No sé qué es esto, pero no es holandés...quote:
quote:Op donderdag 21 mei 2026 13:49 schreef Barbusse het volgende:
[..]
No sé qué es esto, pero no es holandés...
quote:
Ninja editquote:
Wie?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Is trumpy mctrumpface al een jaar of 23 te laat mee dus.
zou ik ook doen. wie wil er nou in vredesnaam opgescheept zitten met kinderen. Dumpen die handel. En niet zo dichtbij dat ze Hans en Grietje style terug komen wandelen.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:27 schreef Barbusse het volgende:
NWS / Franse moeder dumpt kinderen (3 en 5) in Portugal
wat
Daar hebben ze hakselaars voor uitvondenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ik ook doen. wie wil er nou in vredesnaam opgescheept zitten met kinderen. Dumpen die handel. En niet zo dichtbij dat ze Hans en Grietje style terug komen wandelen.
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:28 schreef Nizno het volgende:
[..]
zou ik ook doen. wie wil er nou in vredesnaam opgescheept zitten met kinderen. Dumpen die handel. En niet zo dichtbij dat ze Hans en Grietje style terug komen wandelen.
Precies. Ruim je eigen rommel gewoon opquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:29 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Daar hebben ze hakselaars voor uitvonden
ik kenden het woord niet, maar ik kan er mee levenquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
Nou nou wat een antinataliteit weer
quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
Wij importeren gewoon nieuwe mensen als we ze zelf niet willen maken.quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:35 schreef datismijnmening het volgende:
zodra je er een pizza op legt zie je er niks meer vanquote:Op donderdag 21 mei 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:
één van mijn pizzaborden ging kapot.
Mijn zusje heeft een nieuwe gemaakt.
Ik kan het verschil niet zien.
[ afbeelding ]
je zusje is 5?quote:Op donderdag 21 mei 2026 14:41 schreef Nizno het volgende:
één van mijn pizzaborden ging kapot.
Mijn zusje heeft een nieuwe gemaakt.
Ik kan het verschil niet zien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |