abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_220818875
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb anders weer genoten van het ESF
heb het niet gekeken dit keer, maar is ook beetje principe dan :)

Niet dat ik er tegen ben trouwens, maar het is meer dat ik denk oke als we dan een statement willen maken hier in NL (al dan niet of ik mee eens ben). Doe het dan goed of niet :)
Do what you love, love what you do!
pi_220818924
maargoed het staat weer eens voor de ruggengraat loze regering die we hebben.

Ze willen (kunnen) geen keuzes maken omdat ze denk ik beetje aan hun zelf denken en geen kritiek weer willen om dan te zeggen OK dan doen we niet mee en niks.

soort polder oplossing he, naja daar zijn we bekend om. of dat goed of slecht is laat ik aan jullie :)


als ik het voor het zeggen had, dan had ik gezegd, we doen niet mee en zenden het dan ook niet uit.
ben voor dat soort oplossingen zonder drama, maar NL mag wel beetje uitkijkend dat we niet het lachertje worden van de wereld die nooit een mening hebben (lees, makkelijk te beïnvloeden is)
Do what you love, love what you do!
  zondag 17 mei 2026 @ 02:18:51 #153
181124 chufi
Hace frio o no?
pi_220819016
Wie heeft er gewonnen?
Cuando haya sol, hay Chufi
Musica Español
Come On
  zondag 17 mei 2026 @ 03:55:34 #154
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220819204
quote:
99s.gif Op zondag 17 mei 2026 02:18 schreef chufi het volgende:
Wie heeft er gewonnen?
Bulgarije.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 17 mei 2026 @ 04:46:13 #155
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220819251
Goedemorgen.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:20:11 #156
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220819297
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 04:46 schreef FreshFruit het volgende:
Goedemorgen.
Mogguh Fresh! *O*
...hier om je mars te breken.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:26:05 #157
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220819301
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:20 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Mogguh Fresh! *O*
Freon Skittle. *O*
Alles okee ?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:28:04 #158
491502 EvilSkittle
Marsbreker
pi_220819304
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:26 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Freon Skittle. *O*
Alles okee ?
Zeker wel, ik ben al aan het aftellen! Heb jij er ook zo’n zin in? :D
...hier om je mars te breken.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:31:10 #159
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220819307
quote:
1s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:28 schreef EvilSkittle het volgende:

[..]
Zeker wel, ik ben al aan het aftellen! Heb jij er ook zo’n zin in? :D
Nou en of. *)
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:43:20 #160
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220819322
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 01:07 schreef marcb1974 het volgende:

[..]
De originele of de remake?
De originele.
  zondag 17 mei 2026 @ 05:47:13 #161
430543 Domnivoor
Ceterum censeo...
pi_220819330
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 02:01 schreef kree het volgende:
maargoed het staat weer eens voor de ruggengraat loze regering die we hebben.

Ze willen (kunnen) geen keuzes maken omdat ze denk ik beetje aan hun zelf denken en geen kritiek weer willen om dan te zeggen OK dan doen we niet mee en niks.

soort polder oplossing he, naja daar zijn we bekend om. of dat goed of slecht is laat ik aan jullie :)

als ik het voor het zeggen had, dan had ik gezegd, we doen niet mee en zenden het dan ook niet uit.
ben voor dat soort oplossingen zonder drama, maar NL mag wel beetje uitkijkend dat we niet het lachertje worden van de wereld die nooit een mening hebben (lees, makkelijk te beïnvloeden is)

De regering gaat helemaal niet over wat er hier op tv wordt uitgezonden.
En dat is maar goed ook.
pi_220819338
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 05:47 schreef Domnivoor het volgende:

[..]
De regering gaat helemaal niet over wat er hier op tv wordt uitgezonden.
En dat is maar goed ook.
hmmmmm denk je? ik denk anders. :P
Do what you love, love what you do!
pi_220819339
NPO enzo he?
Do what you love, love what you do!
pi_220819341
je moet beter nadenken als ke demokt dat dit niet politiek is trouwens. en hoe en wat ze erover zeggen.

Want is het zeker wel, hoe voor ik ben, maar dat hele songfestival is een statement ook meer geworden als wat het was.
Do what you love, love what you do!
  zondag 17 mei 2026 @ 05:56:25 #165
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220819347
Kom maar door met de vogels. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 06:02:07 #166
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220819361
Tsjielp!
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 17 mei 2026 @ 06:02:28 #167
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220819362
quote:
88s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:02 schreef _UserName_ het volgende:
Tsjielp!
Heer UN. *O*
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 06:02:50 #168
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220819363
quote:
0s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:02 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Heer UN. *O*
FF _O_
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 17 mei 2026 @ 06:03:36 #169
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_220819367
quote:
88s.gif Op zondag 17 mei 2026 06:02 schreef _UserName_ het volgende:

[..]
FF _O_
Goedemorgen. c_/
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  Redactie Frontpage zondag 17 mei 2026 @ 06:03:53 #170
389368 crew  _UserName_
Nog niet geregistreerd.
pi_220819369
Ha lekker. Koffie.
Trotse papa van Jyske O+ 07-03-2025 O+
Winnaar DTS seizoen 93 *O*
  zondag 17 mei 2026 @ 06:12:00 #171
131703 pullup
smartie
pi_220819389
c_/ c_/ c_/
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:12:39 #172
131703 pullup
smartie
pi_220819390
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
  zondag 17 mei 2026 @ 06:13:06 #173
131703 pullup
smartie
pi_220819392
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
pi_220819395
net bakkie op :P

Nu nog even mijn mening keihard geven in diverse topics. goed zal ook de helft niet mee eens zijn. maarja he :)
Do what you love, love what you do!
  zondag 17 mei 2026 @ 06:13:52 #175
131703 pullup
smartie
pi_220819396
No I don't want fiber in my soda. I don't want protein in my waffles. Stop adding random shit to perfectly good food.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')