Ja ben er echt blij mee, alleen hapert ie soms een beetje. Heb nog niet kunnen achterhalen waarom, ik stream soms tegelijk een andere camera mee in een hoekje van het beeld en die blijft wel soepel draaien. Iets met de communicatie tussen de onderwater ip camera en de streamingsoftware OBS denk ik.quote:
Heerlijke plaatjesquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:47 schreef laziness het volgende:
Het nieuwe paadje bleek superhandig om alle potten tijdens de vakantie toch van water te voorzien![]()
[ link | afbeelding ]
Hij toont zich al voorzichtig op de vorige foto maar uit een simpel zaadje voor laagblijvende zonnebloemen is echt een flink ding te voorschijn gekomen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zinnia, zonnehoed, phlox, kamille, pimpernel
[ link | afbeelding ]
Ijsbloem
[ link | afbeelding ]
Mooi geworden, en zo snel ook allemaalquote:Op zaterdag 25 juli 2026 11:47 schreef laziness het volgende:
Het nieuwe paadje bleek superhandig om alle potten tijdens de vakantie toch van water te voorzien![]()
[ link | afbeelding ]
Hij toont zich al voorzichtig op de vorige foto maar uit een simpel zaadje voor laagblijvende zonnebloemen is echt een flink ding te voorschijn gekomen.
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Zinnia, zonnehoed, phlox, kamille, pimpernel
[ link | afbeelding ]
Ijsbloem
[ link | afbeelding ]
Snoekkruid is ook wel een plant die ik in m'n vijver zou willen, is alleen niet echt inheems. Mochten mn huidige planten niet aanslaan, dan maak ik misschien wel eens een uitzonderingquote:Op maandag 27 juli 2026 20:11 schreef Kanaroe het volgende:
Het slechte nieuws:
[ link | afbeelding ]
Het goede nieuws:
[ link | afbeelding ]
Snoekkruid in de minivijver. Het blad is zo prachtig, die tekening
Oh, dat wist ik helemaal nietquote:Op maandag 27 juli 2026 21:53 schreef Rabieluh het volgende:
[..]
Snoekkruid is ook wel een plant die ik in m'n vijver zou willen, is alleen niet echt inheems. Mochten mn huidige planten niet aanslaan, dan maak ik misschien wel eens een uitzondering.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |