abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 18 mei 2026 @ 07:32:32 #1
11839 DemonRage
25 jaar op Fok!
pi_220829545


Weeronline / • KNMI / • Weer.nl / • Jan Visser / • Weerplaza

Weersites buitenland
3D-Windkaart wereld
Ventusky - wereldkaart
Alpenweerman Uitgebreid weer voor de Alpen, maar ook Nederland.
Wetter3 Wereld weer (Duits)
Wetteronline Duits
Estofex Europa weer (Engels)
Wetterzentrale Wereld weer (Duits)
WeatherService België en West-Europa weer (Nederlands)
Verzameling weerkaarten Europa weer (Nederlands/Engels)
Noodweer Waarschuwingen voor de Benelux
Weerwoord Vlaams/Nederlands weerforum
Stormplatform Weerplatform Benelux
Lightning Maps Realtime onweersmeldingen
Blitzortung Realtime onweersmeldingen
Weather.com Amerikaans
Accuweather Amerikaans
Meteoradar Verenigd Koninkrijk en West-Europa
I'm Weather VK en West-Europa wolkenradar met exportfunctie voor GIF-animatie
Windy Wereldwijde woei- en weerkaart
NOAA 16-daagse verwachting stratosfeer

Sites uitleg begrippen
SPOILER: Uitleg symbolen weerkaarten
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weeronline - begrippen (nederlands)

---
WKN - Actueel weer in Nederland
KNMI Daggegevens
KNMI Geografische overzichten van het weer
KNMI Buienradar
KNMI Pluim
---

Klimaateffectatlas
Nederland in de ban van de 'supercel'
CAPE + Liftedindex

---


---

User locaties

Zo dat we ook nog weten wie waar ongeveer woont,

let op dit is een screenshot, klik op het kaartje of de link eronder voor live



DM (met plaats/stad naar); @kree om erop toegevoegd te worden of meld je aan in dit topic:
GC / FOK!users kaart (Google Maps) Nieuwe kaart, nieuwe kansen (update) #7
We gaan dit trouwens niet precies op GPS locatie toevoegen (tenzij op verzoek) plaats/stad lijkt me nauwkeurig genoeg voor dit doel ;)
  maandag 18 mei 2026 @ 07:54:15 #2
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220829591
Komende periode hoeven ze het iig niet over droogte te hebben. Zeik en zeiknat is het hier. Plassen water in het bos en op de weilanden
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220830090
Dat valt hier dan weer mee. Zowel in de weilanden als in de bossen. Het water is zo weer weg. Dat was twee jaar geleden wel anders.
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 10:00:46 #4
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220830197
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 09:46 schreef bloodymary1 het volgende:
Dat valt hier dan weer mee. Zowel in de weilanden als in de bossen. Het water is zo weer weg. Dat was twee jaar geleden wel anders.
Maar jij woont vlak bij de woestijn van Venlo.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 mei 2026 @ 10:09:49 #5
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220830220
*O* *O*

30 is wel gelijk weer heel warm, maar alles beter dan de treurnis van de afgelopen 2-3 weken.
twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  maandag 18 mei 2026 @ 10:12:05 #6
476022 PzKpfw
Devon 'No Limits'
pi_220830223
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 07:54 schreef INViCTuS het volgende:
Komende periode hoeven ze het iig niet over droogte te hebben. Zeik en zeiknat is het hier. Plassen water in het bos en op de weilanden
Hier op de zandgronden kan dat snel weer voorbij zijn. Een weekje zon en temperaturen van +20 graden en je herkent het niet weer. Na twee weken zonder neerslag zie je vaak al de eerste droogteverschijnselen.
Als iedereen aan zichzelf denkt wordt er aan iedereen gedacht.
Op fietsen zonder bende kwam'm zie schooieren um spek
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 10:31:04 #7
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220830328
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:09 schreef INViCTuS het volgende:
*O* *O*

30 is wel gelijk weer heel warm, maar alles beter dan de treurnis van de afgelopen 2-3 weken.
[ x ]
Bij het doen van een voorspelling voor het voorspellingtopic viel het me ook al op dat er eigenlijk geen ontkomen aan is. Dat er hoge druk gaat komen staat gewoon vast, de mechanismen die daarvoor zorgen zijn al in gang gezet. De koelere uitschieters zijn het gevolg van een depressie voor de kust van Canada die een net te grote vinger in de pap krijgt, waardoor het hoog iets westelijker ontstaat. Maar dan heb je het nog steeds over langdurig 20+ en volop zon.

Ik vroeg me ook echt af welke belabberde bron bijna iedereen in dat topic gebruikt heeft. Ik zat echt zo veel warmer dan de rest... _O-
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 mei 2026 @ 10:42:56 #8
420541 Twieki
Immer Intelligent
pi_220830393
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:09 schreef INViCTuS het volgende:
*O* *O*

30 is wel gelijk weer heel warm, maar alles beter dan de treurnis van de afgelopen 2-3 weken.
[ x ]
Man, man, man. Kan de temperatuur niet eens gewoon rustig aan stijgen? 15 á 20 graden in mei, 20 á 25 graden in juni, en 25 á 30 in juli of zo?

Maar nee, we gaan van 10 graden direct naar 30. Godsamme.
Op zaterdag 7 januari 2017 @ 12:28:30 schreef Stofje het volgende:
Held. Thanks. Godverdomme.
  maandag 18 mei 2026 @ 11:23:18 #9
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220830620
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:42 schreef Twieki het volgende:

[..]
Man, man, man. Kan de temperatuur niet eens gewoon rustig aan stijgen? 15 á 20 graden in mei, 20 á 25 graden in juni, en 25 á 30 in juli of zo?

Maar nee, we gaan van 10 graden direct naar 30. Godsamme.
Eerst nog maar zien hoor, ze zijn wel vaker erg enthousiast en uiteindelijk valt het erg mee :P
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  maandag 18 mei 2026 @ 11:26:07 #10
24533 ACT-F
Onmeunige gaspedoal emmer
pi_220830641
quote:
7s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:42 schreef Twieki het volgende:

[..]
Man, man, man. Kan de temperatuur niet eens gewoon rustig aan stijgen? 15 á 20 graden in mei, 20 á 25 graden in juni, en 25 á 30 in juli of zo?

Maar nee, we gaan van 10 graden direct naar 30. Godsamme.
Dit topic heet niet voor niets: De atmosfeer staat op ontploffen.
Bekijk de webcam via UStream. Luister naar Gutter FM
  maandag 18 mei 2026 @ 11:41:53 #11
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_220830728
30 gr dit weekend
  maandag 18 mei 2026 @ 11:50:56 #12
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220830785
Wat een mooie verwachting betreft zon uren ook. Hebben we gemist

twitter
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220830794
Zo dan wat een onweersklappen net hier. Gebeurt zelden, was ook niet aangekondigd.
[b]Op dinsdag 9 september 2003 13:57 schreef Dr.Daggla het volgende:[/b]
[13:57:43] <@Daggla> ik weet ei'k ook niet wie corleone is.. Uit ER ofzo?
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 11:53:38 #14
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220830797
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:23 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Eerst nog maar zien hoor, ze zijn wel vaker erg enthousiast en uiteindelijk valt het erg mee :P
Langdurig prachtig weer staat eigenlijk gewoon vast.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_220830819
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Langdurig prachtig weer staat eigenlijk gewoon vast.
Nou vooruit, omdat je zo aandringt. :P

Zaterdag een zalige 26 graden. _O_
Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
pi_220830870
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Langdurig prachtig weer staat eigenlijk gewoon vast.
Joehoe! En wat is langdurig...? Hopelijk echt lang.
  maandag 18 mei 2026 @ 12:18:55 #17
16266 MissHobje
Dat zou ik ook zeggen!
pi_220830959
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 11:53 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Langdurig prachtig weer staat eigenlijk gewoon vast.
Dat dit kan in dit land :') !
[b]Hobbelicious is back!
[/b]
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 12:20:20 #18
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220830971
Hele kustlijn weer vrij van buien vandaag. Trog was te vroeg. Heel vervelend weer die visbak voor de deur.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  Redactie Frontpage maandag 18 mei 2026 @ 12:23:06 #19
381571 crew  Stephan5
Primusch
pi_220830994
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:18 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dat dit kan in dit land :') !
Een dag of twee is prima... maar weer dagen/wekenlang eentonig zonnig weer zit ik beslist niet op te wachten. Wél op de temperaturen, maar dan ook met onweersbuien met wateroverlast erbij.
Ik hou niet van klussers. Boren, timmeren en schuren is uit den boze.
  maandag 18 mei 2026 @ 12:37:33 #20
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220831071
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:23 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Een dag of twee is prima... maar weer dagen/wekenlang eentonig zonnig weer zit ik beslist niet op te wachten. Wél op de temperaturen, maar dan ook met onweersbuien met wateroverlast erbij.
Ja, want wateroverlast hebben we echt wat aan :+
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 12:41:59 #21
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220831099
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:23 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Een dag of twee is prima... maar weer dagen/wekenlang eentonig zonnig weer zit ik beslist niet op te wachten. Wél op de temperaturen, maar dan ook met onweersbuien met wateroverlast erbij.
Moet wel lachen om je reacties iedere keer
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  Moderator / Redactie Sport maandag 18 mei 2026 @ 12:44:04 #22
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_220831114
Maar aan de CAPE te zien komende tijd hoeven we niet bang te zijn dat het langdurig droog blijft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 18 mei 2026 @ 12:50:45 #23
83025 INViCTuS
Mountains & Nature
pi_220831171
quote:
10s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:18 schreef MissHobje het volgende:

[..]
Dat dit kan in dit land :') !
Hebben we in maart en april toch echt wel gehad. 2 mooie lente maanden. Mei valt daarentegen behoorlijk tegen.
Never Stop Exploring!
Life begins at the end of your comfort zone!
Follow me on Twitter: https://twitter.com/EdwinKr83 Instagram: https://www.instagram.com/edwinkr83/
pi_220831194
quote:
1s.gif Op maandag 18 mei 2026 10:12 schreef PzKpfw het volgende:

[..]
Hier op de zandgronden kan dat snel weer voorbij zijn. Een weekje zon en temperaturen van +20 graden en je herkent het niet weer. Na twee weken zonder neerslag zie je vaak al de eerste droogteverschijnselen.
Toplaag is inderdaad zo droog. Op diepte valt dat nog wel enigszins mee. Maar planten die niet diep wortelen of nog geen goed wortelsysteem hebben, is dat wel vrij snel problematisch met hoge verdamping.
pi_220831223
quote:
0s.gif Op maandag 18 mei 2026 12:23 schreef Stephan5 het volgende:

[..]
Een dag of twee is prima... maar weer dagen/wekenlang eentonig zonnig weer zit ik beslist niet op te wachten. Wél op de temperaturen, maar dan ook met onweersbuien met wateroverlast erbij.
Wat is er leuk aan wateroverlast (of andere schade)? Fikse onweer in de lucht is prachtig, maar dat is het dan ook wel.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')