Ja, dat wel, omdat die flikkeringen/knipperende beeld dat ik paar keer had wel echt anders was dan deze lichtflits. Dus wil daar wel nog even van bespreken of dat normaal/onschuldig is of dat daar iets mee moet. Ik denk dat eerste, heb wat testjes gedaan dit weekend met mezelf om te kijken of ik het kan opwekken, maar de eerste keer schrok ik er wel beetje van dus het is niet dat ik het altijd heb gehad ofzo. Dus vind wel prettig dat wel nog even te bespreken, en de ha-supervisor van de ha-in-opleiding op de hap vanavond zei ook dat dat nog wel verstandig was.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed gedaan Vlindertje en nog veel beter dat er geen reden tot paniek is. Ga je morgen nog wel naar de huisarts?
De kast is zo'n 15 jaar geleden gemaakt en toen gevuld met wat op dat moment de voorraad was.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:55 schreef Yinny het volgende:
@:madmaster Gaaf, een op maat gemaakte kast! Hoe kies je dan uit welke flessen erin gaan? Zeldzaamheid? Mooie fles vorm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 18 mei 2026 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje @:Yinny wat een feest zegToen ik 50 werd ben ik met een vriend naar de Chinees geweest
Nou wij zijn dit jaar 12 1/2 jaar getrouwd maar ga er geen heisa van maken met allerlei familie etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn 25 jaar samen (bijna 26) en 12 1/2 jaar getrouwd in juni
quote:Op maandag 18 mei 2026 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje @:Yinny wat een feest zegToen ik 50 werd ben ik met een vriend naar de Chinees geweest
20 jaar terug waren feestjes dan ook gewoon meer bescheiden Flash, dat weet je toch wel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Oiquote:Op maandag 18 mei 2026 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
20 jaar terug waren feestjes dan ook gewoon meer bescheiden Flash, dat weet je toch wel ?
Oooh sterktequote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff zojuist gebeld met de dierenarts. Woensdagmiddag zal Elin hier thuis worden ingeslapen. Ze eet nauwelijks meer, geeft over, kan soms niet meer op de bank/bed/krabpaal springen. Wil zelfs mijn ontbijt yoghurt niet.
Och Kaat... Poezenvrouwtjesknuffelquote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff zojuist gebeld met de dierenarts. Woensdagmiddag zal Elin hier thuis worden ingeslapen. Ze eet nauwelijks meer, geeft over, kan soms niet meer op de bank/bed/krabpaal springen. Wil zelfs mijn ontbijt yoghurt niet.
quote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Kaatquote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Lieve Yinny nog van harte gefeliciteerdquote:
Dat lukt inderdaad nog wel gelukkig (en wel het mijne, dat van de dierenarts weigerde ze van de weekquote:Op maandag 18 mei 2026 12:21 schreef gcjoel het volgende:
Toen mijn kat ziek werd luste ze nog wel kleine beetjes liquid snack op het eind. Misschien kan je elin daar nog een beetje mee verwennen?
Ach Kaat wat een verdrietig berichtquote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gezellig leuk geworden! Hebben ze nu allebei een eigen kamer bij jou? Komen ze dan ook een keer samen?quote:Op zondag 17 mei 2026 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohja en ik kwam nog een kamer update geven![]()
[ link | afbeelding ]
En wat je niet ziet hier maar wel is gebeurd is dat het plankje voor de camera is opgehangen en de camera staat. De kabelgoot bleek nogal krom dus die ligt paar dagen onder wat zware boeken, want ben bang dat de plaklaag niet sterk genoeg is om m aan de muur vast te houden anders. Wat je ook niet ziet is dat er in het ledikantje, links net buiten beeld, nog zooi ligt en dat inmiddels ook weer twee droogrekken daar staan, maar ach. Wel een mandje uitgezocht dat van ladekast naar ledikant verschoven was. Mobieltje kopen iemand?
[ link | afbeelding ]
Ik ben bang dat ik op zolder óók nog een zakje met paar mobieltjes heb liggen
Sterktequote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, een gezamenlijke kamerquote:Op maandag 18 mei 2026 12:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat gezellig leuk geworden! Hebben ze nu allebei een eigen kamer bij jou? Komen ze dan ook een keer samen?
Dikke knuffelquote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Oplossing breng de stamppot maar naar mijquote:Op maandag 18 mei 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus raapstelen in huis hebt. En oude kaas.
Maar onvoldoende raapstelen voor 3 personen.
En dat er dus nu een in-app-discussie gaande is, wie dan de raapstelenstamppot met oude kaas mogen eten...
Stamppot als voorgerecht delen?quote:Op maandag 18 mei 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
En dat er dus nu een in-app-discussie gaande is, wie dan de raapstelenstamppot met oude kaas mogen eten...
Uk op de fiets en raapstelen bijkopen?quote:Op maandag 18 mei 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
Mogen?quote:Op maandag 18 mei 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
Och nee... Sterkte!quote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen Htc Desire toch?quote:Op zondag 17 mei 2026 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Mobieltje kopen iemand?
IMG-20260517-171019890.jpg
Ik ben bang dat ik op zolder óók nog een zakje met paar mobieltjes heb liggen
Htc Desire S!quote:Op maandag 18 mei 2026 15:20 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Geen Htc Desire toch?
Wat was dat een toptelefoon.
S van small?quote:
quote:Oh ja @:yinny, vergat ik je nog helemaal alsnog te feliciteren! Hierbij dan, nog gefeliciteerd!!![]()
Dan een cul vraag. Stel dat ik verse asperges kan scoren bij een boerderijwinkel. Maar ik heb geen aspergepan. Kan ik die dingen ook in een gewone pan koken? En wat is het lekkerst om het mee te eten? Zachtgekookt eitje en gerookte zalm? Of hebben jullie andere goede recepten?
Delen?quote:
Ja natuurlijkquote:Op maandag 18 mei 2026 15:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..] Stel dat ik verse asperges kan scoren bij een boerderijwinkel. Maar ik heb geen aspergepan. Kan ik die dingen ook in een gewone pan koken?
Persoonlijk: Een zelfgemaakte hollandaise en nieuwe aardappels (malta, Cyprus)quote:En wat is het lekkerst om het mee te eten? Zachtgekookt eitje en gerookte zalm? Of hebben jullie andere goede recepten?
Asperges boeit het niet in welke pan ze kokenquote:Op maandag 18 mei 2026 15:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Htc Desire S!![]()
Oh ja @:yinny, vergat ik je nog helemaal alsnog te feliciteren! Hierbij dan, nog gefeliciteerd!!![]()
Dan een cul vraag. Stel dat ik verse asperges kan scoren bij een boerderijwinkel. Maar ik heb geen aspergepan. Kan ik die dingen ook in een gewone pan koken? En wat is het lekkerst om het mee te eten? Zachtgekookt eitje en gerookte zalm? Of hebben jullie andere goede recepten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 10% gewijzigd door AnneX op 18-05-2026 18:35:20 ]
Heel veel sterktequote:Op maandag 18 mei 2026 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat vanavond al gebeuren. Kan bij @:candaasje collega's terecht. Elin loopt zo onvast, valt bijna om. Wil geen liquid snack meer.
Gelukkig kan mijn zus me straks ophalen
quote:Op maandag 18 mei 2026 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Het gaat vanavond al gebeuren. Kan bij @:candaasje collega's terecht. Elin loopt zo onvast, valt bijna om. Wil geen liquid snack meer.
Nou, in my defence, voor alle dingen die je noemt bestaan ook geen aparte pannen en voor asperges welquote:Op maandag 18 mei 2026 15:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
S van small?
Desire
[..]![]()
![]()
![]()
Heb je ook een aparte aardappelpan, pastapan, rijstpan, broccolipan etc?
Natuurlijk kan dat.
Als je geen soep gaat maken, kun je ze ook stomen of als je een sous vide pan/stick hebt, op 88 graden garen, of konfijten in de oven. Allemaal lekkerder dan komen omdat de smaak erin blijft.
Maar dan heb je geen soep
Ik kook mijn ei erbij hard. Of maak een roux waar ik dan met melk en aspergewater en verse nootmuskaat naar asperges smakende aspergesaus van maak.
Oh of ik roerbak ze en gooi er dan sojasaus en boter bij.
Asperges
Ach wat verdrietig @Kaatje1 dat je het toch naar voren moet halenquote:Op maandag 18 mei 2026 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ach Kaatje dat is nog snel gegaan dusquote:Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis in een katloos huisIn slaap brengen ging bij mij op schoot en daarna ging het heel erg snel. Ze was, ook al kreeg ze extra drinken (kippenwater) helemaal uitgedroogd.
Het is verdrietig maar het is ook goed zo. Ik hoef er nu ook niet meer tegenop te zien.
Dit is mij echt te kort. Ik hou van echt heel gare asperges. Daarom lekkerst sous vide, dan blijven ze ook nog stevig als ze supergaar zijn.quote:Op maandag 18 mei 2026 15:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
pan gezouten water aan de kook brengen, gas uit en asperge(stukken) tien minuten laten staan. Heerlijk gare maar wel stevige asperges
Puur esthetisch verhaal.quote:Op maandag 18 mei 2026 19:10 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nou, in my defence, voor alle dingen die je noemt bestaan ook geen aparte pannen en voor asperges welmaar good to know!
Asperges koken maar toch geen soep maken is een misdaad.quote:Ik ga geen soep maken en heb geen stoom iets of sous vide.
Dank ook alle anderen voor de suggesties
Ik maakte zondag aspergesoep. Van de bouillon waar 5 keer asperges in zijn gekookt. Ham en ei er in. Later kwam ik de asperges bedoeld voor de soep tegen in de koelkastquote:Op maandag 18 mei 2026 20:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Puur esthetisch verhaal.
[..]
Asperges koken maar toch geen soep maken is een misdaad.
Goeie, ik heb nog wat soep staan en de asperges ook losquote:Op maandag 18 mei 2026 21:04 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik maakte zondag aspergesoep. Van de bouillon waar 5 keer asperges in zijn gekookt. Ham en ei er in. Later kwam ik de asperges bedoeld voor de soep tegen in de koelkast
Ik dacht dat je dat maakt van de schillen? Of is het kookwater van geschilde asperges ook al goed voor soep? Ik eet nooit asperges behalve bij mn oudersquote:Op maandag 18 mei 2026 20:57 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Puur esthetisch verhaal.
[..]
Asperges koken maar toch geen soep maken is een misdaad.
Als je sjiek bent zoals L_S doe je het na 5x asperges koken in het water.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat maakt van de schillen? Of is het kookwater van geschilde asperges ook al goed voor soep? Ik eet nooit asperges behalve bij mn ouders.
En @:Kaatje1wat zal het stil voelen in huis. En wat een prachtige foto
Eerst de schillen koken, daarna de asperges daarin koken en dan de soep maken.quote:Op maandag 18 mei 2026 21:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je dat maakt van de schillen? Of is het kookwater van geschilde asperges ook al goed voor soep? Ik eet nooit asperges behalve bij mn ouders.
En @:Kaatje1wat zal het stil voelen in huis. En wat een prachtige foto
Geniet nog even samen en heel veel sterktequote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik in Lissabonquote:
Dat is een hele normale vraag (mijn groenteboer vraagt het de klant, of je de schillen wil).quote:Op maandag 18 mei 2026 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Okay, geen geschilde kopen dus. Of geschilde kopen en vragen of ik de schillen zelf mee mag nemen
Ach wat snel ineens..quote:Op maandag 18 mei 2026 18:35 schreef Kaatje1 het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis in een katloos huisIn slaap brengen ging bij mij op schoot en daarna ging het heel erg snel. Ze was, ook al kreeg ze extra drinken (kippenwater) helemaal uitgedroogd.
Het is verdrietig maar het is ook goed zo. Ik hoef er nu ook niet meer tegenop te zien.
Je hebt het beste gedaan, dat weet jequote:Op maandag 18 mei 2026 21:21 schreef Kaatje1 het volgende:
Dank jullie wel allemaal. T is raar (ging net bijna op het schoteltje met liquid snack zitten) maar het is goed.
Dat weet ik. En ik heb er ook helemaal geen spijt van, het is goed zo. Maar ze loopt nu niet rond, da's moeilijk, vannacht ligt er geen Elin op mijn heup, da's moeilijk. Morgenochtend 6 uur roept ze niet om eten, da's minder moeilijkquote:Op maandag 18 mei 2026 21:51 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Je hebt het beste gedaan, dat weet je
Scheelt wel een hoop werkquote:Op maandag 18 mei 2026 21:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Okay, geen geschilde kopen dus. Of geschilde kopen en vragen of ik de schillen zelf mee mag nemen
Ik niet, zeikstengels. Ik kan hier wel groene krijgen trouwens, die zijn nog wel te doen op de parrilla of gestoomd.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik heb al 100 keer gekeken waar ze is.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Wat zal je huis leeg zijn![]()
Fijn dat ze zo 'goed' ging.
In potjes zijn ze hier wel (en tbf voor soep zijn die superieur, zolang van goede kwaliteit). Maar verse witte heb ik in Gijon nog wel eens van matige kwaliteit voor de hoofdprijs op de markt gezien, maar ik ga niet 160 kilometer rijden om voor vijftien euro matige asperges te kopen.quote:
Buh.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb al 100 keer gekeken waar ze is.
Smoren in boter, niet koken, en het is echt super lekker. Een van de weinig e zo niet het enige dat ik mis hier.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik niet, zeikstengels. Ik kan hier wel groene krijgen trouwens, die zijn nog wel te doen op de parrilla of gestoomd.
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb al 100 keer gekeken waar ze is.
Knuffel want wat een mooierdquote:
Zelf groeien.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In potjes zijn ze hier wel (en tbf voor soep zijn die superieur, zolang van goede kwaliteit). Maar verse witte heb ik in Gijon nog wel eens van matige kwaliteit voor de hoofdprijs op de markt gezien, maar ik ga niet 160 kilometer rijden om voor vijftien euro matige asperges te kopen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
Da's gek wakker worden, denk ik.
Ik heb al een bezoek aan de huisarts
Eerst koffie dan sport of eerst sport dan koffie?quote:met twee kinderen en een peuterbui in de supermarkt achter de rugIn ga mezelf maar eens in mijn sportpak schoppen en daarna koffie drinken.
Wat een vreemde dag zal vandaag zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Drukte. Eerst net de dierenarts assistente aan de lijn, die ken ik ook al zo’n 30 jaar, die was er vorige week ook en was heel erg geschrokken dat het zo snel was gegaan, vervolgens belde het crematorium om alles door te spreken
Lief zo'n assistente. Sterkte met alles regelenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Drukte. Eerst net de dierenarts assistente aan de lijn, die ken ik ook al zo’n 30 jaar, die was er vorige week ook en was heel erg geschrokken dat het zo snel was gegaan, vervolgens belde het crematorium om alles door te spreken
Die van mij zit bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was daar ook (maar wellicht niet dezelfde)
Komt zó dichtbij weer
[..]
Eerst koffie dan sport of eerst sport dan koffie?
Ja ik zat op mn bakje te wachten maar geen raapstelen stamppot hierquote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:50 schreef fietsie het volgende:
De deceptie was groot: er waren geen raapstelen meer bij de Jumbo gistermiddag...
Heb uiteindelijk 1/3 raapstelen stamppotje kunnen maken, en 2/3 andijvie. En dan maar delen...
Hebben ze het nu weer wat ingekort zodat je er geen cousin it meer door bent ?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:49 schreef Goitske het volgende:
Ik ben vanmorgen weer gezellig bij de praktijkondersteuner geweest en na een jaar eindelijk weer eens naar de kapper
Had eigenlijk in oktober gemoeten maar zat toen net in de burnout kon nu eindelijk de moed en energie opbrengen om naar de kapper te gaan
Gaat het wat beter met je?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 11:49 schreef Goitske het volgende:
Ik ben vanmorgen weer gezellig bij de praktijkondersteuner geweest en na een jaar eindelijk weer eens naar de kapper
Had eigenlijk in oktober gemoeten maar zat toen net in de burnout kon nu eindelijk de moed en energie opbrengen om naar de kapper te gaan
Deze zin snap ik niequote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben ze het nu weer wat ingekort zodat je er geen cousin it meer door bent ?
quote:
Die van mijquote:Op dinsdag 19 mei 2026 10:20 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Die van mij zit bij mij in de buurt![]()
klaar.
Nou dat begon ik wel te worden inderdaad. Ze kunnen weer een trui breien van wat ik achter gelaten heb aan haarquote:Op dinsdag 19 mei 2026 12:07 schreef fietsie het volgende:
[..]
Hebben ze het nu weer wat ingekort zodat je er geen cousin it meer door bent ?
Langzaam aan wel.quote:
Komt er geen nieuwe kat meer?quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:31 schreef Kaatje1 het volgende:
Asiel was blij met de medicijnen (3 weken gelden voor ruim euro gekocht) en een restje voer.
En morgen haalt de dieren voedselbank de krabpaal en kattenbak op.
Fijn dat je verbetering voelt. Je hersens rusten uit.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 14:57 schreef Goitske het volgende:
Langzaam aan wel.
Wel ontzettend moe steeds en ene dag beter dan de andere maar de paniek die ik heel erg had in winkels en bij te veel prikkels is echt veel minder. Wordt nu vooral nog moe van prikkels maar de paniek reactie is zoveel minder. Ook een minder kort lontje wat voor iedereen om mij heen ook fijn is😅
Zeker wel. Maar deze krabpaal is enorm, echt voor twee grote katten die er vaak insprongen wanneer ze elkaar achterna zaten. Ik wil liever een kat alleen en een iets bescheidener formaat kat (en dan kan de krabpaal ook kleiner). Kattenbak was ook groot en ook voor twee (eigenlijk moeten 2 katten 3 bakken hebben maar ze gingen altijd op dezelfde) en ik heb nog een bescheiden exemplaarquote:
Qua klimaat zou het goed moeten komen, temperaturen vergelijkbaar met Nederland (in de winter wat warmer maar meer sneeuw). Ze hadden plantjes staan bij de coöperatieve winkel, ik weet alleen niet of ik er de meerjarige aandachtsspanne voor ga hebbenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:31 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Zelf groeien.
Iemand een paar klauwen laten meenemen en proberen of ze het op je berg ook doen?
Ik heb de mijne 2 of 3 jaar genegeerd en opeens groeiden er heel veel asperges.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:14 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Qua klimaat zou het goed moeten komen, temperaturen vergelijkbaar met Nederland (in de winter wat warmer maar meer sneeuw). Ze hadden plantjes staan bij de coöperatieve winkel, ik weet alleen niet of ik er de meerjarige aandachtsspanne voor ga hebben
Nee nog niet dat lukt mij echt nog niet na een uur lig ik in een hoekje te slapen vrees ikquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:05 schreef Blues het volgende:
[..]
Fijn dat je verbetering voelt. Je hersens rusten uit.
Je werkt toch nog niet?
Niet doen wat zij deedquote:Op dinsdag 19 mei 2026 16:46 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik heb de mijne 2 of 3 jaar genegeerd en opeens groeiden er heel veel asperges.
Deze post maakte dat ik mijzelf een bone conduction-ding aanschafte. Ik ben nu aan nr3 toe, de 1e kreeg kuren net voordat de garantie was afgelopen, de 2e was kats versleten en de microfoon was blijkbaar stuk want men verstond mij niet meer. Minilot heeft gelijk, ik knaag liever mijn rechterarm af dan m'n bone connector opgeven. Bijna dan.quote:Op vrijdag 8 april 2022 16:07 schreef minilot het volgende:
Volgens mij heb ik echt nog nooit in mijn leven gedacht: gut, wat zou het handig zijn als ik nu onmiddelijk kokend water uit een kraan zou kunnen krijgen. Maar wellicht is het net als met vaatwassers en bone conduction-oordopjes, dat als het eenmaal in je bezit is je liever je rechterarm opgeeft dan ooit nog zonder te moeten. Hm. Het overpeinzen waard!
Ik was van de week nog op haar site. Gebeurt ook niet veel meer.quote:
Ik zag op insta dat ze ging verhuizen, daar zal ze ook druk mee zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:28 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was van de week nog op haar site. Gebeurt ook niet veel meer.
Treurig
Die moest ik eerst opzoeken.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 19:27 schreef sigme het volgende:
[..]
Deze post maakte dat ik mijzelf een bone conduction-ding aanschafte. Ik ben nu aan nr3 toe, de 1e kreeg kuren net voordat de garantie was afgelopen, de 2e was kats versleten en de microfoon was blijkbaar stuk want men verstond mij niet meer. Minilot heeft gelijk, ik knaag liever mijn rechterarm af dan m'n bone connector opgeven. Bijna dan.
Zoeentje heb ik:quote:Op dinsdag 19 mei 2026 20:37 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Die moest ik eerst opzoeken.
Heb alleen van die dingen in je oor, met een snoertje. Ergens. Zo vaak gebruik ik ze.
Robin mis ik niet. Mini wel, soms spiek ik even op jaar Twitter, gewoon omdat ze zo grappig schrijft.
Tov die BBQ meet toen bij LS waar ik ook was. Alleen mini en zeefje zijn we verloren toch. Kreator en Morgane komen soms nog voorbij. Of wie waren er nog meer bij?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |