voor nattekat maandagquote:Op donderdag 21 mei 2026 23:41 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dan maar hopen dat dat vrijdag is.
ben al uur ofzo wakker, en dat op een vrij(e)dagquote:Op vrijdag 22 mei 2026 04:47 schreef Niels0Kurovski het volgende:
Bijna weekeind. Beetje opstartproblemen wel. Eerst maar wat koffie.
Ik word in het weekeinde ook rond wekkertijd wakker, maar doe dan wel een middagdutje erbij.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:01 schreef mschol het volgende:
[..]
ben al uur ofzo wakker, en dat op een vrij(e)dag
Ja, zit inmiddels aan omelette du fromage.quote:
Lekker bezig man! Op vakantie?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:25 schreef Niels0Kurovski het volgende:
[..]
Ja, zit inmiddels aan omelette du fromage.
lol, was het maar waar. Nee, gewoon selbstgemacht als ontbijt om de werkdag mee te beginnen.quote:
Ik ben een uur later gaan slapen en raad eens?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:31 schreef CherryLips het volgende:
Ik ben een uur eerder naar bed gegaan maar het was dan niet de bedoeling dat ik een uur eerder wakker zou worden.
Kort en pittig?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:51 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Goedemorgen![]()
Reeds begonnen met werk. Straks even tussendoor naar de kapper.
quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:54 schreef Karzai het volgende:
En kennen jullie dat oude commodore 64 spelletje frogger nog?
Zo,n weg moet je hier ook over om bij het strand te komen
Een uur eerder wakker geworden?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 06:32 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Ik ben een uur later gaan slapen en raad eens?
Nee, dan zou ik om 3.30 al wakker zijn geworden. Maar werd dus uurtje later wakkerquote:
Donkerroodquote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:47 schreef LTVDK het volgende:
Het is nu al warm aan het worden, benieuwd hoe warm het vanmiddag gaat worden
Vandaag toch nog niet?quote:
Morgen.quote:
vast allemaal trauma dit, trauma dat..quote:Op vrijdag 22 mei 2026 07:54 schreef Koen66 het volgende:
https://www.nu.nl/opmerke(...)ader-kon-vinden.html
Werken die gasten maar 1 dag per jaar
Alles goed makker?!?quote:
Harry brengt meer geld in het laatjequote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:06 schreef Koen66 het volgende:
hahaha door die Harry Styles speelt Ajax z'n "thuiswedstrijden" nu in Volendam
Lekker voor de deur slapen.quote:
zou ik niet doen, daar in de Bijlmerquote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:10 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Lekker voor de deur slapen.
Dus wat zeuren ze.quote:
Meer winst ook.quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:28 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Vind deze toch mooier
Stukje hoogteverschil is ook wel leuk op snelheidquote:
Moeten we je tijdig er aan herinneren?quote:Op vrijdag 22 mei 2026 08:34 schreef CherryLips het volgende:
Bed afgehaald. Matras omgedraaid. Tot vanavond.
17:59.quote:
Sporten was ook warm. Dus nu rustig aan en genieten van het weer.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |