Van het gevoel door alleen het luisteren .........quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Prostaatonderzoek? Gebruiken ze toch wel glijmiddel.![]()
En ja je bedoelt door het kijken er naar dat je dan last krijgt. Iig iets in het kruisgebied.
Vroeger veel gegamed nu niet meer omdat ik er in op ga en dan last krijg van bepaalde klachten. Dus alleen nog rustige games waar ik niet in op ga. Iets met superfocus wat weer slecht is voor mijn lichaamshouding.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik game niet ... heb het wel geprobeerd maar nee niet mn ding ... lurk IRL travelstreams
In zijn ballen gebeten door een hond.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van het gevoel door alleen het luisteren .........
En ja, iets in het kruisgebied
En iets met een hont
Haaiquote:
Marc bijt gewoon terugquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In zijn ballen gebeten door een hond.Auw.
Ergerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In zijn ballen gebeten door een hond.Auw.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor een man een verwonding beschrijven en ....... ;'(
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen behoefte meer om het nu nog te kijken. Ik geloof jou wel gewoon.
Ik omschreef het nog netjes, zijn lul zat ook tussen de tandjes.quote:
Dat vind je netjes?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik omschreef het nog netjes, zijn lul zat ook tussen de tandjes.![]()
Hond had gewoon trek in verse worst.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zei eerst alleen de ballen. Maar volgens marc was het meer.
Hoiquote:
Haaiquote:
Hullooooooquote:
Je ziet soms andere dingen dan normaal .... en soms hele mooie en soms denk je .. was doorgereden/gefiets/gelopenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Travelstreams lijken me ook saai, ik kijk dan meer naar mensen die oude gebouwen bezoeken of docu's over van alles en nog wat en series.
Krijg je dan niets zoiets van ik wil zelf ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet soms andere dingen dan normaal .... en soms hele mooie en soms denk je .. was doorgereden/gefiets/gelopen
Dat ervaar ik met mensen die in verlaten gebouwen of gebieden rondlopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet soms andere dingen dan normaal .... en soms hele mooie en soms denk je .. was doorgereden/gefiets/gelopen
Daarom wil ik dus ook niet kijken naar zulke streams, want dan wil ik ook misschien en dat ga ik toch niet doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je dan niets zoiets van ik wil zelf ook?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |