SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Ain't it funny how it is
You never miss it 'til it's gone away!
Je nam even de honneurs voor DDM waar?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:22 schreef brother52 het volgende:
Zouden ze echt geen betere zanger in de band gehad hebben dan hem?
Yep.quote:
Volgens mij ook een nummer uit the ninetiesquote:
A, dat verklaart. In die tijd ging ik steeds minder naar de radio luisteren.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Volgens mij ook een nummer uit the nineties
Ik heb het opgezocht. Het komt uit 2005 zelfs.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:34 schreef brother52 het volgende:
[..]
A, dat verklaart. In die tijd ging ik steeds minder naar de radio luisteren.
Toen luisterde ik al bijna helemaal geen radio meer, alleen kink fm nog.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:35 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik heb het opgezocht. Het komt uit 2005 zelfs.
quote:
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:36 schreef DJ11 het volgende:
Billy Joel - Uptown Girl (With Startup Problems)
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:37 schreef DJ11 het volgende:
Het kan ook Billy Joel - Uptown Girl (Melting remix) zijn
Alles beter danquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:37 schreef DJ11 het volgende:
Het kan ook Billy Joel - Uptown Girl (Melting remix) zijn
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:40 schreef Bomenverzameling het volgende:
Counting crows vaneessa carlton BIg Yellow Taxi
Donderdag had ie ook al uitval kort voor het einequote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dat een kwartier voor moederdag
Het heet toch voortaan jij-dag?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:43 schreef Bomenverzameling het volgende:
En dat een kwartier voor moederdag
Hij kan ook gewoon in de war zijn natuurlijkquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:45 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, hij heeft ook al "September" en "Winter In America" gedraaid...
quote:
quote:
Gaan we nu rijmend de topics vol posten?quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Het was toch al een onzin dag...
Ja, een leuk topic mag wat creativiteit kostenquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:46 schreef DJ11 het volgende:
[..]
[..]
[..]
Gaan we nu rijmend de topics vol posten?
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Iron Maiden - The FLight of Icarus
quote:
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Het beroemdste nummer ooit uit Denemarken?
Laid Back - Sunshine Reggae
Barbie Girl van Aqua is ook best bekendquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:50 schreef DJ11 het volgende:
Het beroemdste nummer ooit uit Denemarken?
Laid Back - Sunshine Reggae
quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:55 schreef Bomenverzameling het volgende:
Een modern nummer dat ik ken, moet niet gekker worden
Ja, die wint het op Spotify factor 5 qua luistercijfers.quote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:53 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Barbie Girl van Aqua is ook best bekend
Het nummer is me destijds een beetje ontgaan, maar het is zeker wel oké.quote:
Ah ja, die twee verwar ik wel vaker.quote:
Ja. al is Aqua ook nog uit de ninetees. Ook totaal anders dan nuquote:Op zaterdag 9 mei 2026 23:55 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, die wint het op Spotify factor 5 qua luistercijfers.![]()
Maar voor oudere de artiesten gaat de vergelijking wel altijd een beetje mank. Die hadden hun successen in een compleet ander tijdperk.
Helaas kan ik er niet bij zijn, maar ik wens je alvast veel draaiplezierquote:Op zondag 10 mei 2026 00:05 schreef brother52 het volgende:
Ik ga maandag om 19 uur weer eens een poging wagen.
Dankzij Symph is het thema: Dat had je gedroomd!
Helaas, ik heb helemaal niks van haar... Ik vraag me af waarom eigenlijk. Tijd om daar eens wat aan te gaan doen.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:02 schreef livelink het volgende:
Heb je toevallig ook deze op je playlist staan?
Sleep to Dream van Fiona Apple
Hier geen zon en geen ontelbare windkracht, maar wel onvoorspelbare buien inderdaad.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:09 schreef Doedezemaar het volgende:
Zo, volle zon, windkracht ontelbaar en hagel, bijzonder weer hebben we vanavond
Keuzes, keuzes...quote:Op maandag 11 mei 2026 19:12 schreef brother52 het volgende:
Ik heb weer eens veel te veel liedjes klaar staan...
quote:Op maandag 11 mei 2026 19:14 schreef brother52 het volgende:
Nena - Nur Geträumt
Ich hatte zwei Träume, Traum A war ein Albtraum.
Sommige liedjes zijn ook echt van die nachtmerrie-liedjes. Deze valt daar voor mij niet onder.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:14 schreef brother52 het volgende:
Nena - Nur Geträumt
Ich hatte zwei Träume, Traum A war ein Albtraum.
Je wordt op je wenken bediendquote:Op maandag 11 mei 2026 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Sommige liedjes zijn ook echt van die nachtmerrie-liedjes. Deze valt daar voor mij niet onder.
Hij lijkt ook wel een beetje op Sam Eaglequote:Op maandag 11 mei 2026 19:18 schreef brother52 het volgende:
Dit was mijn eerste kennismaking met Alice Cooper... In de Muppetshow.
quote:Op maandag 11 mei 2026 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij lijkt ook wel een beetje op Sam Eagle
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 11 mei 2026 19:20 schreef livelink het volgende:
[..]
Hij lijkt ook wel een beetje op Sam Eagle
[ afbeelding ]
Ja, inderdaad. Maar qua sfeer is het nog niet zo nachtmerrieachtig.quote:
Die klinkt inderdaad heel anders...quote:
quote:Op maandag 11 mei 2026 19:25 schreef brother52 het volgende:
[..]
Die klinkt inderdaad heel anders...
Lovin' Spoonful - Daydream
Hier ook helaas.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:32 schreef brother52 het volgende:
Hmmm, fok begint hier moeilijk te doen.
Evanescence - End Of The Dream
Daarvoor: Ramkot - Dancing in a dream
quote:Op maandag 11 mei 2026 19:40 schreef brother52 het volgende:
Eindelijk een excuus om deze eens te draaien...
TesseracT - Dream brother52
Ik probeer er achter te komen waarom het een Nederlandstalige titel heeft.quote:
Ik zou het ook niet weten... Weet alleen dat hij het in Nederland heeft opgenomen.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer er achter te komen waarom het een Nederlandstalige titel heeft.
Hier hou ik wel van. Dit is wel een beetje wat ik bedoel met nachtmerrie-achtige sfeer.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef brother52 het volgende:
De titel dekt de lading van het liedje wel redelijk...
Dat was inderdaad wel leuk ja.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier hou ik wel van. Dit is wel een beetje wat ik bedoel met nachtmerrie-achtige sfeer.
Over rare dromen gesproken....quote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef brother52 het volgende:
Philip Oakey & Giorgio Moroder - Together In Electric Dreams
Oei ja, ze zijn buiten voor je het weet.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:07 schreef livelink het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een vogelnestje in haar tuin waar koolmeesjes in zitten. Dus we houden onze kat nu al een tijd binnen. Duurt wel echt lang voordat die vogels uitvliegen![]()
Zodra iemand van ons een buitendeur opendoet zitten we al in de stress en achter de kat aan. Een buitenkat binnenhouden is wel echt lastig.
Elektrische deken met kortsluitingquote:
En ondertussen hangt er de hele tijd een kraai bij het nest rond. Dus ik vrees sowieso wel het ergste voor die koolmeesjes.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oei ja, ze zijn buiten voor je het weet.
Denk dat ze dan niet zo heel erg ver zullen uitvliegen.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
En ondertussen hangt er de hele tijd een kraai bij het nest rond. Dus ik vrees sowieso wel het ergste voor die koolmeesjes.
Dit was wel een mooie Same title, different song geweest (@DJ11)quote:
Ik heb nog een liedje met die titel maar weet nog niet of ik daar aan toe kom.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was wel een mooie Same title, different song geweest (@:DJ11)
Jij hebt dit volgens mij ook wel eens als thema gehad.quote:
Yep, toen ik nog thema uitzendingen deed.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt dit volgens mij ook wel eens als thema gehad.
Klopt inderdaad. Het is echt geen herhaling van zetten.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, toen ik nog thema uitzendingen deed.
Lang geleden dus en met een totaal andere invullling…
Een beetje spinvis-achtig qua tekst.quote:
Zij kan zingen wat ze wil, het blijft gewoon altijd mooi door haar stem alleen al.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
Ik had even een jingle van @:DJ11 moeten jatten...
Tori Amos - Sweet Dreams
Een hele mooiequote:Op maandag 11 mei 2026 21:17 schreef livelink het volgende:
Ah, daar is de 3e Dream on. En een mooie ook nog!
Fever Dreams is ook wel een vorm van inspiratie. Begrijpelijk ook.quote:
Ik heb ze nog nooit gehad volgens mij.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:27 schreef livelink het volgende:
[..]
Fever Dreams is ook wel een vorm van inspiratie. Begrijpelijk ook.
Wees blij. Ik vooral als kind, maar het heeft diepe indruk op me gemaakt.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik heb ze nog nooit gehad volgens mij.
Wat maak je dan mee bij een koortsdroom?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees blij. Ik vooral als kind, maar het heeft diepe indruk op me gemaakt.
Ik onthoud mijn dromen sowieso niet. Weet soms dat ik gedroomd heb maar geen idee wat.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Wees blij. Ik vooral als kind, maar het heeft diepe indruk op me gemaakt.
Ook al zo'n lekker nummer.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:34 schreef brother52 het volgende:
Tom Petty & The Heartbreakers - Runnin' Down A Dream
Ik onthou ze best vaak. Soms ook echt leuke dromen, dat het jammer is dat je wakker wordt, zeg maar. Of ook vaak dromen waarvan je blij bent dat je wakker schrikt, maar die gewoon direct weer verder gaan zodra je weer in slaap valt.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik onthoud mijn dromen sowieso niet. Weet soms dat ik gedroomd heb maar geen idee wat.
Leuke dromen heb ik zo een liedje over...quote:Op maandag 11 mei 2026 21:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik onthou ze best vaak. Soms ook echt leuke dromen, dat het jammer is dat je wakker wordt, zeg maar. Of ook vaak dromen waarvan je blij bent dat je wakker schrikt, maar die gewoon direct weer verder gaan zodra je weer in slaap valt.
Monsters die steeds groter worden bijvoorbeeld en die in alle hoeken van de kamer zitten. Maar anders dan uit een nachtmerrie kan je er niet uit wakker worden. Het voelt veel echter, zeg maar.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:30 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Wat maak je dan mee bij een koortsdroom?
Ik ken ze ook niet…
Kijk, die maken dus ook wel indruk!quote:
Bizar en beangstigend, lijkt me.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Monsters die steeds groter worden bijvoorbeeld en die in alle hoeken van de kamer zitten. Maar anders dan uit een nachtmerrie kan je er niet uit wakker worden. Het voelt veel echter, zeg maar.
Ook goed…quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog 5, dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Dan heb je denk ik toch nog behoorlijk veel van wat je klaar had staan gedraaid?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:43 schreef brother52 het volgende:
Hierna nog 5, dan vind ik het wel weer mooi geweest.
Marco Borsato moet natuurlijk nog…quote:Op maandag 11 mei 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik toch nog behoorlijk veel van wat je klaar had staan gedraaid?
Dan ben ik iets over de helft.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:44 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan heb je denk ik toch nog behoorlijk veel van wat je klaar had staan gedraaid?
Dit is wel vooral uit mijn kindertijd. Ik heb al heel lang geen koortsdromen meer gehad. Ik zou niet weten wat het nu zou zijn. Ik vrees iets van geesten of zo, want daar ben ik wel echt bang voor.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:44 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Bizar en beangstigend, lijkt me.
Ik kan me iets dergelijks bij mijzelf niet kan herinneren.
Ik droom sowieso nooit over 'fantasy' figuren, omdat ik daar niets mee heb…
Marco moet nooit!quote:
Ik houd wel van een brede selectie, dan kan ik er nog liedjes tussenuit gooien.quote:
Zal ik dan eens een 'geestige' thema show doen?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:46 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit is wel vooral uit mijn kindertijd. Ik heb al heel lang geen koortsdromen meer gehad. Ik zou niet weten wat het nu zou zijn. Ik vrees iets van geesten of zo, want daar ben ik wel echt bang voor.
In de muziek kan ik er wel tegen. Ik kan vooral niet tegen spookverhalen en al helemaal niet tegen films. Ik zeg geen nee tegen een themashow hoor! Over geesten of geestigquote:Op maandag 11 mei 2026 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik dan eens een 'geestige' thema show doen?
Of slaap je daarna dan helemaal niet meer?
Dat heb ik een tijdje geleden nog gedaan. Geen idee of het effect heeft gehad.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:52 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Zal ik dan eens een 'geestige' thema show doen?
Of slaap je daarna dan helemaal niet meer?
Idem.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:52 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ik houd wel van een brede selectie, dan kan ik er nog liedjes tussenuit gooien.
Een geesten thema uitzending?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje geleden nog gedaan. Geen idee of het effect heeft gehad.
Het had geen negatief effect in ieder geval.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:54 schreef brother52 het volgende:
[..]
Dat heb ik een tijdje geleden nog gedaan. Geen idee of het effect heeft gehad.
Volgens mij was het ergens begin maart.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Een geesten thema uitzending?
Heb ik dan kennelijk gemist, gok ik…
Ja, teruggevonden, was daar inderdaad niet bij aanwezig…quote:Op maandag 11 mei 2026 21:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Volgens mij was het ergens begin maart.
Zat je toen niet in Curacao?quote:Op maandag 11 mei 2026 21:58 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, teruggevonden, was daar inderdaad niet bij aanwezig…
Nee, ik ben dit jaar niet naar Curacao geweest en ga dat dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook niet meer bezoeken…quote:
Oh, dan ben ik in de war.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nee, ik ben dit jaar niet Curacao geweest en ga dat dit jaar hoogstwaarschijnlijk ook niet meer bezoeken…
Oei, die stem lijkt veel op Alison Moyet.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:05 schreef brother52 het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen Anathema en Weezer om mee af te sluiten dus is dit het geworden.
Mama Cass - Dream A Little Dream
Mooie versie, dit.quote:Op maandag 11 mei 2026 22:05 schreef brother52 het volgende:
Ik kon niet kiezen tussen Anathema en Weezer om mee af te sluiten dus is dit het geworden.
Mama Cass - Dream A Little Dream
quote:01. TYR - Dreams
02. Heart - These Dreams
03. Monkees - Daydream Believer
04. Nena - Nur Geträumt
05. Alice Cooper - Welcome to My Nightmare
06. The Posies - Dream All Day
07. Lovin' Spoonful - Daydream
08. Ramkot - Dancing In A Dream
09. Evanescence - End Of The Dream
10. Aerosmith - Dream On
11. TesseracT - Dream Brother
12. Flogging Molly - From the Back of a Broken Dream
13. Dizzy Mizz Lizzy - Barbedwired Baby's Dream
14. Keith Caputo - Droom Kleuren
15. Jonathan Wilson - Dreaming
16. Julia Jacklin - L.A. Dream
17. Kate Bush - Army Dreamers
18. Carina Round - Weird Dream
19. Philip Oakey & Giorgio Moroder - Together In Electric Dreams
20. Biffy Clyro - Fever Dream
21. Depeche Mode - Dream on
22. CHVRCHES - Nightmares
23. Lady Gaga - Sexxx Dreams
24. Eurythmics - Sweet Dreams
25. Filter - In Dreams
26. Iron Maiden - Infinite Dreams
27. Crowded House - Don't Dream It's Over
28. Pretenders - All My Dreams
29. Jammah Tammah - Stoomdroom
30. Living Colour - Nightmare City
31. Abba - I Have A Dream
32. Tim Hardin - How Can We Hang On To A Dream
33. Air Supply - Sweet Dreams
34. Tori Amos - Sweet Dreams
35. Nazareth - Dream On
36. Green Day - Boulevard Of Broken Dreams
37. Circa Survive - Fever Dreams
38. Nightwish - Ever Dream
39. Tom Petty & The Heartbreakers - Runnin' Down A Dream
40. The Smiths - Last Night I Dreamt That Somebody Loved Me
41. Radiohead - (Nice Dream)
42. Ben Howard - In dreams
43. Teenage Fanclub - Sparky's Dream
44. Anathema - Fragile Dreams
45. Weezer - Only In Dreams
46. Mama Cass - Dream A Little Dream
Met een eervolle vermelding voor vout op plek 66.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:58 schreef DJ11 het volgende:
Ik keek voor de grap eens op die pagina met FOK!-statistieken:
https://www.thuisserver.n(...)dfgead&tab=tab_table
De top-posters in MUZ in 2026 tot dusver zijn allemaal vertrouwde mensen uit het Radio 49-topic.![]()
De top 5: Melting, livelink, DJ11, Symphonic en MadMaster. Ook brother52, Bomenverzameling en Doedezemaar staan in de top-10.
quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:58 schreef DJ11 het volgende:
De top-posters in MUZ in 2026 tot dusver zijn allemaal vertrouwde mensen uit het Radio 49-topic.![]()
De top 5: Melting, livelink, DJ11, Symphonic en MadMaster. Ook brother52, Bomenverzameling en Doedezemaar staan in de top-10.
MUZ is helaas ook aardig dood.quote:Op woensdag 13 mei 2026 13:58 schreef DJ11 het volgende:
Is ook best lastig. Misschien maar eens brainstormen over leuke nieuwe topics.quote:Op woensdag 13 mei 2026 20:36 schreef Modus het volgende:
[..]
MUZ is helaas ook aardig dood.
Meederheid posts zit nog in de reeksen (R49, WLJN en Trivia), verder allemaal occasional losse flodders.
Zou ook niet weten wat daar aan te kunnen doen.
Klopt.... ik vertrek over 20 minuutjes. Zin in!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:06 schreef livelink het volgende:
Ah, ik lees dat Melting naar de bioscoop is voor de documentaire van Iron Maiden. My bad
Wat mij betreft wel.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:14 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik kan het onstane gat wel opvullen vanavond, als daar interesse in is…
Veel plezier!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:13 schreef Melting het volgende:
[..]
Klopt.... ik vertrek over 20 minuutjes. Zin in!
Fijn!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:18 schreef MadMaster het volgende:
[..]
OK, ik start rond 19.30u dan met van alles wat…
Ai, als het niet lukt moet je het zeggen hoor. Geen stressquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:25 schreef MadMaster het volgende:
En Virtual DJ is ook aan een update toe...
[ afbeelding ]
Nee, geen probleem, maar het was al even niet voorgekomen dat alles tegelijk kwam...quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ai, als het niet lukt moet je het zeggen hoor. Geen stress
Dat eerste is prima.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hele dag in de tuin gewerkt. De voortuin is weer netjes en voorzien van een kruiwagen vol wormencompost, mestcompost en lavagruis. Laat de regen maar komen
Goed bezig. Hier was het vooral koud. Ik had vanmiddag met mijn dochter een high tea.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Hele dag in de tuin gewerkt. De voortuin is weer netjes en voorzien van een kruiwagen vol wormencompost, mestcompost en lavagruis. Laat de regen maar komen
Stuur maar gewoon hierheen. Dan heb jij er geen last van.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dat eerste is prima.
De regen moet nog even wachten, veel buitendingen staan er hier op het programma...
Het was hier een tijdje ook koud, gelukkig verder wel zonnig. Er kwamen weer eens mensen langswandelen die onze tuin zo mooi vonden ‘zo veel mooier dan dat van jullie buren…’. Heb ze ook even een rondleiding door de achtertuin gegeven.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Goed bezig. Hier was het vooral koud. Ik had vanmiddag met mijn dochter een high tea.
Zo blij dat Symph er nu ook helemaal klaar mee isquote:Op donderdag 14 mei 2026 19:39 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ja, tegenwoordig is het heel vermoeiend.
Zowel qua acts als qua show...
Leuk!quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:39 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Het was hier een tijdje ook koud, gelukkig verder wel zonnig. Er kwamen weer eens mensen langswandelen die onze tuin zo mooi vonden ‘zo veel mooier dan dat van jullie buren…’. Heb ze ook even een rondleiding door de achtertuin gegeven.
Ik heb dinsdag nog een poging gedaan om te kijken, maar ben snel afgehaakt.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:40 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Zo blij dat Symph er nu ook helemaal klaar mee is
Dat gebeurt best regelmatig, grappig. Bij een stel gaan we binnenkort langs om hun tuin te bekijkenquote:
Ik zal nooit complimenten krijgen over mijn tuin. Heel terecht ook. Ik laat het voornamelijk verwilderen.quote:Op donderdag 14 mei 2026 19:41 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Dat gebeurt best regelmatig, grappig. Bij een stel gaan we binnenkort langs om hun tuin te bekijken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |