Waarom daar?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wist je dat jouw verjaardag in Noorwegen groots gevierd wordt? Gefeliciteerd alvast.
De een had dankzij een tikje van Juncadella een lekke band en de ander had een valse start en hier en daar wat schadequote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar dat Lambogreeny zo goed weg was bij de start en nu helemaal weg is gevallen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Waarom daar?
Hier is Koningin Maxima ook jarig. Dus de vlag mag legaal uit
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Waarom daar?
Hier is Koningin Maxima ook jarig. Dus de vlag mag legaal uit
Zag het ook opeens ja, geen idee waarom. Ogen staan dan ook al op half zeven.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:32 schreef heywoodu het volgende:
Juncadella ineens 10 tellen kwijt zonder zichtbare reden?
Dat was steeds minder dan een seconde zelfs. Zal wel een momentje gehad hebbenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
Toch knap dat je als Nr 1 en 2 over bijna 250KM nog geen 10 seconden verschil hebt.
Ja dan al helemaal.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat was steeds minder dan een seconde zelfs. Zal wel een momentje gehad hebben
Hele fijne verjaardag gewenst.quote:
Jan Jansen vindt dit Leuk, Herman van Springel minderquote:Op zondag 17 mei 2026 00:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
Toch knap dat je als Nr 1 en 2 over bijna 1500KM nog geen 10 seconden verschil hebt.
Ik had toch wat meer notificaties weg moeten klikken. Hier heb ik geen zin inquote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
@:heywoodu kijk je wel uit voor de Spaanse stierspin?
Gefeliciteerd!!!quote:
Was een behoorlijke klap.quote:
Blijf je dan wel gewoon mee posten nadat je in slaap bent gevallen?quote:Op zondag 17 mei 2026 01:14 schreef yvonne het volgende:
Zo, in bed, man is door het hele ESF geslapen, en ik val ooit wel in slaap met de stream nog aan.
Dat verwacht ik wel, ik zou het doen in ieder geval. Slapen kan morgen ook.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:15 schreef yvonne het volgende:
Zou dat publiek een nacht doorhalen of gaan ze in tentjes.
Ik zou geen oog dichtdoen.
Op gegeven moment dommel je vanzelf in slaap lijkt mequote:Op zondag 17 mei 2026 01:15 schreef yvonne het volgende:
Zou dat publiek een nacht doorhalen of gaan ze in tentjes.
Ik zou geen oog dichtdoen.
Ja, als je naar zoiets gaat, ga je toch je best doen om gewoon wakker te blijvenquote:Op zondag 17 mei 2026 01:16 schreef bedachtzaam het volgende:
[..]
Dat verwacht ik wel, ik zou het doen in ieder geval. Slapen kan morgen ook.
Ik kan datquote:Op zondag 17 mei 2026 01:14 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Blijf je dan wel gewoon mee posten nadat je in slaap bent gevallen?
Trusten.quote:
Nee je wordt er niet frisser van. Langste was 48 uur maar dan ben je flink ontregeld hoor.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:21 schreef raptorix het volgende:
Slaap is een gek ding, ik heb ooit 70 uur achter elkaar gewerkt tijdens een ernstig security ding, daar word je op een gegeven moment niet beter van, had toen ook nog een Junior aan mijn fiets hangen die dacht: Huh dat gebeurt toch niet elke week.
Lekker hè, warm bed, Kat erbijquote:Op zondag 17 mei 2026 01:22 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb even gedommeld en ben nu helemaal over mijn slaap heen.
Ik kijk vanuit bed met de poezel.
Ik zag 'mquote:
Maro Engel heeft het al dunnetjes door de broek lopenquote:Op zondag 17 mei 2026 01:32 schreef Evenstar het volgende:
6s gap, halve rondje moet genoeg zijn lets go
Hij is al aan het kleven.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:37 schreef heywoodu het volgende:
Jaws.mp3
Boven is Engel, onder Verstappen
[ afbeelding ]
Even ruimte creeëren voor als Gounon er weer in zit.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:41 schreef Evenstar het volgende:
Als Max er zo voorbij komt en dan dubbele stint kan wegrijden zou wel lekker zijn.
YTquote:Op zondag 17 mei 2026 01:42 schreef yvonne het volgende:
Waar kijken jullie? Hier Viaplay, maar vlgs mij loopt dat een fractie achter.
Viaplay op TV, Youtube met #3 onboard nu op tablet ernaast, verschilt een paar seconden inderdaadquote:Op zondag 17 mei 2026 01:42 schreef yvonne het volgende:
Waar kijken jullie? Hier Viaplay, maar vlgs mij loopt dat een fractie achter.
Nou, idd.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:42 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Even ruimte creeëren voor als Gounon er weer in zit.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zondag 17 mei 2026 01:42 schreef yvonne het volgende:
Waar kijken jullie? Hier Viaplay, maar vlgs mij loopt dat een fractie achter.
Viaplay. Ik tik niet voor niets 17e per maand af.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:42 schreef yvonne het volgende:
Waar kijken jullie? Hier Viaplay, maar vlgs mij loopt dat een fractie achter.
Lekker hoor, 13 centimeter achter je voorganger rijden. Op racesnelheid. Op de Nordschleife. In het donker.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:45 schreef Evenstar het volgende:
Jezus Max, ik zit hier bijna met hartkloppingen en hij zit serieus bumper te kleven alsof het niks is
Nou ik ook, vind het veel te spannend zo.quote:Op zondag 17 mei 2026 01:45 schreef Evenstar het volgende:
Jezus Max, ik zit hier bijna met hartkloppingen en hij zit serieus bumper te kleven alsof het niks is
Terwijl er een achterligger is die 100km langzamer rijdt ofzo ....quote:Op zondag 17 mei 2026 01:45 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Lekker hoor, 13 centimeter achter je voorganger rijden. Op racesnelheid. Op de Nordschleife. In het donker.
Duits is veel leukerquote:Op zondag 17 mei 2026 01:44 schreef Jane het volgende:
Hier YouTube, btw. De engelstalige stream van de organisatie zelf.
Grieks misschien ook wel, maar dan moet je het wel prettig vinden om naar die taal te luisteren natuurlijkquote:
Ik kijk standaard F1 op Zwitser, spreek ook wel redelijk goed Duits omdat mijn partner 12 jaar in Duitsland heeft gewerkt en we daar nog regelmatig komen, moeten er wel wat biertjes in zittenquote:Op zondag 17 mei 2026 01:47 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Grieks misschien ook wel, maar dan moet je het wel prettig vinden om naar die taal te luisteren natuurlijk
Ik kan het Duits ook vrij aardig volgen, alleen raak ik dan wel wat sneller de aandacht kwijt, dus het liefst gewoon Engels of Nederlandsquote:Op zondag 17 mei 2026 01:49 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ik kijk standaard F1 op Zwitser, spreek ook wel redelijk goed Duits omdat mijn partner 12 jaar in Duitsland heeft gewerkt en we daar nog regelmatig komen, moeten er wel wat biertjes in zitten
Wer später bremst, ist schneller.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |