Er loopt al een ½dood grijs muisje, AnoekiePoekie.. maar er kan altijd nog een 2e bijquote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:40 schreef FreshFruit het volgende:
Dominique verwacht ik nog wel wat van.
Bekijk deze YouTube-video
Ja.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 14:55 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Daar zit ik op te wachten. Als het niet gebeurt dan is het de ultieme troll.
Irritant is dat.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 17:53 schreef 5thencounter het volgende:
Waar waren we ook alweer gebleven.. nog één vraag hierna geloof ik.. Febo's trucje om de kijker vast te houden
[ afbeelding ]
Heerlijk ik hoop dat Do het even inwrijftquote:
Hij kent m vast als Deense Dog.quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:29 schreef 5thencounter het volgende:
Heeft Roland de Duitse dog niet goed?
quote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:31 schreef LionHeart het volgende:
Gaan we weer een Roland tantrum krijgen natuurlijk
Glutenpindakaas gegetenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:33 schreef Fritsie1960 het volgende:
Zit Roland nu in die hoek te schijten?
In het gesticht zit hij alquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:34 schreef spapaars het volgende:
Die Roland moet maar eens een gesprekje hebben met een zielenknijper.
Triest ventjequote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
nou jaaaaa zit robert nu af te geven op Do omdat zij wilde spelen?
nee dat wijf van jou inzetten ,daar scoor je mee
Precies. Roxy bakt er niks vanquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:35 schreef Chanel5 het volgende:
nou jaaaaa zit robert nu af te geven op Do omdat zij wilde spelen?
nee dat wijf van jou inzetten ,daar scoor je mee
zijn vrouw heeft zijn kleding te heet gewassen omdat hij altijd in een bubbel leeftquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:49 schreef Cirilico het volgende:
Een ballonartiest hoeft zich toch niet per se als kleuter te kleden?
Do heeft grotere ballonnen, maar die vallen nog niet op, vanwege haar kleding en ehh... "postuur "quote:
Is me nog niet opgevallenquote:Op zaterdag 16 mei 2026 19:51 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Do heeft grotere ballonnen, maar die vallen nog niet op, vanwege haar kleding en ehh... "postuur "
om naar te kijken welquote:
ik wacht op het moment dat iemand schreeuwtquote:
zitten er geen gluten in die ballonen ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |