abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:09:58 #226
284411 crew  heywoodu
pi_220818541
quote:
14s.gif Op zaterdag 16 mei 2026 23:04 schreef Peterselieman het volgende:
@:heywoodu kijk je wel uit voor de Spaanse stierspin?
Ik had toch wat meer notificaties weg moeten klikken. Hier heb ik geen zin in :(
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:10:21 #227
284411 crew  heywoodu
pi_220818543
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 00:43 schreef Vlinder het volgende:
Bedankt allemaal O+
Gefeliciteerd! *O*
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:10:50 #228
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818549
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 00:54 schreef Vlinder het volgende:
Drie keer dank!!! :S___D
Gefeliciteerd!!!
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:13:37 #229
284411 crew  heywoodu
pi_220818576
Die #17 is uh, ja, wel kapot inderdaad.
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:14:08 #230
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818579
Zo, in bed, man is door het hele ESF geslapen, en ik val ooit wel in slaap met de stream nog aan.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220818581
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:13 schreef heywoodu het volgende:
Die #17 is uh, ja, wel kapot inderdaad.
Was een behoorlijke klap.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:14:35 #232
284411 crew  heywoodu
pi_220818586
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:14 schreef yvonne het volgende:
Zo, in bed, man is door het hele ESF geslapen, en ik val ooit wel in slaap met de stream nog aan.
Blijf je dan wel gewoon mee posten nadat je in slaap bent gevallen?
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:15:00 #233
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818589
Zou dat publiek een nacht doorhalen of gaan ze in tentjes.

Ik zou geen oog dichtdoen.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220818601
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:15 schreef yvonne het volgende:
Zou dat publiek een nacht doorhalen of gaan ze in tentjes.

Ik zou geen oog dichtdoen.
Dat verwacht ik wel, ik zou het doen in ieder geval. Slapen kan morgen ook.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Moderator zondag 17 mei 2026 @ 01:17:12 #235
403652 crew  ChevyCaprice
Multidisciplinair simcoureur
pi_220818613
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:15 schreef yvonne het volgende:
Zou dat publiek een nacht doorhalen of gaan ze in tentjes.

Ik zou geen oog dichtdoen.
Op gegeven moment dommel je vanzelf in slaap lijkt me
Gerieflijke groeten, ChevyCaprice
Moderator DIG
Russell-supporter (LET'S GO GEORGE!) F1 Watcher
🇺🇦 Fight Fight Fight! 🇺🇦
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:18:03 #236
284411 crew  heywoodu
pi_220818621
quote:
7s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:16 schreef bedachtzaam het volgende:

[..]
Dat verwacht ik wel, ik zou het doen in ieder geval. Slapen kan morgen ook.
Ja, als je naar zoiets gaat, ga je toch je best doen om gewoon wakker te blijven :o
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:18:12 #237
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818622
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:14 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Blijf je dan wel gewoon mee posten nadat je in slaap bent gevallen?
Ik kan dat ^O^
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:18:28 #238
284411 crew  heywoodu
pi_220818627
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:18 schreef yvonne het volgende:

[..]
Ik kan dat ^O^
In tegenstelling tot @Nattekat, die mij wederom teleur heeft gesteld.
  zondag 17 mei 2026 @ 01:18:56 #239
48000 Vlinder
Vlinder
pi_220818631
Bedankt! O+

Ik ga ook slapen. Tot later!
♡ Sa fier as de moanne, - en werom ♡
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:19:36 #240
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818636
Hoe is het met de Dacia?
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:20:32 #241
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220818643
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:19 schreef yvonne het volgende:
Hoe is het met de Dacia?
Die rijdt nog
Altijd onderweg naar het avontuur
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:20:40 #242
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818646
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:18 schreef Vlinder het volgende:
Bedankt! O+

Ik ga ook slapen. Tot later!
Trusten.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220818647
Volgens mij rijdt die nog maar de timing werkt hier niet.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220818657
Slaap is een gek ding, ik heb ooit 70 uur achter elkaar gewerkt tijdens een ernstig security ding, daar word je op een gegeven moment niet beter van, had toen ook nog een Junior aan mijn fiets hangen die dacht: Huh dat gebeurt toch niet elke week.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_220818667
Ik heb even gedommeld en ben nu helemaal over mijn slaap heen.
Ik kijk vanuit bed met de poezel.
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:23:51 #246
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818671
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:21 schreef raptorix het volgende:
Slaap is een gek ding, ik heb ooit 70 uur achter elkaar gewerkt tijdens een ernstig security ding, daar word je op een gegeven moment niet beter van, had toen ook nog een Junior aan mijn fiets hangen die dacht: Huh dat gebeurt toch niet elke week.
Nee je wordt er niet frisser van. Langste was 48 uur maar dan ben je flink ontregeld hoor.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:25:17 #247
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818677
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:22 schreef ZombieQueen het volgende:
Ik heb even gedommeld en ben nu helemaal over mijn slaap heen.
Ik kijk vanuit bed met de poezel.
Lekker hè, warm bed, Kat erbij
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220818684
Voor ons was het geregeld een nacht doorhalen en dan de volgende dag ook gewoon door maar dat is hoogst 32 uur volgens mij.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:26:38 #249
284411 crew  heywoodu
pi_220818690
Dacia in de garage :(
pi_220818693
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:25 schreef yvonne het volgende:

[..]
Lekker hè, warm bed, Kat erbij
Ze slaapt altijd bij me wanneer mijn man aan boord is. Dan lig ik toch niet helemaal alleen. O+
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:27:02 #251
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220818695
Live timing lijkt nu weer wat beter te kloppen
Altijd onderweg naar het avontuur
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:27:58 #252
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818702
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:26 schreef heywoodu het volgende:
Dacia in de garage :(
Ik zag 'm *O*
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:30:12 #253
284411 crew  heywoodu
pi_220818713
MAX MAX MAX SUPER MAX MAX MAX
pi_220818714
Max stapt in.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220818716
Verstappen *O*
pi_220818720
Max gaat even pompen :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:30:50 #257
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220818721
Franz Hermann time *O*
Altijd onderweg naar het avontuur
  zondag 17 mei 2026 @ 01:31:01 #258
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220818722
Nou, voor Max blijf ik nog ff wakker.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220818723
Nu knallen O+
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  zondag 17 mei 2026 @ 01:31:28 #260
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220818728
Hier heeft 'ie naar uitgekeken, zei hij.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:32:33 #261
284411 crew  heywoodu
pi_220818731
Met vier coureurs rijden is wel een beetje jammer, dan heb je eigenlijk best weinig tijd in de auto. Doe gewoon met drie, zoals veel topteams :P
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:32:35 #262
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220818732
Ik pak zijn stint nog wel even mee :D
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:32:48 #263
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220818734
6s gap, halve rondje moet genoeg zijn lets go
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:33:05 #264
284411 crew  heywoodu
pi_220818738
Sow, de 80 kwam met 0,0 over de streep :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:33:42 #265
284411 crew  heywoodu
pi_220818740
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:32 schreef Evenstar het volgende:
6s gap, halve rondje moet genoeg zijn lets go
Maro Engel heeft het al dunnetjes door de broek lopen :9
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:37:20 #266
284411 crew  heywoodu
pi_220818753
Jaws.mp3

Boven is Engel, onder Verstappen

pi_220818763
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:37 schreef heywoodu het volgende:
Jaws.mp3

Boven is Engel, onder Verstappen

[ afbeelding ]
Hij is al aan het kleven.
  Redactie Frontpage / Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:38:14 #268
122036 crew  Peterselieman
Maffe Fries
pi_220818765
Mag zit al op de achterbumper bij Engel
Altijd onderweg naar het avontuur
pi_220818772
Bijna in de achterbumper.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220818774
Dat was dichtbij.
pi_220818776
Die microfoon :')
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:41:04 #272
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220818777
Als Max er zo voorbij komt en dan dubbele stint kan wegrijden zou wel lekker zijn.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:42:04 #273
284411 crew  heywoodu
pi_220818784
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:41 schreef Evenstar het volgende:
Als Max er zo voorbij komt en dan dubbele stint kan wegrijden zou wel lekker zijn.
Even ruimte creeëren voor als Gounon er weer in zit.
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:42:24 #274
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818788
Waar kijken jullie? Hier Viaplay, maar vlgs mij loopt dat een fractie achter.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:42:46 #275
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220818789
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:42 schreef yvonne het volgende:
Waar kijken jullie? Hier Viaplay, maar vlgs mij loopt dat een fractie achter.
YT
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:42:53 #276
284411 crew  heywoodu
pi_220818791
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:42 schreef yvonne het volgende:
Waar kijken jullie? Hier Viaplay, maar vlgs mij loopt dat een fractie achter.
Viaplay op TV, Youtube met #3 onboard nu op tablet ernaast, verschilt een paar seconden inderdaad :P
  zondag 17 mei 2026 @ 01:42:54 #277
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220818792
quote:
9s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:42 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Even ruimte creeëren voor als Gounon er weer in zit.
Nou, idd. |:)
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220818793
Youtube. Bekijk deze YouTube-video is de onboard.
De waarheid in iemands hoofd is vaak onbuigzamer dan het sterkste staal.
pi_220818797
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:42 schreef yvonne het volgende:
Waar kijken jullie? Hier Viaplay, maar vlgs mij loopt dat een fractie achter.
Bekijk deze YouTube-video
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:43:34 #280
284411 crew  heywoodu
pi_220818798
Jeetje, Daan Pijl gewoon 8e.
pi_220818802
En de onboard op de tablet.
  zondag 17 mei 2026 @ 01:44:00 #282
458878 -XOR-
highbrow marxist
pi_220818804
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:42 schreef yvonne het volgende:
Waar kijken jullie? Hier Viaplay, maar vlgs mij loopt dat een fractie achter.
Viaplay. Ik tik niet voor niets 17e per maand af.
Il mondo apre le porte
Pace totalitaria
Solo l'odore della morte.
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:44:43 #283
284411 crew  heywoodu
pi_220818808
Engel staat lichtjes onder druk.
  zondag 17 mei 2026 @ 01:44:57 #284
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220818809
Hier YouTube, btw. De engelstalige stream van de organisatie zelf.
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:45:07 #285
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220818810
Jezus Max, ik zit hier bijna met hartkloppingen en hij zit serieus bumper te kleven alsof het niks is :D
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:45:36 #286
284411 crew  heywoodu
pi_220818813
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:45 schreef Evenstar het volgende:
Jezus Max, ik zit hier bijna met hartkloppingen en hij zit serieus bumper te kleven alsof het niks is :D
Lekker hoor, 13 centimeter achter je voorganger rijden. Op racesnelheid. Op de Nordschleife. In het donker.
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:45:40 #287
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818815
Sjezus, ik zit mee te remmen _O-
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
pi_220818816
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:45 schreef Evenstar het volgende:
Jezus Max, ik zit hier bijna met hartkloppingen en hij zit serieus bumper te kleven alsof het niks is :D
Nou ik ook, vind het veel te spannend zo.
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:46:21 #289
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220818820
quote:
10s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:45 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Lekker hoor, 13 centimeter achter je voorganger rijden. Op racesnelheid. Op de Nordschleife. In het donker.
Terwijl er een achterligger is die 100km langzamer rijdt ofzo ....
  zondag 17 mei 2026 @ 01:46:57 #290
1986 Jane
agnostic dyslexic insomniac
pi_220818822
Ja, ik zei wel dat ik voor Max nog wel ff wakker bleef, maar op deze manier kan ik het bijna niet aan om te kijken. Man man man :D
Lying awake, wondering if there is a Dog...
Tijn won het Morlvision Songfestival 2023
pi_220818825
quote:
2s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:44 schreef Jane het volgende:
Hier YouTube, btw. De engelstalige stream van de organisatie zelf.
Duits is veel leuker :)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:47:56 #292
284411 crew  heywoodu
pi_220818829
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:47 schreef raptorix het volgende:

[..]
Duits is veel leuker :)
Grieks misschien ook wel, maar dan moet je het wel prettig vinden om naar die taal te luisteren natuurlijk :+
  Moderator / Redactie Sport zondag 17 mei 2026 @ 01:49:01 #293
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_220818833
Kontjebeuken
pi_220818838
Tering dit is eng
Een dag zonder vlees is een dag niet geleefd
pi_220818839
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:47 schreef heywoodu het volgende:

[..]
Grieks misschien ook wel, maar dan moet je het wel prettig vinden om naar die taal te luisteren natuurlijk :+
Ik kijk standaard F1 op Zwitser, spreek ook wel redelijk goed Duits omdat mijn partner 12 jaar in Duitsland heeft gewerkt en we daar nog regelmatig komen, moeten er wel wat biertjes in zitten ;)
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:50:12 #296
284411 crew  heywoodu
pi_220818843
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:49 schreef raptorix het volgende:

[..]
Ik kijk standaard F1 op Zwitser, spreek ook wel redelijk goed Duits omdat mijn partner 12 jaar in Duitsland heeft gewerkt en we daar nog regelmatig komen, moeten er wel wat biertjes in zitten ;)
Ik kan het Duits ook vrij aardig volgen, alleen raak ik dan wel wat sneller de aandacht kwijt, dus het liefst gewoon Engels of Nederlands :+

Nu Engels, maar figuren als Bleekemolen vind ik voor dit soort races ook altijd dikke prima :)
pi_220818848
Je zal die 2 in je spiegel hebben
  Eindredactie Sport / Forummod zondag 17 mei 2026 @ 01:52:08 #298
284411 crew  heywoodu
pi_220818855
Wel vrij uniek volgens mij de laatste jaren, zo'n overmacht van één team :o

Nou ja, we zijn nog niet eens halverwege natuurlijk, maar nu al urenlang zeer dominant 1-2 is sowieso knap.
  zondag 17 mei 2026 @ 01:52:48 #299
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_220818859
quote:
17s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:45 schreef yvonne het volgende:
Sjezus, ik zit mee te remmen _O-
Wer später bremst, ist schneller. :P
How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
  Admin zondag 17 mei 2026 @ 01:53:01 #300
2589 crew  yvonne
Vakkundig gesloopt.
pi_220818861
Als dit zo nog een uurtje doorgaat slaap ik helemaal niet meer _O-
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:[b]
Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.[/b]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')