Waarom daar?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:23 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Wist je dat jouw verjaardag in Noorwegen groots gevierd wordt? Gefeliciteerd alvast.
De een had dankzij een tikje van Juncadella een lekke band en de ander had een valse start en hier en daar wat schadequote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef ChevyCaprice het volgende:
Raar dat Lambogreeny zo goed weg was bij de start en nu helemaal weg is gevallen
Gefeliciteerdquote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Waarom daar?
Hier is Koningin Maxima ook jarig. Dus de vlag mag legaal uit
Gefeliciteerd!quote:Op zondag 17 mei 2026 00:16 schreef Vlinder het volgende:
[..]
Waarom daar?
Hier is Koningin Maxima ook jarig. Dus de vlag mag legaal uit
Zag het ook opeens ja, geen idee waarom. Ogen staan dan ook al op half zeven.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:32 schreef heywoodu het volgende:
Juncadella ineens 10 tellen kwijt zonder zichtbare reden?
Dat was steeds minder dan een seconde zelfs. Zal wel een momentje gehad hebbenquote:Op zondag 17 mei 2026 00:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
Toch knap dat je als Nr 1 en 2 over bijna 250KM nog geen 10 seconden verschil hebt.
Ja dan al helemaal.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:36 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Dat was steeds minder dan een seconde zelfs. Zal wel een momentje gehad hebben
Hele fijne verjaardag gewenst.quote:
Jan Jansen vindt dit Leuk, Herman van Springel minderquote:Op zondag 17 mei 2026 00:34 schreef Watmoetjenou het volgende:
Toch knap dat je als Nr 1 en 2 over bijna 1500KM nog geen 10 seconden verschil hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |