Enige keer dat het nog duidelijker is om wat voor lui er op de beurzen langs komen is als de Comicon er isquote:
quote:
Er was hier laatst eentje in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige keer dat het nog duidelijker is om wat voor lui er op de beurzen langs komen is als de Comicon er is![]()
De verklede elfjes en andere sprookjes figuren verraden het
Die zijn ook echt grappig, vaak zit de hele trein al vol en er zitten echt leuke bijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was hier laatst eentje in Leeuwarden.
Ieder zijn ,haar of hen hobby. Maar dan lopen ze door een kale loods. Ga dan dan naar een een leuk feest ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn ook echt grappig, vaak zit de hele trein al vol en er zitten echt leuke bij
Geen moutarde ?quote:
Hehe, nee dat mag marc allemaal hebbenquote:
Of een rielsling.quote:
Ook lekker maar die bewaar ik voor bij de aspergesquote:
Lijkt Almelo wel.quote:
Dame Shii.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Een stoplicht spring op rood, een ander weer op groen.
In Almelo is altijd wat te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Een stoplicht spring op rood, een ander weer op groen.
Maatje van SBE had eem mega protest vandaag, De opkomst viel alleen wat tegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:47 schreef pullup het volgende:
Ik snap de hoeveelheid politie nu ook wat beter want er waren ook weerv an die anti asielzoekers nazi's blijkbaar
Je bedoelt Tikkie Tinus zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maatje van SBE had eem mega protest vandaag, De opkomst viel alleen wat tegen.
Huh, waarom zou dat moetenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
Op een gegeven moment moet er bij die Defend lui toch een belletje gaan rinkelen zou je verwachten
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bedoelt Tikkie Tinus zeker?![]()
Dat is mijn maatje nooit geweest.
Loopt hij daar nou helemaal alleen?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:59 schreef pullup het volgende:
Heet die Tikkie omdat hij vaak om geld aan het bedelen is?
Er waren later nog 3 mensen bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Loopt hij daar nou helemaal alleen?
Moge het u wl bekomen.quote:
Nooit wat van gemerkt.quote:
Mooiste was ooit dat hij te gast dacht te zijn in een talkshow en geld wilde voor een pak. Bleek achteraf gewoon fake te zijn.quote:
Ik verdenk mijn parkiet daarvan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooiste was ooit dat hij te gast dacht te zijn in een talkshow en geld wilde voor een pak. Bleek achteraf gewoon fake te zijn.
Hulde voor je parkiet dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik verdenk mijn parkiet daarvan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
Andere keer ging hij foto`s posten dat hij geslagen was door ME. Even later post een dame : Waarom post je pics van mijn been toen ik van een paard gevallen was?
Of beweren sleutelbeen gebroken En de volgende dag de mitella andersom te dragen. Maatje van SbE.quote:
Jij noemt mij zijn maatje maar jij weet meer over hem dan ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of beweren sleutelbeen gebroken En de volgende dag de mitella andersom te dragen. Maatje van SbE.
FF is altijd wonderbaarlijk goed in dit soort triviaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij noemt mij zijn maatje maar jij weet meer over hem dan ik.
Het is gewoonweg verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
FF is altijd wonderbaarlijk goed in dit soort trivia
Dit was de leukste.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is gewoonweg verbazingwekkend.
Soul gaat toch ook naar comic con's, gaat ze ook verkleed dan? En zo ja, als wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieder zijn ,haar of hen hobby. Maar dan lopen ze door een kale loods. Ga dan dan naar een een leuk feest ofzo.
Hulloquote:
Ze hebben toch wel lol hoor, zwermen ook rond die beurs rond met zijn allenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieder zijn ,haar of hen hobby. Maar dan lopen ze door een kale loods. Ga dan dan naar een een leuk feest ofzo.
Was leukquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey pullup, jij hebt geloof ik weer een drukke dag achter de rug.
Goedenavond dame, Soul gaat naar Twitch con als MOD.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soul gaat toch ook naar comic con's, gaat ze ook verkleed dan? En zo ja, als wat?
Ohw, oeps, dacht comiccon.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond dame, Soul gaat naar Twitch con als MOD.
Toch lijkt me dat wel geinig, alleen pas ik er niet echt tussen aangezien ik niet verkleed ga, niet jong meer ben en ook niet echt meer die hard game.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:48 schreef pullup het volgende:
Oh het is volgende maand weer![]()
https://www.dutchcomiccon.com/nl/
Ik zal eens wat mooie foto's maken
Als MOD? Is dat een nette manier om te zeggen dat ze een smurfenpak heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond dame, Soul gaat naar Twitch con als MOD.
Stel als, Wat zou je willen ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat wel geinig, alleen pas ik er niet echt tussen aangezien ik niet verkleed ga, niet jong meer ben en ook niet echt meer die hard game.
Hoezo dat dan weer? Ik leg de link even niet met een smurfenpak.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als MOD? Is dat een nette manier om te zeggen dat ze een smurfenpak heeft![]()
Nee het lijkt me ook best eens leuk maar ik zit in jouw categorie dus heb er eigenlijk niets te zoekenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat wel geinig, alleen pas ik er niet echt tussen aangezien ik niet verkleed ga, niet jong meer ben en ook niet echt meer die hard game.
Ze is echt Moderater voor een gamebedrijfquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als MOD? Is dat een nette manier om te zeggen dat ze een smurfenpak heeft![]()
Heks.quote:
Daarom kan ze nog wel een smurfenpak aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is echt Moderater voor een gamebedrijf
Toen het net begon vonden de meeste mensen het raar, ik vind het wel tof dat het nu zo groot is geworden en dat ze inderdaad gewoon plezier ermee mogen hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het lijkt me ook best eens leuk maar ik zit in jouw categorie dus heb er eigenlijk niets te zoeken![]()
Vermaak me wel in de trein met ze, het is een vrolijk stel
Wel smurfin dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom kan ze nog wel een smurfenpak aan.
Arme zijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is echt Moderater voor een gamebedrijf
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh als Starlight dan maar. Dat is van nu.
De geraniums zijn aan het winnen hequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wilde vroeger al naar de comic con toen het alleen nog in Amerika was en nu is het hier al een paar jaar alleen is die behoefte een stuk minder geworden ivm mijn leeftijd.
Ja, het is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De geraniums zijn aan het winnen he
Hier, heb je geen ticket nodig, gewoon zo te koopquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk.![]()
Toch even op de site gekeken maar de gewone tickets zijn uiteraard al uitverkocht en de vip of meet en greet zijn best wel prijzig.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je geen ticket nodig, gewoon zo te koop
https://www.intratuin.nl/tuinplanten/vaste-planten/geranium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |