abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_221060322
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 12:32 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:

[..]
Ik moest nog aan deze sketch denken _O-

Bekijk deze YouTube-video

SPOILER: het was een...
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik lig in een deuk hierom _O-

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_221060347
Mijn paarse tapijt.
Extra speciaal want het waren 2 kleine plantjes, ooit gekregen van zus en moedertje. Beiden overleden.
  dinsdag 16 juni 2026 @ 13:27:14 #103
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221060528
Begin april



Vandaag

Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221060574
Oh je campanula’s vormen een prachtig tapijt.
Ik nam een paar jaar geleden van iemand uit de buurt het teveel aan campanula’s mee en zette dat hier voor een stukje haag. Haag gaat er dit najaar uit. Campanula deed het daar ook niet heel lekker, het vormde geen tapijt dus die heb ik een paar weken geleden alvast verplaatst naar een plek waar ik dringend een bodembedekker nodig had en op de nieuwe locatie zijn ze veel gelukkiger.
Als het nieuwe stukje haag staat dan plant ik er wel brunel onder, die wil hier op een aantal plekken erg goed groeien dus ik heb goede hoop.
De kaardebollen begint hier nu echt serieus de lucht in te gaan, ik zie ze per dag hoger worden, eentje is nu al net zo groot als ik.
pi_221061014
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:27 schreef laziness het volgende:
Begin april

[ link | afbeelding ]

Vandaag

[ link | afbeelding ]
Zo joh, dat is geweldig en zo snel O+ Mooi!
pi_221061120
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:27 schreef laziness het volgende:
Begin april

[ link | afbeelding ]

Vandaag

[ link | afbeelding ]
Wow
pi_221061257
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:27 schreef laziness het volgende:
Begin april

[ link | afbeelding ]

Vandaag

[ link | afbeelding ]
Heerlijk zeg!
  dinsdag 16 juni 2026 @ 15:52:12 #108
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221061494
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:27 schreef laziness het volgende:
Begin april

[ link | afbeelding ]

Vandaag

[ link | afbeelding ]
Prachtige cottagetuin! De regen van de laatste tijd heeft zeker geholpen, mooi ontploft! :)
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221064728
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:27 schreef laziness het volgende:
Begin april

[ link | afbeelding ]

Vandaag

[ link | afbeelding ]
Wauw!
En wat een geruststelling dat dat zo snel gaat.
Onze tuin lijkt nu namelijk net een moestuin met al die P9 plantjes.
pi_221065489
Hier is het pas in dit derde seizoen een beetje leuk vol
  dinsdag 16 juni 2026 @ 23:18:20 #111
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221066007
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 22:11 schreef Anne het volgende:

[..]
Wauw!
En wat een geruststelling dat dat zo snel gaat.
Onze tuin lijkt nu namelijk net een moestuin met al die P9 plantjes.
De gehele tuin (alles langs de randen) is sowieso pas 3 jaar oud en gaat heel lekker hier op zandgrond. Maar ik heb ook wel veel bloemenzaadjes gestrooid en anemonen en ranonkel bollen geplant omdat ik wel wist dat de vaste planten deze zomer het niet al helemaal dicht gaan krijgen.
Die grote groene pluk rechts zijn bijvoorbeeld korenbloemen die op springen staan.
Daar heb ik wat van moeten ruimen zelfs om de vaste gaura en aster nog wat licht te laten krijgen.

Enige is dat ik steeds naar elk sprietje argwanend tuurde “ben jij een bloem of onkruid?”. Dat half gare stadium moet je tegen kunnen want het lijkt eerst allemaal onkruid en dan gaan sommige handen jeuken (kuch, manlief, kuch).

Let op met de aankomende hete dagen dat je genoeg water geeft. Zon en water combi helpt enorm. Wij hebben een irrigatie systeem liggen dus ze worden vertroeteld.
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221070360


In mijn vernieuwde voortuin zijn de Slaapmutsjes gelukkig weer opgedoken
  woensdag 17 juni 2026 @ 20:45:36 #113
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_221073268
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 15:17 schreef Kanaroe het volgende:
[ link | afbeelding ]

In mijn vernieuwde voortuin zijn de Slaapmutsjes gelukkig weer opgedoken
Ah, die zijn leuk! Ik vind het dit jaar qua bloemen niet zo'n goed jaar in onze tuin. Geen idee waar het aan ligt. Alleen mijn zomerasters beloven dit jaar beter te gaan dan vorig jaar.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
pi_221073899
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juni 2026 20:45 schreef livelink het volgende:

[..]
Ah, die zijn leuk! Ik vind het dit jaar qua bloemen niet zo'n goed jaar in onze tuin. Geen idee waar het aan ligt. Alleen mijn zomerasters beloven dit jaar beter te gaan dan vorig jaar.
Ja hè, zo'n fijn plantje dat zich jaar na jaar uitzaait.....ook naar de buren en de gemeenteperkjes *)

Misschien komen de bloemen nog bij jou....de temperaturen gingen ineens zo fors omlaag?
Ik hoop het voor je ^O^
  donderdag 18 juni 2026 @ 07:30:58 #115
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221076864
M'n etageplanten bloeien eindelijk:



*O*
Resistance is futile.
pi_221077512
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 23:18 schreef laziness het volgende:

[..]
De gehele tuin (alles langs de randen) is sowieso pas 3 jaar oud en gaat heel lekker hier op zandgrond. Maar ik heb ook wel veel bloemenzaadjes gestrooid en anemonen en ranonkel bollen geplant omdat ik wel wist dat de vaste planten deze zomer het niet al helemaal dicht gaan krijgen.
Die grote groene pluk rechts zijn bijvoorbeeld korenbloemen die op springen staan.
Daar heb ik wat van moeten ruimen zelfs om de vaste gaura en aster nog wat licht te laten krijgen.

Enige is dat ik steeds naar elk sprietje argwanend tuurde “ben jij een bloem of onkruid?”. Dat half gare stadium moet je tegen kunnen want het lijkt eerst allemaal onkruid en dan gaan sommige handen jeuken (kuch, manlief, kuch).

Let op met de aankomende hete dagen dat je genoeg water geeft. Zon en water combi helpt enorm. Wij hebben een irrigatie systeem liggen dus ze worden vertroeteld.
Het ziet er in ieder geval prachtig uit al O+.

Waarschijnlijk zal ik als alles heel hard gaat bloeien, ook het een en ander moeten ruimen. Ik heb echt wat teveel planten besteld, maar toch alles geplant.
Verder heb ik (nog) niks gezaaid, dat doe ik in het najaar. Dus alles wat nu uit de grond plopt, classificeer ik lekker makkelijk als onkruid.

En dankje voor de tip! Gaan we doen! Ik heb daar ook nog een handig hulpje voor;

pi_221078154
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:30 schreef Seven. het volgende:
M'n etageplanten bloeien eindelijk:

[ link | afbeelding ]

*O*
Oh leuk zijn die, en lekker hoog!
Ik zie ze hier in het dorp met wandelen veel in boomspiegels ineens! Wist niet dat ze zo heetten.
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:25:13 #118
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221079103
quote:
0s.gif Op zondag 14 juni 2026 20:26 schreef SV-tje het volgende:

[..]
De bakken voor de planten zijn bijna klaar.
[ afbeelding ]
In deze bak komen de volgende planten:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En de tweede bak bij het huis, die is van 3 kanten te zien op verschillende momenten en daar proberen we ook rekening mee te houden bij het aanplanten.
[ afbeelding ]
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En was het te doen?
Resistance is futile.
  donderdag 18 juni 2026 @ 13:27:34 #119
277627 Seven.
We are Borg.
pi_221079174
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 11:39 schreef Blues het volgende:

[..]
Oh leuk zijn die, en lekker hoog!
Ik zie ze hier in het dorp met wandelen veel in boomspiegels ineens! Wist niet dat ze zo heetten.
Ze staan ook bekend als brand kruid, viltkruid en Phlomis Russeliana.

Wat ik vooral leuk vind is ook dat het een uitstekende structuurplant is dus in de winter ook mooi. En de etages zitten voor het eetkamer raam dus ook van binnen is het genieten.
Resistance is futile.
  Spellchecker donderdag 18 juni 2026 @ 13:35:13 #120
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_221079224
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juni 2026 07:30 schreef Seven. het volgende:
M'n etageplanten bloeien eindelijk:

[ link | afbeelding ]

*O*
Fraai he!

Hier alweer uitgebloeid helaas ...
  donderdag 18 juni 2026 @ 20:47:18 #121
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_221082404
quote:
14s.gif Op donderdag 18 juni 2026 13:25 schreef Seven. het volgende:

[..]
En was het te doen?
Bakken zijn gevuld met zand, in een van de twee ook druppelslang al aangebracht. Morgen rond de lunch de planten ophalen, in de ochtend helaas al andere afspraken, en dan in de schaduw planten. Dat is het voordeel van een tuin met weinig zon 😇
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:28:09 #122
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221090689
quote:
17s.gif Op donderdag 18 juni 2026 10:03 schreef Anne het volgende:

[..]
Het ziet er in ieder geval prachtig uit al O+.

Waarschijnlijk zal ik als alles heel hard gaat bloeien, ook het een en ander moeten ruimen. Ik heb echt wat teveel planten besteld, maar toch alles geplant.
Verder heb ik (nog) niks gezaaid, dat doe ik in het najaar. Dus alles wat nu uit de grond plopt, classificeer ik lekker makkelijk als onkruid.

En dankje voor de tip! Gaan we doen! Ik heb daar ook nog een handig hulpje voor;

[ afbeelding ]
Geweldig hulpje! O+

Het eerste jaar is heel veel fijn want dan lijkt het wat en daarna dijt het opeens uit waarschijnlijk :D
Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:28:36 #123
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221090693
Ik vind dit echt een geniaal plantje, hij doet zijn naam eer aan.

Ik heb je lief mijn hele leven
  vrijdag 19 juni 2026 @ 19:53:43 #124
207727 Smallish
Kleintje!
pi_221090883
quote:
10s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 19:28 schreef laziness het volgende:
Ik vind dit echt een geniaal plantje, hij doet zijn naam eer aan.

[ link | afbeelding ]
En die naam is?
Is dat zo?
pi_221091011
Ananasplant? Tenminste, dat zie ik er in :)
  vrijdag 19 juni 2026 @ 20:18:24 #126
207727 Smallish
Kleintje!
pi_221091044
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 juni 2026 20:14 schreef Blues het volgende:
Ananasplant? Tenminste, dat zie ik er in :)
:D Op dat linkerplaatje inderdaad, rechts iets minder. Maar zet het er dan ff bij, zou ik zeggen, maar wellicht heb ik iets gemist, hoor…
Is dat zo?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 12:38:31 #127
249756 Symphonic
Pret met een Kerstpakket
pi_221096746
Hier zijn de rozen gisterenavond behoorlijk bruut gesnoeid door de wind, de vlinderstruik in de voortuin heeft een afgebroken tak, en een van onze kaardebollen die op punt van bloeien stond is gesneuveld … verder lijkt de schade mee te vallen.

Wat plantjes geraakt door rondvliegend tuinmeubilair maar die krabbelen hopelijk wel weer op.
Pietje Puk en de Plakbandcrisis
pi_221098030
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:38 schreef Symphonic het volgende:
Hier zijn de rozen gisterenavond behoorlijk bruut gesnoeid door de wind, de vlinderstruik in de voortuin heeft een afgebroken tak, en een van onze kaardebollen die op punt van bloeien stond is gesneuveld … verder lijkt de schade mee te vallen.

Wat plantjes geraakt door rondvliegend tuinmeubilair maar die krabbelen hopelijk wel weer op.
Aaaah, dat is zó balen!

Gelukkig (...) is de storm hier net langs getrokkenen staan de planten er nog heelhuids bij
  zaterdag 20 juni 2026 @ 22:35:17 #129
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221103951
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 12:38 schreef Symphonic het volgende:
Hier zijn de rozen gisterenavond behoorlijk bruut gesnoeid door de wind, de vlinderstruik in de voortuin heeft een afgebroken tak, en een van onze kaardebollen die op punt van bloeien stond is gesneuveld … verder lijkt de schade mee te vallen.

Wat plantjes geraakt door rondvliegend tuinmeubilair maar die krabbelen hopelijk wel weer op.
Schade is hier beperkt gebleven. Wel is de Vingerhoedskruid plat gewaaid. Maar goed, die waren toch al bijna uitgebloeid. Vanmiddag in de container gemikt.

Kijk nu wel naar een vrij kale schutting, zoek nog een vaste plant die een beetje de hoogte in gaat, maar niet zo breed wordt. Beetje zuilvormig zeg maar. Iemand suggesties?
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221104293
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 22:35 schreef Twieki het volgende:

[..]
Schade is hier beperkt gebleven. Wel is de Vingerhoedskruid plat gewaaid. Maar goed, die waren toch al bijna uitgebloeid. Vanmiddag in de container gemikt.

Kijk nu wel naar een vrij kale schutting, zoek nog een vaste plant die een beetje de hoogte in gaat, maar niet zo breed wordt. Beetje zuilvormig zeg maar. Iemand suggesties?
Toorts?. Kattestaart? Verbena hastata? Lobelia fulgens Queen Victoria? Eryngium planum? Digiplexis? Digitalis ferruginea ‘Gigantea’?
  zaterdag 20 juni 2026 @ 23:06:42 #131
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221104353
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:01 schreef Doedezemaar het volgende:

[..]
Toorts?. Kattestaart? Verbena hastata? Lobelia fulgens Queen Victoria? Eryngium planum? Digiplexis? Digitalis ferruginea ‘Gigantea’?
Leuke opties! Maar zoek toch een heesterachtige.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221104486
quote:
7s.gif Op zaterdag 20 juni 2026 23:06 schreef Twieki het volgende:

[..]
Leuke opties! Maar zoek toch een heesterachtige.
Oh, zeg dat dan ;)
Wij hebben sinds kort deze staan: Physocarpus opulifolius LITTLE JOKER. Die blijft redelijk compact en kun je redelijk smal houden. Bij de Chelsea Flowershow zag je ‘m ook veel. Calicarpa blijft ook redelijk smal en heeft leuke besjes. En anders heb je natuurlijk altijd nog een taxus
pi_221105649
Iemand ervaring met de Dahlia Verrone's Obsidian?

Normaal vind ik dahlia's een tikje oubollig maar deze vind ik wel prachtig eigenlijk.
graag verwijderen
pi_221105659
quote:
0s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:23 schreef UitStraling het volgende:
Iemand ervaring met de Dahlia Verrone's Obsidian?

Normaal vind ik dahlia's een tikje oubollig maar deze vind ik wel prachtig eigenlijk.
Het zoals andere Dahlia’s verzorgen zou ik zeggen. Als je ze al hebt staan dan is het vast tijd om de top eruit te halen zodat je wat meer scheuten krijgt.
pi_221105666
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 06:29 schreef Citizen.Erased het volgende:

[..]
Het zoals andere Dahlia’s verzorgen zou ik zeggen. Als je ze al hebt staan dan is het vast tijd om de top eruit te halen zodat je wat meer scheuten krijgt.
Ik ben voor dit jaar rijkelijk te laat vrees ik, werd al een tikje uitgelachen in een tuincentrum toen ik vroeg om droge dahliaknollen :{
graag verwijderen
  zondag 21 juni 2026 @ 12:00:36 #136
69724 Lucky_Strike
Hello Sweetie
pi_221107193
Twee jaar geleden hebben we bij Cruydt Hoeck een zak wilde plukbloemen gekocht. Het is vooral een kaardenbolbos geworden :D


Spoilers!
pi_221111183



De Artisjok
Momenteel mijn favoriete plant in de tuin
Nog een paar dagen wachten en dan gaat ie open
pi_221111197
quote:
1s.gif Op zondag 21 juni 2026 12:00 schreef Lucky_Strike het volgende:
Twee jaar geleden hebben we bij Cruydt Hoeck een zak wilde plukbloemen gekocht. Het is vooral een kaardenbolbos geworden :D

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Geweldig bos O+

P.S. Ik houd enorm van Kaardebollen
pi_221112098
2 blaadjes in een klein bakje, zo nam ik weegbree-zonnebloem mee uit de heemtuin hier in het dorp.
Ik durf m nog niet in de tuin te zetten, want kijk :o O+
En een gezoemmmm de hele dag om en op de bloemen >:O Er zit ook een bonusbeestje op.



Na de bloei maar. .

[ Bericht 7% gewijzigd door Blues op 21-06-2026 21:29:24 ]
  zondag 21 juni 2026 @ 23:05:06 #140
304776 SV-tje
Party a Lot
pi_221113989
quote:
0s.gif Op donderdag 18 juni 2026 20:47 schreef SV-tje het volgende:

[..]
Bakken zijn gevuld met zand, in een van de twee ook druppelslang al aangebracht. Morgen rond de lunch de planten ophalen, in de ochtend helaas al andere afspraken, en dan in de schaduw planten. Dat is het voordeel van een tuin met weinig zon 😇
Ondanks de warmte is het gelukt om alle aangekochte planten te plaatsen. Met uitzondering van het grootste deel van de Vinca minor en de helft van de zegge hebben we ook de planten die we bij mijn schoonmoeder, voor zij ging verhuizen in januari, hadden meegenomen geplant, nadat we ze hebben schoongemaakt en uitgedund. De rest doen we op een later moment.
Ik ben er inmiddels achter dat er toch meer zon op die stukjes tuin komt dan ik dacht als het echt zomer is.


We hebben hier even een klein hekje omheen gezet omdat dit voor de honden de kortste weg was van de ene naar de andere deur en ze niet gewend zijn dat daar planten staan.
http://www.partyalot.nl/
Catering, taarten en workshops
  maandag 22 juni 2026 @ 14:02:25 #141
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221117628
quote:
1s.gif Op zondag 14 juni 2026 21:14 schreef Vanyel het volgende:
Zo weinig klappies dit jaar. Dus die er zijn worden extra gewaardeerd O+

[ afbeelding ]
Wat een mooie!

Ik heb ze dit jaar voor het eerst en ik ben fan :Y
Ik heb je lief mijn hele leven
  maandag 22 juni 2026 @ 14:11:01 #142
244125 laziness
In het verleden nogal duizelig
pi_221117667
Papavers


Coreopsis, veronica en korenbloemen


Gipskruid, knautia en geum
Ik heb je lief mijn hele leven
pi_221117807
Hier ook volop lila papavers dit jaar



En de Pindakaasboom (Clerodendrum Trichotomum) staat op klappen
Die bloeit en geurt zo geweldig

En deze aanwaaier gaat ook als een speer, Gamander (Teucrium Hyrcanicum), niet te verwarren met Echte Gamander



[ Bericht 18% gewijzigd door Kanaroe op 22-06-2026 14:22:14 ]
pi_221117959
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:11 schreef laziness het volgende:
Papavers
[ link | afbeelding ]

Coreopsis, veronica en korenbloemen
[ link | afbeelding ]

Gipskruid, knautia en geum
[ link | afbeelding ]
Gaat lekker in jouw verse tuin, mooi hoor ^O^
  maandag 22 juni 2026 @ 14:41:55 #145
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_221118053


Hier heb ik na drie jaar eindelijk een leuke bloei van de Toscaanse Jasmijn. Dat rek is al mooi dicht gegroeid. :)
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
pi_221118179
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 14:02 schreef laziness het volgende:

[..]
Wat een mooie!

Ik heb ze dit jaar voor het eerst en ik ben fan :Y
Ik heb ze dit jaar voor het eerst niet gezaaid en ik mis ze toch wel.
Jouwe zijn ook tof, lekker veel O+
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221118606
Ik wil ook een artisjok! Die gaan hier poeplangzaam.
Maar ik heb wel deze
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_221119265
quote:
1s.gif Op maandag 22 juni 2026 16:25 schreef Vanyel het volgende:
Ik wil ook een artisjok! Die gaan hier poeplangzaam.
Maar ik heb wel deze [ afbeelding ]
Die Artisjok heb ik al 3 jaar in leven gehouden, inclusief oppotten en vorstvrij in huis bewaren
Dus nu mag het onderhand wel eens zijn vruchten gaan opleveren hahaha
Potnondeju wat heb ik een hoop werk en zorg aan die plant gehad

Mooie Passiebloem!
Staan hier ook op diverse plekken in de tuin
Vorig jaar heel veel vruchten van gehad, mooi om te zien, vies om te eten
pi_221119502
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 juni 2026 13:02 schreef Blues het volgende:
Mijn paarse tapijt.
Extra speciaal want het waren 2 kleine plantjes, ooit gekregen van zus en moedertje. Beiden overleden.[ link | afbeelding ]
Hoe heet jou prachtige plantje eigenlijk, mocht je dat weten?
En inderdaad, extra speciaal zo O+
pi_221119823
quote:
0s.gif Op maandag 22 juni 2026 18:07 schreef Kanaroe het volgende:


Hoe heet jou prachtige plantje eigenlijk, mocht je dat weten?
En inderdaad, extra speciaal zo O+
Campanula of klokjesbloem >:O
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')