Goedenavond dame, Soul gaat naar Twitch con als MOD.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:43 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Soul gaat toch ook naar comic con's, gaat ze ook verkleed dan? En zo ja, als wat?
Ohw, oeps, dacht comiccon.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond dame, Soul gaat naar Twitch con als MOD.
Toch lijkt me dat wel geinig, alleen pas ik er niet echt tussen aangezien ik niet verkleed ga, niet jong meer ben en ook niet echt meer die hard game.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:48 schreef pullup het volgende:
Oh het is volgende maand weer![]()
https://www.dutchcomiccon.com/nl/
Ik zal eens wat mooie foto's maken
Als MOD? Is dat een nette manier om te zeggen dat ze een smurfenpak heeftquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:47 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedenavond dame, Soul gaat naar Twitch con als MOD.
Stel als, Wat zou je willen ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat wel geinig, alleen pas ik er niet echt tussen aangezien ik niet verkleed ga, niet jong meer ben en ook niet echt meer die hard game.
Hoezo dat dan weer? Ik leg de link even niet met een smurfenpak.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als MOD? Is dat een nette manier om te zeggen dat ze een smurfenpak heeft![]()
Nee het lijkt me ook best eens leuk maar ik zit in jouw categorie dus heb er eigenlijk niets te zoekenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:50 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Toch lijkt me dat wel geinig, alleen pas ik er niet echt tussen aangezien ik niet verkleed ga, niet jong meer ben en ook niet echt meer die hard game.
Ze is echt Moderater voor een gamebedrijfquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Als MOD? Is dat een nette manier om te zeggen dat ze een smurfenpak heeft![]()
Heks.quote:
Daarom kan ze nog wel een smurfenpak aan.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is echt Moderater voor een gamebedrijf
Toen het net begon vonden de meeste mensen het raar, ik vind het wel tof dat het nu zo groot is geworden en dat ze inderdaad gewoon plezier ermee mogen hebben.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:52 schreef pullup het volgende:
[..]
Nee het lijkt me ook best eens leuk maar ik zit in jouw categorie dus heb er eigenlijk niets te zoeken![]()
Vermaak me wel in de trein met ze, het is een vrolijk stel
Wel smurfin dan natuurlijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Daarom kan ze nog wel een smurfenpak aan.
Arme zijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:53 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze is echt Moderater voor een gamebedrijf
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:57 schreef ChocoFan het volgende:
Oeh als Starlight dan maar. Dat is van nu.
De geraniums zijn aan het winnen hequote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:01 schreef ChocoFan het volgende:
Ik wilde vroeger al naar de comic con toen het alleen nog in Amerika was en nu is het hier al een paar jaar alleen is die behoefte een stuk minder geworden ivm mijn leeftijd.
Ja, het is verschrikkelijk.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
De geraniums zijn aan het winnen he
Hier, heb je geen ticket nodig, gewoon zo te koopquote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:04 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ja, het is verschrikkelijk.![]()
Toch even op de site gekeken maar de gewone tickets zijn uiteraard al uitverkocht en de vip of meet en greet zijn best wel prijzig.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier, heb je geen ticket nodig, gewoon zo te koop
https://www.intratuin.nl/tuinplanten/vaste-planten/geranium
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |