Ik niet, zeikstengels. Ik kan hier wel groene krijgen trouwens, die zijn nog wel te doen op de parrilla of gestoomd.quote:
quote:Op maandag 18 mei 2026 20:35 schreef Kaatje1 het volgende:
Thuis in een katloos huisIn slaap brengen ging bij mij op schoot en daarna ging het heel erg snel. Ze was, ook al kreeg ze extra drinken (kippenwater) helemaal uitgedroogd.
Het is verdrietig maar het is ook goed zo. Ik hoef er nu ook niet meer tegenop te zien.
Ik heb al 100 keer gekeken waar ze is.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:54 schreef Cat-astrophe het volgende:
[..]![]()
Wat zal je huis leeg zijn![]()
Fijn dat ze zo 'goed' ging.
In potjes zijn ze hier wel (en tbf voor soep zijn die superieur, zolang van goede kwaliteit). Maar verse witte heb ik in Gijon nog wel eens van matige kwaliteit voor de hoofdprijs op de markt gezien, maar ik ga niet 160 kilometer rijden om voor vijftien euro matige asperges te kopen.quote:
Buh.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb al 100 keer gekeken waar ze is.
Smoren in boter, niet koken, en het is echt super lekker. Een van de weinig e zo niet het enige dat ik mis hier.quote:Op maandag 18 mei 2026 22:37 schreef flipsen het volgende:
[..]
Ik niet, zeikstengels. Ik kan hier wel groene krijgen trouwens, die zijn nog wel te doen op de parrilla of gestoomd.
quote:Op maandag 18 mei 2026 22:55 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Ik heb al 100 keer gekeken waar ze is.
Knuffel want wat een mooierdquote:
Zelf groeien.quote:Op maandag 18 mei 2026 23:09 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
In potjes zijn ze hier wel (en tbf voor soep zijn die superieur, zolang van goede kwaliteit). Maar verse witte heb ik in Gijon nog wel eens van matige kwaliteit voor de hoofdprijs op de markt gezien, maar ik ga niet 160 kilometer rijden om voor vijftien euro matige asperges te kopen.
quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:19 schreef Clubsoda het volgende:
Da's gek wakker worden, denk ik.
Ik heb al een bezoek aan de huisarts
Eerst koffie dan sport of eerst sport dan koffie?quote:met twee kinderen en een peuterbui in de supermarkt achter de rugIn ga mezelf maar eens in mijn sportpak schoppen en daarna koffie drinken.
Wat een vreemde dag zal vandaag zijn.quote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Drukte. Eerst net de dierenarts assistente aan de lijn, die ken ik ook al zo’n 30 jaar, die was er vorige week ook en was heel erg geschrokken dat het zo snel was gegaan, vervolgens belde het crematorium om alles door te spreken
Lief zo'n assistente. Sterkte met alles regelenquote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:52 schreef Kaatje1 het volgende:
Drukte. Eerst net de dierenarts assistente aan de lijn, die ken ik ook al zo’n 30 jaar, die was er vorige week ook en was heel erg geschrokken dat het zo snel was gegaan, vervolgens belde het crematorium om alles door te spreken
Die van mij zit bij mij in de buurtquote:Op dinsdag 19 mei 2026 09:33 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Ik was daar ook (maar wellicht niet dezelfde)
Komt zó dichtbij weer
[..]
Eerst koffie dan sport of eerst sport dan koffie?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |