Bestaan die eigenlijk, glutenvrije condooms? Moet wel dubbel Sayf zijn natuurlijk ..quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bestaan die eigenlijk, glutenvrije condooms? Moet wel dubbel Sayf zijn natuurlijk ..
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Bestaan die eigenlijk, glutenvrije condooms? Moet wel dubbel Sayf zijn natuurlijk ..
Anders gewoon 'n boterhamzakjequote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:30 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Ik zei het al, die staat over 3 weken onder de douche met Zweef.quote:
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:33 schreef Soury het volgende:
[..]
Ik zei het al, die staat over 3 weken onder de douche met Zweef.
Ja duhh...vrouwen willen graag gelijk zijn. Plus de auto's, Cruijf en Van Gaal weet iedereen wel.quote:
Cruijff?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:36 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja duhh...vrouwen willen graag gelijk zijn. Plus de auto's, Cruijf en Van Gaal weet iedereen wel.
Ik woon daar bijna om de hoek.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 21:15 schreef spapaars het volgende:
[..]
Cruijff?
Met 2 effen, zo betondorps.
Was wel een eigenwijze kanjer.
En de toon waarop hij dat zegt eist.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:34 schreef Soury het volgende:
Ik hoop dat Roxy verliest, niet voor haar maar voor Robert die Do niet wilde laten spelen.
Ben wel benieuwd hoe Do zich gaat ontwikkelen in die groep, ze was zeker not amused met hoe dat even werd beslist door Robert.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:46 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
En de toon waarop hij dat zegt eist.
Zit ie nou te poepen? Horen, zwijgen, zien. Foutje, sorry.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
@:KinKiJan Ik heb die tattoo even beter bekeken.
Horen, zien en zwijgen is het volgens mij.
[ afbeelding ]
Het is een waar kunstwerkquote:Op zaterdag 16 mei 2026 06:55 schreef FreshFruit het volgende:
@:KinKiJan Ik heb die tattoo even beter bekeken.
Horen, zien en zwijgen is het volgens mij.
[ afbeelding ]
Ben ik ook benieuwd naar, het gedrag van die Robert is echt niet ok.quote:Op vrijdag 15 mei 2026 22:56 schreef Soury het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe Do zich gaat ontwikkelen in die groep, ze was zeker not amused met hoe dat even werd beslist door Robert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |