Ik probeer er achter te komen waarom het een Nederlandstalige titel heeft.quote:
Ik zou het ook niet weten... Weet alleen dat hij het in Nederland heeft opgenomen.quote:Op maandag 11 mei 2026 19:56 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik probeer er achter te komen waarom het een Nederlandstalige titel heeft.
Hier hou ik wel van. Dit is wel een beetje wat ik bedoel met nachtmerrie-achtige sfeer.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:08 schreef brother52 het volgende:
De titel dekt de lading van het liedje wel redelijk...
Dat was inderdaad wel leuk ja.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef livelink het volgende:
[..]
Hier hou ik wel van. Dit is wel een beetje wat ik bedoel met nachtmerrie-achtige sfeer.
Over rare dromen gesproken....quote:Op maandag 11 mei 2026 20:10 schreef brother52 het volgende:
Philip Oakey & Giorgio Moroder - Together In Electric Dreams
Oei ja, ze zijn buiten voor je het weet.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:07 schreef livelink het volgende:
Mijn buurvrouw heeft een vogelnestje in haar tuin waar koolmeesjes in zitten. Dus we houden onze kat nu al een tijd binnen. Duurt wel echt lang voordat die vogels uitvliegen![]()
Zodra iemand van ons een buitendeur opendoet zitten we al in de stress en achter de kat aan. Een buitenkat binnenhouden is wel echt lastig.
Elektrische deken met kortsluitingquote:
En ondertussen hangt er de hele tijd een kraai bij het nest rond. Dus ik vrees sowieso wel het ergste voor die koolmeesjes.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:13 schreef brother52 het volgende:
[..]
Oei ja, ze zijn buiten voor je het weet.
Denk dat ze dan niet zo heel erg ver zullen uitvliegen.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:15 schreef livelink het volgende:
[..]
En ondertussen hangt er de hele tijd een kraai bij het nest rond. Dus ik vrees sowieso wel het ergste voor die koolmeesjes.
Dit was wel een mooie Same title, different song geweest (@DJ11)quote:
Ik heb nog een liedje met die titel maar weet nog niet of ik daar aan toe kom.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:21 schreef livelink het volgende:
[..]
Dit was wel een mooie Same title, different song geweest (@:DJ11)
Jij hebt dit volgens mij ook wel eens als thema gehad.quote:
Yep, toen ik nog thema uitzendingen deed.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij hebt dit volgens mij ook wel eens als thema gehad.
Klopt inderdaad. Het is echt geen herhaling van zetten.quote:Op maandag 11 mei 2026 20:43 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Yep, toen ik nog thema uitzendingen deed.
Lang geleden dus en met een totaal andere invullling…
Een beetje spinvis-achtig qua tekst.quote:
Zij kan zingen wat ze wil, het blijft gewoon altijd mooi door haar stem alleen al.quote:Op maandag 11 mei 2026 21:13 schreef brother52 het volgende:
Ik had even een jingle van @:DJ11 moeten jatten...
Tori Amos - Sweet Dreams
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |