Alle vorige deelnemers staan hier https://www.tvgids.nl/nie(...)s-van-de-bondgenotenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Haaien: Albert, Demi, Floris, Senna
Vossen: Brijan, Maurice, Serena, Rocky
Gieren: Bruce, Annet, Jason, Jesse
Slangen: El Che, Moraima, Rami, Sylvia
De bondjes van cyclus 11
[ afbeelding ]
Vossen: Jason, Diederik, Britt, Annet
Slangen: Albert, Floris, Chi, Brijan
Gieren: Celine, Serena, Maurice, Rocky
Haaien: Senna, Demi, Johan, Bruce
Overzicht van alle deelnemers die de loods verlaten hebben
De nieuwe bondgenoten van cyclus 10:
[ afbeelding ]
Cap van 5thencounter.
Gieren: Sam, Floris, Britt, Bo
Haaien: Albert, Fatima, Bruce, Chi
Slangen: Beau, Rowena, Max, Serena
Vossen: Robert, Celine, Jason, Diederik
Met dank aan KinKiJan
[ afbeelding ]
Vossen: Bo, Chelsea, Rick, Robert
Gieren: Erik, Serena, Max, Wendy
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Rowena
Slangen: Bruce, Fatima, Bradley, Rob
Winnaar van deze ronde was Rick
De Gieren hebben verloren en Erik is naar huis gestemd
Uitzichzelf vertrokken zijn Bo en Wendy
Thnx KinKiJan
[ afbeelding ]Cap van Spapaars
Maand 6
Haaien: Nick, Sam, Beau, Lodewijk
Vossen: Robert, Eduardo, Rick, John
Slangen: Chelsea, Davey, Kaine, Bo
Gieren: Mary, Serena, Gerrit, Denise
Vorige bondgenoten (Maand 5)]
Slangen: Beau, Bo, Lodewijk, Erik
Vossen: Kim, Eduardo, Robert, Melanie
Gieren: Serena, Sam, Nick, Mary
Haaien: Danielle, Davey, Kaine, Wesley
Vertrokken:
Danielle vertrok met gezondheidsklachten
Erik won van Lodewijk in de finale
Wesley werd door zijn bondje weggestemd (was anders zelf gegaan)
Melanie en Kim vertrokken na deze cyclus vrijwillig
[ afbeelding ]
Gieren: Nick, Kaine, Rick, Wendy
Haaien: Denise, Bo, Chelsea, Serena
Slangen: Beau, Sam, Lodewijk, Rowena
Vossen: Eduardo, Robert, Gerrit, Erik
Met dank aan Spapaars
[ afbeelding ]
Vossen: Robert, Chelsea, Max, Rowena
Haaien: Beau, Sam, Diederik, Floris
Slangen: Bruce, Fatima, Jason, Serena
Gieren: Beau/Bo, Bradley, Chi, Rob
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:03 schreef spapaars het volgende:
[..]
Gewoon een Moslim ding.
Dat kan je wel aan Talpa overlaten.
een kleine error, met een dikke error dusquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
robert heeft een dikke error![]()
man wat een kneus
Hij voelt zich echt 'n haantjequote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
robert heeft een dikke error![]()
man wat een kneus
quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Mila zit zichzelf op te vreten, toch wel glutenvrij hoop ik !?
Helemaal uitgesproken gisteravond ..quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:08 schreef greysbones het volgende:
dikke pindakaas op die krackers
iemand al bedacht dat in die goedkope pindakaas meuk ook gewoon gluten zitten
Kaartenbakpeoples worden er gewoon ingegooidquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:09 schreef Soury het volgende:
Kijken die lui het programma niet? Dat weet je toch dat je een beetje zuinig moet zijn met eten. Het is voor 4 personen.
Ze zien hetzelfde wat jij ziet.. de TV knipsels.. dat iedereen eet.. nooit hoeveel ze etenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:09 schreef Soury het volgende:
Kijken die lui het programma niet? Dat weet je toch dat je een beetje zuinig moet zijn met eten. Het is voor 4 personen.
met de raad "wees vooral lekker jezelf"!!!!!quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:10 schreef LionHeart het volgende:
[..]
Kaartenbakpeoples worden er gewoon ingegooid
En vergeet de "Laat wel wat van jezelf zien" oftewel niet in een hoekje op de bank blijven hangenquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:12 schreef Chanel5 het volgende:
[..]
met de raad "wees vooral lekker jezelf"!!!!!
Team Roxy in deze… man man man , als je niet even leuk mee mag zingen….quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:05 schreef greysbones het volgende:
robert heeft een dikke error![]()
man wat een kneus
Die snap ik niet?quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:11 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ze zien hetzelfde wat jij ziet.. de TV knipsels.. dat iedereen eet.. nooit hoeveel ze eten
ojohquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:16 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeveel staat het Henk..
Voorlopig 3-3-3-1
Geeft niet zal ook wel weer onzin zijn geweest.quote:
reclame van ??quote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet zal ook wel weer onzin zijn geweest.
Zeker, ik neem je ook niets kwalijkquote:Op vrijdag 15 mei 2026 20:23 schreef Soury het volgende:
[..]
Geeft niet zal ook wel weer onzin zijn geweest.
met die Duitse combo erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |