Hier moet uitgebreid onderzoek naar gedaan worden.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:
één van mijn pizzaborden ging kapot.
Mijn zusje heeft een nieuwe gemaakt.
Ik kan het verschil niet zien.
[ afbeelding ]
héquote:
ahj drop klikt kunj vergrotenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:46 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hier moet uitgebreid onderzoek naar gedaan worden.
Denk dat er een hogere kwaliteit foto nodig is.
Bijna 50, 5quote:
Bijna geelquote:
jaquote:
Heb je interesse?quote:
Je hebt hetzelfde bord 2x op de foto gezet en nu probeer je ons in de maling te nemenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
Links heeft je zusje gemaakt.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
ik denk de rechterquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:56 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Links heeft je zusje gemaakt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.mentions en alerts staan uit, pm/dm mij
Boude uitspraak.quote:
Daar komt echt niemand.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
In Zoutkamp zit een goede visboer die hele lekkere maakt
Klinkt beetje ver op de fiets.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Allebei kitch en lelijk?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:13 schreef mschol het volgende:
oeh, belasting gaat mij betalenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Moet ook betaald wordenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:38 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Wij importeren gewoon nieuwe mensen als we ze zelf niet willen maken.-XOXO-
Fokking Zoutkamp aan het Reitdiep. Halverwege Saturnus. Kibbeling hebben we hier ook.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:21 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Euh, jawel. Alleen al voor die viszaak zou je er naartoe moeten gaan
Ligt beetje uit de richting ja. Vanaf hier anderhalf uur rijden, enkele reis. Maar ik heb het er voor over, iedere zondag ga ik erheen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Fokking Zoutkamp aan het Reitdiep. Halverwege Saturnus. Kibbeling hebben we hier ook.
*noteertquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:19 schreef Wrapster het volgende:
[..]
makkelijkquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef essnhills het volgende:
Gokken we het erop dat het onder de 21 blijft daar?
voor jou is het ook een paar kilometer minder dan vanuit Deventerquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:27 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Ligt beetje uit de richting ja. Vanaf hier anderhalf uur rijden, enkele reis. Maar ik heb het er voor over, iedere zondag ga ik erheen.
Zo alvast even vandaag haken danquote:
Deventer is vanaf hier ook anderhalf uurquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
voor jou is het ook een paar kilometer minder dan vanuit Deventer
hier durf ik die gok niet aanquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef essnhills het volgende:
ja vanaf hier ookquote:Op donderdag 21 mei 2026 15:32 schreef Wrapster het volgende:
[..]
Deventer is vanaf hier ook anderhalf uur
Nee, zou het niet doen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:29 schreef essnhills het volgende:
kind is nog niet eens een jaar en dan nu al gokken, nee dat zou ik inderdaad ook niet doenquote:
Ooooh valt mee toch.quote:Op donderdag 21 mei 2026 15:38 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Zoutkamp, slechts 4 uur en 18 minuten vanaf huis.
Nee daar is xe kans wat groter iddquote:
Verder kan bijna niet binnen Nederland.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |