Enige keer dat het nog duidelijker is om wat voor lui er op de beurzen langs komen is als de Comicon er isquote:
quote:
Er was hier laatst eentje in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige keer dat het nog duidelijker is om wat voor lui er op de beurzen langs komen is als de Comicon er is![]()
De verklede elfjes en andere sprookjes figuren verraden het
Die zijn ook echt grappig, vaak zit de hele trein al vol en er zitten echt leuke bijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was hier laatst eentje in Leeuwarden.
Ieder zijn ,haar of hen hobby. Maar dan lopen ze door een kale loods. Ga dan dan naar een een leuk feest ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn ook echt grappig, vaak zit de hele trein al vol en er zitten echt leuke bij
Geen moutarde ?quote:
Hehe, nee dat mag marc allemaal hebbenquote:
Of een rielsling.quote:
Ook lekker maar die bewaar ik voor bij de aspergesquote:
Lijkt Almelo wel.quote:
Dame Shii.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Een stoplicht spring op rood, een ander weer op groen.
In Almelo is altijd wat te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Een stoplicht spring op rood, een ander weer op groen.
Maatje van SBE had eem mega protest vandaag, De opkomst viel alleen wat tegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:47 schreef pullup het volgende:
Ik snap de hoeveelheid politie nu ook wat beter want er waren ook weerv an die anti asielzoekers nazi's blijkbaar
Je bedoelt Tikkie Tinus zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maatje van SBE had eem mega protest vandaag, De opkomst viel alleen wat tegen.
Huh, waarom zou dat moetenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
Op een gegeven moment moet er bij die Defend lui toch een belletje gaan rinkelen zou je verwachten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bedoelt Tikkie Tinus zeker?![]()
Dat is mijn maatje nooit geweest.
Loopt hij daar nou helemaal alleen?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:59 schreef pullup het volgende:
Heet die Tikkie omdat hij vaak om geld aan het bedelen is?
Er waren later nog 3 mensen bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Loopt hij daar nou helemaal alleen?
Moge het u wl bekomen.quote:
Nooit wat van gemerkt.quote:
Mooiste was ooit dat hij te gast dacht te zijn in een talkshow en geld wilde voor een pak. Bleek achteraf gewoon fake te zijn.quote:
Ik verdenk mijn parkiet daarvan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooiste was ooit dat hij te gast dacht te zijn in een talkshow en geld wilde voor een pak. Bleek achteraf gewoon fake te zijn.
Hulde voor je parkiet dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik verdenk mijn parkiet daarvan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
Andere keer ging hij foto`s posten dat hij geslagen was door ME. Even later post een dame : Waarom post je pics van mijn been toen ik van een paard gevallen was?
Of beweren sleutelbeen gebroken En de volgende dag de mitella andersom te dragen. Maatje van SbE.quote:
Jij noemt mij zijn maatje maar jij weet meer over hem dan ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of beweren sleutelbeen gebroken En de volgende dag de mitella andersom te dragen. Maatje van SbE.
FF is altijd wonderbaarlijk goed in dit soort triviaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij noemt mij zijn maatje maar jij weet meer over hem dan ik.
Het is gewoonweg verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
FF is altijd wonderbaarlijk goed in dit soort trivia
Dit was de leukste.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is gewoonweg verbazingwekkend.
Soul gaat toch ook naar comic con's, gaat ze ook verkleed dan? En zo ja, als wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieder zijn ,haar of hen hobby. Maar dan lopen ze door een kale loods. Ga dan dan naar een een leuk feest ofzo.
Hulloquote:
Ze hebben toch wel lol hoor, zwermen ook rond die beurs rond met zijn allenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieder zijn ,haar of hen hobby. Maar dan lopen ze door een kale loods. Ga dan dan naar een een leuk feest ofzo.
Was leukquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey pullup, jij hebt geloof ik weer een drukke dag achter de rug.
Goedenavond dame, Soul gaat naar Twitch con als MOD.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soul gaat toch ook naar comic con's, gaat ze ook verkleed dan? En zo ja, als wat?
Ohw, oeps, dacht comiccon.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond dame, Soul gaat naar Twitch con als MOD.
Toch lijkt me dat wel geinig, alleen pas ik er niet echt tussen aangezien ik niet verkleed ga, niet jong meer ben en ook niet echt meer die hard game.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:48 schreef pullup het volgende:
Oh het is volgende maand weer![]()
https://www.dutchcomiccon.com/nl/
Ik zal eens wat mooie foto's maken
Als MOD? Is dat een nette manier om te zeggen dat ze een smurfenpak heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond dame, Soul gaat naar Twitch con als MOD.
Stel als, Wat zou je willen ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat wel geinig, alleen pas ik er niet echt tussen aangezien ik niet verkleed ga, niet jong meer ben en ook niet echt meer die hard game.
Hoezo dat dan weer? Ik leg de link even niet met een smurfenpak.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als MOD? Is dat een nette manier om te zeggen dat ze een smurfenpak heeft![]()
Nee het lijkt me ook best eens leuk maar ik zit in jouw categorie dus heb er eigenlijk niets te zoekenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat wel geinig, alleen pas ik er niet echt tussen aangezien ik niet verkleed ga, niet jong meer ben en ook niet echt meer die hard game.
Ze is echt Moderater voor een gamebedrijfquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als MOD? Is dat een nette manier om te zeggen dat ze een smurfenpak heeft![]()
Heks.quote:
Daarom kan ze nog wel een smurfenpak aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is echt Moderater voor een gamebedrijf
Toen het net begon vonden de meeste mensen het raar, ik vind het wel tof dat het nu zo groot is geworden en dat ze inderdaad gewoon plezier ermee mogen hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het lijkt me ook best eens leuk maar ik zit in jouw categorie dus heb er eigenlijk niets te zoeken![]()
Vermaak me wel in de trein met ze, het is een vrolijk stel
Wel smurfin dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom kan ze nog wel een smurfenpak aan.
Arme zijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is echt Moderater voor een gamebedrijf
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh als Starlight dan maar. Dat is van nu.
De geraniums zijn aan het winnen hequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wilde vroeger al naar de comic con toen het alleen nog in Amerika was en nu is het hier al een paar jaar alleen is die behoefte een stuk minder geworden ivm mijn leeftijd.
Ja, het is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De geraniums zijn aan het winnen he
Hier, heb je geen ticket nodig, gewoon zo te koopquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk.![]()
Toch even op de site gekeken maar de gewone tickets zijn uiteraard al uitverkocht en de vip of meet en greet zijn best wel prijzig.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je geen ticket nodig, gewoon zo te koop
https://www.intratuin.nl/tuinplanten/vaste-planten/geranium
quote:
Viel me ook al op jaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk.![]()
Toch even op de site gekeken maar de gewone tickets zijn uiteraard al uitverkocht en de vip of meet en greet zijn best wel prijzig.
Ik zit er nu serieus aan te denken om dan in dat weekend gewoon daar ergens in de buurt te gaan zitten en aanschouwen.quote:
Anders ga je toch naat Twitchcon eind van de maand ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit er nu serieus aan te denken om dan in dat weekend gewoon daar ergens in de buurt te gaan zitten en aanschouwen.
Ik ga het even noteren wanneer het is.
Dat is toch heel iets anders, alleen voor gamers of zo. Comic con is ook voor series en films, dacht ik want eigenlijk weet ik niet wat twitchcon dan is, ik ga wel ff googlen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:17 schreef chufi het volgende:
[..]
Anders ga je toch naat Twitchcon eind van de maand ?
Er is sowieso altijd een flinke stroom die vanuit het station naar de jaarbeurs loopt en ook aan het water zijn ze te vindenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:15 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zit er nu serieus aan te denken om dan in dat weekend gewoon daar ergens in de buurt te gaan zitten en aanschouwen.
Ik ga het even noteren wanneer het is.
Ik heb het opgeschreven want alleen toekijken zou ik al tof vinden. Dus wie weet ga ik het gewoon doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:22 schreef pullup het volgende:
[..]
Er is sowieso altijd een flinke stroom die vanuit het station naar de jaarbeurs loopt en ook aan het water zijn ze te vinden
Niet? Moet je maar beter opletten.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:27 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Lol, volgens mij heb ik haar nog nooit zo gezien in de Smurfen.
Geen behoefte meer om het nu nog te kijken. Ik geloof jou wel gewoon.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Niet? Moet je maar beter opletten.
Ga dan iets anders kijken als je er last van krijgt.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor een man een verwonding beschrijven en ....... ;'(
Iedere man krijgt hier last vanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ga dan iets anders kijken als je er last van krijgt.
Van een odol?quote:
Die zal hij een tijd niet gehad hebbenquote:
Prostaatonderzoek? Gebruiken ze toch wel glijmiddel.quote:
Twitch heeft van alles wat .....quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:19 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Dat is toch heel iets anders, alleen voor gamers of zo. Comic con is ook voor series en films, dacht ik want eigenlijk weet ik niet wat twitchcon dan is, ik ga wel ff googlen.
Ja niet te geloven ...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:03 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Beetje zoals comic con dus. En ook zeer dure kaartjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:09 schreef chufi het volgende:
[..]
Ja niet te geloven ...Nah, niet nodig, ben toch meer van de comic con dan. Loop te veel achter qua gaming.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik game niet ... heb het wel geprobeerd maar nee niet mn ding ... lurk IRL travelstreamsquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:10 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Nah, niet nodig, ben toch meer van de comic con dan. Loop te veel achter qua gaming.
Van het gevoel door alleen het luisteren .........quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Prostaatonderzoek? Gebruiken ze toch wel glijmiddel.![]()
En ja je bedoelt door het kijken er naar dat je dan last krijgt. Iig iets in het kruisgebied.
Vroeger veel gegamed nu niet meer omdat ik er in op ga en dan last krijg van bepaalde klachten. Dus alleen nog rustige games waar ik niet in op ga. Iets met superfocus wat weer slecht is voor mijn lichaamshouding.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik game niet ... heb het wel geprobeerd maar nee niet mn ding ... lurk IRL travelstreams
In zijn ballen gebeten door een hond.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van het gevoel door alleen het luisteren .........
En ja, iets in het kruisgebied
En iets met een hont
Haaiquote:
Marc bijt gewoon terugquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In zijn ballen gebeten door een hond.Auw.
Ergerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In zijn ballen gebeten door een hond.Auw.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor een man een verwonding beschrijven en ....... ;'(
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen behoefte meer om het nu nog te kijken. Ik geloof jou wel gewoon.
Ik omschreef het nog netjes, zijn lul zat ook tussen de tandjes.quote:
Dat vind je netjes?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik omschreef het nog netjes, zijn lul zat ook tussen de tandjes.![]()
Hond had gewoon trek in verse worst.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zei eerst alleen de ballen. Maar volgens marc was het meer.
Hoiquote:
Haaiquote:
Hullooooooquote:
Je ziet soms andere dingen dan normaal .... en soms hele mooie en soms denk je .. was doorgereden/gefiets/gelopenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Travelstreams lijken me ook saai, ik kijk dan meer naar mensen die oude gebouwen bezoeken of docu's over van alles en nog wat en series.
Krijg je dan niets zoiets van ik wil zelf ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet soms andere dingen dan normaal .... en soms hele mooie en soms denk je .. was doorgereden/gefiets/gelopen
Dat ervaar ik met mensen die in verlaten gebouwen of gebieden rondlopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet soms andere dingen dan normaal .... en soms hele mooie en soms denk je .. was doorgereden/gefiets/gelopen
Daarom wil ik dus ook niet kijken naar zulke streams, want dan wil ik ook misschien en dat ga ik toch niet doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je dan niets zoiets van ik wil zelf ook?
Dat doe ik al jaren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef drakin het volgende:
Boycotten jullie het politieke liedjesfestijn vanavond?
Lijkt me toch wel wat voor jouquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
En in verlaten gebouwen rondlopen al helemaal niet.
Ik kijk expresquote:
Ik zou heel de tijd schrikken en dan ook geluid erbij maken. Ik kijk het wel gewoon. Dat is minder spannend.quote:
Nee want nu heb ik het al gezien .. afgevinkt vquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je dan niets zoiets van ik wil zelf ook?
Lukt welquote:
Spiegelende vlakken zijn vooral eng dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou heel de tijd schrikken en dan ook geluid erbij maken. Ik kijk het wel gewoon. Dat is minder spannend.
Oh, dat heb ik regelmatig niet, dan wil ik het zelf zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want nu heb ik het al gezien .. afgevinkt v
Om tot dezelfde conclusie te komen ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik regelmatig niet, dan wil ik het zelf zien.
Dan gil ik zo hard dat die gelijk breken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spiegelende vlakken zijn vooral eng dan?
Of andere dingen te zien die er ook zijn daarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Om tot dezelfde conclusie te komen ?
meestal valt het dan tegen of je moet naar Andre Relieu gaan op jou pleintje
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of andere dingen te zien die er ook zijn daar
Ben je jaloers? Wil jij graag naar Andre R.?
Kan hoor, als je maar op tijd je kaarten koopt .......quote:
Ja zal ik rekening mee houden ...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hoor, als je maar op tijd je kaarten koopt .......
Mijn parkiet heeft al zijn albums hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of andere dingen te zien die er ook zijn daar
Ben je jaloers? Wil jij graag naar Andre R.?
quote:
quote:Wo ich auch bin
Was ich auch tu'
Ich hab' ein Ziel
Und dieses Ziel bist du
Bist du
Bist du
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef drakin het volgende:
Boycotten jullie het politieke liedjesfestijn vanavond?
De originele of de remake?quote:Op zondag 17 mei 2026 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Papillon scoort net iets hoger op IMDB dus die hebben we gezien.
die pappilion is wel onwijs langdradig moet ik zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Papillon scoort net iets hoger op IMDB dus die hebben we gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |