Vanuit je onderbuik die energie kanaliseren.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:24 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Moeten we uit die tatoo opmaken dat vrouwen wel mogen kijken en luisteren maar verder kop dicht houwe?
Met of zonder gluten?quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:35 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Vanuit je onderbuik die energie kanaliseren.
Dat kan je pas over een paar dagen zien hoe zijn buik is.quote:
Ik vind het maar een vreemd verhaal.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 11:39 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Dat kan je pas over een paar dagen zien hoe zijn buik is.
Bijna jarig.quote:
28 mei uit mijn hoofd.quote:
Hij loopt zo overdreven goed en vredig te doen dat het bijna niet anders kan dat hij goed los gaat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
Nerveus typje ook.. met een beetje mazzel een snelkookpannetje![]()
[ afbeelding ]
Die aangenomen acts lopen meestal niet lang, "De Loods" heeft een merkwaardig vermogen om nepjes langzaam te debunkenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij loopt zo overdreven goed en vredig te doen dat het bijna niet anders kan dat hij goed los gaat.
Dat ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Die aangenomen acts lopen meestal niet lang, "De Loods" heeft een merkwaardig vermogen om nepjes langzaam te debunken
Daar zit ik op te wachten. Als het niet gebeurt dan is het de ultieme troll.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:10 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Hij loopt zo overdreven goed en vredig te doen dat het bijna niet anders kan dat hij goed los gaat.
Het is gewoon een typetje die hij blijkbaar moet neerzetten van de FEBO. Hij zit zelf ook te denken, hoe lang moet ik deze act nog blijven opvoeren van die lui.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 12:04 schreef 5thencounter het volgende:
Nerveus typje ook.. met een beetje mazzel een snelkookpannetje![]()
[ afbeelding ]
Met 3 enorme vrouwenkoppen op je borst getatoeerd die hun kop moeten houden spoort je zoiezo al niet .. hele fijne casting deze manquote:Op zaterdag 16 mei 2026 15:58 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Het is gewoon een typetje die hij blijkbaar moet neerzetten van de FEBO. Hij zit zelf ook te denken, hoe lang moet ik deze act nog blijven opvoeren van die lui.
Dit is wel een aanwinst.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 16:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Met 3 enorme vrouwenkoppen op je borst getatoeerd die hun kop moeten houden spoort je zoiezo al niet .. hele fijne casting deze man
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |