Van het gevoel door alleen het luisteren .........quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:02 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Prostaatonderzoek? Gebruiken ze toch wel glijmiddel.![]()
En ja je bedoelt door het kijken er naar dat je dan last krijgt. Iig iets in het kruisgebied.
Vroeger veel gegamed nu niet meer omdat ik er in op ga en dan last krijg van bepaalde klachten. Dus alleen nog rustige games waar ik niet in op ga. Iets met superfocus wat weer slecht is voor mijn lichaamshouding.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:12 schreef chufi het volgende:
[..]
Ik game niet ... heb het wel geprobeerd maar nee niet mn ding ... lurk IRL travelstreams
In zijn ballen gebeten door een hond.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:13 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Van het gevoel door alleen het luisteren .........
En ja, iets in het kruisgebied
En iets met een hont
Haaiquote:
Marc bijt gewoon terugquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In zijn ballen gebeten door een hond.Auw.
Ergerquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
In zijn ballen gebeten door een hond.Auw.
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:33 schreef marcb1974 het volgende:
auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw auw![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik hoor een man een verwonding beschrijven en ....... ;'(
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 20:35 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Geen behoefte meer om het nu nog te kijken. Ik geloof jou wel gewoon.
Ik omschreef het nog netjes, zijn lul zat ook tussen de tandjes.quote:
Dat vind je netjes?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:23 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik omschreef het nog netjes, zijn lul zat ook tussen de tandjes.![]()
Hond had gewoon trek in verse worst.
Bekijk deze YouTube-videoquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:24 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zei eerst alleen de ballen. Maar volgens marc was het meer.
Hoiquote:
Haaiquote:
Hullooooooquote:
Je ziet soms andere dingen dan normaal .... en soms hele mooie en soms denk je .. was doorgereden/gefiets/gelopenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:16 schreef ChocoFan het volgende:
Travelstreams lijken me ook saai, ik kijk dan meer naar mensen die oude gebouwen bezoeken of docu's over van alles en nog wat en series.
Krijg je dan niets zoiets van ik wil zelf ook?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet soms andere dingen dan normaal .... en soms hele mooie en soms denk je .. was doorgereden/gefiets/gelopen
Dat ervaar ik met mensen die in verlaten gebouwen of gebieden rondlopen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:41 schreef chufi het volgende:
[..]
Je ziet soms andere dingen dan normaal .... en soms hele mooie en soms denk je .. was doorgereden/gefiets/gelopen
Daarom wil ik dus ook niet kijken naar zulke streams, want dan wil ik ook misschien en dat ga ik toch niet doen.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je dan niets zoiets van ik wil zelf ook?
Dat doe ik al jaren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef drakin het volgende:
Boycotten jullie het politieke liedjesfestijn vanavond?
Lijkt me toch wel wat voor jouquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:52 schreef ChocoFan het volgende:
En in verlaten gebouwen rondlopen al helemaal niet.
Ik kijk expresquote:
Ik zou heel de tijd schrikken en dan ook geluid erbij maken. Ik kijk het wel gewoon. Dat is minder spannend.quote:
Nee want nu heb ik het al gezien .. afgevinkt vquote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Krijg je dan niets zoiets van ik wil zelf ook?
Lukt welquote:
Spiegelende vlakken zijn vooral eng dan?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:07 schreef ChocoFan het volgende:
[..]
Ik zou heel de tijd schrikken en dan ook geluid erbij maken. Ik kijk het wel gewoon. Dat is minder spannend.
Oh, dat heb ik regelmatig niet, dan wil ik het zelf zien.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:11 schreef chufi het volgende:
[..]
Nee want nu heb ik het al gezien .. afgevinkt v
Om tot dezelfde conclusie te komen ?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Oh, dat heb ik regelmatig niet, dan wil ik het zelf zien.
Dan gil ik zo hard dat die gelijk breken.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:19 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Spiegelende vlakken zijn vooral eng dan?
Of andere dingen te zien die er ook zijn daarquote:Op zaterdag 16 mei 2026 22:49 schreef chufi het volgende:
[..]
Om tot dezelfde conclusie te komen ?
meestal valt het dan tegen of je moet naar Andre Relieu gaan op jou pleintje
Neequote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of andere dingen te zien die er ook zijn daar
Ben je jaloers? Wil jij graag naar Andre R.?
Kan hoor, als je maar op tijd je kaarten koopt .......quote:
Ja zal ik rekening mee houden ...quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:33 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Kan hoor, als je maar op tijd je kaarten koopt .......
Mijn parkiet heeft al zijn albums hoor.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 23:18 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Of andere dingen te zien die er ook zijn daar
Ben je jaloers? Wil jij graag naar Andre R.?
quote:
quote:Wo ich auch bin
Was ich auch tu'
Ich hab' ein Ziel
Und dieses Ziel bist du
Bist du
Bist du
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 21:56 schreef drakin het volgende:
Boycotten jullie het politieke liedjesfestijn vanavond?
De originele of de remake?quote:Op zondag 17 mei 2026 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Papillon scoort net iets hoger op IMDB dus die hebben we gezien.
die pappilion is wel onwijs langdradig moet ik zeggen.quote:Op zondag 17 mei 2026 00:01 schreef Domnivoor het volgende:
[..]![]()
Papillon scoort net iets hoger op IMDB dus die hebben we gezien.
heb het niet gekeken dit keer, maar is ook beetje principe danquote:Op zondag 17 mei 2026 01:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb anders weer genoten van het ESF
Bulgarije.quote:
Freon Skittle.quote:
Zeker wel, ik ben al aan het aftellen! Heb jij er ook zo’n zin in?quote:
Nou en of.quote:Op zondag 17 mei 2026 05:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ben al aan het aftellen! Heb jij er ook zo’n zin in?
De regering gaat helemaal niet over wat er hier op tv wordt uitgezonden.quote:Op zondag 17 mei 2026 02:01 schreef kree het volgende:
maargoed het staat weer eens voor de ruggengraat loze regering die we hebben.
Ze willen (kunnen) geen keuzes maken omdat ze denk ik beetje aan hun zelf denken en geen kritiek weer willen om dan te zeggen OK dan doen we niet mee en niks.
soort polder oplossing he, naja daar zijn we bekend om. of dat goed of slecht is laat ik aan jullie
als ik het voor het zeggen had, dan had ik gezegd, we doen niet mee en zenden het dan ook niet uit.
ben voor dat soort oplossingen zonder drama, maar NL mag wel beetje uitkijkend dat we niet het lachertje worden van de wereld die nooit een mening hebben (lees, makkelijk te beďnvloeden is)
hmmmmm denk je? ik denk anders.quote:Op zondag 17 mei 2026 05:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De regering gaat helemaal niet over wat er hier op tv wordt uitgezonden.
En dat is maar goed ook.
Heer UN.quote:
Goedemorgen.quote:
Zeker nietquote:
owh jammer ik kom ze wel eens tegen met werk enzo in de duinen met lenzen van halve meter enzo.quote:
Ja ik ben meer een phone fotograaf, dan krijg je dit niet voor elkaarquote:Op zondag 17 mei 2026 06:17 schreef kree het volgende:
[..]
owh jammer ik kom ze wel eens tegen met werk enzo in de duinen met lenzen van halve meter enzo.
En denk wat zien ze daar enzo.
maarja blijkbaar bijzonder vogeltje ofzo, altijd wel respect ervoor.
niet zo in detail wss. maar alsnog is dat leuk toch?quote:Op zondag 17 mei 2026 06:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben meer een phone fotograaf, dan krijg je dit niet voor elkaar
En die laatste komt ook uit Costa Ricaquote:Op zondag 17 mei 2026 06:19 schreef pullup het volgende:
[..]
Ja ik ben meer een phone fotograaf, dan krijg je dit niet voor elkaar
Ik kwam laatst een ooievaar tegen en die staat op de foto jaquote:Op zondag 17 mei 2026 06:20 schreef kree het volgende:
[..]
niet zo in detail wss. maar alsnog is dat leuk toch?
Meest onschuldige luitjes die er zijnquote:Op zondag 17 mei 2026 06:21 schreef kree het volgende:
in theorie zou ik ze trouwens weg moeten sturen. maargoed dat is aan duinwachters met wel BOA bevoegdheid. ik maak meestal praatje ff als het kan en vragen wat ze eigenlijk zien.
veel leuker ook dat.
meestal doen die vogelspotters ook niet zoveel kwaad.
weet ik toch, althans ik wel. en goed ik rij er ook met bevoegdheid en mag over draadjes en dingen. Maar ik doe het voor het technische werk. mijn vak niet om mensen te bekeuren of erop te letten.quote:
blijkbaar zijn er bijzondere vogeltjes ook in Meijendel enzo bij Scheveningen want zie zie wel eens staan.quote:Op zondag 17 mei 2026 06:27 schreef pullup het volgende:
Beetje zoals die Pokemon spaarders van gisteren in Utrecht
Dat klopt niet helemaal.quote:Op zondag 17 mei 2026 06:27 schreef pullup het volgende:
Beetje zoals die Pokemon spaarders van gisteren in Utrecht
Tussen Haarlem en Amsterdam staat er vaak een troepje naar Lepelaars te kijkenquote:Op zondag 17 mei 2026 06:28 schreef kree het volgende:
[..]
blijkbaar zijn er bijzondere vogeltjes ook in Meijendel enzo bij Scheveningen want zie zie wel eens staan.
quote:Op zondag 17 mei 2026 06:29 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat klopt niet helemaal.
Er zijn recentelijk meerdere spraakmakende berovingen en overvallen op Pokémon-kaartwinkels geweest, zowel in Nederland en België als internationaal. Omdat Pokémonkaarten enorm in waarde zijn gestegen, zijn winkels steeds vaker het doelwit van criminelen.
ja denk niet die hier, en heb wel eens gevraagd. ,maar meestal moet ik ergens heen dus kom ze tegen. en zie ze alweer krampachtig doen want denken ze krijg bekeuring,.quote:Op zondag 17 mei 2026 06:29 schreef pullup het volgende:
[..]
Tussen Haarlem en Amsterdam staat er vaak een troepje naar Lepelaars te kijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |