Enige keer dat het nog duidelijker is om wat voor lui er op de beurzen langs komen is als de Comicon er isquote:
quote:
Er was hier laatst eentje in Leeuwarden.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Enige keer dat het nog duidelijker is om wat voor lui er op de beurzen langs komen is als de Comicon er is![]()
De verklede elfjes en andere sprookjes figuren verraden het
Die zijn ook echt grappig, vaak zit de hele trein al vol en er zitten echt leuke bijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was hier laatst eentje in Leeuwarden.
Ieder zijn ,haar of hen hobby. Maar dan lopen ze door een kale loods. Ga dan dan naar een een leuk feest ofzo.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:23 schreef pullup het volgende:
[..]
Die zijn ook echt grappig, vaak zit de hele trein al vol en er zitten echt leuke bij
Geen moutarde ?quote:
Hehe, nee dat mag marc allemaal hebbenquote:
Of een rielsling.quote:
Ook lekker maar die bewaar ik voor bij de aspergesquote:
Lijkt Almelo wel.quote:
Dame Shii.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Een stoplicht spring op rood, een ander weer op groen.
In Almelo is altijd wat te doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:43 schreef Shii het volgende:
[..]
Een stoplicht spring op rood, een ander weer op groen.
Maatje van SBE had eem mega protest vandaag, De opkomst viel alleen wat tegen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:47 schreef pullup het volgende:
Ik snap de hoeveelheid politie nu ook wat beter want er waren ook weerv an die anti asielzoekers nazi's blijkbaar
Je bedoelt Tikkie Tinus zeker?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Maatje van SBE had eem mega protest vandaag, De opkomst viel alleen wat tegen.
Huh, waarom zou dat moetenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 18:49 schreef pullup het volgende:
Op een gegeven moment moet er bij die Defend lui toch een belletje gaan rinkelen zou je verwachten
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |