Hmmmquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand toevallig op gegokt?
Stem danquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:51 schreef Dr_Flash het volgende:
In Voorschoten? Nou niet veel. Twee denk ik. Max.
Zet het op Polymarket! Kun je pegels winnen!quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:49 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Niemand toevallig op gegokt?
En dan met een föhn bij dat weerstation gaan staan.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:55 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Zet het op Polymarket! Kun je pegels winnen!
Is goed hahaquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Neem je wel een keer mee naar Zoutkamp. Als je wil natuurlijk
Kom je nogeens ergens. Is vlakbij een nationaal park, moet best mooi zijn daarquote:
is een wat anders dan Zoutelandequote:Op donderdag 21 mei 2026 15:53 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Neem je wel een keer mee naar Zoutkamp. Als je wil natuurlijk
Braafquote:
Die laatste is wel een stuk dichterbijquote:
"Hey het was plotseling 46 graden in Voorschoten.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En dan met een föhn bij dat weerstation gaan staan.
Deze meneer weetquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat is dan lichtpaars?quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:01 schreef essnhills het volgende:
[..]
"Hey het was plotseling 46 graden in Voorschoten.
Kan dat wel?"
"Ja pff moeten we dat nou onderzoeken? Geenn zin in hoor."
"Absoluut NL hitterecord it is."
ben er nooit geweest.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:00 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Die laatste is wel een stuk dichterbij
Ja, ga ik zo even doen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:55 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Donker aubergine oidquote:
19,2quote:
die bovensten zijn lelijk doorgekrast enzoquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:07 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kleurschaal ter referentie
Het is -4 geweestquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:07 schreef essnhills het volgende:
[ link | afbeelding ]
Kleurschaal ter referentie
22 is dik prima.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:07 schreef Dr_Flash het volgende:
Oh de 7 mooie dagen zijn alweer terug naar vijf. Na dinsdag klapt het alweer van 28 naar 22.
Immer positief weer jijquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:08 schreef Nizno het volgende:
[..]
die bovensten zijn lelijk doorgekrast enzo
Huh wat?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik dit niet meer, Ik dit nooit meer
Ik niet meer kan, Niet meer ik
Dit niet meer, Ik niet meer" - Strani
Dit was alleen mijn eigen project referentie. Er komt nog een mooie 3D geprinte versie bijquote:
wissik bestquote:Op donderdag 21 mei 2026 16:11 schreef essnhills het volgende:
[..]
Dit was alleen mijn eigen project referentie. Er komt nog een mooie 3D geprinte versie bij
Wrom dan zo negatiefquote:
omdat t konquote:
Nou waarschijnlijk vind ik dat na dinsdag ook welquote:
Oh daar wordt het nog heter van bedoel je?quote:
quote:
Zodra de zon onder is, schiet de temperatuur opeens omhoog.quote:
Uhuhquote:
quote:
Ze zullen me nooit verdenken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 16:20 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Zodra de zon onder is, schiet de temperatuur opeens omhoog.
Ik verdenk jou van alles.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |