgende:
Had ook nog een TGTG gehaald bij een tankstation (AH to go), maar daar hadden ze weinig creativiteit, wel goede waarde.
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks mag ik van die zorgmiepjes de matrassen ook niet uitpakken
waarom heeft hij drie armen?quote:
moeten zij het voor je komen doen. Kan je het daarna gelijk testen, huehuehuequote:Op donderdag 21 mei 2026 16:44 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Zeg dat nou niet, straks mag ik van die zorgmiepjes de matrassen ook niet uitpakken
Jaquote:
Met vijf was het misschien beter afgelopen.quote:
Opeten?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:48 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja
Weet alleen niet wat ik met die sushi moet
Ik ben wel goed in bedden testenquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:48 schreef dud0r het volgende:
[..]
moeten zij het voor je komen doen. Kan je het daarna gelijk testen, huehuehue
Blijkbaar had je het nodigquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
Dat was wel een erg lang middagdutje en ik had zelfs een timer ingesteld voor een uur. Uiteindelijk ruim 3 uur op bed gelegen en geslapen
Meh, ben ik niet zo'n fan van, sowieso koude rijstquote:
En ik slaap vannacht waarschijnlijk gewoon goedquote:
Ff opbakken danquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:52 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Meh, ben ik niet zo'n fan van, sowieso koude rijst
Lekker tochquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
En ik slaap vannacht waarschijnlijk gewoon goed
Lockdown flashbacksquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:54 schreef LTVDK het volgende:
Was wel echt heerlijk uitgestorven bij de Ikea, liep daar in de showroom op een gegeven moment helemaal alleen, geen klanten, geen personeel, niemand. Kreeg er bijna 28 Days Later vibes bij
Denk dat @bitterbal direct vanuit Thailand terugvliegt om mij een tik te verkopen voor zulks heidens taferelenquote:
nasi ervan maken.quote:
Heeft ze haar paspoort alweer terug danquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:57 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Denk dat @:bitterbal direct vanuit Thailand terugvliegt om mij een tik te verkopen voor zulks heidens taferelen
Alleen dan zonder heel de tijd een bandje dat 'houd afstand, draag een kapje, anders krijg je sars' afspeeltquote:
Ik zou er niet zo op in rijdenquote:
Deze is met surimi, die fijngemalen 'krab'quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:58 schreef essnhills het volgende:
En sushi is niet per se rauw
Gebakken zalm
3 armenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |