Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een Moslim ding.
Dat kan je wel aan Talpa overlaten.
een kleine error, met een dikke error dusquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
robert heeft een dikke error![]()
man wat een kneus
Hij voelt zich echt 'n haantjequote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
man wat een kneus
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Mila zit zichzelf op te vreten, toch wel glutenvrij hoop ik !?
Helemaal uitgesproken gisteravond ..quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
dikke pindakaas op die krackers
iemand al bedacht dat in die goedkope pindakaas meuk ook gewoon gluten zitten
Kaartenbakpeoples worden er gewoon ingegooidquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:09 schreef Soury het volgende:
Kijken die lui het programma niet? Dat weet je toch dat je een beetje zuinig moet zijn met eten. Het is voor 4 personen.
Ze zien hetzelfde wat jij ziet.. de TV knipsels.. dat iedereen eet.. nooit hoeveel ze etenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:09 schreef Soury het volgende:
Kijken die lui het programma niet? Dat weet je toch dat je een beetje zuinig moet zijn met eten. Het is voor 4 personen.
met de raad "wees vooral lekker jezelf"!!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:10 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Kaartenbakpeoples worden er gewoon ingegooid
En vergeet de "Laat wel wat van jezelf zien" oftewel niet in een hoekje op de bank blijven hangenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
met de raad "wees vooral lekker jezelf"!!!!!
Team Roxy in deze… man man man , als je niet even leuk mee mag zingen….quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
man wat een kneus
Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zien hetzelfde wat jij ziet.. de TV knipsels.. dat iedereen eet.. nooit hoeveel ze eten
ojohquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel staat het Henk..
Voorlopig 3-3-3-1
Geeft niet zal ook wel weer onzin zijn geweest.quote:
reclame van ??quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet zal ook wel weer onzin zijn geweest.
Zeker, ik neem je ook niets kwalijkquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet zal ook wel weer onzin zijn geweest.
met die Duitse combo erbijquote:
Bestaan die eigenlijk, glutenvrije condooms? Moet wel dubbel Sayf zijn natuurlijk ..quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bestaan die eigenlijk, glutenvrije condooms? Moet wel dubbel Sayf zijn natuurlijk ..
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bestaan die eigenlijk, glutenvrije condooms? Moet wel dubbel Sayf zijn natuurlijk ..
Anders gewoon 'n boterhamzakjequote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zei het al, die staat over 3 weken onder de douche met Zweef.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei het al, die staat over 3 weken onder de douche met Zweef.
Ja duhh...vrouwen willen graag gelijk zijn. Plus de auto's, Cruijf en Van Gaal weet iedereen wel.quote:
Cruijff?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duhh...vrouwen willen graag gelijk zijn. Plus de auto's, Cruijf en Van Gaal weet iedereen wel.
Ik woon daar bijna om de hoek.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cruijff?
Met 2 effen, zo betondorps.
Was wel een eigenwijze kanjer.
En de toon waarop hij dat zegt eist.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat Roxy verliest, niet voor haar maar voor Robert die Do niet wilde laten spelen.
Ben wel benieuwd hoe Do zich gaat ontwikkelen in die groep, ze was zeker not amused met hoe dat even werd beslist door Robert.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En de toon waarop hij dat zegt eist.
Zit ie nou te poepen? Horen, zwijgen, zien. Foutje, sorry.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
@:KinKiJan Ik heb die tattoo even beter bekeken.
Horen, zien en zwijgen is het volgens mij.
[ afbeelding ]
Het is een waar kunstwerkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
@:KinKiJan Ik heb die tattoo even beter bekeken.
Horen, zien en zwijgen is het volgens mij.
[ afbeelding ]
Ben ik ook benieuwd naar, het gedrag van die Robert is echt niet ok.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Do zich gaat ontwikkelen in die groep, ze was zeker not amused met hoe dat even werd beslist door Robert.
Moeten we uit die tatoo opmaken dat vrouwen wel mogen kijken en luisteren maar verder kop dicht houwe?quote:
Vanuit je onderbuik die energie kanaliseren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moeten we uit die tatoo opmaken dat vrouwen wel mogen kijken en luisteren maar verder kop dicht houwe?
Met of zonder gluten?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanuit je onderbuik die energie kanaliseren.
Dat kan je pas over een paar dagen zien hoe zijn buik is.quote:
Ik vind het maar een vreemd verhaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan je pas over een paar dagen zien hoe zijn buik is.
Bijna jarig.quote:
28 mei uit mijn hoofd.quote:
Hij loopt zo overdreven goed en vredig te doen dat het bijna niet anders kan dat hij goed los gaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
Nerveus typje ook.. met een beetje mazzel een snelkookpannetje![]()
[ afbeelding ]
Die aangenomen acts lopen meestal niet lang, "De Loods" heeft een merkwaardig vermogen om nepjes langzaam te debunkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij loopt zo overdreven goed en vredig te doen dat het bijna niet anders kan dat hij goed los gaat.
Dat ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die aangenomen acts lopen meestal niet lang, "De Loods" heeft een merkwaardig vermogen om nepjes langzaam te debunken
Daar zit ik op te wachten. Als het niet gebeurt dan is het de ultieme troll.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij loopt zo overdreven goed en vredig te doen dat het bijna niet anders kan dat hij goed los gaat.
Het is gewoon een typetje die hij blijkbaar moet neerzetten van de FEBO. Hij zit zelf ook te denken, hoe lang moet ik deze act nog blijven opvoeren van die lui.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
Nerveus typje ook.. met een beetje mazzel een snelkookpannetje![]()
[ afbeelding ]
Met 3 enorme vrouwenkoppen op je borst getatoeerd die hun kop moeten houden spoort je zoiezo al niet .. hele fijne casting deze manquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een typetje die hij blijkbaar moet neerzetten van de FEBO. Hij zit zelf ook te denken, hoe lang moet ik deze act nog blijven opvoeren van die lui.
Dit is wel een aanwinst.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met 3 enorme vrouwenkoppen op je borst getatoeerd die hun kop moeten houden spoort je zoiezo al niet .. hele fijne casting deze man
Er loopt al een ½dood grijs muisje, AnoekiePoekie.. maar er kan altijd nog een 2e bijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Dominique verwacht ik nog wel wat van.
Bekijk deze YouTube-video
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar zit ik op te wachten. Als het niet gebeurt dan is het de ultieme troll.
Irritant is dat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
Waar waren we ook alweer gebleven.. nog één vraag hierna geloof ik.. Febo's trucje om de kijker vast te houden
[ afbeelding ]
Heerlijk ik hoop dat Do het even inwrijftquote:
Hij kent m vast als Deense Dog.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Roland de Duitse dog niet goed?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef LionHeart het volgende:
Gaan we weer een Roland tantrum krijgen natuurlijk
Glutenpindakaas gegetenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zit Roland nu in die hoek te schijten?
In het gesticht zit hij alquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef spapaars het volgende:
Die Roland moet maar eens een gesprekje hebben met een zielenknijper.
Triest ventjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
nou jaaaaa zit robert nu af te geven op Do omdat zij wilde spelen?
nee dat wijf van jou inzetten ,daar scoor je mee
Precies. Roxy bakt er niks vanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
nou jaaaaa zit robert nu af te geven op Do omdat zij wilde spelen?
nee dat wijf van jou inzetten ,daar scoor je mee
zijn vrouw heeft zijn kleding te heet gewassen omdat hij altijd in een bubbel leeftquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:49 schreef Cirilico het volgende:
Een ballonartiest hoeft zich toch niet per se als kleuter te kleden?
Do heeft grotere ballonnen, maar die vallen nog niet op, vanwege haar kleding en ehh... "postuur "quote:
Is me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Do heeft grotere ballonnen, maar die vallen nog niet op, vanwege haar kleding en ehh... "postuur "
om naar te kijken welquote:
ik wacht op het moment dat iemand schreeuwtquote:
zitten er geen gluten in die ballonen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |