Klinkt een beetje alsof die schimmige chinese kopieën zoektquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:12 schreef rival het volgende:
Kennen jullie dupe.com?
Dat zie ik de laatste tijd steeds op de socials voorbij komen, je geeft ze een link naar een product dat je online hebt gevonden. En dan zoekt Dupe voor je of dit ergens goedkoper te vinden is.....
Vanmorgen een lamp van 130 euro gevonden maar vond ik de prijs niet waard, via dupe op dezelfde lamp uitgekomen voor 66 euro
Nein.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:12 schreef Nizno het volgende:
[..]
was het een plantlamp? vanuit Thailamp ?
Yes please.quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:14 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Klinkt een beetje alsof die schimmige chinese kopieën zoekt
Ja dusquote:
quote:Just clicks away from cheap knockoffs: Dupe.com has gone viral thanks to a controversial usage of image recognition tech.
https://omr.com/en/daily/dupe-com-affiliate
Beetje respect voor die lamp hoor, die heeft inmiddels een mythische status bereikt omdat we niet eens zeker weten alsof die wel echt bestaatquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:19 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
@:bitterbal doe nog ff een foto van je aambeienlamp anders, er heeft er eentje wat gemist
Gaaf. Dat als je daar een plaatje van een Ferrari in gooit dat ie aankomt met een Opel Manta vol deuken voor 450 euriesquote:
Ik droom weleens over jouw spuitkraan die in haar aambeienlamp...quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:20 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Beetje respect voor die lamp hoor, die heeft inmiddels een mythische status bereikt omdat we niet eens zeker weten alsof die wel echt bestaat
Euhwhatnowquote:
De marktplaatsadvertentie van Nattekat?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Gaaf. Dat als je daar een plaatje van een Ferrari in gooit dat ie aankomt met een Opel Manta vol deuken voor 450 euries
quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:21 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik droom weleens over jouw spuitkraan die in haar aambeienlamp...
Niet zo vaak hoor
Ik ben toch echt op hetzelfde product uitgekomen. Zelfde merk, model, typenummer. Maar dan voor de helft van de prijsquote:
Iemand die ik ken kreeg van de week van DHL te horen dat zijn thuisadres niet beschikbaar was, want dat pakketpunt was gesloten....quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:26 schreef gianni61 het volgende:
hoera. postnl heeft het weer voor elkaar gekregen en niet op het pakketpunt dat ik wil te bezorgen.
Dit keer wil in hetzelfde dorp. dat scheelt dan weer.
DHLquote:Op donderdag 21 mei 2026 13:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand die ik ken kreeg van de week van DHL te horen dat zijn thuisadres niet beschikbaar was, want dat pakketpunt was gesloten....
morgen heb ik nog een pakketje dat bij het eerste punt zou moeten aankomen. zou ik er op gokken dat die ook naar het 2e punt gaat en gewoon maar wachten tot morgen?quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:29 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iemand die ik ken kreeg van de week van DHL te horen dat zijn thuisadres niet beschikbaar was, want dat pakketpunt was gesloten....
Hoiquote:
Ioh.quote:
¡Hoi!quote:
Wa?quote:
¿No hablas español?quote:
WA ZEDDE GIJ AMMOL!quote:
No sé qué es esto, pero no es holandés...quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No sé qué es esto, pero no es holandés...
quote:
Ninja editquote:
Wie?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is trumpy mctrumpface al een jaar of 23 te laat mee dus.
zou ik ook doen. wie wil er nou in vredesnaam opgescheept zitten met kinderen. Dumpen die handel. En niet zo dichtbij dat ze Hans en Grietje style terug komen wandelen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:27 schreef Barbusse het volgende:
NWS / Franse moeder dumpt kinderen (3 en 5) in Portugal
wat
Daar hebben ze hakselaars voor uitvondenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ik ook doen. wie wil er nou in vredesnaam opgescheept zitten met kinderen. Dumpen die handel. En niet zo dichtbij dat ze Hans en Grietje style terug komen wandelen.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ik ook doen. wie wil er nou in vredesnaam opgescheept zitten met kinderen. Dumpen die handel. En niet zo dichtbij dat ze Hans en Grietje style terug komen wandelen.
Precies. Ruim je eigen rommel gewoon opquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar hebben ze hakselaars voor uitvonden
ik kenden het woord niet, maar ik kan er mee levenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
Nou nou wat een antinataliteit weer
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
Wij importeren gewoon nieuwe mensen als we ze zelf niet willen maken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
zodra je er een pizza op legt zie je er niks meer vanquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:
één van mijn pizzaborden ging kapot.
Mijn zusje heeft een nieuwe gemaakt.
Ik kan het verschil niet zien.
[ afbeelding ]
je zusje is 5?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:
één van mijn pizzaborden ging kapot.
Mijn zusje heeft een nieuwe gemaakt.
Ik kan het verschil niet zien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |