heb het niet gekeken dit keer, maar is ook beetje principe danquote:Op zondag 17 mei 2026 01:52 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik heb anders weer genoten van het ESF
Bulgarije.quote:
Freon Skittle.quote:
Zeker wel, ik ben al aan het aftellen! Heb jij er ook zo’n zin in?quote:
Nou en of.quote:Op zondag 17 mei 2026 05:28 schreef EvilSkittle het volgende:
[..]
Zeker wel, ik ben al aan het aftellen! Heb jij er ook zo’n zin in?
De regering gaat helemaal niet over wat er hier op tv wordt uitgezonden.quote:Op zondag 17 mei 2026 02:01 schreef kree het volgende:
maargoed het staat weer eens voor de ruggengraat loze regering die we hebben.
Ze willen (kunnen) geen keuzes maken omdat ze denk ik beetje aan hun zelf denken en geen kritiek weer willen om dan te zeggen OK dan doen we niet mee en niks.
soort polder oplossing he, naja daar zijn we bekend om. of dat goed of slecht is laat ik aan jullie
als ik het voor het zeggen had, dan had ik gezegd, we doen niet mee en zenden het dan ook niet uit.
ben voor dat soort oplossingen zonder drama, maar NL mag wel beetje uitkijkend dat we niet het lachertje worden van de wereld die nooit een mening hebben (lees, makkelijk te beïnvloeden is)
hmmmmm denk je? ik denk anders.quote:Op zondag 17 mei 2026 05:47 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De regering gaat helemaal niet over wat er hier op tv wordt uitgezonden.
En dat is maar goed ook.
Heer UN.quote:
Goedemorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |