ik hoef nog even niet weg...quote:
Ik was het gisteren bij mezelf ook vergeten dus kon het doen voordat ik naar bed gingquote:
volgens mij zie ik die ook wel eens hierquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag een scholekster. Dat is een vogel die je ook niet vaak ziet.
dezelfde als Luctor?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:59 schreef mschol het volgende:
[..]
volgens mij zie ik die ook wel eens hier
Geen mscholekster?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:57 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zag een scholekster. Dat is een vogel die je ook niet vaak ziet.
hmm, ken ik niet.. eens kijkenquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:11 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
@:mschol indieshooter Gravelord is uit EA.
Heb hem sinds EA, erg leuk tussendoortje.quote:
*kijkt naar UI*quote:
Ik zie daar ook altijd tegenop maar uiteindelijk valt het allemaal wel mee.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:17 schreef Q. het volgende:
Mondhygiënist weer overleefd. Nu wel toe aan weekend.
Deze had geen zonnebril.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:16 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Heb hem sinds EA, erg leuk tussendoortje.
[..]
*kijkt naar UI*
Zonnebril denk ik.
quote:
*Bruce Campbell eye twitch*quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:20 schreef STING het volgende:
[..]
De ene tsjirpt heel duidelijk 'hail to the king, baby'.
quote:
ik mocht em geen geweer laten vasthoudenquote:
Hadden ze net die pier bij Scheveningen weer openquote:
BIG ALIEN GUN volgende keer proberen.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:22 schreef mschol het volgende:
[..]
ik mocht em geen geweer laten vasthouden
echt, gezeik..
ga buiten zitten werken danquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:32 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Veel te mooi weer om binnen te zitten en te werken.
In je nadeel. Altijd in je nadeel.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:37 schreef LTVDK het volgende:
Irritant als je op een pakketbezorger zit te wachten en de bezorgtijd wordt telkens een paar minuten verschoven
Ik die weer eens teveel gegeten hebquote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-verder-op~a6a52a5b/
Bultrug goes boem
Dan moet ik moeilijk gaan doen met allerlei kabels.quote:
boor een gaatje?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:40 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)-verder-op~a6a52a5b/
Bultrug goes boem
Niet draadloos?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 09:42 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan moet ik moeilijk gaan doen met allerlei kabels.
Gaat al hard @essnhillsquote:Voorschoten onbewolkt 19.5
Verschil van 33%quote:
Nee, dan heb ik toch geen tweede beeldscherm.quote:
Well, you're not wrong.quote:
Ohquote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:05 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Nee, dan heb ik toch geen tweede beeldscherm.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 10:20 schreef Ama het volgende:
Doe je handen maar omhoog en ga van links naar rechts tralala.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |