Ja, dat wel, omdat die flikkeringen/knipperende beeld dat ik paar keer had wel echt anders was dan deze lichtflits. Dus wil daar wel nog even van bespreken of dat normaal/onschuldig is of dat daar iets mee moet. Ik denk dat eerste, heb wat testjes gedaan dit weekend met mezelf om te kijken of ik het kan opwekken, maar de eerste keer schrok ik er wel beetje van dus het is niet dat ik het altijd heb gehad ofzo. Dus vind wel prettig dat wel nog even te bespreken, en de ha-supervisor van de ha-in-opleiding op de hap vanavond zei ook dat dat nog wel verstandig was.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:56 schreef Lucky_Strike het volgende:
Goed gedaan Vlindertje en nog veel beter dat er geen reden tot paniek is. Ga je morgen nog wel naar de huisarts?
De kast is zo'n 15 jaar geleden gemaakt en toen gevuld met wat op dat moment de voorraad was.quote:Op zondag 17 mei 2026 22:55 schreef Yinny het volgende:
@:madmaster Gaaf, een op maat gemaakte kast! Hoe kies je dan uit welke flessen erin gaan? Zeldzaamheid? Mooie fles vorm?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Salivili hipput tupput tapput äppyt tipput hilijalleen
quote:Op maandag 18 mei 2026 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje @:Yinny wat een feest zegToen ik 50 werd ben ik met een vriend naar de Chinees geweest
Nou wij zijn dit jaar 12 1/2 jaar getrouwd maar ga er geen heisa van maken met allerlei familie etcSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zijn 25 jaar samen (bijna 26) en 12 1/2 jaar getrouwd in juni
quote:Op maandag 18 mei 2026 08:19 schreef Dr_Flash het volgende:
Jeetje @:Yinny wat een feest zegToen ik 50 werd ben ik met een vriend naar de Chinees geweest
20 jaar terug waren feestjes dan ook gewoon meer bescheiden Flash, dat weet je toch wel ?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Probably the last sound heard before the Universe folded up like a paper hat would be someone saying What happens if I do this?
Oiquote:Op maandag 18 mei 2026 09:50 schreef fietsie het volgende:
[..]
20 jaar terug waren feestjes dan ook gewoon meer bescheiden Flash, dat weet je toch wel ?
Oooh sterktequote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff zojuist gebeld met de dierenarts. Woensdagmiddag zal Elin hier thuis worden ingeslapen. Ze eet nauwelijks meer, geeft over, kan soms niet meer op de bank/bed/krabpaal springen. Wil zelfs mijn ontbijt yoghurt niet.
Och Kaat... Poezenvrouwtjesknuffelquote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Pff zojuist gebeld met de dierenarts. Woensdagmiddag zal Elin hier thuis worden ingeslapen. Ze eet nauwelijks meer, geeft over, kan soms niet meer op de bank/bed/krabpaal springen. Wil zelfs mijn ontbijt yoghurt niet.
quote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Kaatquote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Lieve Yinny nog van harte gefeliciteerdquote:
Dat lukt inderdaad nog wel gelukkig (en wel het mijne, dat van de dierenarts weigerde ze van de weekquote:Op maandag 18 mei 2026 12:21 schreef gcjoel het volgende:
Toen mijn kat ziek werd luste ze nog wel kleine beetjes liquid snack op het eind. Misschien kan je elin daar nog een beetje mee verwennen?
Ach Kaat wat een verdrietig berichtquote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Wat gezellig leuk geworden! Hebben ze nu allebei een eigen kamer bij jou? Komen ze dan ook een keer samen?quote:Op zondag 17 mei 2026 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Ohja en ik kwam nog een kamer update geven![]()
[ link | afbeelding ]
En wat je niet ziet hier maar wel is gebeurd is dat het plankje voor de camera is opgehangen en de camera staat. De kabelgoot bleek nogal krom dus die ligt paar dagen onder wat zware boeken, want ben bang dat de plaklaag niet sterk genoeg is om m aan de muur vast te houden anders. Wat je ook niet ziet is dat er in het ledikantje, links net buiten beeld, nog zooi ligt en dat inmiddels ook weer twee droogrekken daar staan, maar ach. Wel een mandje uitgezocht dat van ladekast naar ledikant verschoven was. Mobieltje kopen iemand?
[ link | afbeelding ]
Ik ben bang dat ik op zolder óók nog een zakje met paar mobieltjes heb liggen
Sterktequote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Nee, een gezamenlijke kamerquote:Op maandag 18 mei 2026 12:33 schreef Blues het volgende:
[..]
Wat gezellig leuk geworden! Hebben ze nu allebei een eigen kamer bij jou? Komen ze dan ook een keer samen?
Dikke knuffelquote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
quote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Oplossing breng de stamppot maar naar mijquote:Op maandag 18 mei 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
Dat je dus raapstelen in huis hebt. En oude kaas.
Maar onvoldoende raapstelen voor 3 personen.
En dat er dus nu een in-app-discussie gaande is, wie dan de raapstelenstamppot met oude kaas mogen eten...
Stamppot als voorgerecht delen?quote:Op maandag 18 mei 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
En dat er dus nu een in-app-discussie gaande is, wie dan de raapstelenstamppot met oude kaas mogen eten...
Uk op de fiets en raapstelen bijkopen?quote:Op maandag 18 mei 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
Mogen?quote:Op maandag 18 mei 2026 14:56 schreef fietsie het volgende:
Och nee... Sterkte!quote:Op maandag 18 mei 2026 11:10 schreef Kaatje1 het volgende:
Geen Htc Desire toch?quote:Op zondag 17 mei 2026 23:08 schreef vlindertje89 het volgende:
Mobieltje kopen iemand?
IMG-20260517-171019890.jpg
Ik ben bang dat ik op zolder óók nog een zakje met paar mobieltjes heb liggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |