quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bedoelt Tikkie Tinus zeker?![]()
Dat is mijn maatje nooit geweest.
Loopt hij daar nou helemaal alleen?quote:
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:59 schreef pullup het volgende:
Heet die Tikkie omdat hij vaak om geld aan het bedelen is?
Er waren later nog 3 mensen bij.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Loopt hij daar nou helemaal alleen?
Moge het u wl bekomen.quote:
Nooit wat van gemerkt.quote:
Mooiste was ooit dat hij te gast dacht te zijn in een talkshow en geld wilde voor een pak. Bleek achteraf gewoon fake te zijn.quote:
Ik verdenk mijn parkiet daarvan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:07 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Mooiste was ooit dat hij te gast dacht te zijn in een talkshow en geld wilde voor een pak. Bleek achteraf gewoon fake te zijn.
Hulde voor je parkiet dan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:12 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik verdenk mijn parkiet daarvan.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:17 schreef FreshFruit het volgende:
Andere keer ging hij foto`s posten dat hij geslagen was door ME. Even later post een dame : Waarom post je pics van mijn been toen ik van een paard gevallen was?
Of beweren sleutelbeen gebroken En de volgende dag de mitella andersom te dragen. Maatje van SbE.quote:
Jij noemt mij zijn maatje maar jij weet meer over hem dan ik.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Of beweren sleutelbeen gebroken En de volgende dag de mitella andersom te dragen. Maatje van SbE.
FF is altijd wonderbaarlijk goed in dit soort triviaquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:28 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Jij noemt mij zijn maatje maar jij weet meer over hem dan ik.
Het is gewoonweg verbazingwekkend.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef pullup het volgende:
[..]
FF is altijd wonderbaarlijk goed in dit soort trivia
Dit was de leukste.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Het is gewoonweg verbazingwekkend.
Soul gaat toch ook naar comic con's, gaat ze ook verkleed dan? En zo ja, als wat?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieder zijn ,haar of hen hobby. Maar dan lopen ze door een kale loods. Ga dan dan naar een een leuk feest ofzo.
Hulloquote:
Ze hebben toch wel lol hoor, zwermen ook rond die beurs rond met zijn allenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:26 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ieder zijn ,haar of hen hobby. Maar dan lopen ze door een kale loods. Ga dan dan naar een een leuk feest ofzo.
Was leukquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:46 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Hey pullup, jij hebt geloof ik weer een drukke dag achter de rug.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |